آموزش

سه برنامه کاربردی Panda Mouse ،UC Turbo و Lucky Patcher

اتصال موس به گوشی با Panda Mouse

برنامه Panda Mouse به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای از بازی‌های رایانه‌ای را در تلفن‌های همراه داشته باشید. Panda Mouse Pro Apk امکان اتصال انواع جوی استیک، موس و کیبورد را به گوشی هوشمند اندروید می دهد. می توانید این اپلیکیشن را دانلود کرده و بازی های موبایلی را با کیبورد، موس و یا دسته جوی استیک بازی کنید و  تجربه مشابه با بازی های کامپیوتری را روی گوشی اندرویدی داشته باشید و لذت ببرید. توسط این app امکان اتصال انواع دستگاه کنترل بلوتوث و سیمی را خواهید داشت و تنظیم دلخواه برای کنترل کردن آنها در بازی را برای شما فراهم می آورد. در کل panda mouse یک برنامه رایگان نیست ولی نسخه فول MOD شده آن در سایت dlandroid به صورت رایگان برای دانلود در دسترس شما قرار داده شده است. به لطف این برنامه میتوانید بازی های همچون PUBG Apk و Free Fire apk به موس یا Joystick بازی کنید.

مرورگر سریع UC Turbo

مرورگر سریع UC Turbo

مرورگر UC Turbo در مقایسه با سایر مرورگرهای اندروید، رابط کاربری بی عیب و نقص و  کاربرد پسندی دارد. همچنین سفارشی‌سازی UC Turbo Apk امکان تغییر و تنظیم عکس زمینه سفارشی را طبق انتخاب کاربران فراهم کرده است. UC Turbo دارای فناوری پیشرفته برای دانلود فایل به صورت خیلی سریع می باشد. برای سرعت دانلود پایدار و سریع، مرورگر از سرورهای خود استفاده می کند و به طور خودکار سرعت دانلود هر فایلی را افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگیهای این مرورگر ADBlocker  آن است که تجربه مرور شما را بهبود می بخشد و ایمن می کند و میتوانید بدون هیچ تبلیغ آزار دهنده ای صفحات وب را مرور کنید. UC یک ویژگی حالت تاریک یا همان Dark را در سراسر سیستم اضافه کرده است. با استفاده از این ویژگی، کاربر می‌تواند در شب‌ها بدون آسیب رساندن به چشم‌، صفحات وب را در گوشی خود کاوش کند. این حالت تاریک نور آبی صفحه نمایش شما را کاهش می دهد و به این دلیل چشمان شما هیچ فشار اضافی را احساس نمی کنند. یو سی توربو  ویژگی حالت ناشناس یا Incognito را نیز داراست تا کاربران بتوانند بدون داشتن سابقه مرور، به صورت خصوصی با امنیت مرور کنند.

شکستن قفل برنامه ها با Lucky Patcher

شکستن قفل برنامه ها با Lucky Patcher

لاکی پچر برنامه ای است که با آن میتوانید بیشتر برنامه های اندرویدی را تغییر دهید و mod کنید.توسط اپلیکیشن Lucky Patcher Apk میتوانید دسترسی نامحدود برای برنامه های ایجاد کنید یا حتی تبلیغات آزار دهنده بعضی برنامه های اندرویدی را حذف کنید.یا می توانید در بازی های تغییر ایجاد  و منابعتان را نامحدود کردخ و مانند ترینر یا کد تقلب از آن استفاده کنید.لاکی پچر این امکان را به شما می دهد تا برنامه ها بر اساس نیازتان تغییر داده و تجربه بهتری در استفاده از آنها در گوشی اندرویدیتان داشته باشید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا