آموزش

35 ترفند ساده و موثر برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اگر صفحه ای در اینستاگرام دارید و می خواهید فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید، ❤️ می توانید از روش ها و ترفندهای مختلفی استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۳۵ ترفند ساده و موثر برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را بررسی می کنیم.

چگونه تعداد فالوور واقعی اینستاگرام را افزایش دهیم؟

?How to Get More Followers on Instagram

با افزایش فالوور واقعی اکانت اینستاگرام شما، اعتبار صفحه بالا می رود و فرصت های بیشتری نصیب شما خواهد شد. برای بالا بردن تعداد فالوور روش هایی وجود دارد که در این مطلب از لینک 2 دانلودبه بررسی آن ها میپردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام با داشتن استراتژی متفکرانه

برای افزایش فالوور اینستاگرام باید برنامه مشخصی داشته باشید. بالا بردن تعداد فالوورها به تنهایی نمی‌تواند موجب موفقیت شما شود. فالوور باید بخشی از یک برنامه بزرگ‌تر باشد. چرا به دنبال فالوور بیشتر هستید؟

  • افزایش شناخت از برند
  • افزایش فروش
  • افزایش ترافیک بازدید از سایت

این گونه می‌توانید روی این که چه چیزی را قرار است برای بازدیدکنندگان خود با این هدف به نمایش بگذارید، مشخص کنید و محتوای درست را انتخاب کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام واقعی با مشخص کردن جامعه هدف

مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ چند ساله هستند؟ کجا زندگی می‌کنند؟ شغل آن‌ها چیست؟ در چه زمان‌هایی از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای مناسبی برای آن‌ها فراهم کنید. علاوه بر این، می‌توانید روی نیازهای مخاطب خود تمرکز کنید و محتوایی تولید کنید که موجب شود فالوورها به صورت طولانی مدت و با وفاداری شما را دنبال کنند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ساخت داستان برند

برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام باید به شخصیت و ظاهر برند خود توجه کنید. این دو مورد باید ثابت باشند و به مرور زمان محکم‌تر از قبل تثبیت شوند. بهتر است برای خلق داستان برند نحوه ساخت محصول را در پست‌ها به نمایش بگذارید یا نظرات کارمندان خود را به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید سبک زندگی یا دستاوردهای مشتریان برتر خود را به نمایش بگذارید.

پست‌های شما به گونه‌ای باشند که در یک نگاه بتوان آنان را تشخیص داد. صفحه خود را به صورت یک واحد منسجم در نظر داشته باشید. هر زمان که می‌خواهید محتوایی متفاوت به اشتراک بگذارید، می‌توانید از بخش استوری اینستاگرام استفاده کنید. حتی اگر محصولات مشابهی ندارید، می‌توانید از استایل ثابتی برای عکس گرفتن، فیلمبرداری و… استفاده کنید.

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام با انتخاب صحیح کلمات کلیدی

برای بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام باید به این توجه کنید که قبل از این که کسی بخواهد شما را در این شبکه اجتماعی دنبال کند، اول باید شما را پیدا کند. آن‌ها باید بتوانند با نام و نام کاربری شما را پیدا کنند. بهتر است نام کاربری صفحه شما چیزی باشد که در سایر پلتفرم‌ها هم از آن استفاده می‌کنید. این گونه افراد بهتر می‌توانند شما را پیدا کنند. بهتر است نام برند خود را به همان گونه‌ای که تلفظ می‌شود و ثبت شده است، برای نام کاربری استفاده کنید.

نام کاربری شما می‌تواند تا سی کارکتر باشد. استفاده زیاد از کلمات کلیدی راه حل مناسبی نیست اما بهتر است مرتبط ترین کلمات کلیدی را در قسمت نام قرار دهید تا در جستجوها بهتر پیدا شوید. مثلا نویسنده‌ای که درباره سفر کردن می‌نویسند، می‌تواند از واژه travel writer یا سفرنامه نویس در نام اینستاگرام خود استفاده کنید. این گونه افرادی که به این نوع محتوا علاقه دارند، راحت‌تر می‌توانند صفحه را پیدا کنند.

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور و لایک اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌های مناسب

برای افزایش فالوور و لایک اینستاگرام باید از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید. زیرا هشتگ‌ها هم در اینستاگرام قابل جستجو هستند. برای همین باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید. هشتگ‌ها باید مرتبط باشند. کاربران می‌توانند هشتگ‌ها را دنبال کنند و برای همین امکان دارد که با انتخاب مناسب هشتگ در فید اینستاگرام کاربران نمایش داده شوید و سپس کاربران شما را دنبال کنند. شما می‌توانید برای هر پست ۳۰ هشتگ بگذارید اما آن چه مهم است کیفیت هشتگ است نه کمیت آن. شما باید بدانید چه هشتگ‌هایی برای صفحه شما خوب هستند و استفاده از چه تعدادی کافی است. این امر را به مرور زمان می‌توانید متوجه شوید.

از هشتگ‌هایی مثل #likeforlike، #tagsforlike، یا #followme استفاده نکنید. این موارد ممکن است موجب افزایش موقتی فالوورها شوند. اما احتمالا آن کاربرانی که با این هشتگ‌ها به سمت صفحه شما کشیده می‌شوند ربات یا صفحاتی باشند که خودشان هم به دنبال فالوور هستند و انتظار دارند که شما هم آنان را دنبال کنید. هشتگ‌ها را هدفمند، مرتبط با عکس، محصول یا کسب و کارتان انتخاب کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام بدون برنامه با بهینه‌سازی بیو و پروفایل

دو سوم بازدیدهای پروفایل های بیزنسی اینستاگرام را افراد غیرفالوور تشکیل می‌دهند. شاید اگر پروفایل و بیوی خوبی داشته باشید که بتواند آنان را متقاعد کند، این کاربران هم شما را فالو کنند. اگر پروفایل شما نامشخص، ناقص یا چیزی باشد که جذابیت ندارد، این کاربران شما را فالو نخواهند کرد. شما می‌توانید در بیو لینک سایت خود را قرار دهید. از ۱۵۰ کارکتر بیوی خود نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید هویت صفحه را به درستی منتقل کنید و به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید که چرا باید شما را دنبال کنند و چه نوع محتوایی را از صفحه شما انتظار داشته باشند.

اگر بیزینس یا Creator اکانت دارید، میتوانید جزییات بیشتری مثل اطلاعات تماس، نوع کسب و کار و مکان ان را در پروفایل بنویسید. از تمامی زمینه‌های مربتط با کسب و کار خود استفاده کنید.

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان آیفون و… با ساخت Grid مناسب

ظاهر صفحه بسیار مهم است. هر پست شما باید کیفیت بالایی داشته باشد و از نظر بصری جذاب باشد. وقتی کاربری وارد صفحه شما می‌شود، باید پست‌ها را به گونه‌ای باشند که جذب شود تا سایر محتوای شما را هم مشاهده کند. برای همین به ظاهر پست‌های خود توجه کنید. به پست‌ها هم به صورت تکی و هم به صورت دسته جمعی نگاه کنید. انتخاب قالبی مناسب بسیار مهم است.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام با کپشن‌های جذاب و طولانی

اگر چه اینستاگرام یک پلتفرم بصری است اما نوشتن کپشن عالی می تواند نقش مهمی در افزایش تعامل و فالوور داشته باشد. ریچ و انگیجمنت صفحه بسیار مهم است و از عوامل کلیدی جذب فالوور هستند. در نوشتن کپشن باید به نکاتی توجه کنید:

کلمات مهم را در خطوط ابتدایی کپشن قرار دهید. اگر کپشن بیشتر از ۱۲۵ کارکتر باشد، کاربران باید روی More یا بیشتر بزنند تا بتوانند آن را به صورت کامل مطالعه کنند. کلمات ابتدایی شما باید به گونه ای باشند که کاربر تشویق شود روی بیشتر بزند و کل مطلب را بخواند. از مخاطبان خود سوال بپرسید تا آنان در کامنت به شما جواب دهند. این تعامل موجب می شود تا صفحه شما برای افراد بیشتری نمایش داده شود.

از ایموجی استفاده کنید. زیرا به جلوه بصری متن کمک می‌کند. کپشن‌هایی با اندازه متفاوت را امتحان کنید. شما می‌توانید در کپشن خود تا ۲۲۰۰ کارکتر بیاورید. در صورت لزوم داستانی عمیق بیان کنید. در برخی موارد هم کپشن کوتاه بنویسید. کپشن‌های طولانی تعامل بشتری ایجاد می‌کنند اما زمانی که تصاویر پشت خود صحبت‌کننده هستند، استفاده از کپشن کوتاه بسیار بهتر است.

افزایش فالوور مرتبط اینستاگرام با پین کردن بهترین کامنت

راه دیگر برای افزایش فالوور مرتبط اینستاگرام این است که بهترین کامنت را پین کنید. شما می‌توانید سه کامنت را زیر هر پست پین کنید. اگر کپشن شما قرار است بیشتر ازای ۲۲۰۰ کارکتر باشد، می‌توانید ادامه آن را در کامنت بنویسید و کامنت خود را پین کنید تا فالوورها بهتر بتوانند آن را پیدا کنند. راه دیگر این است که نظرات مورد علاقه خود را پین کنید یا کامنت کاربرانی را که تعامل بالایی دارند، پین کنید.

جذب فالوور هدفمند اینستاگرام با تبلیغ اکانت خود در شبکه‌های دیگر

یکی از مهم‌ترین راه‌های دریافت فالوور رایگان و واقعی این است که افراد شما را بتوانند به راحتی پیدا کنند. پروفایل اینستاگرام شما باید به راحتی قابل شناسایی باشد. اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگر حضور دارید، می‌توانید صفحه خود را  به افرادی که در آن شبکه شما را دنبال کرده‌اند، معرفی کنید. لینک پروفایل اینستاگرام خود را برای جذب فالوور هدفمند اینستاگرام در این شبکه ها به اشتراک بگذارید.

پیش از به اشتراک گذاری لینک اکانت، حتما پستی در پیج خود بگذارید. بهتر است حداقل ۱۲ پست داشته باشید. همچنین می‌توانید بهترین پست‌های خود را در سایر شبکه های اجتماعی خود هایلایت کنید. فیس بوک، توییتر و… می‌توانند محل مناسبی برای تبلیغ کردن باشند.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با قرار دادن پست‌ها در بلاگ

اگر بلاگی دارید، می‌توانید پست‌های مرتبط با مطلب آنان را در بلاگ بیاورید. هر پستی که در بلاگ می‌گذارید، قابلی کلیک کردن هستند. در نتیجه، کاربران می‌توانند با یک کلیک وارد پست مربوطه در اینستاگرام شما شوند.  این گونه ترافیک به سمت پست‌های شما کشیده می‌شود. پست‌های شما می‌توانند بخش بصری مطلب بلاگ را به اشتراک بگذارند و به جای قرار دادن تصویر در بلاگ، می‌توانید پست را قرار دهید.

همپنین به تولید محتوایی فکر کنید که مردم بخواهند آن را استوری کنند. هر کاربری می‌تواند پست‌های فید اصلی شما را در استوری خود به اشتراک بگذارد. هر کسی که بخواهد بیشتر بداند، می‌تواند روی پست شما بزند و آن را مشاهده کند و صفحه شما را دنبال کند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با به اشتراک گذاری اکانت در اجتماع دیگر

اکانت خود را در وب سایت، امضای ایمیل و… هم پیوند دهید. لازم نیست پیوند بزرگ باشد. کافی است یک نماد کوچک از اینستاگرام قرار دهید. همچنین همیشه به بخش آنلاین فکر نکنید. زیرلیوانی‌های شرکت، پوسترهای اداره، برگه‌های بسته‌بندی، کارت ویزیت و… می‌توانند بخش‌های مناسبی برای تبلیغ پیج اینستاگرام باشند.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

دریافت فالوور واقعی اینستاگرام با استفاده از Nametag

راه دیگر این است که از Nametag که قابل اسکن شدن است، استفاده کنید. می‌‌توانید آن را روی مواردی چون کارت ویزیت و… چاپ کنید. این گونه افراد می‌توانند آن را اسکن کنند و وارد صفحه شما شوند. اگر کنفرانس یا رویدادی برگذار می‌کنید، به راحتی می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

بالا بردن فالوور رایگان با برقراری ارتباط

اگر کسی شما را تگ کرده است یا هشتگ خاصی گذاشته است که به شما مرتبط است، می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید. ممکن است آن صفحه هم پستی از شما را به اشتراک بگذارد.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور رایگان با هدف قرار دادن صفحه اکسپلور

شما باید کاری کنید که اکانت شما در صفحه اکسپلور نمایش داده شود. وقتی روی نماد ذره بین در پایین صفحه اینستاگرام بزنید، می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهایی را مشاهده کنید ممکن است هنوز دنبال نکرده باشید اما دوست داشته باشید که ببینید. در این بخش، پست‌ها، استوری‌ها و ریلزهایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند در بین موضوعاتی که دوست دارید، بیشتر گشت و گذار کنید.

البته نمایش پست در این بخش کار آسانی نیست و باید تمام نکاتی را که می‌گوییم در نظر بگیرید و به درستی اجرا کنید.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش تعداد فالوور اینستاگرام با تگ کردن مکان

شما می‌توانید در پست و استوری خود، لوکیشن را تگ کنید. این گونه افرادی که بر اساس لوکیشن پست‌ها را جستجو می‌‌کنند، ممکن است شما را پیدا کنند. اگر کسب و کار شما دارای مکانی فیزیکی است، می‌توانید آن را تگ کنید. موقعیت مکانی را هم در پست یا استوری به اشتراک بگذارید. کاربران میتوانند روی آن مکان بزنند و سایر تصاویر را هم مشاهده کنند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با تگ کردن سایر کاربران

بهتر است سایر کاربرانی که در تصویر یا ویدئوی شما قرار دارند، تگ کنید یا در کپشن منشن کنید. این گونه آن کاربر هم در پست شما مشارکت خواهد کرد. علاوه بر این، پست شما در بخش Tagged آن صفحه هم نمایش داده می‌شود و دیگر کاربران هم می‌توانند پست شما را از این طریق مشاهده کنند. امکان تگ کردن افراد در استوری هم وجود دارد. ممکن است آن افراد استوری شما را در صفحه خود به اشتراک بگذارند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

با این کار کافی است کاربران دیگر روی استوری ضربه بزنند و بتوانند وارد صفحه شما شوند. این گونه میزان بازدید از صفحه و استوری شما افزایش می‌یابد و ممکن است برخی از آن‌ها صفحه شما را دنبال کنند. فقط کاربران مرتبط با محتوا را تگ کنید. مثلا افراد حاضر در تصویر، مشتریان، تامین‌کنندگان، سایر مشاغل مرتبط، همکاران و کارمندان را تگ کنید. همچنین می‌توانید کسی را که مهارتی به شما آموخته یا درباره چیزی که در پست است با شما حرف زده است، تگ کنید.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی با تشویق کردن دیگران به تگ کردن شما

روش دیگر برای معرفی اکانت این است که دیگران را تشویق کنید که شما را در پست ها تگ کنند. مخاطبان آن‌ها تگ را مشاهده می کنند و اگر بخواهند روی آن می‌زنند تا وارد صفحه شما شوند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور با دنبال کردن اکانت‌های مرتبط

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام این است که صفحات مشابه را دنبال کنید. در بخش Suggested For You می‌توانید صفحات مشابه را پیدا کنید. در بخش Discover People هم می‌توانید چنین صفحاتی را دنبال کنید. در این بخش صفحات محبوبی بر اساس الگوریتم اینستاگرام شما نمایش داده خواهند شد. البته در دنبال کردن صفحات مشابه عجله نکنید. نسبت فالوور شما با تعداد افرادی که دنبال می‌کنید، بسیار مهم است. علاوه بر این، نباید افراد را برای جلب توجه دنبال کنید و سپس آنان را آنفالو کنید. این حرکت برای اکانت شما خوب نیست و چهره خوشایندی ندارد.

افزایش فالوور اینستاگرام واقعی با قرار گرفتن در جوامع مختلف

مانند سایر شبکه های اجتماعی اینستاگرام هم دارای جوامع مختلفی است که شما می‌توانید با لایک، کامنت گذاشتن، به اشتراک گذاری محتوا از سایر کاربران در آن شرکت کنید. از گذاشتن کامنت‌هایی که ممکن است ربات‌ها هم آن را به اشتراک بگذارند، مثل عالی، بسیار خوب و… پرهیز کنید. وقتی پستی را لایک می‌کنید، فرد اعلانی دریافت می‌کند. این گونه می‌تواند پروفایل شما را چک کند و این لطف را در حق شما هم جبران کند. افراد دیگر هم وقتی نظرات شما را ببینند، ممکن است به صفحه شما کشیده شوند. پس کامنت درست بگذارید.

افزایش تعداد فالوور واقعی به کمک همکاری کردن با اینفلوئنسرهای حیطه کاری شما

۶۰ درصد افراد پس از مشاهده تبلیغی توسط یک فرد اینفلوئنسر مورد اعتماد خود، صفحه ای را دنبال می کنند یا محصولی را خریداری می کنند.

افزایش فالوور مرتبط اینستاگرام با همکاری کردن با دیگر برندها

با برندهای دیگر همکاری کنید. این همکاری باید به گونه‌ای باشد که به نفع هر دو طرف باشد. مثلا می توانید مسابقاتی را اجرا کنید که در آن چند اسپانسر وجود دارد. با مشاغل محلی منطقه خود همکاری کنید و… .

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با توجه به استوری

استوری گذاشتن بسیار مهم است. با توجه به نتایج آمارهای اینستاگرام، از هر سه استوری که منتشر می‌شود، یک استوری منجر به دایرکت دادن می‌شود. در استوری می‌توانید سبک دیگری از محتوا را منتشر کنید. مکان، افراد و… را تگ کنید. هشتگ بگذارید.

افزایش فالوور اینستاگرام بدون برنامه با استفاده از قابلیت‌های تعاملی

استوری اینستاگرام بسیاری از قابلیت‌های تعاملی را در اختیار کاربران می‌گذارد. شما می‌توانید در استوری نظرسنجی بگذارید، از ADD YOURS استفاده کنید، سوال بپرسید، چت کنید و… . اگر کاربران از طریق هشتگ یا لوکیشن به صفحه شما رسیده باشند، این بخش می‌تواند فرصت خوبی برای تعامل باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان آیفون

بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام با هایلایت کردن استوری ها

سعی کنید استوری های مهم خود را هایلایت کنید. هایلایت ها باید مهم و کاربری باشند. نام درستی داشته باشند و افرادی را که به تازگی با صفحه شما آشنا می‌شوند، ترغیب کنند که پست ها را ببینند و در عین حال، اطلاعات خوبی از استوری‌ها به دست آورند.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان آیفون

افزایش فالوور و لایک اینستاگرام با همکاری در لایو

شما می‌توانید با سایر کاربران لایو بگذارید. در این بخش می‌توانید سوالات و نظرات دیگر را بخوانید و پاسخ دهید. این گونه میزان تعامب صفحه را بالا می‌برید. پس از پایان لایو می‌توانید آن را حذف کنید یا بگذارید به مدت ۲۴ ساعت در استوری بماند و هر کسی که نتوانست آن را مشاهده کند، در این مدت زمان ببیند. همچنین می‌توانید آن را به IGTV اضافه کنید. از این بخش برای پخش تاک شوها، اجراهای زنده و… در دوران کرونا بسیار استفاده شد. در نتیجه، اکثر کاربران با آن آشنایی دارند.

افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام با ساخت مجموعه‌ای از ویدیوهای طولانی

شما می‌توانید ویدئوهای IGTV را تا یک ساعت ادامه دهید. برای همین می‌توانید روی موضوعات مختلف به صورت عمیق تمرکز کنید. حتی می‌توانید مجموعه‌ای با این بخش بسازید. به گونه‌ای که فالوورها تشویق شوند آن را دنبال کنند. پست‌های IGTV در بخش اکسپلور بزرگ‌تر از پست‌های معمولی نمایش داده می‌شوند.

جذب فالوور هدفمند اینستاگرام با ساخت فیلتر AR

استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده در استوری‌ها بسیار طرفدار دارد. شما به عنوان کاربر می توانید فیلتری بسازید. اگر فیلتر شما تبلیغاتی یا برند نباشد، در بخش افکت های استوری قرار می گیرد و سایر کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. هر وقت کاربری از فیلتر استفاده کند، نام کاربری شما در گوشه سمت چپ و بالای صفحه و در کنار نام فیلتری که ساخته‌اید، قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند روی این بخش ضربه بزنند و اطلاعات بیشتری درباره صفحه شما به دست آورند.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان آیفون

افزایش تعداد فالوور اینستاگرام با توجه کردن به زمان پست گذاشتن

شما باید پست‌های خود را در بهترین زمان منتشر کنید. مثلا گفته می‌شود که بهترین زمان برای پست گذاشتن بین ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر است. ساعت ۱۶ الی ۱۷ هم زمان مناسبی برای انجام این کار محسوب می‌شود. البته این زمان ممکن است برای هر صفحه‌ای متفاوت باشد. این را شما باید متوجه شوید. ترافیک، تعاملات و ایمپرشن‌ها را در نظر بگیرید. زمان‌های مختلف را آزمایش کنید و در نهایت بهترین زمان را برای اکانت خود به دست آورید.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با برنامه‌ریزی کردن برای پست‌ها و استوری‌ها

برای انجام این کار می‌توانید از برنامه‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. می‌توانید در این برنامه‌ها زمان بندی پست‌ها و استوری‌ها را از قبل وارد کنید. این گونه می‌دانید که چه برنامه‌ای برای آینده صفحه خود دارید.

افزایش فالوور اینستاگرام با اجرای مسابقات

اجرای مسابقات، تشویق کاربران برای تگ کردن افراد در زیر یک پست و… می‌تواند روش مناسب دیگری برای افزایش تعداد فالوور باشد. مسابقات شما باید واقعی باشند و به کاربران این اعتماد را بدهند که شرکت در آن‌ها نتیجه ای برای دنبال کنندگان خواهد داشت.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان آیفون

بالا بردن تعداد فالوور با تبلیغات

این راه رایگان نیست اما روش خوبی برای افزایش تعداد فالوور است. شما می‌توانید تبلیغات اینستاگرام را خریداری کنید یا پیج خود را در صفحه‌ای دیگر تبلیغ کنید. بهتر است آن صفحه تقریبا در راستای موضوع اکانت شما باشد. معتبر باشد و مردم به آن پیج اعتماد داشته باشند تا شما را دنبال کنند. علاوه بر بخش فید، می‌توانید در اکسپلور و استوری هم تبلیغ کنید.

بالا بردن تعداد فالوور با در نظر گرفتن Instagram Insights

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام می‌توانند تاثیر هر پست، میزان تعاملات، پست‌های برتر و… را به شما معرفی کنند. همچنین می‌توانید اطلاعات جمعیت شناختی فالوورهای خود مثل سن، جنسیت، موقعیت مکانی و… را به دست آورید. بررسی منظم این داده‌ها در تنظیم استراتژی صفحه موثر است. اگر صفحه خود را به بیزینس یا Creator تغییر بدهید، بهتر می‌توانید از این داده‌ها استفاده کنید. در Settings > Switch to Business/Creator Profile می‌توانید این کار را انجام دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام روش ها برای افزایش فالوور استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا