آموزش

فروشگاه آترامارت، مرکز خرید پاور کامپیوتر

فروشگاه آترامارت، مرکز خرید پاور کامپیوتر

خرید پاور کامپیوتر یا منبع تغذیه یکی از مهمترین مواردی محسوب می‌شود که در اسمبل کردن یک سیستم در نظر گرفته میشود. پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر به سیستم کمک می کند که جریان برق AC را دریافت کرده و با تبدیل کردن به جریان DC، انرژی مورد نیاز را با ولتاژ مناسب برای مادربرد و سایر قطعات فراهم نماید. خرید پاور کامپیوتر برای سیستم گیمینگ و سیستم های حرفه‌ای با حساسیت بیشتری صورت می پذیرد. با توجه به این شرایط، خرید یک منبع تغذیه استاندارد و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه به دنبال خرید پاور کامپیوتر هستید و قصد دارید یک محصول با توان بالا و عملکرد مناسب خریداری نمایید، فروشگاه اینترنتی آترامارت شما را یاری می کند تا بسته به نیاز خود از یک پاور با توان مناسب بهره ببرید. امروزه فروش پاور گیم دیاس، فروش پاور کولر مستر و پاور گرین به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارند، به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. گیم دیاس در چند سال اخیر به خوبی توانسته است که انواع پاور کامپیوتر را با قدرت و عملکرد فوق العاده و با طراحی استاندارد در اختیار کاربران قرار دهد. خرید پاور ارزان قیمت و با کیفیت از جمله مواردی به شمار می‌رود که با انتخاب برند گیم دیاس می‌توانید از آن بهره ببرید. در این بین سعی کنید از یک فروشگاه معتبر خرید اینترنتی خود را انجام دهید. فروشگاه آترامارت همراه شماست و برای انتخاب و خرید پاور کامپیوتر از برندهای مختلف می توانید انرژی مورد نیاز سیستم های خود را فراهم کنید.

راهنمای خرید پاور کامپیوتر مناسب

هنگامی که قصد خرید پاور کامپیوتر را دارید، باید چند نکته را به دقت در نظر داشته باشید. با توجه به اینکه پاورها در توان های مختلف و با طراحی های خاص به بازار عرضه می شوند، انتخاب محصولی که متناسب با نیاز شما باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام خرید منبع تغذیه کامپیوتر یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید، میزان توان خواهد بود. سعی کنید با بررسی قطعات داخلی کیس و توانی که برای راه اندازی آنها وجود دارد، انتخاب خود را انجام دهید. معمولا تاکید می شود که برای انتخاب پاور کامپیوتر، محصولی را در نظر بگیرید که ۲۰ تا ۳۰ درصد توان بالاتری نسبت به انرژی مورد نیاز سیستم شما میتواند ارائه دهد. اگر از یک سیستم خانگی استفاده می کنید و قصد خرید پاور کامپیوتر با قدرت مناسب را دارید، پاورهای ۴۰۰ واتی بهترین گزینه برای شما هستند. فراموش نکنید این نوع پاور برای سیستم های نیمه حرفه ای نیز می تواند کیفیت بالایی داشته باشد.

در طرف مقابل، کاربران حرفه‌ای و گیمرها می توانند چندین محصول با قدرت ۷۰۰ وات به بالا را در نظر داشته و روی به خرید یک پاور گیمینگ بیاورند. پاور گیمینگ گیم دیاس و پاورهای آرکتک و کولر مستر به همراه پاور گیمینگ ایسوس در این بین می توانند گزینه ای مناسب برای سیستم های شما محسوب شوند. نکته دیگری که هنگام خرید پاور کامپیوتر به آن دقت می شود، نوع و تعداد کانکتورهای پاور است. با توجه به تعداد قطعاتی که درون کیس خود دارید، باید در انتخاب و خرید منبع تغذیه دقت نمایید.

تولیدکنندگان منبع تغذیه، محصولات خود را به گونه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهند که از انواع کانکتور های برق بتوان استفاده نمود. کانکتور مادربرد ۴+۲۰ پین و کانکتورهای ۱۵ پین SATA و کانکتور ۲+۶ پین PCI_E از جمله کانکتورهایی به شمار می روند که بر روی منبع تغذیه ها امروزه قرار می‌گیرند. در کنار این موارد، انواع کانکتور ۴ پین و کانکتورهای ۶ پین ممکن است برای قطعات داخلی کیس نیاز باشند. به عنوان مثال گیم دیاس در طراحی و ساخت پاور بی نظیر ۷۵۰ واتی خود متناسب با نیاز کاربران، انواع کانکتورها را قرار داده است.

هنگامی که قصد خرید منبع تغذیه را دارید، علاوه بر قیمت پاور کامپیوتر، یک مولفه دیگر نیز اهمیت بالایی دارد. راندمان پاور به شما نشان می‌دهد که نسبت توان ورودی به توانی که برای شما فراهم می کند، چه اندازه خواهد بود. امروزه یک استاندارد بین المللی برای بررسی راندمان و بازدهی پاور کامپیوتر ارائه شده است. استاندارد ۸۰+ به شما بیان می‌کند که راندمان ارائه شده توسط پاور در چه سطحی قرار دارد. به عنوان مثال اگر پاور کامپیوتر بتواند بازدهی ۹۰ درصد را از خود نشان دهد، گواهینامه گلد (GOLD) یا طلایی را دریافت خواهد کرد. شرایطی که برای شما یک پاور قدرتمند را معرفی خواهند کرد. برندهایی مانند کولر مستر و آرکتک تلاش کرده اند که در منبع تغذیه های خود از این استاندارد بهره بگیرند. راندمان بالای منبع تغذیه به شما اطمینان می دهد که با خرید محصول مورد نظر می توانید کیفیت فوق‌العاده‌ای از آن دریافت کنید.

راهنمای خرید پاور کامپیوتر مناسب

قیمت پاور کامپیوتر

بدون تردید در کنار تمام فاکتورها و مولفه هایی که هنگام خرید پاور کامپیوتر آنها را بررسی می کنید، قیمت منبع تغذیه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه قصد اطلاع از قیمت پاور کامپیوتر را دارید، سعی کنید از یک مرجع معتبر نیاز خود را دریافت نمایید. با توجه به اینکه امروزه برندهای مختلف، تنوع گسترده ای در زمینه فروش پاور کامپیوتر ایجاد کرده اند، اطلاع از قیمت هر محصول می تواند به شما کمک کند تا بسته به نیاز خود و هزینه‌ای که قصد پرداخت دارید، روی به خرید پاور بیاورید. اگر به دنبال اطلاع از قیمت پاور کامپیوتر گیم دیاس هستید یا قصد دارید روی به خرید منبع تغذیه کولر مستر بیاورید، می توانید از خدمات ما در فروشگاه اینترنتی آترامارت استفاده نمایید.

اطلاعات قیمت پاور کامپیوتر به همراه بررسی توان قطعه، راندمان و کانکتورهای موجود، این امکان را به شما میدهد که بتوانید محصولی کاربردی و متناسب با نیاز خود خریداری کنید. برای خرید پاور کامپیوتر ارزان قیمت و اطلاع از شرایط خرید این قطعات می توانید با مراجعه به سایت آترامارت و تماس با مشاوران ما به نیازهای خود دست پیدا کنید.

پاور کامپیوتر گیم دیاس، انتخابی بی نظیر

هنگامی که صحبت از خرید پاور کامپیوتر و قطعات سخت افزاری دیگر می شود، بدون تردید برند تولید کننده یکی از مهمترین مولفه ها برای کاربران خواهد بود. در کنار برندهایی که محصولات خود را در بازار عرضه می‌کنند مانند گرین، تسکو و کولرمستر، امروزه برند گیم دیاس به خوبی توانسته است بازار کار را در دست گیرد. فروش پاور گیم دیاس به واسطه عملکرد فوق العاده و قیمت گذاری بینظیر محصولات این برند، در یکی دو سال اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اگر به دنبال خرید پاور کامپیوتر با قدرت و راندمان بالا هستید و قصد دارید در پرداخت هزینه های خود صرفه جویی نمایید، خرید پاور گیم دیاس به شما توصیه می‌شود. گیم دیاس با درک نیازهای کاربران، انواع پاور را با توان ۵۰۰ وات ۶۰۰ وات و ۷۵۰ وات برای سیستم های خانگی تا گیمینگ و حرفه‌ای به بازار عرضه می کند. به منظور اطلاع از شرایط خرید پاور گیم دیاس و قیمت این منابع تغذیه می توانید از خدمات ما در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

راهنمای خرید پاور کامپیوتر مناسب

سخن پایانی

خرید پاور کامپیوتر از آن جهت اهمیت دارد که انرژی مورد نیاز قطعات دیگر را فراهم می کند. فراموش نکنید نوسان برق در اثر شرایط مختلف ممکن است خسارات جبران ناپذیری به قطعات سیستم شما وارد کند. به همین علت خرید پاور کامپیوتر با استانداردهای لازم به شما کمک می‌کند که در صورت بروز نوسان، از خرابی سخت افزارهای سیستم خود بتوانید جلوگیری نمایید. اگر به دنبال خرید پاور کامپیوتر هستید و قصد دارید محصولی با قدرت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید، آترامارت همراه شماست تا پاسخی برای نیازهای شما داشته باشد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا