آموزش

آموزش 4 روش تغییر کاور آهنگ در اندروید

گاهی اوقات ممکن است کاور‌ آهنگ گوشی شما 🎵 اشتباه یا نا مرتبط باشد در این زمان شما نیاز دارید که کاور‌ آهنگ خود را تغییر دهید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۴ روش تغییر کاور آهنگ در اندروید می پردازیم.

دانلود برنامه تغییر کاور موزیک اندروید

How to Change Music Cover on Android

بسیاری از افرادی که موسیقی دوست دارند و با برنامه های پخش کننده موسیقی مختلفی کار میکنند ممکن است با یک مشکل آزاردهنده مواجه شوند و آن این است که کاور بعضی از آهنگ ها نا مربوط یا اشتباه است. طرفداران موسیقی دوست دارند موسیقی هایی که در گوشی خود دارند با یک کاور مناسب پخش شود. نا مربوط بودن کاور در آهنگ می تواند دلایل زیادی داشته باشد. به همین منظور اگر می خواهید این مشکل را رفع کنید میتوانید از یک سری از برنامه های تغییر دهنده عکس کاور‌ آهنگ استفاده کنید.

این نرم افزار ها آهنگ را از گوشی شما بر می دارند و عکس کاور آن را با یک عکس دیگر که در گالری شما ذخیره شده است جایگزین می کند. بعضی دیگر از برنامه ها با توجه به اسم آهنگ یک سری عکس های مرتبط از اینترنت پیدا میکنند و به شما پیشنهاد می دهند تا به عنوان کاور آهنگ تنظیم کنید. در ادامه با ۴ تا از این برنامه ها آشنا میشویم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

گذاشتن کاور روی آهنگ با گوشی توسط Album Art Grabber

یکی از برنامه هایی که میتوانید برای تغییر کاور آهنگ اندروید از آن استفاده کنید برنامه Album Art Grabber است. برای استفاده از این برنامه شما باید ابتدا آن را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب به صفحه اصلی گوشی خود باز گردید و برنامه را باز کنید.

آموزش روش تغییر کاور آهنگ در اندروید

زمانی که برنامه را باز کردید ابتدا روی آهنگ مورد نظر خود که قصد تغییر کاور آن را دارید ضربه بزنید تا منو Choose image from برای شما باز شود. در کادر Choose image from منبع عکس خود را انتخاب کنید. اگر عکس مورد نظر که میخواهید آن را به عنوان کاور انتخاب کنید در کارت SD است روی SD Card ضربه بزنید.

گذاشتن کاور روی آهنگ با گوشی

عکس مورد نظر خود را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. در آخر روی Set ضربه بزنید تا عکس به عنوان کاور آهنگ قرار بگیرد.

نرم افزار ویرایش کاور اهنگ اندروید

برنامه تغییر کاور آهنگ Album Art Changer

شما توسط برنامه Album Art Changer میتوانید عکس ها را با کیفیت بالا از گالری خود انتخاب کنید و به عنوان کاور قرار دهید. همچنین شما میتوانید آهنگ مورد نظر خود را پخش یا حذف کنید. برای استفاده از این برنامه میتوانید آن را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. اگر پس از نصب و تغییر کاور آهنگ، تغییرات روی آهنگ اعمال نشد به Setting گوشی خود بروید. روی Apps ضربه بزنید. پخش کننده موسیقی خود را پیدا کنید و حافظه پنهان آن را پاک کنید.

برنامه تغییر کاور آهنگ

برنامه تغییر کاور آهنگ Automatic Tag Editor

یکی دیگر از برنامه هایی که شما برای تغییر کاور اهنگ در سامسونگ و بقیه گوشی های اندروید میتوانید از آن استفاده کنید برنامه Automatic Tag Editor است. برای تغییر کاور آهنگ اندروید با این برنامه بعد از دانلود و نصب برنامه Automatic Tag Editor آن را باز کنید. در صفحه اصلی برنامه شما سه بخش در منو بالا آن مشاهده خواهید کرد. این سه یخش شامل Songs، Albums و Files هستند. این برنامه درست مانند پخش کننده های موسیقی گوشی آهنگ ها را به سه دسته موسیقی، آلبوم و فایل نشان میدهد. به دلخواه خود از طریق یکی از این بخش ها آهنگ خود که قصد تغییر کاور آن را دارید انتخاب کنید.

تغییر کاور آهنگ اندروید

به عنوان مثال ما اینجا آهنگ I Like To Move It را انتخاب کردیم. این آهنگ مربوط به کارتون ماداگاسکار است. همانطور که میبینید کاور با آهنگ همخوانی ندارد. به محض انتخاب آهنگ برنامه به طور خودکار در اینترنت جستجو میکند.

دانلود برنامه تغییر کاور موزیک اندروید

سپس برنامه بعد از جستجو تمام  نتایج پیدا شده را به صورت مستطیل های کوچک به شما نمایش میدهد. معمولا مواردی که شباهت بیشتری دارند در اول صف قرار میگیرند. میتوانید بین مستطیل ها اسکرول کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی عکس برنامه به صورت خودکار اطلاعات آهنگ را به روز میکند. در آخر برای ذخیره تغییرات روی تیک بالای صفحه ضربه بزنید.

آموزش روش تغییر کاور آهنگ در اندروید

برنامه Star Music Tag Editor

نرم افزار Star Music Tag Editor یک انتخاب مناسب برای تغییر کاور آهنگ در اندروید است. برای کار با این برنامه ابتدا این برنامه را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید بعد از نصب برنامه وارد برنامه شوید و از طریق منوی بالا انتخاب کنید که آهنگ ها چطور نمایش داده شوند. اگر میخواهید تمام آهنگ ها برای شما لیست شوند روی گزینه Song ضربه بزنید. اگر می خواهید آهنگ های گوشی خود را از طریق پوشه ها پیدا کنید روی Folder و برای نمایش آهنگ ها بر اساس تقویم و زمان روی Calendar، برای نمایش تمام آهنگهای گوشی خود به صورت آلبوم روی Album و اگر میخواهید آهنگهای شما بر اساس خواننده مرتب شوند روی Artist ضربه بزنید.

در مرحله بعد شما به چند روش میتوانید عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید به صورت اتوماتیک در اینترنت جستجو شود و عکس های مشابه را به شما نشان دهد روی Auto Search ضربه بزنید. اگر می خواهید شما به صورت دستی در اینترنت جستجو کنید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید روی Web Browser ضربه بزنید اما اگر می خواهید عکس را از گالری گوشی خود انتخاب کنید گزینه Pick Picture را انتخاب کنید. برنامه Star Music Tag Editor به شما این اجازه را می دهد تا آهنگ را به حالت اول بازگردانید. برای بازگشت به حالت اولیه آهنگ روی گزینه Reset ضربه بزنید‌. در آخر Save را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

نرم افزار ویرایش کاور اهنگ اندروید

همچنین مطلب ۶ روش ویرایش و برش آهنگ اندروید برای ضبط، میکس و ساخت زنگ گوشی میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه تغییر کاور آهنگ در سامسونگ صحبت کردیم. آیا شما توسط برنامه های ذکر شده توانستید کاور آهنگ خود را تغییر دهید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه گذاشتن کاور روی آهنگ با گوشی در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا