آموزش

معرفی و دانلود 27 تا از بهترین افزونه های کروم 2021

گوگل کروم از محبوب‌ترین مرورگرهای دنیا است. یکی از ویژگی‌های مثبت کروم این است که کاربران می‌توانند با نصب افزونه‌ای  مختلف، 🔌 قابلیت‌های آن را بیشتر کنند. افزونه‌های بسیار زیادی برای Google Chrome وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۲۷ تا از بهترین افزونه های کروم ۲۰۲۱ را معرفی میپردازیم.

دانلود بهترین افزونه های گوگل کروم

The Best Google Chrome Extensions

افزونه یا Extension برنامه‌هایی هستند که روی مرورگر کروم نصب می‌شوند و قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. افزونه‌ها می‌توانند بسیار مفید باشند و سرعت عمل ما را در انجام کارها بالا ببرند. تقریبا برای هر کاری افزونه‌های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین افزونه های گوگل کروم را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

دانلود افزونه کروم StayFocusd

دانلود افزونه کروم

یکی از بهترین افزونه های کروم StayFocusd نام دارد. با این افزونه می‌توانید زمانی را برای سپری کردن در هر سایت مشخص کنید. به عنوان مثال، می‌توانید برای سایت یوتیوب ده دقیقه زمان در هر روز را مشخص کنید. پس از این مدت زمان، دیگر نمی‌توانید وارد این سایت شوید. حتی می‌توانید این کار را برای کل اینترنت هم انجام دهید و زمان‌هایی را بدون اینترنت در طول روز سپری کنید.

نصب افزونه کروم Momentum

دانلود افزونه کروم

از بهترین افزونه های رایگان کروم می‌توان به Momentum اشاره کرد. با استفاده از این افزونه هر تبی که در کروم باز می‌کنید دارای پس زمینه‌ای زیبا است و اطلاعات مفیدی مانند زمان و تاریخ نیز در آن درج شده است.

بهترین Extensions کروم: Bitwarden

بهترین Extensions کروم

Bitwarden هم از بهترین افزونه های گوگل کروم است. با این افزونه می‌توانید رمزهای خود را مدیریت کنید. آنان را ذخیره کنید. رمزهای جدید را وارد کنید و حتی فرم‌های مختلفی را که پر می‌کنید، ذخیره کنید و بعدا از آن‌ها استفاده کنید. این ویژگی را در بخش Settings > Options > Autofill کروم می‌توانید چک کنید.

برای مشاهده سایر افزونه های مربوط به مدیریت رمز، مطلب ۷ افزونه کاربردی برای گذاشتن پسورد روی بوک مارک کروم را مطالعه کنید.

نصب افزونه کروم Magical Text Expansion

بهترین Extensions کروم

Magical Text Expansion هم از بهترین افزونه های کروم است. با استفاده از این افزونه می‌توانید کلمات، عبارت و جملاتی را که بسیار استفاده می‌کنید، به صورت کد وارد کنید. به جای این که تمامی آن موارد را تایپ کنید، با تایپ چند حرف، تمامی آنچه می‌خواهید تایپ خواهد شد. این افزونه کاملا رایگان است.

دانلود افزونه کروم: Zoom

بهترین افزونه های گوگل کروم

Zoom یکی دیگر از بهترین افزونه های رایگان کروم است که برای برنامه زوم ساخته شده است. با این افزونه می‌توانید میتینگ‌های زوم خود را به راحتی برنامه‌ریزی کنید، اتاق بسازید، آدرس آن را برای دیگران ارسال کنید و… .

بهترین Extensions کروم: Ghostery

بهترین افزونه های گوگل کروم

Ghostery هم Chrome extensions خوبی است. با استفاده از این افزونه می‌توانید با سرعت بیشتری در سایت‌ها بگردید. امکان بلاک کردن تبلیغات هم وجود دارد. اطلاعات شخصی شما نیز در امنیت بیشتری خواهند بود. زیرا سایت‌هایی را که به دنبال برداشتن اطلاعات شخصی شما هستند، بلاک می‌کند. همچنین با این افزونه می‌توانید مشخص کنید که کدام اطلاعات در یک تب نمایش داده شود و کدام یک از موارد حذف شوند.

نصب افزونه کروم: FoxClocks

بهترین افزونه های گوگل کروم

FoxClocks هم جز بهترین Extensions کروم است. با این افزونه می‌توانید منطقه زمانی خود را در کروم تغییر دید. کافی است روی علامت مربوط به این افزونه در کنار نوار وضعیت مرورگر کلیک کنید تا زمان به روز شود.

برای یادگری نحوه نصب افزونه در گوشی مطلب نصب و استفاده از افزونه های کروم در اندروید را مطالعه کنید.

بهترین افزونه های کروم: Awesome Screenshot & Screen Recorder

بهترین افزونه های گوگل کروم

بهترین افزونه کروم در زمینه اسکرین شات گرفتن و ضبط کردن دسکتاپ و صفحه وب، Awesome Screenshot & Screen Recorder است. با این افزونه دیگر نیازی نیست که از برنامه دیگری برای انجام این کار استفاده کنید و به راحتی می‌توانید به انجام این کارها بپردازید.

بهترین افزونه گوگل کروم: Weave Highlighter

بهترین افزونه های گوگل کروم

Weave Highlighter از بهترین افزونه های رایگان کروم است. با این Extension می‌توانید صفحات وب را مانند پی دی اف، ورد و… هایلایت کنید. این افزونه برای محققین و پژوهشگرانی که می‌خواهند صفحات وب را تحلیل و بررسی کنند، بسیار مفید است. رنگ‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید مشخص کنید که هر کدام از آن‌ها برای چه چیزی باشند. علاوه بر این، می‌توانید هایلایت‌ها را ذخیره کنید.

بهترین افزونه گوگل کروم: Grammarly

بهترین افزونه های گوگل کروم

Grammarly نیز بهترین افزونه کروم است. این افزونه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند از هر نظر انگلیسی را درست بنویسند. Grammarly دارای دو نوع رایگان و اشتراکی است. نوع رایگان آن نیز غلط‌های گرامری انگلیسی شما را می‌گیرد اما برای داشتن نوع پیشرفت باید اشتراک تهیه کنید. ایمیل‌ها، متون ساده بلاگ‌ها و… همگی زیر نظر این افزونه سنجیده می‌شوند و غلط‌ها و پیشنهادها به شما داده می‌شود تا در نهایت متنی عالی داشته باشید.

دانلود افزونه کروم: OneTab

بهترین افزونه های گوگل کروم

OneTab نیز Chrome extensions خوبی است که می‌توانید با استفاده از آن سرعت سیستم خود را افزایش دهید. وقت تب‌های زیادی در مرورگر باز باشند، خود به خود سرعت سیستم شما پایین می‌آید. با استفاده از این افزونه می‌توانید تمامی تب‌ها را تبدیل به یک فهرست و یک تب کنید. این گونه تا ۹۵ درصد از میزان مصرف حافظه را می توانید کاهش دهید.

دانلود افزونه کروم: Magic Actions for YouTube

بهترین افزونه های گوگل کروم

نصب افزونه کروم Magic Actions for YouTube به شما کمک می‌کند تا بتوانید ویدئوهای یوتیوب را به صورت HD مشاهده کنید. در واقع، دیگر نیازی نیست انتخاب کنید که کیفیت ویدئو چقدر باشد. علاوه بر این، به سادگی می‌توانید صدا را با اسکرول کم و زیاد کنید. حالت پخش سینما هم فعال است و تمامی ویژگی‌های یوتیوب را می‌توانید با یک کلیک اجرا کنید.

بهترین Extensions کروم: uBlock Origin

بهترین افزونه های گوگل کروم

اگر می‌خواهید کروم را به مرورگری کاملا امن تبدیل کنید و دیگر سایت‌ها نتوانند اطلاعات شما را دریافت کنند، بهترین افزونه کروم در این زمینه uBlock Origin است. این افزونه رایگان است و دارای فهرست‌های مختلفی برای دسته‌بندی سایت‌ها است. شما با یک کلیک می‌توانید یک سایت را بلاک کنید و اجازه ندهید از اطلاعات شخصی شما استفاده کند.

بهترین افزونه کروم: Panic Button

بهترین افزونه گوگل کروم

دانلود افزونه کروم Panic Button به شما کمک می‌کند تا تمامی تب‌های باز مرورگر را تنها با یک کلیک پنهان کنید. این افزونه دکمه‌ای را به Toolbar کروم اضافه می‌کند که با فشردن آن تب‌ها پنهان می‌شوند و دیگران نمی‌توانند متوجه شوند شما مشغول چه کاری بودید.

دانلود افزونه کروم: Mercury Reader

بهترین افزونه گوگل کروم

Mercury Reader به شما کمک می‌کند تا چیزهایی را که برای بعدا ذخیره کرده‌اید، راحت‌تر پیدا کنید. با دانلود افزونه کروم دیگر بخش‌های اضافی یک صفحه وب مزاحم مطالعه شما نخواهد شد. علاوه بر این، با استفاده از کلیدهای میانبر می‌توانید قابلیت‌های مختلف این افزونه را سریعا فعال کنید.

بهترین Extensions کروم: Evernote Web Clipper

بهترین افزونه گوگل کروم

بهترین افزونه های گوگل کروم Evernote Web Clipper است که با آن می‌توانید صفحات مهم را ذخیره کنید، از بخش‌های مختلف اسکرین شات بگیرید، مقالات را Save کنید و… . همچنین می‌توانید موارد مختلف را دسته‌بندی کنید و برای همه چیز برنامه‌ریزی داشته باشید.

نصب افزونه کروم: Strict Workflow

بهترین افزونه گوگل کروم

اگر جز افرادی هستید که مدام سرتان در لپ تاپ است و تمام وقت خود را برای کار کردن یا گشت‌زنی در اینترنت می‌گذرانید، Strict Workflow بهترین افزونه کروم برای شما است. با این افزونه دیگ نمی‌توانید به صورت مداوم وب گردی کنید. بعد از ۲۵ دقیقه گشت‌زنی باید ۵ دقیقه به فعالیت دیگر بپردازید. در این ۵ دقیقه مرورگر بلاک خواهد شد.

بهترین افزونه گوگل کروم: Pushbullet

بهترین افزونه گوگل کروم

یکی دیگر از بهترین افزونه های رایگان کروم، Pushbullet نام دارد. با این افزونه می‌توانید اعلان‌های کروم خود را مدیریت کنید و موارد مهم را از دست ندهید. علاوه بر این، می‌توانید گوشی خود را با کامپیوتر لینک کنید. در نتیجه، می‌توانید پیام‌ها، اعلان‌ها و… گوشی را در کامپیوتر چک کنید. همچنین می‌توانید از بخش Translate آن برای ترجمه زبان‌های مختلف استفاده کنید.

نصب افزونه کروم Session Buddy

Chrome extensions

Session Buddy از بهترین افزونه های کروم برای کسانی است که عادت دارند تب‌های زیادی را باز کنند. با استفاده از این افزونه می‌توانید مشخص کنید که کدام یک از تب‌ها مهم‌تر هستند، کدام موارد پنهان بمانند، کدام موارد ذخیره شوند و… . حتی می‌توانید سایت‌هایی را که زیاد مشاهده می‌کنید به صورت موضوعی دسته‌بندی کنید.

بهترین Extensions کروم: Boomerang

بهترین افزونه های کروم

بهترین افزونه کروم در زمینه مدیریت جیمیل Boomerang است. با این افزونه می‌توانید ایمیل را آماده کنید و زمان ارسالی در آینده برای آن تنظیم کنید. این افزونه برای افرادی که باید ایمیل‌های زیادی ارسال کنند بسیار مناسب است. علاوه بر این، به صورت اشتباهی در زمانی نامناسب ایمیل ارسال نخواهد شد. وقتی هم به کامپیوتر خود دسترسی ندارید، به صورت خودکار جیمیل‌ها ارسال می‌شوند.

بهترین افزونه گوگل کروم: Adblock Plus

بهترین افزونه کروم

از دیگر بهترین افزونه های کروم می‌توان به Adblock Plus اشاره کرد. این افزونه به شما کمک می‌کند تا تبلیغات مزاحم را بلاک کنید. ویدئوهای تبلیغاتی را ببندید. پاپ آپ‌ها را بلاک کنید. امنیت سیستم خود را بالا ببرید. سرعت مرورگر را افزایش دهید. سایت‌های محبوب خود را دسته‌بندی کنید و… .

بهترین افزونه گوگل کروم: LastPass

بهترین افزونه های کروم

با نصب افزونه کروم LastPass می‌توانید رمزهای کروم را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید رمز سایت‌های مختلف را به همراه نام کاربری و سایر اطلاعات ذخیره کنید. برای امنیت بیشتر اطلاعات خود قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید. این گونه دیگر رمزی را فراموش نخواهید کرد و در هنگام ورود به سایت‌های مختلف، نیازی نیست مدام اطلاعات را وارد کنید. در نتیجه، کارهایتان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

بهترین افزونه گوگل کروم: SimilarWeb

بهترین افزونه های کروم

SimilarWeb بهترین افزونه کروم در زمینه مدیریت محتوا و سایت است. با این افزونه می‌توانید میزان ترافیک سایت خود را بررسی کنید. منابع مختلف را جمع‌آوری کنید، داده‌های مربوطه را آنالیز کنید. امکان طراحی سایت و انجام مارکتینگ با این افزونه بسیار راحت می‌شود. مسلما این افزونه به اندازه Google Analytics قوی نیست برای انجام کارهای فوری مناسب است.

بهترین Extensions کروم: Save to Pocket

 

بهترین افزونه های کروم

یکی دیگر از بهترین افزونه های گوگل کروم برای ذخیره کردن اطلاعات و مطالعه آن‌ها در زمان‌های دیگر، Save to Pocket است. روش‌های مختلفی برای ذخیره کردن صفحات وجود دارد. هم می‌توانید از دکمه مخصوص این افزونه در تولبار استفاده کنید. هم روی صفحه موردنظر راست کلیک کنید و گزینه مربوطه یعنی Save to Pocket را انتخاب کنید. هم می‌توانید از دکمه‌های میانبر Ctrl+Shift+P در ویندوز یا Command+Shift+P در مک استفاده کنید. نکته جالبتر این است که می‌توانید محتواهای مشابه با آنچه را که ذخیره کردید، در سایت های دیگر هم پیدا کنید.

بهترین افزونه های رایگان کروم: Tab Wrangler

بهترین افزونه های کروم

Tab Wrangler از بهترین افزونه های کروم است. اگر تب‌های زیادی را باز می‌کنید و در میان گیج می‌شوید که کدام تب برای چه چیزی است، می‌توانید از این افزونه برای دسته‌بندی و کم کردن تب‌ها استفاده کنید. اگر تبی را برای مدت زمان زیادی استفاده نکنید، به صورت خودکار بسته می‌شود و در بخش Corral این افزونه ذخیره می‌شود. حتی می‌توانید تب‌های بیار مهم را پین کنید.

بهترین افزونه کروم: Full Page Screen Capture

بهترین افزونه های کروم

Full Page Screen Capture هم جز بهترین افزونه های رایگان Google Chrome است. استفاده و فعال‌سازی این افزونه بسیار راحت است. کافی است روی آیکون مخصوص آن در تولبار کلیک کنید تا صفحه وب بزرگ شود. همچنین می‌توانید از دکمه‌های میانبر Alt+Shift+P هم استفاده کنید. به سادگی می‌توانید با این افزونه از بخش‌های مختلف صفحه وب اسکرین شات بگیرید. عکس اسکرین شات در صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد و می‌توانید آن را ذخیره کنید.

دانلود افزونه کروم Stylish

بهترین افزونه های کروم

نصب افزونه کروم Stylish به شما کمک می‌کند تا رنگ و لعابی به تب‌های مختلف بدهید. گاهی زمان زیادی را مجبور هستیم در یک سایت سپری کنیم. در نتیجه، چهره و ظاهر آن سایت می‌تواند برای ما خسته کننده باشد. در این شرایط، تغییر رنگ و تم هر تب می‌تواند به ما کمک کند تا بهتر به مطالعه و جمع‌آوری اطلاعات در صفحات مختلف بپردازیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم پرداختیم. شما از کدام افزونه Google Chrome استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا