آموزش

آموزش 10 روش حل مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم محبوب است که شما میتوانید به وسیله آن ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید و نظرات خود 🗨️ را برای سایر ویدیو ها به اشتراک بگذارید. با این حال گاهی ممکن است قابلیت کامنت گذاشتن در یوتیوب با مشکل مواجه شود به همین دلیل در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۰ روش حل مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب میپردازیم.

حل مشکل کامنت گذاشتن در یوتیوب

Comment failed to post on YouTube? Here’s a quick fix

در مطلب قبل راجع به آموزش ۱۳ روش حل مشکل باز نشدن ، کار نکردن و وصل نشدن یوتیوب صحبت کردیم. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در یوتیوب با آن مواجه شوید مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب است. دلایل مختلفی میتوانند باعث این مشکل شوند. در ادامه ابتدا به روش های حل مشکل کامنت گذاشتن در یوتیوب نسخه وب و بعد از آن اپلیکیشن یوتیوب را بررسی میکنیم.

چرا کامنت هام تو یوتیوب ارسال نمیشود؟ بدلیل ندیدن ویدیو

اگر شما ویدیو را ندیده باشید ممکن است یوتیوب جلو ارسال پیام شما را بگیرد. تنظیمات کامنت یوتیوب این کار را برای مسدود کردن کامنت ها از طرف ربات ها میکند. پس اگر با مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب مواجه هستید ابتدا چند دقیقه از ویدیو را مشاهده کنید و بعد کامنت خود را ارسال کنید.

چرا کامنت هام تو یوتیوب ارسال نمیشود

رفع مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب با غیر فعال کردن افزونه ها

افزونه های مرورگر کاربرد های زیادی برای ما دارند و کار ما را راحت تر میکنند. با این حال گاهی افزونه ها باعث ایجاد مشکلاتی میشوند. به همین دلیل اگر شما با مشکل مواجه شدید ممکن است به دلیل افزونه ها باشد. غیر فعال کردن تمام افزونه ها ممکن است به شما کمک کند.

برای غیر فعال کردن افزونه های گوگل کروم ابتدا مرورگر کروم خود را باز کنید و روی Customize and control Google Chrome کلیک کنید تا منو مرورگر باز شود. از منو باز شده گزینه More tools و بعد Extensions را انتخاب کنید. در صفحه باز شده شما لیستی از افزونه های خود را میتوانید مشاهده کنید . هر کدام که فعال است با کلیک روی دکمه کناری آبی رنگ آن را غیر فعال کنید.

این کنش مجاز نیست یعنی چه

اگر از مرورگر فایر فاکس استفاده میکنید ابتدا در گوشه بالا سمت راست روی سه خط کلیک کنید تا منو برای شما باز شود. از منو باز شده گزینه Add-ons را انتخاب کنید. در صفحه جدید از منو سمت چپ Extensions را انتخاب کنید. تمام افزونه های فعال را غیر فعال کنید.

تنظیمات کامنت یوتیوب

برای غیر فعال کردن افزونه ها در Edge ابتدا مرورگر خود را باز کنید روی Settings کلیک کنید. گزینه Extensions را انتخاب کنید و افزونه ها را غیر فعال کنید.

حل مشکل کامنت گذاشتن در یوتیوب

به صورت ناشناس وارد مرورگر شوید

یکی دیگر از روش های رفع مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب استفاده ار مرورگر در حالت ناشناس است. با فعال کردن این قابلیت افزونه ها نیز به صورت خودکار غیر فعال میشود. برای فعال کردن این قابلیت در کروم و مرورگر Edge کلید های میانبر Ctrl+ Shift+ N را از روی کیبورد خود فشار دهید. اگر از مرورگر فایر فاکس استفاده میکنید کلید های Ctrl+ Shift+ P را برای فعالسازی حالت ناشناس فشار دهید.

مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب

اطلاعات مرورگر خود را پاک کنید

گاهی اطلاعات قدیمی و خراب باعث ایجاد مشکل در مرورگر ما میشود. برای همین شما میتوانید حافظه مرورگر خود را پاک کنید. برای این کار در گوگل کروم کلید های میانبر Ctrl+ Shift+ Delete را فشار دهید. در کادر باز شده به تب Basic بروید و تیک تمام گزینه ها را بزنید و در آخر روی Clear data کلیک کنید.

دلیل عدم ارسال کامنت در یوتیوب

اگر از فایر فاکس استفاده میکنید ابتدا منو مرورگر خود را باز کنید و روی Options کلیک کنید. در سمت چپ گزینه Privacy & Security را انتخاب کنید و روی Clear data کلیک کنید. در کادر Clear data تیک تمام گزینه ها را بزنید و در آخر روی Clear کلیک کنید.

علت ارسال نشدن کامنت در یوتیوب

برای پاک کردن اطلاعات مرورگر Edge کلید های میانبر Alt+ F را فشار دهید و گزینه Settings را انتخاب کنید. در سمت چپ روی Privacy کلیک کنید و بعد Choose what to clear را انتخاب کنید. تیک گزینه ها را بزنید و بعد روی Clear Now کلیک کنید.

چرا کامنت هام تو یوتیوب ارسال نمیشود

یک بار دیگر به اکانت خود وارد شوید

اگر هنوز مشکل بسته شدن کامنت در یوتیوب رفع نشده است میتوانید از اکانت خود خارج شوید و مجددا وارد اکانت یوتیوب خود شوید. این باعث میشود برخی از مشکلات جزئی از بین برود. برای اینکار روی پروفایل خود در سمت راست یالای یوتیوب کلیک کنید. گزینه Sign out را انتخاب کنید. حالا برای ورود مجدد به یوتیوب روی Sign In کلیک کنید. پسورد خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. بعد از وارد شدن به یوتیوب بررسی کنید ببینید مشکل بسته شدن کامنت در یوتیوب رفع شده است یا خیر.

این کنش مجاز نیست یعنی چه

نرم افزار تغییر دهنده آی پی نامناسب دلیل عدم ارسال کامنت در یوتیوب

ممکن است مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب بدلیل نرم افزار تغییر دهنده آی پی شما باشد و با تغییر آن مشکل شما حل شود.

نام اکانت یوتیوب خود را تغییر دهید

برای تغییر نام یوتیوب روی پروفایل خود در بالا سمت راست کلیک کنید. Settings را انتخاب کنید. روی گزینه View or change your Google Account settings کلیک کنید. در منو سمت چپ Personal info را انتخاب کنید و در قسمت Name یک نام جدید وارد کنید.

تنظیمات کامنت یوتیوب

مرورگر علت ارسال نشدن کامنت در یوتیوب

شاید مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب به دلیل مرورگر شما باشد. در این شرایط شما میتوانید مرورگر خود را تغییر دهید و با یک مرورگر دیگر وارد سایت YouTube‏ شوید.

فعال کردن یا غیر فعال کردن حالت شب

بعضی از کاربران یوتیوب گزارش دادند که فعال و یا غیر فعال بودن حالت شب اپلیکیشن یوتیوب باعث ایجاد مشکل در کامنت گذاشتن شده است. بنابر این اگر از برنامه یوتیوب استفاده میکنید ممکن است فعال کردن و یا غیر فعال کردن این قابلیت مشکل شما را حل کنید. برای فعال و یا غیر فعال کردن این قابلیت بر روی آیکن پروفایل خود ضربه بزنید و از منویی که برای شما باز میشود Settings را انتخاب کنید.

چگونه در یوتیوب کامنت بگذاریم

روی General  ضربه بزنید.

تنظیمات کامنت یوتیوب

اگر Dark Theme فعال بود آن را غیر فعال کنید و بالعکس. بعد از اتمام بررسی کنید ببینید مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب رفع شده است یا خیر.

این کنش مجاز نیست یعنی چه

چرا کامنت هام تو یوتیوب ارسال نمیشود؟ بدلیل فایل های خراب

برنامه یوتیوب روی گوشی مانند نسخه وب آن ممکن است به دلیل فایل های خراب و قدیمی دچار مشکل شود در این صورت شما میتوانید با پاک کردن حافظه پنهان آن مشکل خود را حل کنید. برای این کار وارد Settings گوشی خود شوید و Apps را انتخاب کنید. از لیست برنامه های خود یوتیوب را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

چرا کامنت هام تو یوتیوب ارسال نمیشود

گزینه Storage را انتخاب کنید و در صفحه بعد Clear Cache و بعد Clear Data را انتخاب کنید. برنامه از ابتدا شروع به کار میکند و شما باید مجددا وارد اکانت خود شوید.

چرا کامنت هام تو یوتیوب ارسال نمیشود

سوالات متداول

این کنش مجاز نیست یعنی چه؟

ممکن است زمانی که شما میخواهید در یوتیوب کامنت بگذارید با خطای این کنش مجاز نیست مواجه میشوید. این خطا به دلایل مختلفی میتواند رخ دهد که جلوی کامنت گذاشتن شما را در یوتیوب میگیرد. برای رفع این خطا میتوانید راه های  بالا را تست کنید.

چگونه در یوتیوب کامنت بگذاریم؟

زمانی که میخواهید نظر خود را راجع به یک ویدیو به اشتراک بگذارید میتوانید زیر ویدیو در قسمت مشخص شده نظر خود را تایپ کنید و روی Comment ضربه بزنید تا ارسال شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه رفع مشکل ارسال نشدن کامنت در یوتیوب صحبت کردیم. شما از کدام روش برای حل مشکل کامنت گذاشتن در یوتیوب استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا