آموزش

8 تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید

اگر شما جزو طرفداران بازی های گروهی هستید حتما اسم بازی مافیا 🕵 را شنیده اید. این بازی یک بازی مهیج گروهی است و ما در این مطلب از لینک 2 دانلودقصد داریم که به معرفی ۸ تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید بپردازیم.

دانلود بازی مافیا آنلاین برای اندروید

Download Online Mafia Game for Android

در مطلب قبل به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی منچ آنلاین چند نفره برای اندروید و کامپیوتر پرداختیم. یکی دیگر از بازی های چند نفره، مافیا است. بازی مافیا یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که شما می توانید هوش و ذکاوت خود را محک بزنید. بازی مافیا یک بازی نسبتا قدیمی میباشد که بین گروه دوستان و اعضای خانواده انجام می شود. یک سری برنامه های اندروید طراحی شده‌ اند که شما می توانید این بازی مهیج را در موبایل خود به صورت آنلاین و یا آفلاین بازی کنید و از آن لذت ببرید. در ادامه به معرفی و دانلود بازی شهروند و مافیا آنلاین می پردازیم و آنها را معرفی می کنیم. شما می توانید با خواندن نقاط قوت هر بازی بهترین آن را انتخاب و روی گوشی خود نصب کنید.

بازی مافیا آنلاین فارسی مافیا در شهر

اپ مافیا اندروید مافیا در شهر را می توان یکی از بهترین بازی های مافیا برای گوشی معرفی کرد. این برنامه با ویژگی هایی که دارد لذت بازی کردن را برای شما چند برابر میکند. شما در این برنامه به صورت صوتی و تصویری می توانید بازی کنید و همچنین نقش های بازی مافیا به صورت هوشمند تقسیم میشود. این برنامه یک سری تورنومنت های فصلی و لیگ برگزار میکند تا بهترین بازیکن های مافیا شناخته شوند. یکی دیگر از ویژگی‌ های این برنامه این است که اگر با بازیکن خطا کار روبرو شوید می توانید آن را گزارش و یا ریپورت کنید.

دانلود بازی مافیا اندروید

بازی مافیا آنلاین صوتی لیگ مافیا

نرم افزار مافیا اندروید لیگ مافیا یک بازی آنلاین است که شما میتوانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه دارای گفتگوی صوتی است یعنی تمام ارتباطات در حین بازی به صورت صوتی برقرار می شود و این باعث می شود که لذت بازی چند برابر شود. یکی دیگر از ویژگی‌ های خوب این بازی این است که بازیکنان سطح بندی می شوند و هر بازیکنی با هم سطح خود وارد بازی می شود. همچنین شما می توانید یک لابی خصوصی بسازید تا خانواده و دوستانتان را که در هر کجای دنیا هستند به لابی اختصاصی خودتان دعوت کنید و با آنها بازی کنید. همه قوانین بازی استاندارد هستند. این برنامه نیازی به گرداننده ندارد زیرا نوبت دهی، چالش، دفاعیه برای خروج و اعلام اتفاقات شب گذشته همگی توسط هوش مصنوعی بازی انجام میشود. برای دانلود بازی لیگ مافیا میتوانید از کافه بازار استفاده کنید.

بازی آنلاین مافیا و شهروند برای اندروید

دانلود بازی مافیا اندروید مافیا ۱۴۰۰

مافیا ۱۴۰۰ یک بازی کاملا آنلاین است. این بازی یک صفحه چت دارد که شما می توانید با دیگر بازیکنان صحبت کنید. همچنین اگر خودتان دوست ندارید بازی کنید اما می خواهید در هیجان این بازی سهیم باشید می توانید بازی های زنده دیگر بازیکنان را مشاهده کنید. سناریو این بازی بر اساس سریال شب های مافیا ساخته شده است. همچنین مانند بازی قبلی شما می توانید یک لابی خصوصی برای خود و دوستانتان ایجاد کنید. بازیکنان در این بازی میتوانند به صورت صوتی با همدیگر در ارتباط باشند.

دانلود بازی شهروند و مافیا آنلاین

برنامه مافیا برای اندروید ایران مافیا

یکی دیگر از بازی های آنلاین مافیا بازی ایران مافیا است که شما می توانید به صورت گروهی این بازی مهیج را انجام دهید. این برنامه امکان صحبت به صورت صوتی و متنی را دارد. تمام نقش های بازی مافیا در این برنامه وجود دارد و به صورت تصادفی به بازیکنان اختصاص داده می شود. همچنین شما در این بازی امکان دنبال کردن (Follow) بازیکنان و دوستان خود را دارید. یکسری دیگر از ویژگی های این بازی شامل امکان خرید سکه برای دوستان، مسدود شدن کاربر متخلف توسط هوش مصنوعی بازی، نمایش تاریخچه بازی ها، وجود کاپ چالشی و ربات پشتیبانی ۲۴ ساعته میشود.

اپ مافیا اندروید

برنامه مافیا اندروید دهات

دهات اولین و بزرگترین بازی مافیا آنلاین ایرانی است. شما می توانید این بازی را ۱۲ نفره انجام دهید و نزدیک به ۳۰ نقش جذاب در این برنامه وجود دارد. در برنامه دهات نیز شما میتوانید به صورت صوتی و متنی با دیگر بازیکنان در ارتباط باشید. برنامه دهات این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود یک اکیپ ایجاد کنید و با همدیگر بازی کنید.

نرم افزار مافیا اندروید

دانلود برنامه مافیا دورهمی

بازی مافیا دورهمی یک برنامه برای کمک به راوی و گرداننده بازی است. این برنامه رایگان دارای تمام نقش ها و شخصیت های بازی مافیا به همراه توضیحات است و نقش ها را به صورت تصادفی بین بازیکنان پخش میکند. همچنین یک سری ویژگی ها مثل رای گیری، ثبت اتفاقات شب، نمایش بازیکن ها داخل بازی، نمایش تعداد مافیا و شهروندان درون بازی و تایمر در اختیار گرداننده میگذارد. اگر شما با دوستان خود جمع شده اید و برای بازی مافیا نیاز به یک گرداننده و راوی دارید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

دانلود بازی مافیا ایرانی برای اندروید

دانلود بازی مافیا ایرانی برای اندروید مافیا حرفه ای

مافیا حرفه ای جزو بهترین بازی های مافیا اندروید است که برای گرداننده های بازی کاربرد دارد. گرداننده های بازی می توانند به وسیله این برنامه بازی مافیا را مدیریت کنند. این برنامه به صورت صوتی صبح و شب بودن را اعلام میکند و همچنین مرده یا زنده بودن بازیکنان را نیز مشخص می کند. برنامه مافیا حرفه ای نقش های متنوعی دارد که برای هر نقش راهنما و معرفی نیز دارد تا بازیکنان با نقش ها آشنا شوند.

دانلود بازی مافیا و شهروند رایگان

دانلود بازی مافیا و شهروند رایگان کافه مافیا

یکی دیگر از بازی های شبیه مافیا برای اندروید کافه مافیا است که نقش های متنوعی دارد. شما به دو صورت میتوانید این بازی را انجام دهید. هم به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید و اگر کسی را ندارید میتوانید بازیکنان را به صورت تصادفی انتخاب کنید.

دانلود بازی مافیا آنلاین برای اندروید

اگر دوست دارید با چند بازی چند نفره آنلاین دیگر آشنا شوید مطلب ۱۰ تا از بهترین بازی دو یا چند نفره آنلاین فارسی اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند بازی آنلاین مافیا و شهروند برای اندروید پرداختیم. شما چه برنامه مافیا ایرانی دیگری میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود بازی مافیا برای اندروید آفلاین در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا