آموزش

دانلود 10 تا از بهترین تم برای ویندوز 10

تم های مختلفی برای ویندوز ۱۰ 💻 وجود دارد که شما میتوانید به دلخواه خود این تم ها را روی ویندوز ۱۰ خود فعال کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین تم برای ویندوز ۱۰ میپردازیم.

دانلود تم ویندوز ۱۰

The 10 Best Windows 10 Themes for Every Desktop

ویندوز سیستم عامل محبوبی است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. ظاهر ویندوز ۱۰ جذاب است اما با این حال برخی از کاربران دوست دارند ویندوز خود را شخصی سازی کنند و تم های مورد نظر خود را روی ویندوز ۱۰ خود قرار دهند. برای این کار شما از یک سری برنامه ها میتوانید استفاده کنید و تم ویندوز ۱۰ خود را تغییر دهید.

GreyEve Theme بهترین تم ویندوز ۱۰

یکی از جذاب ترین تم ها، تم های تاریک هستند. به غیر از جذابیت تم های تاریک میتوانند به کاهش فشار چشم کمک کنند. اگر شما هم دوست دارید از تم های تاریک برای دسکتاپ خود استفاده کنید میتوانید برنامه GreyEve Theme را دانلود کنید. پس از دانلود و نصب فایل را در USERPROFILE%AppDataLocalMicrosoftWindowsThemes% قرار دهید و بعد از آن Settings را باز کنید. برای باز کردن Settings روی قسمت جست جو ویندوز کلیک کرده و Settings را تایپ کنید. روی نتیجه آن کلیک کنید تا باز شود. از تنظیمات Personalization را انتخاب کنید و روی Themes کلیک کنید. حالا تم را از لیست انتخاب کنید.

دانلود تم ماشین برای ویندوز 10

دانلود تم تیره برای ویندوز ۱۰ با Hover Dark Aero Theme

تم Hover Dark Aero Theme نسبت به تم قبلی از رنگ مشکی بیشتر و خاکستری کمتری استفاده کرده است. قبل استفاده از این تم شما باید UXThemePatcher را برای ویندوز خود دانلود کنید. پس از اتمام دانلود محتویات پوشه Theme را به Windir%/resources/themes% منتقل کنید. بعد از این کار شما از طریق تنظیمات ویندوز خود میتوانید تم را اعمال کنید.

دانلود تم زنده برای ویندوز 10

دانلود تم سه بعدی برای ویندوز ۱۰ با ۳D Theme

برنامه دانلود تم ماشین برای ویندوز ۱۰ ۳D Theme شامل ۱۷ والپیپر با کیفیت بالا است که همگی آن ها سه بعدی هستند. برای استفاده از ۳D Theme فایل ها را درون Windir%/Resources/Themes% قرار دهید. شما میتوانید از ۱۷ تصویر به طور همزمان برای دسکتاپ خود استفاده کنید. برای انجام این کار روی دسکتاپ خود راست کلیک کرده و Next Desktop Background را انتخاب کنید.

دانلود تم طبیعت برای ویندوز 10

Simplify 10 برنامه دانلود تم برای ویندوز ۱۰

تم Simplify 10 یکی از بهترین تم های ویندوز ۱۰ است که میتواند ظاهر به هم ریخته ویندوز شما را مرتب کند. Simplify 10 در چهار نسخه مختلف ارائه میشود. نسخه ها شامل رنگارنگ، روشن، تیره و Maverick است. نسخه Maverick به گونه ای طراحی شده که ظاهر ویندوز شما را شبیه به لینوکس میکند.

دانلود تم لینوکس برای ویندوز 10

تم XP Themes برای ویندوز ۱۰

ویندوز XP یک ویندوز قدیمی اما خاطره انگیز برای همه است. درست است که پشتیبانی این ویندوز مدت ها است که به پایان رسیده اما شما میتوانید با XP Themes ظاهر ویندوز ۱۰ خود را به ویندوز XP تغییر دهید.

دانلود تم مک برای ویندوز 10

دانلود تم مک برای ویندوز ۱۰ با Mac dock

اگر دوست دارید تم های مک را با ویندوز خود استفاده کنید میتوانید از Mac dock استفاده کنید. همانطور که از نام این برنامه پیداست یک داک Dock به پایین صفحه نمایش شما اضافه میکند که جایگزین Taskbar ویندوز است. شما میتوانید برنامه هایی که میخواهید را روی داک بگذارید تا دسترسی سریعتر به آن ها داشته باشید.

دانلود تم برای ویندوز 10

تم های انیمه ای با Various

انیمه ها هر روز محبوبتر میشوند و طرفدار زیادی پیدا میکنند. اگر شما هم طرفدار انیمه ها هستید جالب است بدانید که شما میتوانید از تم های انیمه ای نیز استفاده کنید. برای استفاده از تم های انیمه ای میتوانید از Various استفاده کنید.

دانلود تم تیره برای ویندوز 10

دانلود تم ویندوز ۱۰ از سایت مایکروسافت با تم های مختلف

مایکروسافت تم های مختلفی برای ویندوز ۱۰ شما دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. یکی از این تم ها Meteor Showers است. Meteor Showers تم های مختلفی مثل جنگل، مناظر شهری، دریاچه ها و حیوانات است که میتوانید به دلخواه خود از بین آن ها یکی را انتخاب کنید و یا طوری تنظیم کنید که در فواصل زمانی معین تغییر کند.

دانلود تم ویندوز 10 از سایت مایکروسافت

دانلود تم برای ویندوز ۱۰ با Flattastic

Flattastic چند نسخه مختلف از تم را دارد. هشت نوع آن طرح روشن و هشت نوع دیگر آن طرح تیره است. زمانی که شما فایل ها را درون C:WindowsResourcesThemes قرار دهید به همه ۱۶ تم دسترسی دارید و میتواند بر اساس سلیقه خود از آن ها استفاده کنید.

دانلود تم ویندوز 10 از سایت مایکروسافت

دانلود تم لینوکس برای ویندوز ۱۰ با Ubuntu SkinPack

در برنامه های قبل برنامه ای برای تغییر تم ویندوز به مک و ویندوز XP معرفی کردیم. به غیر از آن ما میتوانیم تم لینوکس را با استفاده از Ubuntu SkinPack روی ویندوز ۱۰ استفاده کنیم و ظاهر ویندوز خود را به لینوکس تغییر دهیم.

دانلود تم سه بعدی برای ویندوز 10

اگر میخواهید تم ویندوز ۱۱ را تغییر دهید میتوانید مطلب آموزش تصویری تغییر تم و رنگ تم ویندوز ۱۱ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند برنامه برای دانلود تم طبیعت برای ویندوز ۱۰ را بررسی کردیم. آیا شما توانستید از برنامه های بالا برای دانلود تم زنده برای ویندوز ۱۰ استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود تم برای ویندوز ۱۰ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا