آموزش

آموزش 7 روش ساده بالا بردن بازدید استوری واتساپ

اکثر کاربران واتساپ دوست دارند که راه هایی برای افزایش بازدید استوری واتساپ 👁️ خود پیدا کنند تا استوری آنها بیشتر دیده شود. به همین دلیل در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۷ روش بالا بردن بازدید استوری واتساپ میپردازیم.

نحوه افزایش بازدید استوری واتساپ

How To Get More WhatsApp Status Viewers

با پیشرفت پلتفرم های رسانه های اجتماعی بعضی از کاربران مشاغل خود را به این پلتفرم ها انتقال داده اند و از طریق این پلتفرم ها محصول خود را می فروشند و کسب درآمد میکنند. واتساپ یکی از این پلتفرم ها است که شما می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما بتوانید میزان بازدید استوری واتساپ خود را بیشتر کنید و افراد زیادی استوری واتساپ شما را مشاهده کنند و به طور مثال در نسخه تجاری باعث می شود که درآمد بیشتری بتوانید از این پلتفرم داشته باشید. راه های مختلفی برای افزایش بازدید وضعیت واتساپ وجود دارد که در ادامه بررسی میکنیم. اگر شما از اینستاگرام استفاده میکنید و میخواهید بازدید استوری اینستاگرام خود را افزایش دهید میتوانید مطلب آموزش روش های جدید افزایش بازدید استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

وضعیت واتساپ چیست؟

وضعیت واتساپ یک قابلیت در پلتفرم رسانه اجتماعی است که به کاربران خود اجازه می دهد تا متن، عکس، فیلم و گیف را با مخاطب خود به اشتراک بگذارند و بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار پاک شود. کاربران واتس‌ اپ به دلایل زیادی از این قابلیت استفاده میکنند که یکی از این دلایل می‌تواند معرفی و فروش محصول و کسب درآمد باشد. اگر با این قابلیت واتساپ با مشکل مواجه شدید میتوانید مطلب ۹ راه حل رفع مشکل گذاشتن و ارسال استوری در واتساپ را مطالعه کنید.

افزایش بازدید وضعیت واتساپ

افزایش ویو استوری واتساپ با تولید محتوای با کیفیت

هیچ چیزی به اندازه محتوای جذاب و با کیفیت برای افزایش بازدید وضعیت واتساپ نیست. وقتی یک سری مخاطب بدست می آورید برای حفظ آن ها باید محتوا با کیفیت درست کنید. تولید یک محتوای عالی بسیار مهم است به دلیل اینکه شما زمانی که بازدیدکننده برای وضعیت واتساپ خود می گیرید می خواهید که محصول شما را تهیه کنند و شما درآمد داشته باشید. بنابراین باید محصول خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید.

افزایش تعداد بازدید استوری واتساپ با کاور جذاب

اگر دقت کرده باشید آخرین وضعیتی که گذاشته اید به عنوان کاور قرار می گیرد. اگر عکس کاور شما به اندازه کافی جذاب باشد زمانی که مخاطبان عکس کاور را می بینند روی آن ضربه میزنند و برای اینکه آن را مشاهده کنند باید تمام وضعیت شما را ببینند. به همین دلیل شما می توانید از این ترفند برای افزایش ویو وضعیت واتساپ خود استفاده کنید. یک تصویر کوچک و جذاب انتخاب کنید و برای آخرین استوری خود آپلود کنید.

افزایش بازدید وضعیت واتساپ با اضافه کردن مخاطبین

وضعیت واتساپ را فقط کسانی می بینند که شما آنها را در مخاطبین خود ذخیره دارید و آنها نیز شما را در مخاطبین خود ذخیره داشته باشند. به همین علت اگر مخاطبین بیشتری را اضافه کنید می توانید بازدید کننده بیشتری در وضعیت واتساپ داشته باشید. برای این کار می توانید وارد یک گروه شوید و شماره تمام اعضای گروه را به مخاطبین خود اضافه کنید. اما این کافی نیست آنها هم باید شما را جزو مخاطبین خود ذخیره کنند. به همین علت می توانید به آنها پیام دهید و در یک پیام کار خود را معرفی کنید و از آنها بخواهید که شما را به مخاطبین خود اضافه کنند. با این کار میتوانید تعداد بیشتری بازدید کننده برای استوری واتساپ خود بگیرید.

تعداد بازدید استوری واتساپ

برای یادگیری نحوه اضافه کردن مخاطب به واتساپ میتوانید مطلب آموزش ۴ روش اضافه کردن مخاطب به واتساپ را مطالعه کنید.

افزایش ویو وضعیت واتساپ با استفاده از فایل VCF

شاید روش بالا برای جمع کردن مخاطب و بالا بردن تعداد بازدید استوری واتساپ کمی سخت باشد. به همین علت می توانید از فایل VCF برای جمع کردن مخاطبین استفاده کنید. در این روش شما تعدادی از افراد را در یک گروه قرار می دهید و سپس شماره آنها را در یک فایل VCF ذخیره می کنید. برای اینکار کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا شما باید یک گروه در واتساپ خود ایجاد کنید و یک سری مطالب آموزشی در آن قرار بدهید. این مطالب می توانند هر چیزی باشند ولی بهتر است در حوزه کاری خودتان باشند. دقت داشته باشید که مردم به چیز های رایگان علاقه زیادی دارند و آن را دنبال میکنند. حالا شما باید مطمئن شوید که تعداد مخاطبین واتساپ شما روی حداکثر است. برای همین لینک گروه خود را با هر کسی که فکر می کنید به کسب و کار شما علاقمند است به اشتراک بگذارید تا به گروه شما بپیوندند. برنامه مخاطبین را در گوشی خود باز کنید. روی سه نقطه ضربه بزنید تا به تنظیمات آن بروید. روی Export ضربه بزنید.

روش بالا بردن بازدید وضعیت واتساپ

 

حساب ایمیل خود را انتخاب کنید و روی Export to VCF file ضربه بزنید. مطمئن شوید که شماره خودتان در لیست باشد. فایل VCF را در محل مناسب گوشی خود ذخیره کنید. حالا به گروه واتساپ خود برگردید و فایل VCF را آپلود کنید. از مخاطبین بخواهید آن را دانلود کنند و شماره شما را به مخاطبین خود اضافه کنند. با این کار هم شما آنها را به مخاطبین خود اضافه میکنید و هم مخاطبین شما، شما را به مخاطبین خود اضافه کره اند.

افزایش بازدید وضعیت واتساپ با برقرار کردن روابط دوستانه

در روش قبل زمانی که شما آنها را به مخاطبین خود اضافه کنید کار شما تمام نمیشود. شما باید با آنها روابط دوستانه برقرار کنید. تا زمانی که کاربران احساس مهم بودن و رابطه دوستانه نداشته باشند تمایلی به دنبال کردن و بازدید کردن از وضعیت واتساپ شما را ندارند. به همین دلیل برای افزایش بازدید وضعیت واتساپ باید با مخاطبین خود روابط دوستانه برقرار کنید.

بالا بردن تعداد بازدید استوری واتساپ با خسته نکردن مخاطب

واتساپ برای گذاشتن وضعیت محدودیتی ندارد و شما میتوانید هر چند تا که بخواهید بگذارید. اما مواظب باشید به دلیل اینکه اگر شما بیش از حد استوری در وضعیت خود بگذارید باعث می شود که مخاطبین شما خسته شوند و از جذابیت وضعیت شما کم شود. در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان وضعیت واتساپ شما کاهش پیدا میکند. پس بیش از حد استوری نگذارید تا مخاطب خسته نشود.

بهترین زمان را برای انتشار وضعیت خود انتخاب کنید

اگر شما وضعیت خود را در ساعت هایی بگذارید که مخاطبین شما آنلاین نیستند و نمی بینند باعث می شود که بازدید شما کمتر شود. به همین علت شما باید ساعت‌ هایی را برای وضعیت گذاشتن انتخاب کنید که بدانید اکثر مخاطبین شما آنلاین هستند تا بیشترین بازدید استوری واتساپ را بگیرید. این ساعت ها ثابت نیست و بستگی به مخاطبین شما دارند اما اگر یک ساعت حدودی برای گذاشتن وضعیت میخواهید حدودا صبح ها بین ۶ تا ۹ صبح و عصر ها ۵ تا ۱۰ شب تقریبا زمان مناسبی می تواند باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش بالا بردن بازدید وضعیت واتساپ صحبت کردیم. آیا شما توانستید تعداد بازدید استوری واتساپ خود را افزایش دهید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه افزایش بازدید وضعیت واتساپ در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا