آموزش

5 تا از بهترین برنامه های مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن

اگر از طرفداران پر و پا قرص قابلیت Always-on Display 📱 هستید؛ ممکن است بخواهید ساعت، عناصر بصری و غیره را به صفحه نمایش همیشه روشن خود اضافه کنید. برای کمک به شما ما در پست امروز لینک 2 دانلود۵ تا از بهترین برنامه های مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین برنامه صفحه همیشه روشن

Best Always On Display Apps for Android

اگر از گوشی اندروید استفاده می کنید ممکن است در مورد ویژگی Always-on Display چیزهایی شنیده باشید. این ویژگی اولین بار توسط سامسونگ معرفی شد که از نمایشگر AMOLED گوشی خود استفاده می کرد. Always-on Display قابلیتی است که باعث می شود دستگاه همچنان اطلاعات خاصی را حتی زمانی که خاموش است نشان دهد. در اندروید می توانید زمان، تاریخ، اعلان ها، تماس های از دست رفته و غیره را زمانی که گوشی در حالت خواست است مشاهده کنید.

در ابتدا این ویژگی فقط به گوشی های سامسونگ دارای صفحه نمایش AMOLED محدود می شد، اما حالا تقریبا در هر دستگاه رده متوسط تا رده بالا یافت می شود. بنابراین اگر به دنبال روش هایی برای سفارشی کردن عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن دستگاه اندرویدی خود هستید، یا به دنبال پاسخی برای سوال چگونه ساعت روی صفحه گوشی سامسونگ را روشن کنیم؟ هستید از برنامه های جانبی زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید که این برنامه های تنها به نمایش ساعت روی صفحه گوشی هواوی ، سامسونگ و غیره محدود نمی شوند. برخی از آنها دارای پلیر موسیقی یا نور ال ای دی برای نمایش اعلان ها هستند.

برنامه Always On Amoled

اگر به نمایش ساعت روی صفحه قفل گوشی اندروید علاقه دارید از برنامه Always On Amoled استفاده کنید. گرچه این برنامه برای گوشی هایی با صفحه نمایش امولد طراحی شده است؛ اما در هر دستگاهی به خوبی اجرا می شود. بنابراین اگر گوشی شما ویژگی Always-On display را ندارد می توانید از این برنامه استفاده کنید.

با Always On AMOLED، می توانید صفحه نمایش خود را همیشه روشن نگه دارید و اطلاعات مربوط به زمان، تاریخ، اعلان ها و موارد دیگر را بدون دست زدن به دستگاه خود مشاهده کنید. حتی می توانید کنترل های موسیقی، ویجت های آب و هوا و غیره را به صفحه نمایش همیشه روشن خود در اندروید اضافه کنید.

5 تا از بهترین برنامه های مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن

دانلود برنامه روشن نگه داشتن صفحه گوشی AOA

اگر گوشی شما دارای صفحه نمایش AMOLED است و به دنبال روشی برای سفارشی کردن صفحه نمایش همیشه روشن خود هستید، برنامه AOA: Always on Display را امتحان کنید. این برنامه ای است که نور لبه، ساعت، تاریخ، آب و هوای فعلی، کنترل موسیقی و عناصر بیشتری را به صفحه نمایش همیشه روشن اندروید شما اضافه می کند.

AOA: Always on Display کاملا رایگان است و برای استفاده ۰% از پردازنده و منابع کم سیستم شما طراحی شده است. با این حال گوشی شما تنها در صورتی به این نتیجه می رسد که دارای صفحه نمایش AMOLED باشد. در صفحه نمایش غیر AMOLED، برنامه عمر باتری را کاهش می دهد. برای حل این مشکل می توانید پست روشن نگه داشتن صفحه نمایش گوشی در تمام روز بدون مصرف باتری را مطالعه بفرمایید.

دانلود برنامه روشن نگه داشتن صفحه گوشی AOA

Always On برنامه ای برای گوشی AMOLED

Always On: Edge Music Lighting که به عنوان Muviz Edge هم شناخته می شود، با سایر برنامه های Always On Display لیست شده در این پست متفاوت است. این برنامه ای است که در حین گوش دادن به موسیقی در لبه های صفحه نمایش یک ویژوایلیزر را نمایش می دهد.

این برنامه برای علاقمندان به موسیقی طراحی شده است و شامل بسیاری از طرح ها است. همه طرح های Always on Display منحصر به فرد می رسند و دارای پلیر موسیقی هستند که انیمیشن و موسیقی را سینک می کند.

Always On برنامه ای برای گوشی AMOLED

برنامه مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن NotifyBuddy

NotifyBuddy با سایر برنامه های نمایش ساعت روی صفحه گوشی در این لیست تفاوت زیادی دارد. این یکی از فناوری Always-on Display استفاده می کند تا نور اعلان LED را ایجاد کنید. اگر گوشی با صفحه نمایش AMOLED دارید؛ می توانید از این برنامه برای فعال کردن ویژگی LED نوتیفیکیشن استفاده کنید. این ویژگی بر اساس هر برنامه ای که استفاده می کنید به شما اعلانی نمایش می دهد. بعد از اینکه برنامه‌ها را پیکربندی می‌کنید، زمانی که برنامه اعلانی را برای شما ارسال می‌کند، NotifyBuddy یک صفحه سیاه نمایش می دهد و LED اعلان را به شما نشان می‌دهد.

NotifyBuddy همچنین چند ویژگی اضافی را به شما ارائه می دهد، مانند انتخاب نمادهای مورد علاقه خود برای LED، انتخاب رنگ های سفارشی و موارد دیگر.

برنامه مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن NotifyBuddy

بهترین برنامه ساعت صفحه قفل Always On Edge

اگر به دنبال بهترین برنامه برای سفارشی کردن صفحه نمایش همیشه روشن خود هستید، دانلود ساعت همیشه روشن سامسونگ Always On Edge را امتحان کنید. این یک برنامه سفارشی سازی کامل برای اندروید است که ویژگی های زیادی را ارائه می دهد.

با Always-On Edge، می توانید نور اعلان LED، نور لبه، نمایشگر محیط و غیره را فعال کنید. این برنامه حتی به شما امکان می دهد ویجت هایی مانند نمادهای اعلان ها، وضعیت باتری؛ ساعت و غیره را به صفحه نمایش همیشه روشن خود اضافه کنید. حتی می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگام قفل بودن دستگاه، ویجت‌ها را به همراه نور لبه و اعلان LED نمایش دهد.

بهترین برنامه ساعت صفحه قفل Always On Edge

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در لینک 2 دانلودما ۵ تا از بهترین برنامه های مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن را به شما معرفی کردیم. شما می توانید از این برنامه ها در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. مسلما برنامه های دیگری برای سفارشی سازی AOD وجود دارد، اما ما فقط برنامه های رایگان را لیست کردیم. اگر برنامه دیگری می شناسید می توانید در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا