آموزش

7 تا از بهترین برنامه های اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی اندروید و آیفون

میزان سطح اکسیژن خون 🅾️ یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش سلامت است. برای اندازه‌گیری آن به دستگاه خاصی نیاز دارید اما در صورتی که این دستگاه را ندارید، می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۷ تا از بهترین برنامه های اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی اندروید و آیفون را معرفی می کنیم.

گرفتن اکسیژن خون با گوشی سامسونگ ، آیفون و…

Android and iOS Apps to Help You Track and Monitor Blood Oxygen Levels

برای اندازه گیری میزان سطح اکسیژن خون می توانید از گوشی اپل یا اندروید خود استفاده کنید. برنامه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه های اندازه گیری سطح اکسیژن خون با گوشی را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

توجه کنید که اعداد اعلام شده توسط برنامه های زیر تقریبی هستند و دقیق نمی باشند.

تست اکسیژن خون با گوشی آیفون با Blood Oxygen

تست اکسیژن خون با گوشی آیفون

Blood Oxygen برنامه اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی آیفون است. با آن می توانید ضربان قلب خود را تست کنید. استفاده از برنامه آسان است زیرا رابط کاربری ساده ای دارد. استفاده از این برنامه رایگان است.

گرفتن اکسیژن خون با گوشی اپل با CarePlix Vitals

تست اکسیژن خون با گوشی آیفون

CarePlix Vitals برنامه دیگری برای کنترل اکسیژن خون با گوشی اپل است. همچنین می‌توانید از آن برای اندازه گیری ضربان قلب و تعداد نفس هم استفاده کنید. استفاده از این برنامه رایگان است. برای استفاده از آن باید اکانت گوگل یا فیس بوک داشته باشید.

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی سامسونگ با Pulse Monitor

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی سامسونگ

Pulse Monitor دیگر برنامه اندازه گیری اکسیژن خون اندروید است. با آن علاوه بر اندازه گیری سطح اکسیژن، می توانید ضربان قلب را هم اندازه گیری کنید. همچنین می توانید داده های سلامتی خود را پس از چند روز با هم مقایسه کنید. از این دستگاه می توانید در گوشی‌های Galaxy Note4/Edge/5/7/8/9 و Galaxy S6/7/8/9/10 استفاده کنید.

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی اپل با Apple Health

گوشی های اپل دارای Apple Health هستند. این برنامه داخلی اپل به شما کمک می کند تا بتوانید به اندازه گیری اکسیژن خون با موبایل آیفون بپردازید. این برنامه از قبل روی گوشی شما نصب شده است. آن را باز کنید و به Browse > Respiratory > Blood Oxygen بروید. سپس روی Add Data بزنید. تمامی اطلاعات هم به صورت نمودار به شما نمایش داده خواهد شد تا بتوانید آنان را با هم مقایسه کنید. اگر اپل واچ ۶ هم داشته باشید با آن می‌توانید داده‌ها را راحت‌تر به دست آورید. از آن برای اندازه گیری چیزهای دیگر هم می‌توانید استفاده کنید.

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی اندروید با Pulse Oximeter Tracker

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی اندروید

برای گرفتن اکسیژن خون با گوشی سامسونگ و… می توانید از برنامه Pulse Oximeter Tracker استفاده کنید. البته باید دستگاه سنجش را داشته باشید تا بتوانید اطلاعات را در آن وارد کنید و با سایر معیارها بسنجید. در نهایت هم این معیارها را در طول زمان با هم بسنجید.

اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه با MFine

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی اندروید

MFine هم برای تست اکسیژن خون با گوشی اندروید مناسب است. برای این که بتوانید از این قابلیت برنامه استفاده کنید باید نسخه بتای آن را نصب کنید. برای استفاده از آن باید از دوربین و چراغ قوه گوشی استفاده کنید.

اگر با برنامه خواب خود مشکل دارید، مطلب دانلود نرم افزار تنظیم ساعت خواب اندروید را مطالعه کنید.

اندازه گیری میزان اکسیژن خون با گوشی با Ezvitals

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی اندروید

Ezvitals برنامه دیگری برای اندازه گیری میزان اکسیژن خون است. البته برای استفاده از این برنامه باید دستگاه را داشته باشید. داده‌ها را در آن ثبت کنید تا بتوانید به مرور و برای مراجعات خود به پزشک اطلاعات را ارائه دهید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای اپل عرضه شده است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبرنامه های کنترل اکسیژن خون با گوشی سامسونگ و… را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا