آموزش

آینه کنسول معرق برای چه سبک مبلمانی مناسب است؟

آینه و کنسول یکی از پارامترهای است که شما برای هر فضایی از منزل می توانید از آن بهره بگیرید. این مهم را به یاد داشته باشید که سایز و اندازه این کار، نوع طراحی و رنگ آمیزی در کنار بهره گیری از هنر معرق کاری روی کنسول و آینه پارامترهای است که انتخاب شما را برای دکوراسیون منزلتان متفاوت می کند.

برفرض وقتی شما از یک کار سفید طوسی با طراحی بسیار ساده بهره می گیرید بدون تردید این کار برای دکوراسیون مدرن شما مورد توجه قرار می گیرد. از سوی دیگر کاری که با ترکیب استیل و چوب با تم رنگی طلایی ساخته می شود برای دکوراسیون های سلطنتی ایده ال تر به شمار می آید. در قدم آخر می توانیم بگویم برای دکوراسیون های کلاسیک که مبحث اصلی امروز ما است استفاده از آینه کنسول معرق کاری بهترین گزینه انتخابی محسوب می شود.

با ما همراه باشید تا پیرامون این محصول و سبک دکوراسیون منزل با استفاده از آن مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر طرفدار دکوراسیون های کلاسیک و نوستالژی هستید و تمایل به استفاده از وسایل آنتیک را دارید توصیه ما به شما مطالعه این مقاله است پس ما را همراهی کنید.

 آشنایی با میزهای کنسول

 آشنایی با میزهای کنسول

میزهای کنسول این امر را برای شما فراهم می آورند که یک دکوراسیون شیک و زیبا را به تصویر بکشانید. شما از این محصول برای چه فضایی می توانید استفاده کنید؟ در قدم اول باید به شما بگویم اگر قصد دارید یک میز کنسول معرق کاری شده بزرگ را خریداری کنید باید خانه ای بزرگ داشته باشید زیرا این محصول برای فضاهای کوچک خیلی خوب خود را جلوه نمی دهد. از سوی دیگر باید با فاصله از میز پذیرایی و مبلمان داخل اتاق پذیرایی این کار قرار داده شود. این را به یاد داشته باشید که برای اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و حتی راهروهای ورودی شما در صورتی که عریض باشد این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای برخی از خانه های ویلایی این کنسول ها را در پاگرد نیز قرار می دهند زیرا مساحت قابل قبولی را این بخش برای پذیرایی و استقبال از مهمان ها فراهم آورده است.

میزهای کنسول معرق کاری شده

میزهای کنسول معرق کاری شده

میزهای که از هنر معرق در زمان طراحی آن استفاده شده است این امر را برای شما فراهم می آورد که دکوراسیون ویژه تری را به نمایش بگذارید. معرق هنری است که با حکاکی روی چوب و با طراحی منحنی دار و ویژه ای بر روی درب ها و آینه کنسول شما به تصویر کشیده می شود. از همین رو نیاز به چوب بهتر و پرسه کار طولانی تری دارد. این را از یاد نبرید که قیمت کنسول های معرق کاری شده نسبت به زمانی که در پرسه تولید از متخصصین می گیرد قدری بالاتر است نسبت به میزهای کنسول ساده ای که در بازار یافت می شود.

برای چه دکوراسیونی از آینه کنسول معرق کاری استفاده کنیم؟

برای چه دکوراسیونی از آینه کنسول معرق کاری استفاده کنیم؟

باید به شما بگویم که بهترین فضا برای دیزاین کردن با میزهای کنسول معرق کاری شده جایی است که در آن مبل های کلاسیک و یا مبل های چستر لمسه دوزی شده مورد استفاده قرار گرفته باشد. از آنجایی که سبک طراحی دسته، پایه، تاج و سایر بخش های که نمای یک مبل کلاسیک به شمار می آید با هنر معرق تلفیق شده است. باید به شما بگویم بهترین گزینه انتخابی برای دیزاین کردن با میزهای معرق کاری شده این بخش است. شما می توانید متناسب با تم رنگی که برای مبل های کلاسیک شما در نظر گرفته شده است میز کنسول خود را نیز خریداری کنید. حتی می توانید با استفاده از آینه یا گلدان های زینتی به دیزاین آن بپردازید و یک دکوراسیون بسیار ویژه را به نمایش بگذارید.

مبلمان چستر و میزهای معرق کاری شده

شاید از خود بپرسید برای مبلمان چستر فیلد هم می توان از میزهای معرق کاری شده استفاده کرد. در پاسخ به این سؤال باید بگویم بله زیرا مبلمان چستر در رده مبل های کلاسیک قرار دارند و برای دکوراسیون های نوستالژی این مبل های لمسه کاری شده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر مبل های شما چستر از نوع چرم باشد بهترین انتخاب شما برای اکسسوری های همراه مبل میزهای کنسول معرق کاری شده خواهد بود؛ زیرا تم رنگی و سبک طراحی آن ها در یک راستا در حرکت است. به شما توصیه می کنیم برای اینکه تم رنگی این میز در فضای داخلی منزل شما به خوبی خود را نمایش دهد مبلمان شما را سفید، کرم، قهوه ای روشن و تیره انتخاب کنید.

کلام آخر پیرامون خرید آینه کنسول معرق

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید آینه و کنسول معرق کاری شده بهترین مبلمان چستر فیلد و کلاسیک محسوب می شوند؛ زیرا معرق کاری که روی مبلمان کلاسیک دنبال شده است در کنار هنر لمسه دوزی که برای مبل های چستر فیلد در نظر گرفته شده است بهترین گزینه برای این محصول زیبا و به شمار می آید. این را به یاد داشته باشید همان طور که مبل های کلاسیک از رنج قیمتی بالایی برخوردارند برای خرید اکسسوری های همراه آن که یکی از آن ها میزهای کنسول معرق کاری شده است نیز باید هزینه کنید؛ زیرا این محصولات در زمان ساخت وقت زیادی را از تولید کننده می گیرد ومتریال بسیار درجه یکی برای ساخت آن استفاده می شود برای رویت نمونه ای آینخ کنسوب به آدرس  https://moblomiz.com/Products/Console-table مراجعه کنید. امید است راهنمایی های ارائه شده برای رسیدن به یک دکوراسیون خاص و ویژه مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا