آموزش

آموزش 4 روش قرار دادن فیلم در ورد

زمانی که یک فایل را با استفاده از ورد میخواهید تایپ کنید میتوانید به غیر از متن به فایل خود فیلم نیز اضافه کنید. 🎦 با این کار فایل شما جذاب تر میشود. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۴ روش قرار دادن فیلم در ورد میپردازیم.

نحوه گذاشتن فیلم در ورد

?How to Add a YouTube or Offline Video to Word Documents

نرم افزار ورد قابلیت های بسیار متنوعی برای کارابران خود دارد. برخی از این قابلیت ها شامل گذاشتن عکس در ورد و یا گذاشتن فیلم در این فایل ها میشود. گاهی برای جذاب تر کردن نوشته های خود نیاز دارید تا در کنار متن فایل ورد خود یک یا چند ویدیو نیز بارگذاری کنید. در ادامه نحوه قرار دادن فیلم در ورد را بررسی خواهیم کرد.

قرار دادن فیلم آنلاین در نرم افزار ورد

در صورتی که ویدیویی که میخواهید روی فایل ورد خود آپلود کنید در یوتیوب است و یک فیلم آنلاین است نیاز به دانلود آن نیست. میتوانید این کار را مستقیما انجام دهید. برای قرار دادن ویدیو در ورد ابتدا وارد یوتیوب شوید. روی آدرس URL فیلم کلیک راست کنید و گزینه Copy را انتخاب کنید.

گذاشتن فیلم در Word

سپس وارد نرم افزار ورد شوید. فایل مورد نظر را باز کنید. در ورد وارد تب Insert شوید. در تب وارد شده گزینه Online Videos را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

نحوه بارگذاری فیلم در ورد

در کادر بعدی که برای شما باز خواهد شد آدرس URL کپی شده را وارد کنید و روی Insert کلیک کنید.

نحوه گذاشتن فیلم در ورد

اکنون میتوانید مشاهده کنید فیلم آپلود شده به شما نمایش داده میشود.

پیوست در ورد

نحوه فیلم گذاری در ورد به صورت آفلاین

اگر میخواهید فیلمی که در کامپیوتر خود ذخیره کردید را آپلود کنید میتوانید وارد برنامه ورد شوید. سپس از منو بالای صفحه روی File کلیک کنید.

آپلود فیلم در ورد

بعد از آن Options را انتخاب کنید.

نحوه فیلم گذاری در ورد

از طریق منو سمت چپ کادر بعدی وارد بخش Customize Ribbon شوید. زیر قسمت Main tabs تیک Developer را بزنید و روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

قرار دادن ویدیو در ورد

اکنون به فایل ورد خود بازگردید. در منو بالای صفحه تب Developer فعال شده است. آن را انتخاب کنید. روی آیکن Legacy Tools کلیک کنید.

نحوه قرار دادن فیلم در ورد

زیر قسمت ActiveX Controls روی آیکن ابزار کلیک کنید.

نحوه گذاشتن فیلم در ورد

منو کادر باز شده را به سمت پایین بکشید تا گزینه Windows Media Player را پیدا کنید. آن را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید.

پیوست در ورد

حالا در صفحه ورد یک نمایش دهنده ویدیو میتوانید مشاهده کنید. البته این صفحه، فیلمی نمایش نمیدهد و صفحه آن سیاه است. برای آپلود ویدیو خود روی آن راست کلیک کنید و از منو باز شده Properties را انتخاب کنید.

آپلود فیلم در ورد

در کادر باز شده کنار Custom روی سه نقطه کلیک کنید.

نحوه فیلم گذاری در ورد

در مرحله بعد وارد تب General شوید. روی Browse کلیک کنید و مسیری که ویدیو را ذخیره کردید طی کنید و ویدیو خود را انتخاب کنید. در آخر روی OK کلیک کنید.

قرار دادن ویدیو در ورد

پس از آپلود فیلم در ورد برای غیر فعال کردن تب Developer، وارد این تب شوید. سپس روی Design Mode کلیک کنید.

نحوه قرار دادن فیلم در ورد

نحوه گذاشتن فیلم در ورد با استفاده از گزینه Object

شما با استفاده از قابلیت Object در ورد میتوانید ویدیو های خود را به صورت آفلاین آپلود کنید. این روش با سایر روش ها کمی متفاوت است. در این روش فیلم شما به صورت کامل نشان داده نمیشود و فقط آیکن فیلم نشان داده میشود. برای این کار در فایل ورد خود وارد تب Insert شوید و روی Object کلیک کنید.

نحوه فیلم گذاری در ورد

در کادر باز شده وارد تب Create from File شوید. سپس روی Browse کلیک کنید و فیلم خود را پیدا و انتخاب کنید. در آخر برای ذخیره و آپلود ویدیو روی OK کلیک کنید.

گذاشتن فیلم در Word

اکنون آیکون فیلم به شما نشان داده میشود.

قرار دادن ویدیو در ورد

برای باز کردن فیلم کافیست روی آیکن آن کلیک کنید و در کادر بعدی Open را انتخاب کنید.

نحوه قرار دادن فیلم در ورد

نحوه بارگذاری فیلم در ورد از طریق نسخه وب آن

اگر شما نرم افزار ورد را ندارید میتوانید از نسخه وب این نرم افزار برای اضافه کردن فیلم پیوست در ورد استفاده کنید. برای این کار ابتدا آدرس URL فیلم آنلاین خود را کپی کنید. سپس وارد نسخه وب ورد شوید. بعد از آن یک فایل جدید ایجاد کنید یا یکی از فایل های قدیمی خود را انتخاب کنید.

نحوه گذاشتن فیلم در ورد

پس از باز شدن فایل ورد در مروگر، وارد تب Insert شده و روی Online Video کلیک کنید.

پیوست در ورد

در کادر باز شده آدرس URL را که قبلا کپی کرده بودید، پیست کنید. بعد از آن برای گذاشتن فیلم در Word روی Insert کلیک کنید.

آپلود فیلم در ورد

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های قرار دادن ویدیو در ورد صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های زیر برای آپلود فیلم در ورد استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نحوه بارگذاری فیلم در ورد در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا