آموزش

بررسی ویندوز 10 و دانلود Anydesk

ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ Win محبوب ترین سیستم عامل برای کامپیوترهای شخصی است و بیش از یک میلیارد رایانه شخصی فعال آن را اجرا می کند. علیرغم تمرکز بر نسخه جدید ویندوز ۱۱، مایکروسافت همچنان از دانلود ویندوز ۱۰ با به روز رسانی های خدماتی پشتیبانی می کند. این سیستم عامل قابلیت های منحصر به فردی مانند ورود به ویندوز با لمس و یا با چهره، امنیت بالا و ابزارهای واقعیت ترکیبی را ارائه می دهد. آخرین آپدیت در تاریخ آبان ۱۴۰۱ برای Windows 10  ارائه شد و مایکروسافت تاکید کرد از  این به بعد به جای دو اصلی آپدیت سالانه فقط یک آپدیت را طی سال ارائه خواهد داد.

ویندوز 10

در کل آپدیتهای این ویندوز بیشتر معطوف به حل مشکلات و باگهای این Operating system می باشد و دانلود برنامه در آن نیز بسیار آسان است. طی آخرین آپدیتهای Win 10  مرورگر اج جایگزین اینترنت اکسپلورر گردید که با پشتوانه موتور کرومیوم سرعت و امنیت بیشتری را برای این برنامه مرورگر وب به همراه آورد.کرومیم دقیقا همان موتور مرورگر کروم Chrome می باشد که به صورت اوپن سورس توسط گوگل تهیه و منتشر شده است. این ویندوز در مقابل ویندوز ۷ سون راه اندازی سریع و پشتیبانی از ورود Biometric و هماهنگی بیشتر با صفحات لمسی را ارائه کرد. به طور کلی با توجه به اینکه ویندوز ۱۱ همچنان توسط بیشتر دستگاه پشتیبانی نمی شود همچنان ویندوز ۱۰ بهترین انتخاب برای لپ تاپ و PC های قدیمی تر می باشد که میتوانید آخرین نسخه آپدیت شده آن همراه با فعال ساز را به طور رایگان از سایت Downloadct.com دانلود نمایید.

معرفی انی دسک AnyDesk

نرم افزار ریموت دسکتاپ Anydesk برنامه کاربردی و فوق العاده مفید برای ارتباط از راه دور دستگاه های مختلف از طریق اینترنت با دستگاه های دیگر می باشد. اینطور تصور کنید که بیرون از خانه هستید و میخواهید از طریق گوشی همراهتان لپ تاپ داخل منزل را کنترل کنید و فایلی را انتخاب کرده و آن را برای دانلود قرار دهید یا زمانی میخواهید نحوه نصب و یا آموزش کار با یک نرم افزار را به دوستی آموزش دهید اینجاست که دانلود AnyDesk به کمک شما می آید. دقیقا بعد از تحریم نرم افزار تیم ویور Team viewer بود که این برنامه در ایران به محبوبیت بالای دست پیدا کرد و جایگزین این برنامه گردید.

معرفی انی دسک AnyDesk

شعار سازنده برنامه انی دسک غلبه بر فاصله

ما به نرم افزاری اعتقاد داریم که بهره وری و خلاقیت کاربران خود را افزایش می دهد. به همین دلیل است که مأموریت ما ساخت محصولی است که شما را قادر می سازد کارهای بزرگی را از هر کجای دنیا که هستید انجام دهید.

چرا از انی دسک استفاده کنیم؟

  • عملکرد فوق العاده
  • مالتی پلتفرم و پشتیبانی از انواع سیستم عامل و دستگاه های مختلف
  • رمزگذاری استاندارد بانکی
  • نرخ فریم بالا و تاخیر کم
  • استفاده از Cloud یا On-Premises

راهنمای کار با نرم افزار Anydesk

  1. انی دسک را در هر دو دستگاه نصب و راه اندازی کنید.
  2. سپس AnyDesk-ID را که روی دستگاه راه دور نمایش داده می شود را روی دستگاه مقصد وارد کنید.
  3. درخواست دسترسی را در دستگاه راه دور Remote تأیید کنید.

۴٫به همین سادگی ارتباط برقرار شد و اکنون می توانید دستگاه را از راه دور کنترل کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا