آموزش

کتابی که کمکتان میکند بهتر تبلیغ کنید

بازاریابی و تبلیغات همه و همه در یک چیز بسیار کلیدی و مهم خلاصه می شود، درآمد.

هر کسی که کسب و کاری دارد و به نحوی برای خود و دیگران تجارتی ایجاد نموده است، به فکر بالا بردن درآمد و سود خودش است.

بازاریابی و تبلیغات به ما کمک میکند، که با پیدا کردن مشتری های بیشتر و جدید تر، درآمد خود را با فروش محصولات و خدمات خود افزایش بدهیم.

یکی از ابزارهایی که هر مارکتری از آن استفاده میکند، استفاده از تبلیغات است.

ما با تبلیغ کردن در حقیقت دو هدف بسیار مهم را دنبال میکنیم.

اول: دیده شدن، ما تبلیغ میکنیم که بیشتر دیده شویم.

دوم: بیشتر فروختن، تبلیغات میکنیم تا هر محصول یا خدمتی که ارائه می دهیم، بیشتر فروخته شود.

این یک حقیقت است، هر قدر پول بیشتر خرج کنیم و بیشتر تبلیغ نماییم، فاصله بیشتری از رقبای خود خواهیم گرفت.

البته منظورم از فاصله گرفتن این نیست که روی رقبا را کم کنیم، بلکه فقط معیار در این مطلب افزایش درآمد است.

چگونه میتوانیم یک تبلیغات پر سود ایجاد کنیم؟

اول از همه بیایید ببینیم تبلیغات پر سود به چه معناست.

من به تبلیغاتی پر سود میگویم که بتواند مخاطب را مجبور به خرید کند.

در واقع تبلیغ نباید مخاطب ما را فقط متمایل به انجام کاری کند.

بلکه باید مشتری را ترقیب نماید که همین حالا اقدام مورد نظر ما را انجام دهد.

البته به هیچ وجه منظورم این نیست که اگر مثلاً به وسیله تبلیغات، دنبال کننده های شبکه های اجتماعی شما بالا رفت، اتفاق بدی افتاده است.

اما در هر حال هدف از بالا بردن فالورهای شبکه های اجتماعی نیز به دست آوردن درآمد بیشتر است دیگر مگر نه؟

شما با یاد گرفتن علمی به نام تبلیغ نویسی، میتوانید به راحتی این هدف را محقق کنید.

تبلیغ نویسی به شما کمک می کند مشتریان احتمالی خود را ترقیب به انجام کاری کنید که خودتان می خواهید.

شما اگر آموزش تبلیغ نویسی را یاد بگیرید و یا قدری با این علم آشنا باشید، میدانید که بی راه نمی گویم.

تصور کنید چه قدر خوب میشد اگر میتوانستید:

تبلیغاتی بسازید که بعد از پخش کردنش دو برابر هزینه خودش را به شما برگرداند.

فرض کنید شما یک میلیون تومان برای تبلیغ محصول یا خدمت خاصی بودجه در نظر گرفته اید و بعد از این که هزینه را پرداخت میکنید و تبلیغات مورد نظر انجام میشود، ببینید که دو میلیون تومان برای شما سود داشته است.

واقعاً رویایی و عالی است.

اما این رویا دست یافتنی بوده و میتوانید خودتان این فعالیت را یاد بگیرید.

شما لازم است یک کار را خوب یاد بگیرید.

افزایش نرخ تبدیل که در ادامه توضیح میدهم دقیقاً چیست.

چگونه تبلیغات کنم که ثروت مند شوم؟

تصور کنید همین امروز قصد تبلیغات دارید و مثلاً فقط ۵۰۰ هزار تومان به این کار اختصاص داده اید.

اگر این ۵۰۰ هزار تومان را تبلیغ کنید و فقط ده درصد  سود کنید، ۵۰ هزار تومان از این تبلیغ آیدتان شده است.

در این مثال ما به طور کاملاً ساده نرخ بازگشت سرمایه را حساب کردیم.

هر قدر این نرخ بهبود یابد، شما پول بیشتری به دست خواهید آورد و برای این که پول بیشتری به دست آورید، باید نرخ تبدیل را بالا ببرید.

افزایش نرخ تبدیل، بهبود کانورژن ریت یا بهینه سازی نرخ تبدیل، اسامیی است که به این کار گفته اند.

مقاله ای که لینکش در اختیار شماست، به شما کمک می کند، حتی اگر هیچ چیز از تبلیغات نمی دانید، بتوانید نرخ تبدیل را در تبلیغاتتان بالا ببرید.

چه طور در تبلیغ نویسی حرفه ای تر شوم؟

اشتباه نکنید، قرار نیست به شما بگویم در یک دوره چند میلیونی شرکت کنید که راضهای تبلیغ نویسی را با شما در میان بگذارم. به هیچ وجه.

به نظرم بی خطر ترین و بهترین دوستی که در هر آموزشی میتواند هر فردی را اصولی و درست کمک کند، کتاب است.

کتاب خریدن، نه آنقدرها گران است که کسی نتواند هزینه اش را بپردازد.

نه آنقدرها ریسک بالایی دارد که نیاز به توجیح و تعریف بدون قید و شرط داشته باشد.

من میخواهم کتابی را به شما معرفی کنم که به نظر نویسنده، میتواند برای شروع تبلیغ نویسی کمک حال شما باشد.

کتاب برای فروش بهتر تبلیغ نویسی بیاموزیم.

خرید کتاب آموزش تبلیغ نویسی

این کتاب، همان طور که از نامش بر می آید، شعارش این است:

امروزه برای این که واقعاً فروشتان بهتر و بیشتر شود، لازم است با علم تبلیغ نویسی آشنا شوید.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

. ۱کمک میکند متنهایی بنویسید که مخاطبین را وادار به همان کاری کند که شما برایشان در نظر گرفته اید.

. ۲کمک میکند از این به بعد طور دیگری در سایت و شبکه های اجتماعی به تولید محتوا بپردازید، طوری که منجر به افزایش درآمد شما شود.

. ۳باعث میشود بتوانید تبلیغ نویسی را به عنوان یک حرفه انتخاب کنید و به سایر کسب و کارها کمک کنید بیشتر بفروشند.

. ۴کسی که به اصول نوشتن متن آگاه است، میتواند ویدیو ها و صوتهای جذاب تر و گیرا تری تولید نماید، چون قبل از ساخته شدن ویدیو یا صوت، ابتدا متن و سناریو آن نوشته میشود.

. ۵اگر مدیر کسب و کاری هستید، با خواندن این کتاب هم میتوانید خودتان

از تبلیغات نتیجه دو یا سه برابر بهتری کسب کنید و هم اگر بخواهید، میتوانید فرد مناسب را شناسایی کنید و کار را به او برون سپاری کنید.

این کتاب را بهزاد هندآبادی، مدیر و موسس سایت اثر خاص نوشته است.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا