آموزش

چرا نمی توانم اکانت اینستاگرام بسازم؟ بررسی علت و روش های حل مشکل

ساخت اکانت اینستاگرام کار ساده‌ای است. با این حال گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل ساخت اکانت اینستاگرام شوید. ⚠️ در مطلب امروز انزل به این سوال پاسخ می‌دهیم: چرا نمی توانم اکانت اینستاگرام بسازم؟ سپس به بررسی علت و روش های حل مشکل می‌پردازیم.

آموزش رفع محدودیت ساخت اکانت اینستاگرام

?Why Can’t I Create an Instagram Account

مشکل ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل یا شماره تلفن با این خطا نشان داده میشود: “Sorry, You Can’t Create an Account Right Now” علت باز نشدن اکانت جدید اینستاگرام میتواند یک باگ ساده، سرعت پایین اینترنت و یا از کار افتادن ابزار تغییر دهنده آی پی باشد. قبل از هر کاری نکته‎‌های زیر را بررسی کنید:

  • اتصال و سرعت اینترنت خود را چک کنید.
  • تاریخ و ساعت دستگاه خود را بررسی کنید.
  • حالت پرواز را فعال و غیرفعال کنید.
  • ابزار تغییردهنده آی پی خود را چک کنید.

اگر با راهکارهای بالا مشکل اکانت اینستاگرام شما حل نشد، راهکارهای زیر را امتحان کنید:

۱- سرورهای اینستاگرام را برای رفع مشکل ساخت اکانت اینستاگرام بررسی کنید

اینستاگرام باید برای پردازش درخواست‌هایی مانند ایجاد حساب جدید به درستی کار کند. بنابراین، اگر سرورهای اینستاگرام خراب باشند، ممکن است نتوانند درخواست شما را ثبت کنند و هنگام ایجاد یک اکانت جدید خطا نشان دهند. پیشنهاد میکنیم صفحه سرور اینستاگرام را بررسی کنید و ببینید آیا قطعی گزارش شده است؟ در صورت وجود قطعی باید مدتی صبر کنید تا مشکل حل شود. همچنین اگر مشکلی در سرورهای اینستاگرام به وجود بیاید، این موضوع به سرعت در توییتر ترند میشود.

۲- اینستاگرام را ببندید و مجددا راه‌اندازی کنید

اگر  اینستاگرام به شما اجازه ایجاد یک حساب جدید را نمی‌دهد، ممکن است مشکلاتی در خود برنامه اینستاگرام وجود داشته باشد. این مشکل میتواند هر چیزی از اشکال در هنگام بوت شدن برنامه گرفته تا یک باگ موقت باشد. با این حال، پس از بستن و راه‌اندازی مجدد برنامه در آیفون و اندروید، همه این اشکالات حل میشوند.

۳- از یک مرورگر متفاوت استفاده کنید

اگر سعی کرده اید با استفاده از لپ‌تاپ یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید، ممکن است مشکل از مرورگر شما باشد. به این دلیل برخی از ویژگی‌ها یا برنامه‌های افزودنی امنیتی مرورگر ممکن است از عملکرد صحیح اینستاگرام جلوگیری کنند. اگر این اتفاق افتاد، مرورگر خود را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید.

۴- آی پی خود را برای حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام تغییر دهید

اینستاگرام به خاطر محدودیت ها با آی دی برخی از کشورها باز نمیشود و کاربران باید از ابزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنند. گاهی اوقات ممکن است سرور شما از کار بیفتد، در این صورت باید سرور خود را تغییر دهید. پیشنهاد میکنیم آی پی کشور خود را زیاد عوض نکنید چون ممکن است اینستاگرام صفحه شما را ببندد.

۵- از ایمیل یا شماره موبایل متفاوت استفاده کنید

اینستاگرام معمولاً محدودیتی برای تعداد حساب‌هایی که می‌خواهید ایجاد کنید ندارد. با این حال علت باز نشدن اکانت جدید اینستاگرام میتواند این باشد که شما از ایمیل یا شماره تلفن همراه قبلی برای ایجاد چندین حساب استفاده می‌کنید. برای رفع این مشکل، سعی کنید هنگام ساخت اکانت در اینستاگرام از آدرس ایمیل یا شماره موبایل دیگری استفاده کنید و ببینید آیا کار می کند یا خیر.

۶- به‌روزرسانی برنامه را بررسی کنید

نسخه‌های قدیمی برنامه ممکن است مسدود شوند یا درست کار نکنند. بنابراین، اگر مدتی است که اپلیکیشن اینستاگرام را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید اما آن را آپدیت نکرده‌اید، ممکن است دلیل مشکل شما همین باشد. در این صورت آپدیت‌های جدید اینستاگرام را از طریق گوگل‌پلی یا اپل‌استور بررسی کنید و در صورت وجود نسخه جدید، آن را دانلود و نصب کنید.

۷- یک حساب کاربری جدید به حساب کاربری موجود در اینستاگرام اضافه کنید

حتی اگر قبلاً یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید، می‌توانید یک حساب جدید به آن اضافه کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام بسازید و بلافاصله آن را به لیست اکانت های خود در اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کنید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید:

دقت کنید که شما با هر آدرس ایمیل یا شماره تلفن تنها میتوانید ۵ اکانت داشته باشید.

برنامه موبایل اینستاگرام را باز کنید.

در گوشه سمت راست پایین، روی پروفایل خود ضربه بزنید.

پس از ورود به صفحه پروفایل، روی نماد سه خط افقی ضربه بزنید سپس به Settings and Privacy بروید.

مشکل ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل

به پایین بروید و Add account را انتخاب کنید. سپس روی Create new Account ضربه بزنید.

علت باز نشدن اکانت جدید اینستاگرام

در کادر، نام کاربری مدنظر خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. سپس رمز دلخواه را وارد کنید و مجددا روی Next ضربه بزنید.

آموزش رفع محدودیت ساخت اکانت اینستاگرام

اکنون Complete sign up را انتخاب کنید، اکانت جدید شما ساخته شده است و میتوانید وارد تنظیمات حساب کاربری شوید و شماره موبایل و شناسه ایمیل خود را به دلخواه تغییر دهید.

حساب کاربری جدید به حساب کاربری موجود در اینستاگرام اضافه کنید

سوالات متداول

پیجم بسته شده، چرا نمیتونم پیج جدید بزنم؟

 اینستاگرام اکانت‌هایی را که قوانین آن را نقض می‌کنند، مسدود می‌کند. اگر اکانت  شما مسدود شده است و می‌خواهید با استفاده از همان ایمیل یا شماره تلفن یک اکانت جدید ایجاد کنید، ممکن است با خطا مواجه شوید. گاهی اوقات حتی ممکن است لازم باشد گوشی خود را هم تعویض کنید.

آیا می توانم استوری و پست های اینستاگرام را بدون حساب کاربری مشاهده کنم؟

بله، می‌توانید صفحه‌ای را که می‌خواهید در اینستاگرام مشاهده کنید در مرورگر خود باز کنید و تعداد محدودی از پست‌ها را بدون ورود به سیستم مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز لینک 2 دانلودبه بررسی علت و روش های حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام پرداختیم. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا