آموزش

دانلود 7 تا از بهترین برنامه ساخت فاکتور در گوشی اندروید فارسی

آیا میخواهید برای فروش کالاهای خود فاکتور و یا پیش فاکتور صادر کنید؟ 📄 دیگر لازم نیست برای ساخت فاکتور از کاغذ استفاده کنید. شما به راحتی میتوانید با گوشی اندرویدی خود و برنامه های اندرویدی فاکتور ثبت کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه بررسی و دانلود ۷ تا از بهترین برنامه های ساخت فاکتور در گوشی اندروید به زبان فارسی میپردازیم.

دانلود برنامه ساخت فاکتور در گوشی فارسی

 Best Persian Apps for Create Invoices on Android Phones

نرم افزار های متنوعی وجود دارند که به شما در ساخت فاکتور در گوشی کمک میکنند. با نصب این برنامه ها شما میتوانید به جای استفاده از کاغذ و تحویل حضوری فاکتور آن را در گوشی بسازید. بعد از ساخت فاکتور میتوانید آن را به صورت PDF یا عکس ذخیره و برای مشتریان خود ارسال کنید. در ادامه به معرفی چند برنامه برای نوشتن فاکتور در گوشی میپردازیم.

ساخت فاکتور با گوشی اندروید توسط پیش فاکتور

شما با برنامه پیش فاکتور میتوانید به راحتی به جای استفاده از کاغذ، فاکنور را در گوشی اندرویدی خود درست کنید. شما در این برنامه میتوانید تا ۱۰ کالا در یک فاکتور ثبت کنید. بعد از ثبت فاکتور امکان ویرایش آن دیگر وجود ندارد. این برنامه تنها دو صفحه دارد، در نتیجه رابط کاربری آسانی دارد و به راحتی میتوانید با آن کار کنید.

نوشتن فاکتور در گوشی

نرم افزار فاکتور برای ساخت پیش فاکتور در گوشی اندروید

برنامه فاکتور موبایل رایگان، جزو نرم افزار های گوشی های اندرویدی است که به شما کمک میکند تا بتوانید فاکتور فروش خود را به سرعت ثبت کنید. اگر محصول شما هزینه ارسالی داشته باشد، این برنامه قابلیت محاسبه آن را دارد. همچنین در صورتی که بیعانه ای دریافت کردید میتوانید در این برنامه آن را ثبت کنید. برنامه فاکتور تعدادی ردیف دارد که شما بر اساس نیاز خود میتوانید تعدادی از آن ها را حذف کرده و یا به تعداد آن ها اضافه کنید. در صورتی که از برخی فاکتور ها زیاد استفاده میکنید میتوانید یک نمونه از آن را ثبت کنید تا دسترسی سریعتر به فاکتور مورد نظر داشته باشید.

ساخت فاکتور در گوشی

حسابیت نرم افزار صدور فاکتور رسمی رایگان اندروید

حسابیت برنامه ای است که به مشتریان شما کمک میکند تا فاکتور های خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. مشتریان شما برای پرداخت فاکتور ها نیازی به نصب این برنامه ندارند و به صورت آنلاین و استفاده از نسخه وب میتوانند پرداخت های خود را انجام دهند. حسابیت لینک فاکتور را از طریق برنامه های مختلفی مانند تلگرام، ایمیل و یا پیامک برای مشتریان ارسال میکند. بعد از پرداخت مشتریان این برنامه وجه را به حساب بانکی شما واریز میکند.

نرم افزار فاکتور فروش اندروید فارسی

برنامه فاکتور برای اندروید

برنامه فاکتور یکی دیگر از برنامه هایی است که شما میتوانید از آن استفاده کنید. با این برنامه با توجه به خرید مشتریان خود میتوانید فاکتور درست کنید. بعد از آن به صورت پیش فاکتور PDF برای آن ها ارسال کنید. برخلاف برخی از برنامه های ساخت فاکتور که در هر صفحه ۱۰ قلم کالا را فاکتور میکنند، این نرم افزار حسابداری و فاکتور رایگان در هر صفحه تنها ۵ قلم را فاکتور میکند و سایر کالا ها به صفحات بعد منتقل میشود.

برنامه پیش فاکتور برای گوشی

اپلیکیشن فاکتور ساز فروشا

صاحبین کسب و کار با استفاده از برنامه پیش فاکتور گوشی فروشا برای ثبت انواع فاکتور ها مانند فاکتور فروش، خرید، برگشت از خرید و… استفاده میکنند. شما در برنامه فروشا میتوانید با چند گام ساده یک فاکتور ثبت کنید و پیچیدگی ندارد. در صورتی که کسب و کار شما لوگو دارد میتوانید لوگو خود را به فاکتور اضافه کنید. اگر کالا شما در دسته بندی های مختلفی قرار میگیرد میتوانید دسته بندی های مختلف را وارد این برنامه کنید. همچنین محاسبات مالیات، محاسبه تخفیف ثابت و درصدی، یادآوری موعد فاکتور ها، پشتیبان گیری با گوگل درایو، ۱۱ قالب مختلف و… از دیگر قابلیت های فروشا است.

بهترین نرم افزار فاکتور فروش اندروید

فاکتور نویس رایان نرم افزار فاکتور فروش اندروید فارسی

فاکتور نویس رایان یکی از بهترین برنامه فاکتور فروش برای مدیریت آسان فروش است. زمانی که تخفیفی روی محصولی اعمال میشود شما میتوانید در این برنامه تخفیف را نیز ثبت کنید تا در فاکتور شما اعمال شود. همچنین به غیر از تخفیف، مالیات نیز روی فاکتور های شما اعمال میشود. یکی از مزیت های این برنامه امکان پشتیبان گیری از آن و بازیابی پشتیبانی است. این مزیت باعث میشود تا اطلاعات شما گم نشود.

نرم افزار صدور فاکتور رسمی رایگان اندروید

فاکتور من، برنامه پیش فاکتور برای گوشی

یکی دیگر از بهترین برنامه فاکتور فروش که میتوانید از آن استفاده کنید، فاکتور من است. این برنامه قابلیت های مختلفی مانند امکان اضافه کردن لوگو به فاکتور را دارد. همچنین به غیر از لوگو شما میتوانید مهر و امضا خود را به فاکتور اضافه کنید. فاکتور هایی که به صورت متداول مورد استفاده شما قرار میگیرند را میتوانید در این برنامه ذخیره کنید تا دسترسی به این فاکتور ها سریع تر شود. قابلیت های دیگر این برنامه شامل امکان گرفتن خروجی به صورت PDF، کم و یا زیاد کردن ردیف های فاکتور، امکان تعریف واحد پولی و… میشوند.

ساخت فاکتور با گوشی اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به بررسی بهترین نرم افزار فاکتور فروش اندروید پرداختیم. آیا شما توانستید یک برنامه فاکتور ساز مناسب برای خود پیدا و دانلود کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت فاکتور با گوشی اندروید در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا