آموزش

بررسی کنسول های PSP ، SNES و Nintendo DS

کنسول PlayStation Portable یکی دیگر از سری کنسول های پلی اسیشن شرکت سونی می باشد که در واقع نسل هفتم پلی استیشن است که در سال ۲۰۰۴ در ژاپن با نام اختصاری PSP  معرفی شد.

کنسول PSP Roms چیست؟

کنسول PSP از نظر گرافیک و ظرفیت حافظه جایگزین خوبی برای کنسول های نسل ششم مانند Xbox،PS2  و GameCube بود و در مقایسه با آن ها برتری کاملی داشت. علاوه بر این، کنسول PSP برای اجرای بازی های خود با نام PSP Roms با پردازنده دوگانه به خوبی عمل می کرد.

معرفی PlayStation Portable علیرغم نظریات مبنی بر اینکه دستگاه بسیار گران قیمتی در مقایسه با دستگاه های قبلی بود، موفقیت فوق العاده ای داشت.

PSP Roms

معرفی کنسول SNES

کنسول Super Nintendo Entertainment System از نسل چهارم کنسول های بازی ویدیویی بود و توسط شرکت Nintendo در سال ۱۹۸۹ برای آمریکای شمالی و ۱۹۹۰ برای اروپا منتشر شد. SNES همچنین با عناوین Super Nintendo یا Super NES نیز شناخته می شود. این کنسول یکی از موفق ترین و بهترین کنسول های بازی برای شرکت نینتندو بود که دلیل آن وجود بازی های با گرافیک بالاتر و پردازنده ۱۶ بیتی می باشد. برای تجربه بازی های SNES Roms  شما نیاز دارید که یک شبیه ساز روی گوشی اندروید یا کامپیوتر شخصی نصب کنید و Romهای مربوط به این کنسول را دانلود و اجرا کنید.

کنسول Nintendo Dual Screen یا به طور خلاصه Nintendo DS یک کنسول بازی دستی است که توسط نینتندو پس از کنسول محبوب آنها Game Boy Advance و Game Boy Advance SP  منتشر شد.

احتمالاً می دانید که بازی های نینتندو چقدر محبوب و سرگرم کننده در دنیای بازی های قدیمی بوده اند. برخی از محبوب‌ترین کنسول‌های آن‌ها مانند SNES، NES  و Nintendo 64 همچنان در سراسر جهان توسط گیمر ها استفاده می شود.

معرفی کنسول SNES

کنسول ۶۴ بیتی نیتندو

امروزه، بازی‌های RPG محبوبیت زیادی دارند، اما بسیاری از گیمرها هنوز کنسول‌ها و بازی‌های نینتندو را به یاد می‌آورند که بسیاری از بزرگسالان را با دنیای هیجان‌انگیز کوئست‌های بازی و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز آشنا کردند. با این حال، یکی از قابل توجه ترین ساخته های نینتندو کنسول Nintendo DS است که برای بسیاری از گیمرها به طور خلاصه به عنوان DS شناخته می شود. اگر دوست دارید بازی های Nintendo DS را در کامپیوتر تجربه کنید باید ابتدا امولاتور این کنسول را روی کامپیوتر خود نصب کنید و سپس Nintendo DS Roms را دانلود کرده و در امولاتور ایمپورت کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا