آموزش

آموزش جستجو افراد در تیک تاک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید شخصی را در تیک تاک پیدا کنید. 🔎 در این زمان شاید از خودتان پرسیده باشید چگونه در برنامه تیک تاک جستجو کنیم؟ در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش جستجو افراد در تیک تاک میپردازیم.

جستجوی آیدی و فرد تیک تاک

How to Find Friends on TikTok

تیک تاک یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است که کاربران زیادی دارد. کاربران این برنامه میتوانند ویدیو بسازند و در پروفایل شخصی خود منتشر کنند. همچنین شما میتوانید پروفایل دوستان خود را در تیک تاک پیدا و ویدیو آن ها را تماشا کنید. راه های مختلفی برای پیدا کردن دوستان خود در تیک تاک وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

چگونه در تیک تاک سرچ کنیم؟ با استفاده از نام کاربری

برای پیدا کردن دوستان خود در تیک تاک با استفاده از ایدی تیک تاک ابتدا برنامه Tik Tok را در گوشی خود باز کنید. اگر تیک تاک را در گوشی خود پیدا نمیکنید میتوانید در قسمت جست جو گوشی خود Tik Tok را تایپ کنید و روی نتیجه آن ضربه بزنید تا Tik Tok باز شود. اگر در وارد شدن و یا لاگین شدن در برنامه با مشکل مواجه هستید میتوانید مطلب آموزش ۲۱ روش حل مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک را برای رفع مشکل خود بخوانید.

جستجوی آیدی و فرد تیک تاک

بعد باز شدن برنامه Tik Tok روی آیکن ذره بین در پایین صفحه سمت چپ ضربه بزنید تا قسمت جست جو برای شما باز شود.

مشکل سرچ در تیک تاک

روی قسمت جست جو ضربه بزنید و Username فرد مورد نظر را وارد کنید. با وارد کردن Username برنامه تیک تاک افرادی را که نام کاربری مشابه با نام کاربری وارد شده را دارند نشان میدهد. اگر نمیتوانید از قسمت جست جو تیک تاک استفاده کنید میتوانید برای رفع مشکل سرچ در تیک تاک برنامه را یک بار ببندید و مجددا وارد برنامه شوید.

چگونه در تیک تاک سرچ کنیم

نام فرد مورد نظر را پیدا کنید و روی گزینه قرمز رنگ Follow کنار نام آن ضربه بزنید تا فرد مورد نظر را دنبال کنید. اگر میخواهید ابتدا قبل از Follow کردن پروفایل شخص مورد نظر را ببینید میتوانید روی نام آن ضربه بزنید. بعد از باز شدن و دیدن پروفایل میتوانید گزینه Follow را انتخاب کنید.

ایدی تیک تاک

آموزش جستجو در تیک تاک توسط QR Code

ابتدا مانند روش قبل برنامه تیک تاک را روی گوشی خود باز کنید. بعد از باز کردن برنامه تیک تاک روی آیکن ذره بین در پایین صفحه سمت چپ ضربه بزنید تا قسمت جست جو تیک تاک برای شما باز شود. بعد از باز شدن قسمت جست جو در کنار آن روی مربعی که از وسط آن یک خط رد شده است ضربه بزنید. این گزینه برای اسکن QR Code است.

چگونه در سایت تیک تاک جستجو کنیم

حالا کافیست QR Code شخص مورد نظر را اسکن کنید. دوست شما میتواند QR Code خود را در Settings تیک تاک و در قسمت My QR code مشاهده کند.

آموزش جستجو در تیک تاک

بعد از اسکن QR Code، تیک تاک پروفایل شخص را پیدا و به شما نشان میدهد. برای دنبال کردن شخص در تیک تاک روی Follow ضربه بزنید.

جستجو در تیک تاک

پیدا کردن دوستان خود در تیک تاک از طریق مخاطبین گوشی

یکی دیگر از راه های پیدا کردن دوستان خود در تیک تاک مخاطبین گوشی است. مجددا وارد برنامه تیک تاک شوید. در صفحه اصلی تیک تاک روی گزینه Me که در پایین گوشه سمت راست صفحه است ضربه بزنید. انتخاب این گزینه پروفایل شما را باز میکند.

جستجوی آیدی و فرد تیک تاک

روی آیکن + در بالای صفحه سمت چپ پروفایل خود ضربه بزنید.

آموزش جستجو افراد در تیک تاک

از بین گزینه ها، گزینه Find Contacts را انتخاب کنید. بعد از انتخاب Find Contacts لیست مخاطبین شما نمایش داده میشود. شما به راحتی میتوانید شخص مورد نظر را از بین مخاطبین خود پیدا کنید.

چگونه در تیک تاک سرچ کنیم

در صورتی که اولین بار روی این گزینه از برنامه تیک تاک بزنید یک کادر به شما نمایش داده میشود. این کادر اجازه دسترسی تیک تاک به مخاطبین شما را میخواهد. برای دسترسی دادن به تیک تاک روی Allow ضربه بزنید.

در آخر بعد از اجازه دادن به تیک تاک میتوانید روی گزینه قرمز رنگ Follow ضربه بزنید.

چگونه در سایت تیک تاک جستجو کنیم

جستجو در تیک تاک از طریق Facebook

آخرین راهی که شما میتوانید به وسیله آن دوستان خود در تیک تاک پیدا کنید از طریق Facebook است. برنامه تیک تاک را باز کنید روی آیکن Me در پایین صفحه و بعد از آن روی + ضربه بزنید. در این مرحله شما باید از گزینه های باز شده Find Facebook Friends را انتخاب کنید.

آموزش جستجو در تیک تاک

وارد حساب کاربری خود در فیسبوک شوید. اگر تیک تاک اجازه دسترسی به فیسبوک را خواست روی Allow ضربه بزنید تا به تیک تاک دسترسی بدهید. با این کار برنامه تیک تاک دوستان فیسبوک شما را بررسی میکند و کسانی را که تیک تاک دارند به شما نشان میدهد.

جستجو در تیک تاک

از بین مخاطبین نشان داده شده مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید و روی Follow کنار نام آن ضربه بزنید. همچنین با ضربه روی نام مخاطب نیز میتوانید پروفایل مخاطب را بررسی کنید.

جستجوی آیدی و فرد تیک تاک

همچنین مطلب آموزش ۶ روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز یاد گرفتیم که چگونه در سایت تیک تاک جستجو کنیم و دوستان خود را پیدا کنیم. آیا شما توانستید با روش های بالا دوستان خود را در تیک تاک پیدا کنید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا