آموزش

7 تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون

بازی های چند نفره ای که در گوشی یا تبلت خود می توانید نصب کنید، راهی برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت با دوستان و دیگران 👥 هستند. در این مطلب از لینک 2 دانلود۷ تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون را معرفی می کنیم.

دانلود بازی های آنلاین رقابتی برای اندروید و آیفون

۷ Best Apps to Play with Friends on iPhone and Android

اگر شما و دوستانتان اهل بازی کردن باشید، به سادگی می توانید بازی های چند نفره آنلاین و آفلاین را روی گوشی خود نصب کنید و با یکدیگر وقت بگذرانید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین بازی های چندنفره اندروید و آیفون را معرفی می کنیم. با ادامه این پست همراه ما باشید.

بازی آنلاین چند نفره آیفون و اندروید Draw Something

بازی چند نفره دورهمی بین اندروید و آیفون

یک بازی آنلاین چند نفره بین اندروید و ایفون Draw Something نام دارد. شما می توانید دوستان خود را از طریق نام کاربری یا ایمیل به بازی اضافه کنید. همچنین می توانید از طریق فیس بوک آنان را پیدا کنید. سپس می توانید کلمه ای را انتخاب کنید و دوستان شما باید از طریق نقاشی آن را حدس بزنند. سپس نوبت آن ها می شود.

بازی چند نفره اندروید و آیفون Mario Kart

بازی چند نفره دورهمی بین اندروید و آیفون

Mario Kart دیگر بازی بازی چند نفره اندروید و آیفون است. برای این بازی باید اکانت نینتندو و وای فای داشته باشید. می توانید اتاقی در بازی ایجاد کنید و برای آن کد بگذارید. سپس دوستان شما با آن کد وارد اتاق می شوند. کنترل این بازی بسیار ساده است و با استفاده از قابلیت های درون بازی می توانید در مسابقه اول شوید.

اگر در مورد میزان استفاده اینترنت توسط بازی های آنلاین سوالی دارید، می توانید به مطلب بررسی مصرف حجم اینترنت بازی آنلاین مراجعه کنید.

بازی دو نفره انلاین آیفون و اندروید Trivia Crack 2

بازی چند نفره دورهمی بین اندروید و آیفون

با بازی آیفون دو نفره برای آیفون و اندروید Trivia Crack 2 می توانید دوستان خود را از طریق فیس بوک اضافه کنید و به سوالات مختلف بازی پاسخ بدهید. دسته بندی سوالات مختلف است و اگر نتوانستید به سوالی در گروهی خاص پاسخ دهید، می توانید در زمینه دیگر آن را جبران کنید.

بازی چند نفره آیفون WikiRaces 3

بازی دو نفره انلاین آیفون و اندروید

از دیگر بازی های چند نفره آفلاین و آنلاین آیفون می توان به WikiRaces 3 اشاره کرد. این بازی برای کامپیوتر هم وجود دارد. در موبایل می توانید با دوستان خود هم بازی کنید. برای بازی با دیگران باید اتاقی ایجاد کنید و کد آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. حال هر کسی که مقاله ویکی پیدا رو زودتر تصحیح کند، برنده می شود.

بازی چند نفره آنلاین اندروید و آیفون Would You Rather

بازی دو نفره انلاین آیفون و اندروید

بازی چند نفره آنلاین اندروید و آیفون Would You Rather هم به گونه ای است که شما باید از بین دو موقعیت یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب می توانید ببینید که چند درصد از دیگر بازیکنان آن گزینه را انتخاب کرده اند. این بازی را با دوستان خود می توانید انجام دهید.

بازی چند نفره دورهمی بین اندروید و آیفون Brawlhalla

بازی دو نفره انلاین آیفون و اندروید

Brawlhalla هم یک بازی چند نفره اندروید و آیفون است. این بازی را می توانید روی پلتفرم های مختلفی مثل کامپیوتر، پلی استیشن ۴، نینتندو و… نصب کنید. سپس یکی از شخصیت ها را انتخاب کنید. هر کدام سلاح و قدرت متفاوت دارند. اگر بازی چند نفره اکشن دوست دارید، می توانید با دوستان خود بازی کنید.

بازی چند نفره دورهمی بین اندروید و آیفون Scrabble Go

بازی چند نفره بین اندروید و آیفون

اگر به بازی های تخته ای علاقه دارید، می توانید بازی Scrabble Go را نصب کنید. این بازی هم برای اندروید و هم برای آیفون عرضه شده است. این بازی آنلاین و چند نفره است و شما می توانید آن را باز دوستان خود بازی کنید. این بازی از قوانین آن در دنیای واقعی پیروی می کند و تخته آن شبیه به نسخه اصلی و واقعی بازی است. شما می توانید این بازی را در گروه های چهار نفره انجام دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین بازی آیفون دو نفره برای آیفون و اندروید را معرفی کردیم. شما کدام بازی را روی گوشی یا تبلت خود نصب کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا