آموزش

آموزش دیدن تاریخچه بیو های قدیمی اینستاگرام

شما می‌توانید متن‌ها و اطلاعاتی را که قبلا در بیوی اینستاگرام خود نوشته بودید و اکنون آن را پاک کرده‌اید، در بخشی از اینستا پیدا کنید. 🔎 در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش دیدن تاریخچه بیو های قدیمی اینستاگرام میپردازیم.

چگونه اطلاعات قبلی بیو اینستاگرام را ببینیم؟

?How to Find Your Old Instagram Bios

کاربران اینستاگرام می توانند در قسمت بیو، اطلاعات مختلفی را وارد کنند، از اموجی و فونت های گوناگون برای زیباسازی آن استفاده کنند و هر وقت هم خواستند آن را تغییر دهند. حال ممکن است بخواهید بیوی قدیمی خود را دوباره برگردانید اما دقیقا یادتان نمی آید چه نوشته بودید. در اینستاگرام بخشی وجود دارد که می توانید این اطلاعات را دریافت کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه مشاهده بیوی قدیمی اینستاگرام را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه پیدا کردن بیو اینستاگرام

برای دیدن اسم های قبلی پیج اینستاگرام وارد آن شوید. سپس روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست و پایین صفحه بزنید. سپس روی منوی سه خطی در گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید.

پیدا کردن بیو اینستاگرام

روی Your activity بزنید. سپس روی Account history بزنید.

پیدا کردن بیو اینستاگرام

در این بخش می‌توانید تاریخچه‌ای از تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید. با انتخاب بخش Bio می‌توانید بیوهای قبلی خود را مشاهده کنید.

پیدا کردن بیو اینستاگرام

البته نمی‌توانید بیو را کپی کنید. راه حل مناسب این است که از آن اسکرین شات بگیرید. سپس برنامه Google Lens را دانلود کنید. وارد برنامه شوید اسکرین شات را انتخاب کنید. سپس متن را انتخاب و کپی کنید.

در iOS باید برای استفاده از Google Lens از Google Photos استفاده کنید.

پیدا کردن بیو اینستاگرام

حال به اینستا برگردید. روی عکس پروفایل خود بزنید. سپس Edit Profile را انتخاب کنید. حا می‌توانید متن را دز قسمت بیو Paste کنید.

پیدا کردن بیو اینستاگرام

نکته: امکان انجام این کار از طریق مرورگر و متن های فارسی وجود ندارد.

برای یادگیری تغییر فونت بیو و… مطلب برنامه و سایت تغییر فونت اینستاگرام در اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه پیدا کردن و دیدن تاریخچه بیو های قدیمی اینستاگرام را آموزش دادیم. آیا موفق شدید بیوهای قدیمی اکانت خود را پیدا کنید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات را خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا