آموزش

3 روش جلوگیری از نمایش علامت خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام

آیا تا به حال شده که بخواهید پیام کسی را در دایرکت اینستاگرام بخوانید اما علامت خوانده شدن پیام نمایش داده نشود؟ 👁️ در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۳ روش جلوگیری از نمایش علامت خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام می پردازیم.

چگونه پیام های اینستاگرام را بدون سین شدن ببینیم؟

How to Turn off Read Receipts in Instagram

به دلایل مختلفی گاهی اوقات شما نمی خواهید علامت خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام نمایش داده شود. روش های زیادی برای فعال کردن گزینه نادیده گرفتن پیام در اینستا وجود دارد که شما میتوانید از آن برای خواند پیام بدون آنکه مخاطب متوجه شود استفاده کنید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن با خاموش کردن نوتیفیکیشن

وقتی روی نوتیفیکیشن پیام اینستاگرام ضربه می زنید آن پیام به عنوان خوانده شده علامت گذاری می شود و راهی برای جلوگیری آن وجود ندارد. یکی از راه های جلوگیری از این امر غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام است. برای خواندن پیام خصوصی در اینستاگرام بدون علامت سین کافیست مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید و به پروفایل خود مراجعه کنید. روی سه خط بالا ضربه بزنید تا منو برای شما باز شود. از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. در تنظیمات گزینه Notifications را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

عدم اطلاع از خوانده شدن پیام در اینستاگرام

روی Messages ضربه بزنید. در بعضی از گوشی ها و نسخه های دیگر اینستاگرام Direct Messages نوشته شده است. در صفحه باز شده حالت گزینه Message Requests و Messages را به Off تغییر دهید.

حذف علامت خوانده شدن پیام در اینستاگرام

عدم اطلاع از خوانده شدن پیام در اینستاگرام با فعالسازی حالت هواپیما

حالت پرواز باعث غیر فعال شدن بلوتوث، وای فای و… میشود. زمانی که شما این قابلیت را فعال کنید و پیام شخص مورد نظر را در اینستاگرام بخوانید علامت خوانده شده نمایش داده نمیشود. برای سین نخوردن پیام در اینستاگرام ابتدا از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا تنظیمات سریع گوشی باز شود. روی آیکن هواپیما بزنید تا حالت هواپیما روشن شود. بعد از روشن کردن حالت هواپیما برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید. روی آیکن بالا سمت راست ضربه بزنید تا قسمت دایرکت ها برای شما باز شود.

فهمیدن خوانده شدن پیام در اینستاگرام

حالا شما میتوانید پیام خود را بخوانید. بعد از خواندن پیام به صفحه پروفایل خود بازگردید. روی سه خط بالا سمت راست ضربه بزنید و از منو باز شده Settings را انتخاب کنید. به سمت پایین اسکرول کنید و روی Log Out ضربه بزنید تا از حساب کاربری خود خارج شوید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

الان شما میتوانید حالت هواپیما را خاموش کنید و مجددا به حساب کاربری خود وارد شوید. برای اینکه مطمئن شوید که جلوگیری از سین شدن پیام در اینستاگرام موفقیت آمیز بوده یا خیر میتوانید به بخش دایرکت مراجعه کنید. در آنجا شما یک پیام خوانده نشده باید داشته باشید. اگر نمیدانید حالت هواپیما چیست و چه کاربری دارد میتوانید مطلب معرفی حالت هواپیما را مطالعه کنید.

حذف علامت خوانده شدن پیام در اینستاگرام با قابلیت Restrict

قابلیت رستریکت یا Restrict در واقع حالت روح اینستاگرام است. شما میتوانید از این قابلیت برای چند مخاطب به طور همزمان استفاده کنید تا علامت خوانده شدن پیام برای آن ها نمایش داده نشود. Restrict برای شما چند کار انجام میدهد. زمانی که شما مخاطبی را در حالت Restrict بگذارید آنلاین بودن شما از او مخفی میشود، متوجه دیده شدن پیام خود توسط شما نمیشود و در صورتی که برای شما کامنت بگذارد کسی کامنت او را نمیبیند. کامنت گذاشته شده فقط برای شما و برای او قابل مشاهده است. این قابلیت در نسخه های جدید اینستاگرام قابل دسترس است. برای استفاده از این قابلیت و جلوگیری از فهمیدن خوانده شدن پیام در اینستاگرام میتوانید مراحل زیر را طی کنید.

زمانی که کاربری را در حالت Restrict قرار میدهد پیام های او در صفحه اصلی دایرکت دیگر نمایش داده نمیشود و در بخش Message requests میتوانید پیام های وی را مشاهده کنید.

حذف علامت خوانده شدن پیام در اینستاگرام با قابلیت Restrict

و تا زمانی که درخواست وی را قبول نکنید میتوانید پیام های ارسالی را بدون نمایش علامت چشم سین برای طرف مقابل مشاهده کنید.

Message requests

خب برای اینکار ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید. روی سه خط بالا سمت راست ضربه بزنید و از منو باز شده با ضربه زدن روی Settings تنظیمات را باز کنید. روی Privacy ضربه بزنید تا تنظیمات حریم خصوصی باز شود.

نحوه دیدن دایرکت دیگران در اینستاگرام بدون سین خوردن

در مرحله بعد گزینه Restricted Accounts را انتخاب کنید.

جلوگیری از سین شدن پیام در اینستاگرام

اگر اولین بار است که از این قابلیت استفاده میکنید یک صفحه برای شما باز میشود که تمام توضیحات راجع به قابلیت رستریکت را میدهد. برای ادامه روی Continue ضربه بزنید.

خواندن پیام خصوصی در اینستاگرام بدون علامت سین

حالا در کادر جست جو نام کاربری که میخواهید Restricted کنید را تایپ کنید. مقابل اسم مخاطب روی گزینه آبی رنگ Restricted ضربه بزنید تا مخاطب شما رستریکت شود. حالا میتوانید به دایرکت مخاطب خود بروید و پیام را ببینید.

سین نخوردن پیام در اینستاگرام

بعد از خواندن پیام شخص روی Unrestrict ضربه بزنید تا شخص از این حالت خارج شود.

علامت پیام خوانده نشده در اینستاگرام

همچنین اگر میخواهید بدون آن که طرف مقابل متوجه شود از دایرکت اینستاگرام اسکرین شات بگیرید میتوانید مطلب آموزش اسکرین شات دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل را مطالعه کنید.

سوالات متداول

چگونه بفهمیم پیامی که برای مخاطب خود ارسال کرده ایم خوانده شده؟

زمانی که مخاطب پیام شما را باز کند کلمه Seen در زیر پیام شما نوشته میشود. این کلمه نشان دهنده این است که مخاطب پیام شما را دیده. نبودن این کلمه در زیر پیام شما به معنی خوانده نشدن پیام در اینستاگرام است.

علامت چشم در اینستاگرام به چه معناست؟

در نسخه های قبلی علامت پیام خوانده شده در اینستاگرام، علامت چشم بود. این علامت به معنای خوانده شدن پیام توسط مخاطب است.

حالت روح اینستاگرام چیست؟

حالت روی به قابلیتی میگویند که زمان آنلاین بودن شما را به مخاطب نشان ندهد و اگر شما پیام مخاطب را چک کردید علامت Seen در پایین پیام او نمایش داده نشود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه دیدن دایرکت دیگران در اینستاگرام بدون سین خوردن صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های گفته شده در خواندن پیام خصوصی در اینستاگرام در حالت روح استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه خواندن پیام خصوصی در اینستاگرام بدون علامت سین با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا