آموزش

8 سایت فوق العاده برای ایده گرفتن در عکاسی

اگر به عکاسی 📷 علاقه دارید و نمی دانید چگونه ایده پیدا کنید، می توانید از منابع مختلف برای ایده گرفتن بهره ببرید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۸ سایت فوق العاده برای ایده گرفتن عکاسی را معرفی می کنیم.

ایده برای عکس گرفتن

۸ Places Where Photographers Can Find Inspiration Online

سایت ها و سرویس های مختلفی برای یادگیری عکاسی و ایده برای عکس سلفی و… وجود دارد. اما برخی از آن ها برتری های نسبت به موارد دیگر دارند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سایت های مناسب ایده برای عکس گرفتن را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

ایده عکس گرفتن از چشم و… با YouTube

ایده برای عکاسی

یوتیوب پلتفرم مناسبی برای ایده برای عکس یک ماهگی نوزاد و… است. شما هر موضوعی را می توانید در این سرویس پیدا کنید. انواع ویدیوها را در زمینه عکاسی بیابید. ویدیوهای آموزشی مبتدی تا حرفه‌ای، ویدئوی ایده برای عکاسی در خانه و…، ویدئوهای عکاسان حرفه‌ای و… همگی در این سرویس موجود هستند و شما می‌توانید هر چیزی را که به عکاسی مربوط می‌شود، در این سرویس پیدا کنید. حتی می توانید کانال خود را بزنید. سایر عکاسان را دنبال کنید و از تجربیات آنان استفاده کنید.

ایده برای گرفتن عکس هنری و… با Pinterest

ایده برای عکس گرفتن

سرویس دیگری که می توانید در آن ایده برای عکاسی تبلیغاتی و… پیدا کنید، پینترست است. میلیون ها کاربر به صورت ماهانه از این سرویس استفاده می‌کنند. به سادگی می توانید کلیدواژه موردنظر خود را در آن جستجو کنید و از تصاویر ثبت شده ایده بگیرید. اصولا اکثر محتوای به اشتراک گذاشته شده در Pinterest جنبه هنری دارد. همچنین می توانید مقالات و ویدئوها را چک کنید.

ایده برای عکاسی در برف و… با Behance

ایده برای عکس گرفتن

Behance هم مناسب ایده برای پیج عکاسی و… است. این سرویس را Adobe ساخته است. در این سرویس ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند ایده موردنظر خود را بسیار راحت پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید تصاویر و محتواهایی را پیدا کنید که به صورت اختصاصی با ابزارهای Adobe مانند Lightroom ساخته شده اند. برای این کار روی سربرگ Discover و سپس Lightroom کلیک کنید.

ایده برای عکس های ترکیبی و… در اینستاگرام

ایده برای عکس های ترکیبی

مسلما اینستاگرام هم باید در این فهرست قرار بگیرد. پلتفرمی که تمرکز اصلی آن روی عکاسی و به اشتراک گذاری آن‌ها با دیگر کاربران است. در این شبکه اجتماعی می توانید ایده های زیادی از هر زمینه پیدا کنید. عکاسی طبیعت، نوزادان، مراسم ها و… . بهترین راه این است که عکاسان معروف را دنبال کنید. صفحات عکاسی مختلف را فالو کنید. علاوه بر این، می توانید صفحاتی را دنبال کنید که ایده برای عکاسی در زمینه موردنظر شما را پست می کنند یا آموزش می دهند.

ایده برای عکاسی از نقاشی و… با Flickr

ایده برای عکاسی از نقاشی

شاید Flickr آن چنان نظر شما را جلب نکند اما سرویس مناسبی برای ایده های عکاسی با آب و… است. گروه های زیادی در این سرویس وجود دارند. هم می توانید در آن اکانت بسازید و هم بدون اکانت در آن جستجو کنید. ساخت اکانت در آن رایگان است اما می توانید اکانت خود را با پرداخت اشتراک ماهیانه به اکانت پرو تبدیل کنید و از سایر قابلیت های آن هم استفاده کنید.

برای یادگیری نحوه عکاسی از غذا، مطلب آموزش عکاسی از غذا با گوشی و دوربین حرفه ای برای اینستاگرام را مطالعه کنید.

ایده برای عکاسی از کتاب و… در توییتر

ایده برای عکس گرفتن

توییتر هم سرویس مناسب ایده برای عکس می تواند باشد. بهتر است عکاسان بزرگ و حرفه ای را در توییتر دنبال کنید و به نکاتی که بیان می کنند، توجه کنید. کاربران می توانند تصاویر باکیفیتی را در این سرویس منتشر کنند. از کیفیت تصاویر هم کم نخواهد شد. همچنین می توانید با سایر عکاسان در ارتباط باشید و از تجربه آنان استفاده کنید یا با هم در مورد بخش های مختلف عکاسی صحبت کنید.

ایده گرفتن برای عکاسی در ۵۰۰px

ایده برای عکاسی از نقاشی

۵۰۰px هم می تواند گزینه مناسبی برای ایده گرفتن برای عکاسی باشد. شما می توانید بهترین تصاویر و عکس ها را در این سایت پیدا کنید. بیش از ۱۵ میلیون عکاس از این پلتفرم استفاده می‌کنند. شما می توانید تصاویر و عکاسانی را که برایتان الهام بخش هستند، پیدا کنید. همچنین می توانید تصاویری را که اخیرا آپلود شده‌اند، مشاهده کنید. برای این کار باید وارد بخش Discover شوید. همچنین می توانید عکس‌هایی را پیدا کنید که از نظر دیگر کاربران بهترین هستند.

ایده برای عکاسی در پادکست

ایده برای عکاسی

درست است که پادکست جایی برای به اشتراک گذاری عکس ندارد اما شما می توانید آموزش های مختلفی را در آن پیدا کنید. مصاحبه عکاسان معروف را بشنوید. نکات مفیدی در پادکست ها وجود دارد که می‌ تواند به شما کمک کند در کار خود پیشرفت کنید و ایده‌ های جالبی هم پیدا کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودایده برای عکس گرفتن دخترانه، سایت عکاسی طبیعت، عکاسی با گوشی سلفی، ایده برای عکس تولد و… را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سرویس ها برای ایده گرفتن استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا