آموزش

آموزش راه اندازی و انتقال تصویر دوربین مداربسته با برنامه XMEye

ما از دوربین های مدار بسته 📹 برای اماکن مختلفی استفاده میکنیم. شما میتوانید با استفاده از برنامه XMEye تصاویر دوربین مدار بسته خود را به ویندوز و یا گوشی اندرویدی خود انتقال دهید. برای همین در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش راه اندازی و انتقال تصویر دوربین مداربسته با برنامه XMEye میپردازیم.

آموزش کار با XMEye اندروید و ویندوز

XMEye DVR Setup

نرم افزار XMEye یک برنامه رایگان برای منتقل کردن تصاویر از دوربین مدار بسته به گوشی اندرویدی و ویندوز است. این برنامه به شما این امکان را میدهد تا در هر جایی به تصاویر دوربین مدار بسته خود دسترسی پیدا کنید و محل کار یا خانه خود را ببینید. در ادامه به آموزش برنامه XMEye میپردازیم و نحوه انتقال تصاویر دوربین مدار بسته را به ویندوز و اندروید بررسی میکنیم.

آموزش تنظیمات XMEye

اگر هنوز دوربین مدار بسته را نصب نکردید میتوانید مطلب آموزش تصویری نصب دوربین مدار بسته بیسیم و سیم دار دیجیتال در منزل و محل کار را مطالعه کنید.

آموزش نصب برنامه XMEye در گوشی اندرویدی

برای استفاده از XMEye ابتدا شما باید برنامه XMEye را دانلود کنید. بعد از تکمیل شدن دانلود برنامه را نصب کنید. حتما دقت داشته باشید که نسخه درست برنامه را دانلود کنید و همچنین مراحل نصب را نیز کامل و درست طی کنید.

آموزش XMEye اندروید

بعد از اتمام نصب XMEye را باز کنید. با باز کردن برنامه شما صفحه Login را میبینید. اگر قبلا ثبت نام نکرده اید روی Register ضربه بزنید.

آموزش تنظیمات XMEye

در صفحه جدید یک ایمیل باید وارد کنید تا XMEye یک ایمیل برای شما بفرستد. بعد از وارد کردن ایمیل خود روی Get code کلیک کنید.

آموزش انتقال تصویر XMEye

صندوق دریافت ایمیل خود را چک کنید و ببینید یک کد برای شما ارسال شده است یا خیر. اگر ارسال شده بود کد را وارد برنامه XMEye کنید.

آموزش نرم افزار XMEye

بعد از وارد کردن کد و احراز هویت یک Username و Password وارد کنید.

آموزش نصب برنامه XMEye

سپس به صفحه Login بازگردید و Username و Password را وارد کنید تا وارد برنامه شوید. اگر بعد از مدتی پسورد خود را فراموش کردید میتوانید روی Forget Password ضربه بزنید و پسورد خود را بازیابی کنید.

آموزش کار با XMEye

همچنین اگر DVR، دوربین مدار بسته و گوشی اندرویدی شما به یک وای فای متصل هستند میتوانید از Local login استفاده کنید. Local login بدلیل آنکه به ثبت نام نیازی ندارد سریعتر است. برای انتخاب این گزینه در پایین صفحه Login روی Local login ضربه بزنید.

آموزش نصب XMEye

آموزش XMEye اندروید و انتقال تصاویر از دوربین مدار بسته به گوشی اندرویدی

بعد از نصب و وارد شدن به برنامه برای اضافه کردن دستگاه در صفحه Device list بر روی آیکن به علاوه + در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

آموزش راه اندازی XMEye

در صفحه باز شده شما میتوانید تنظیمات دوربین مدار بسته خود را وارد کنید. به عنوان مثال گزینه Advanced را فعال کنید تا در صورت نیاز Username و Password را وارد کنید. اگر میخواهید اطلاعات DDNS/NOIP را وارد کنید و یا با IP وارد شوید تیک گینه DDNS را بزنید. حالا بر روی آیکن QR Code که با مربعی که از وسط آن یک خط رد شده مشخص شده است ضربه بزنید تا دوربین گوشی شما باز شود.

آموزش نصب XMEye

بعد از باز شدن دوربین گوشی، QR Code روی DVR را اسکن کنید.

آموزش برنامه XMEye

به همین راحتی با طی کردن مراحل بالا دستگاه به Device list اضافه میشود. شما میتوانید همین مراحل را برای اضافه کردن دستگاه های بیشتر به XMEye مجددا طی کنید.

آموزش XMEye اندروید

برای دیدن دوربین ها روی نام دوربین ها ضربه بزنید. اگر میخواهید همه دوربین ها باز شوند روی Start Preview در پایین صفحه ضربه بزنید.

آموزش تنظیمات XMEye

آموزش راه اندازی XMEye در ویندوز

برای راه اندازی XMEye در ویندوز ابتدا برنامه XMEye را برای ویندوز دانلود کنید. بعد از اتمام دانلود روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید. از شما یکسری مجوز ها را درخواست میکند. مجوز ها را بدهید. حالا مراحل نصب را طی کنید تا برنامه XMEye روی ویندوز شما نصب شود. برای بار اول که باز میشود از شما Language را درخواست میکند. مطمئن شوید که در این قسمت زبان درست را انتخاب میکنید.

آموزش انتقال تصویر XMEye

آموزش تنظیمات XMEye در ویندوز

زمانی که نصب برنامه تمام شد، XMEye را باز کنید و Login کنید. بعد از Login کردن صفحه زیر را مشاهده میکنید.

آموزش نرم افزار XMEye

اکنون شما باید دستگاه را به نرم افزار اضافه کنید. برای انجام این کار از سمت راست صفحه System را انتخاب کنید. سپس گزینه Device Manager را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

آموزش نصب برنامه XMEye

در صفحه باز شده روی Zone list کلیک کنید و بعد از آن از منو بالا Add Area را انتخاب کنید. یک نام انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید. در زیر Zone list روی نامی که وارد کرده بودید کلیک کنید و از منو بالای صفحه Add Device را انتخاب کنید.

آموزش کار با XMEye

روی IP search کلیک کنید و یا اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید و روی Save کلیک کنید. اگر با مشکل انتقال تصویر XMEye مواجه شدید مراحل بالا را مجددا طی کنید.

آموزش راه اندازی XMEye

همچنین مطلب آموزش تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش نصب XMEye در گوشی اندرویدی و ویندوز همچنین آموزش کار با XMEye پرداختیم. آیا شما توانستید با آموزش انتقال تصویر XMEye که در بالا داده شده تصاویر دوربین مدار بسته خود را به گوشی اندرویدی و یا ویندوز خود منتقل کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه آموزش نرم افزار XMEye در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا