آموزش

آموزش حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد

ممکن است فایل وردی داشته باشید که بخواهید تنها متن آن را نگه دارید یا کپی کنید. اگر این فایل تصاویر 🖼️ زیادی داشته باشد، کمی کار شما سخت می‌شود. برای این مسئله راه حل‌هایی وجود دارد. به گونه‌ای که می‌توانید تمام تصاویر فایل ورد را حذف کنید و تنها متن آن را نگه دارید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد می‌پردازیم.

چگونه همه عکس های ورد را حذف کنیم؟

?How to Remove All Pictures or Just One Picture from Document in Word

با چند روش ساده می‌توانید تنها متن فایل‌های وردی که دارای تصاویر هم هستند، ذخیره کنید. وقتی کی فایل دارای تصاویر زیادی باشد، پاک کردن تک تک آن‌ها بسیار زمانبر می‌شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودشیوه‌های حذف عکس از ورد را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه برداشتن عکس از ورد با Find and Replace

برای حذف همه عکس ها در ورد به این روش، از سربرگ Home روی Find and Replace بزنید.

حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد

در پنجره Find and Replace روی  More کلیک کنید. سپس روی Special کلیک کنید و Graphic را انتخاب کنید. حال روی Replace All بزنید.

آموزش حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد

همچنین می‌توانید در کادر Find what عبارت ^g را وارد کنید. سپس روی Replace All بزنید.

حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد

برای یادگیری نحوه گذاشتن عکس در ورد، مطلب آموزش تصویری تنظیمات و گذاشتن عکس در ورد (Word) را مطالعه کنید.

حذف عکس از فایل ورد با Kutools

برای حذف عکس در ورد با Kutools، ابتدا این برنامه را دانلود کنید. وقتی برنامه را نصب کنید، سربرگی به Word اضافه می‌شود. برای حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد روی سربرگ  Kutools بزنید. سپس روی More بزنید و از منوی باز شده Remove pictures را انتخاب کنید. سپس روی Yes بزنید.

حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد

اگر می‌خواهید تنها تصاویر درون فایل ورد را ذخیره کنید، مطلب آموزش ۵ روش برداشتن و استخراج عکس از فایل Word را مطالعه کنید.

حذف همه عکس ها در ورد با کد VBA

برای حذف همه عکس ها در ورد با کد VBA، دکمه‌های Alt + F11 را فشار دهید. پنجره Microsoft Visual Basic for Application  باز خواهد شد. روی Insert و سپس Module بزنید. کد زیر را در پنجره Module وارد کنید:

Sub DitchPictures()

Dim objPic As InlineShape

For Each objPic In ActiveDocument.InlineShapes

objPic.Delete

Next objPic

End Sub

سپس روی Run بزنید تا کد اجرا شود.

حذف تکی یا همه عکس های موجود در فایل ورد

اگر تصاویر فایل ورد شما به درستی نمایش داده نمی‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم مطلب روش‌های حل مشکل نشان ندادن عکس در ورد (Word) را مطالعه کنید.

نحوه برداشتن عکس از ورد: حذف یک عکس

برای حذف عکس از ورد در مک، روی آن تصویر کلیک کنید و سپس دکمه Backspace را بزنید.

برای حذف یک عکس در ورد ویندوز، روی عکس کلیک کنید و سپس دکمه DELETE را بزنید. برای حذف چند عکس، زمانی که روی تصاویر کلیک می‌کنید دکمه CTRL را نگه دارید. سپس روی دکمه DELETE بزنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های پاک کردن عکس از فایل ورد را آموزش دادیم. شما با کدام روش تصاویر ورد را حذف کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا