آموزش

12 تا از بهترین برنامه ضبط صدا اندروید

کاربران اندروید می توانند با استفاده از گوشی یا تبلت خود به ضبط صدا بپردازند. 🎙️ برنامه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در این مطلب از لینک 2 دانلود۱۲ تا از بهترین برنامه ضبط صدا اندروید را معرفی می کنیم.

دانلود نرم افزار ضبط صدا اندروید

?How to Record Audio on Your Android Device

ضبط صدا یکی از قابلیت های مهم گوشی ها و تبلت های اندروید است. شما می توانید به راحتی صدا ضبط کنید و حتی آن را در دستگاه خود ویرایش کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه های ضبط صدای اندروید را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین برنامه ضبط صدا برای سامسونگ و…: برنامه ضبط صدای گوشی

تمامی گوشی‌های اندروید دارای برنامه‌ای از پیش نصب شده هستند که با آن می‌توانید صدا را ضبط کنید. در برخی موارد این برنامه پیشرفته است و کاربر می‌توانید ویرایش‌های ابتدایی را روی صدا اعمال کند. گاهی این برنامه‌ها قابلیتی دارند که برنامه های واسط نمی‌توانند داشته باشند زیرا سیستم گوشی شما اجازه دسترسی به برخی از بخش‌ها را به آن‌ها نمی‌دهد. با وجود ساده بودن، کاربردی هستند. کافی است روی برنامه Recorder گوشی بزنید و وارد آن شوید. سپس برای شروع ضبط، روی آیکون میکروفون بزنید. هر زمان که خواستید آن را قطع کنید روی آیکون stop که به شکل مربع است بزنید. در نهایت آن را در محل دلخواه خود در گوشی یا تبلت ذخیره کنید.

دانلود اپ ضبط صدا

ضبط صدا اندروید با هندزفری

ضبط صدای اندروید با Screen Recorder

اکثر گوشی های اندرویدی که اندروید ۱۰ یا بالاتر دارند، می توانند با برنامه Screen Recorder خود، صدا ضبط کنند. به عنوان مثال، در گوشی OnePlus، باید وارد Quick Settings شوید. سپس روی Screen Recorder بزنید. حال روی Start now بزنید. منوی این برنامه با دکمه های ضبط، توقف و… نمایش داده خواهد شد. روی Settings بزنید. در بخش Audio source روی Microphone audio بزنید. حال هر صدایی که میکروفون گوشی دریافت کند، ضبط خواهد شد. برای ضبط صدای برنامه باید Internal audio را انتخاب کنید.

ضبط صدای اندروید

برنامه را انتخاب کنید. سپس روی دکمه قرمز ضبط بزنید. صفحه شما ضبط می شود و تایمری در بالای آن نمایش داده خواهد شد. برای توقف ضبط روی دکمه Pause بزنید. برای ادامه دادن باید روی دکمه Record بزنید. برای توقف کامل هم باید روی Stop بزنید. سپس در گالری فیلم ضبط شده را مشاهده کنید.

دانلود اپ ضبط صدا ASR Voice Recorder

اگر گوشی اندروید دارید برای ضبط کردن صدا برنامه ASR Voice Recorder را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه می‌تواند صدا را در فرمت‌های محبوبی مثل Mp3، FLAC، WAV، OGG و MP4 ضبط کند. با این برنامه می‌توانید با فضای ذخیره سازی ابری مثل گوگل درایو هم ارتباط برقرار کنید و راحت تر فایل‌ها را آپلود کنید. امکان کنترل سرعت پخش هم وجود دارد. همچنین این برنامه قابلیت جلو زدن بخش‌های سکوت را هم دارد. در کنار این موارد، قابلیت‌های دیگری هم وجود دارد. این برنامه رایگان است.

دانلود اپ ضبط صدا

دانلود نرم افزار ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید Dolby On

Dolby On نیز برنامه خوبی برای ضبط صدا در اندروید است. کیفیت ضبط صدا با این برنامه بالا است. برنامه دارای فیلترها و بخش‌های مختلفی برای بالا بردن کیفیت است. پس از ضبط صدا هم می‌توانید با خود برنامه آن را ویرایش کنید. این برنامه گزینه مناسبی برای آهنگسازان است اما همه کاربران میتوانند از آن استفاده کنند. این برنامه رایگان است و هیچ تبلیغی هم در آن وجود ندارد که مزاحم کار شما شود.

دانلود نرم افزار ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید

دانلود برنامه ضبط صدا اندروید Rev Voice Recorder

بهترین برنامه ضبط صدا اندروید Rev Voice Recorder نام دارد. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن آسان است. با آن می‌توانید به سادگی با فضای ذخیره سازی ابری ارتباط برقرار کنید. امکان به اشتراک گذاری آسان فایل‌ها هم وجود دارد. کیفیت ضبط نیز بالا است. این برنامه رایگان است.

دانلود نرم افزار ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید

ضبط صدا اندروید با افکت و… با برنامه Easy Voice Recorder

Easy Voice Recorder هم برنامه خوبی برای ضبط صدا اندروید حرفه ای است. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن می‌توانید بخش اشتراکی آن را خریداری کنید. استفاده از برنامه بسیار ساده است و با ضربه زدن روی یک دکمه می توانید صدا را ضبط کنید. امکان ویرایش ساده و ابتدایی صوت هم وجود دارد.

دانلود نرم افزار ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید

ضبط صدا اندروید با کیفیت بالا با LectureNotes – Apps on Google Play

برای ضبط صدا اندروید با کیفیت بالا می‌توانید از برنامه LectureNotes – Apps on Google Play هم استفاده کنید. این برنامه برای ضبط صدا ساخته نشده است اما شما می توانید به این منظور هم از آن استفاده کنید. از این برنامه در زمینه‌های دیگر مثل نوت برداری و… هم می‌توانید استفاده کنید.

دانلود نرم افزار ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید

ضبط صدا اندروید سامسونگ و… با Neutron Audio Recorder

Neutron Audio Recorder هم گزینه مناسبی برای ضبط صدا است. با این برنامه به پخش صدا و موزیک هم می‌توانید بپردازید و در کنار این قابلیت‌ها از بخش ضبط صوت هم استفاده کنید. کیفیت ضبط صدا با این برنامه بسیار بالا است.

دانلود نرم افزار ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار ضبط صدا اندروید Otter Voice Notes

برای ضبط صدای حرفه ای با گوشی می‌توانید از برنامه Otter Voice Notes استفاده کنید. این برنامه مناسب افراد حرفه ای است. مخصوصا کسانی که در میتینگ‌ها شرکت می‌کنند و باید صدا را ضبط کنند. ویژگی مثبت این برنامه، رایگان بودن آن است اما برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید نسخه اشتراکی را به صورت ماهانه خریداری کنید. به اشتراک گذاری فایل ها با این برنامه بسیار ساده است. همچنین می‌توانید از فضای ذخیره سازی ابری هم در این برنامه استفاده کنید.

دانلود نرم افزار ضبط صدا با کیفیت بالا برای اندروید

بهترین نرم افزار ضبط صدا اندروید: Smart Recorder

Smart Recorder بهترین نرم افزار ضبط صدا اندروید است. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید نسخه اشتراکی را خریداری کنید. این برنامه هم تمامی ویژگی‌های ابتدایی لازم را دارد. به راحتی می توانید با فضای ذخیره سازی ابری ارتباط برقرار کنید و فایل آپلود کنید. بخش سکوت ویس را جلو بزنید و…

بهترین نرم افزار ضبط صدا اندروید

بهترین برنامه ضبط صدا اندروید Voice Recorder Pro

Voice Recorder Pro یکی دیگر از بهترین برنامه های ضبط صدا اندروید است. این برنامه رایگان است. برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید نسخه اشتراکی را خریداری کنید. رابط کاربری آن ساده است و برای همین استفاده از آن آسان است. همچنین می‌توانید صوت را در فرمت های مختلف ضبط کنید.

بهترین نرم افزار ضبط صدا اندروید

ضبط صدای حرفه ای با گوشی با Cogi – Notes & Voice Recorder

برنامه دیگری که برای ضبط صوت پیشرفته می توانید استفاده کنید، Cogi – Notes & Voice Recorder نام دارد. این برنامه را می توانید با فضای ذخیره سازی ابری همگام کنید. حتی می توانید در وسط یک تماس، ضبط صدا را شروع کنید. ضبط صدای آن هم محدودیتی ندارد و تا هر زمانی که بخواهید می توانید ضبط کردن را ادامه دهید. امکان ضبط دو طرفه مکالمه تماس هم وجود دارد. کیفیت صدا هم بالا است. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید اشتراک خریداری کنید.

ضبط صدا اندروید با هندزفری

ضبط صدا در اندروید با XRecorder

برنامه دیگری که باری ضبط صدای اندروید می توانید استفاده کنید XRecorder نام دارد. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از بخشی از قابلیت های آن باید اشتراک خریداری کنید. این برنامه را نصب کنید. سپس وارد آن شوید. روی Allow بزنید. روی آیکون Settings بزنید. حال از بخش Video گزینه Audio Settings را انتخاب کنید. اگر می خواهید از میکروفون گوشی برای ضبط استفاده کنید، گزینه Microphone را انتخاب کنید. اگر می خواهید صدای برنامه ای را ضبط کنید، گزینه Internal and microphone را انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار ضبط صدا اندروید

حال می‌توانید صدا را ضبط کنید. کافی است از منوی موجود روی صفحه استفاده کنید. با زدن روی دکمه قرمز رنگ، ضبط آغاز می شود. برای توقف هم باید روی دکمه Stop بزنید. حال ویدئو و صدای آن در برنامه ذخیره می شود و می توانید پیش از به اشتراک گذاری آن، ویرایش هم انجام دهید.

دانلود نرم افزار ضبط صدا اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه های ضبط صدای اندروید را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای انجام این کار استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا