آموزش

سایت ساز سایتی شو؛ پلتفرم آسان ساخت سایت

در سال های اخیر کسب و کارهای بسیار زیادی در بستر اینترنت شکل گرفته اند. به دلیل حضور پر رنگ مردم در اینترنت و رشد روز افزون آن، بیشتر کسب و کارها به فضای مجازی روی آورده اند. یکی از روش های آسان برای ورود به بازار فروش اینترنتی استفاده از پلتفرم های اینترنتی سایت ساز می باشد. به همین دلیل در ادامه به معرفی یکی از سایت سازهای برتر ایران می پردازیم که با کمک آن می توانید خیلی سریع برای کسب و کار سنتی خود یک سایت یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

معرفی سایت ساز سایتی شو:

آن چه سایتی شو را از سایر سایت سازها متفاوت کرده این است که علاوه بر ساخت سایت در چند ثانیه ، یک اپلیکیشن هم برای شما میسازد. ضمنا سایتی شو بر خلاف اکثر سایت سازها از زیرساخت ترجمه شده ای همچون وردپرس استفاده نکرده است؛ بلکه طبق نیاز کسب و کارهای ایرانی به طور کامل کدنویسی شده است.

علاوه بر آنچه گفته شد، نکته دیگری توجه مخاطبین را در این سایت به خود جلب میکند. آن هم ربات مبدل پیج اینستاگرام به سایت است. به این معنا که شما اگر تا به امروز از طریق اینستاگرام کسب و کارمجازی خود را اداره میکردید، حالا با ورود به سایتی شو فقط کافیست ID پیج خود را وارد کنید تا در چند ثانیه علاوه بر ساخت یک سایت شخصی، همه پست های اینستاگرامی شما به محصول تبدیل شود. حتی توضیحات کپشن ها مانند قیمت و ویژگی های محصولات هم به صورت اتوماتیک وارد سایت شما میشود. البته در این ربات بی نظیر، قابلیت انتخاب و یا عدم انتخاب برخی از پست ها نیز وجود دارد.

قالب های متنوع و زیبای سایتی شو از دیگر ویژگی های این سایت ساز است. شما میتوانید علاوه بر انتخاب قالب مورد علاقه خود، رنگ زمینه سایتتان را هم انتخاب کنید و اگر بعد از گذشت چند وقت احساس کردید قالب فعلی برای شما یکنواخت شده است، میتوانید با یک کلیک آن را تغییر دهید.

شاید تصور کنید این سایت ساز و اپلیکیشن ساز حرفه ای با این همه امکانات ، هزینه سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت؛ اما اینطور نیست. پس از ورود به https://siteesho.com میتوانید سایت خود را تا چند روز به طور رایگان استفاده کنید و چنانچه تمایل به خرید داشتید، میتوانید پکیج های سایتی شو را به صورت یک ماهه، ۳ ماهه، ۶ماهه و حتی یک ساله در دو نسخه اقتصادی و حرفه ای تهیه کنید.

برای کسانی که پکیج یک ساله را تهیه کنند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است که در لینک زیر قابل مشاهده است:

https://siteesho.com/packages

ضمنا متخصصین ایرانی سایتی شو هم اکنون نسخه خارجی این پروژه را در کشورهایی نظیر کانادا با برند تجاری دیجی بول بومی سازی کرده اند و مخاطبین قابل توجهی پیدا کرده است.

معرفی سایتی شو به طور خلاصه

مزایای سایت ساز و اپلیکیشن ساز سایتی شو در یک نگاه

  • ارائه چند نسخه اپلیکیشن به همراه سایت
  • امکان تست رایگان سایت
  • ربات هوشمند مبدل پیج اینستاگرام به سایت
  • معرفی کارشناس پشتیبانی و فروش برای مدیریت سایت شما
  • امکان انتخاب هاست طبق نیاز کاربر
  • ارائه دامین رایگان
  • استفاده از تکنولوژی ابری
  • ارائه قالب های زیبا و متنوع
  • بومی سازی سایت در مقایسه با سایت های وردپرسی
  • ماژول های ویژه از جمله امکان انتخاب نحوه ثبت سفارش توسط مشتری
  • پکیج های قیمتی متنوع و مقرون به صرفه

آیا استفاده از سایتی شو آسان می باشد؟

یکی از مزایای استفاده از این سایت ساز راحتی کار با آن است؛ در تمام مدت ساخت سایت شما می توانید سایت را شخصی سازی کنید. همچنین اگر در زمینه های مختلف دانش فنی خاصی ندارید اصلا نباید نگران باشید. سایتی شو برای شما ماژول های ویژه ای طراحی کرده است، که می توانید برای سایت خود از آنها استفاده کنید. به همین دلیل می توان گفت استفاده از این سایت ساز بسیار راحت و آسان می باشد.

امکانات سایت ساز سایتی شو

امکانات و قابلیت های سایت ساز سایتی شو بسیار زیاد است. به همین دلیل ما فقط چند مورد مهم را خدمت شما معرفی می کنیم و پیشنهاد می کنیم برای مشاهده باقی ویژگی های این پلتفرم به سایت آن ها مراجعه کنید.

کاربری آسان:

یکی از مسائل مهم که باعث می شود کاربران به جای طراحی سایت به صورت اختصاصی به سایت سازها مراجعه کنند راحتی و سهولت استفاده از این پلتفرم ها می باشد. سایت ساز سایتی شو با داشتن سال ها تجربه در زمینه کسب و کارهای مختلف و فهم نیازهای مختلف آنان پلتفرمی را طراحی کرده است که هر فردی و با هر میزان دانشی می تواند اولین قدم ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی را محکم و با خیال راحت بردارد.

توجه به اینستاگرام:

قابلیت مهم دیگر پلتفرم سایتی شو توجه ویژه به شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. همان طور که می دانید اینستاگرام بیشترین تعداد کاربر را در میان سایر شبکه های اجتماعی در ایران دارا می باشد. از طرفی هم این پلتفرم دچار تهدیدات داخلی و خارجی زیادی می باشد و هر زمان ممکن است دسترسی به این شبکه اجتماعی مهم را از دست بدهیم.

به همین دلیل تمامی صاحبان و مالکان پیج های فروشگاهی اینستاگرام باید سرمایه گذاری خود را بر روی پلتفرم های با ثبات قرار دهند. بهترین کار برای این افراد ایجاد یک سایت فروشگاهی و روانه کردن مخاطبانشان از اینستاگرام بر روی سایت می باشد.

به همین منظور سایت ساز سایتی شو با طراحی یک ربات هوشمند، توانسته این قابلیت را بر روی پلتفرم خود پیاده سازی نماید که تنها در عرض چند دقیقه کل پیچ اینستاگرام شما را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی با  امکانات کامل می کند. این یک قابلیت مهم هست که در حال حاضر در هیچ پلتفرم مشابه ای وجود ندارد.

تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی

سایت و اپلیکیشن در کنار هم:

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد سایتی شو نسبت به باقی رقبا، تحویل همزمان یک اپلیکیشن اندرویدی و وب اپلیکیشن ios همزمان با ساخت سایت می باشد.

اگر جستجویی در اینترنت بزنید هزینه طراحی یک اپلیکیشن اندروید از ۱۰ میلیون تومان شروع می شود. اما سایتی شو این کار را برای شما به رایگان انجام می دهد. کافی است سایت خود را با کمک این پلتفرم ایجاد نمایید تا بتوانید از مزایای زیاد این سایت ساز بهره ببرید.

پس از طراحی اپلیکیشن می تواند لینک دانلود آن را برای مشتریان خود بفرستید تا ازین به بعد کاربران شما به راحتی و بدون حضور در سایت بتوانند خرید خود را انجام دهند.

هر آن چه برای فروش اینترنتی نیاز دارید:

مدیران و موسسان پلتفرم اینترنتی سایتی شو، سال ها با کسب و کارهای مختلف در ارتباط بوده اند و تمامی نیازهای بازار فروش اینترنتی را متوجه هستند. به همین دلیل قابلیت های زیادی در زمینه فروش اینترنتی در این سایت ساز وجود دارد.

در واقع تفاوت این سایت ساز با سایر پلتفرم های مشابه توجه به جزئیات است. اگر شما بخواهید به صورت حرفه ای وارد دنیای فروش اینترنتی شوید نیازمند موارد مختلفی هستید که باید در سایت شما وجود داشته باشد. به طور مثال روش های پرداخت متنوع، سبد خرید حرفه ای، قالب های زیبا و راحت، ایجاد کد تخفیف، فرآیند سفارش آسان و… که همگی در سایت ساز سایتی شو به خوبی تعبیه شده است.

در یک کلام با استفاده از سایتی شو دیگر نیازی به هیچ خدمت و سرویس دیگری نخواهید داشت و با خیال راحت به فکر روش های زیاد کردن مشتریان خود باشید.

برای هر صنفی یک قالب اختصاصی:

یکی از ویژگی های هر سایت سازی این است که کار ساخت سایت را برای کاربران راحت می کند. سایتی شو نیز از این قضیه مستثنی نیست. اما در پلتفرم سایتی شو ده ها قالب مختلف برای اصناف و شغل های گوناگون طراحی شده است. کافی است قالب مناسب خود را انتخاب کرده و محتواهای مربوط به خود را در آن بارگزاری نمایید. اکنون سایت شما آماده است.

حرف اول را آمار می زند:

اینکه شما ندانید چه مقدار فروش داشته اید، چه محصولاتی بیشترین بازدید را داشته اند، چه جستجوهایی در سایت شما شده است و اطلاعات مهم دیگر، امکان رشد و تحلیل کسب و کار از شما گرفته می شود. یک بخش مهم در سایت ساز سایتی شو فراهم آوردن آمار و اطلاعات در مورد کسب و کار شماست که باعث می شود با یک دید باز تصمیمات مهم بیزینس خود را بگیرید.

امنیت، یک فاکتور مهم:

در دنیای اینترنت، امنیت یک فاکتور مهم می باشد. چه کسب و کارهای اینترنتی زیادی که بدون توجه به امنیت وب سایت خود، کاربران خود را از دست دادند و کسب و کارشان رو به نابودی گروید. سایت ساز سایتی شو با استفاده از آخرین تکنولوژی های تحت وب و استفاده از دیتابیس قدرتمند اوراکل توانسته مشکل امنیت سایت های ساخته شده با سایت ساز را از بین ببرد. همچنین در این سایت ساز از گواهینامه SSL بهره برده می شود تا کاربران از رد و بدل امن اطلاعات خیالشان راحت باشد.

حرف آخر، حسابداری:

در پایان اگر شما فروش خوبی هم داشته باشید اما نتوانید حسابداری موفقی در این زمینه داشته باشید، باز هم دچار مشکل خواهید شد. سایتی شو یک ماژول حسابداری طراحی کرده است که به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا پیچیدگی های حسابداری را با کمک این ماژول حل کنند. این ماژول پس از مشورت با حسابداران خبره طراحی و در سایت ساز سایتی شو قرار داده شده است.

سخن پایانی

در این مقاله تحلیلی به طور کامل به معرفی و بررسی سایت ساز سایتی شو پرداختیم. این سایت ساز دو قابلیت مهم داشت که در باقی سایت سازها مشاهده نکردیم. یکی طراحی اپ اندرویدی و دیگری ربات تبدیل پیج به سایت که این دو قابلیت بسیار مهم و راهگشا هستند.

پیشنهاد می کنیم سایر سایت سازهای موجود را هم بررسی کنید و با امکانات سایت ساز سایتی شو مقایسه نمایید و اگر نکته ای بود در بخش کامنت ها برای ما ارسال کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا