آموزش

کیف پول من؛ برترین صرافی خرید ارز تتر در ایران

ارزهای دیجیتال فرصت بسیار خوبی را در اختیار بسیاری از افراد قرار داده تا بتوانند با سرمایه‌گذاری و ترید 🤞 سودهای بسیار خوبی را به دست آورند. اما در این بین افرادی نیز وجود دارند که به تازگی قصد دارند تا به این بازار وارد شوند و می خواهند بدانند که بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کدام است و چه گزینه‌ای می‌تواند برای کاربران ایرانی بهتر باشد. در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل در مورد این موضوع صحبت کنیم و صرافی را معرفی کنیم که از نظر کاربران خود بهترین صرافی موجود برای خرید ارز دیجیتال است. دلایل بسیار زیادی برای این انتخاب وجود دارد که در ادامه به بررسی تمامی آن ها می پردازیم و همچنین به این نکته اشاره می کنیم که چرا کاربران در هنگام استفاده از این سامانه رضایت کامل را داشتند.

چرا از صرافی ایرانی استفاده کنیم؟

قبل از اینکه بخواهیم به معرفی صرافی کیف پول من بپردازیم بهتر است تا به این موضوع اشاره کنیم که چرا اصلاً کاربران ایرانی باید از صرافی های داخلی استفاده کنند. در گذشته و زمانی که سرمایه گذار می خواست ارز دیجیتالی را خریداری کند می‌توانستند به صرافی های معتبر بین‌المللی مراجعه کنند و در آن ها ارز خود را خریداری و اقدام به نگهداری آن کند. اما به دلیل مشکلاتی که در طی سال های گذشته برای کاربران ایرانی به وجود آمده آن ها نمی توانند در بسیاری از سایت های خارجی امکان ثبت‌نام را داشته باشند و حال این صرافی‌ها که هم نیاز به ثبت نام دارند و هم اینکه کاربر نیاز به واریز مبلغی را دارد، کار را بسیار سخت کرده و امکان انجام برخی کارها به صورت مستقیم وجود نداشت.

در ابتدا افراد برای اینکه بتوانند آی‌پی خود را تغییر دهند و به این ترتیب وارد سایت شوند از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده می‌کردند که این برنامه‌ها مشکلات متعددی را برای کاربران به وجود می آورد و حتی گاها دیده شده بود که افراد از یک آی پی ثابت استفاده نمی‌کنند و همین موضوع سبب شده تا حساب کاربری آن ها مسدود شود و تمامی سرمایه ای که دارند از بین برود. این یکی از معایبی است که افراد در هنگام استفاده کردن از صرافی های خارجی با آن مواجه می‌شوند.

در سمت دیگر، زمانی که فرد حتی اگر از آی پی ثابت هم استفاده می کرد باز هم با مشکلات و چالش‌های دیگری نیز روبرو می‌شد. یکی از مهم‌ترین چالش ها، قوانینی است که صرافی ها برای کاربران خود وضع کرده بودند. به طور مثال صرافی بایننس که به عنوان معتبرترین صرافی بین المللی برای خرید ارز های دیجیتال در نظر گرفته می‌شود در ابتدا دسترسی کاربران ایرانی برای ورود به این صرافی را مسدود کرد و در قدم بعدی امکان احراز هویت اجباری را برای تمامی کاربران خود قرار داد تا آن ها با انجام این کار به افزایش امنیت حساب کاربری خود کمک کنند. با اضافه شدن چنین الزاماتی عملاً دیگر کاربران ایرانی نمی توانستند از این صرافی استفاده کنند. هر چند که باز هم افراد راه های مختلفی را برای دور زدن این روش انتخاب می‌کردند اما مطمئناً استفاده کردن از برخی راه ها ممکن است منجر به از دست رفتن کامل سرمایه فرد شود و ریسک‌های بسیار زیادی دارد.

با توجه به تمامی توضیحاتی که ارائه شد حال دیگر می دانید که صرافی های خارجی ممکن است چه معایبی برای کاربران ایرانی داشته باشند. اما در سمت دیگر صرافی های داخلی بسیار خوبی روی کار آمدند و با هدف کمک به کاربران ایرانی سعی کردند تا به آن ها کمک کنند که بدون نیاز به صرافی های خارجی امکان سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مختلف را داشته باشند.

 صرافی خرید ارز دیجیتال کیف پول من

صرافی خرید ارز دیجیتال کیف پول من

یکی از این صرافی ها که به بهترین شکل تاکنون کار کرده، صرافی کیف پول من است که هم امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را در سامانه خود می دهد و هم اینکه امکانی را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند از طریق این صرافی ارزهای دیجیتال خود را نگهداری کنند. در واقع با استفاده کردن از این صرافی دیگر نیازی به کیف پول های مجزا ندارید و می توانید تمامی کارهای خود را روی این پلت‌فرم انجام دهید.

عوامل مختلفی وجود دارد که این صرافی را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معرفی می‌کند. زمانی که کاربران از این صرافی استفاده می‌کنند در ابتدای ورود و با ثبت نام در آن می‌توانند ارزهای دیجیتالی را به صورت رایگان دریافت می کنند. این هدیه‌ای است که صرافی برای کاربران جدید خود در نظر گرفته است. مطمئناً این تنها مزیت این صرافی نیست و در ادامه که مزیت های مختلف آن را بیان می‌کنیم به این نتیجه می رسید که استفاده کردن از این صرافی چقدر می تواند به شما کمک کند تا سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشید.

 رابط کاربری ساده

تا حد امکان این صرافی سعی کرده تا با استفاده از علم ui و ux سامانه خود را به گونه ای طراحی کند که قابلیت دسترس‌ پذیری بسیار خوبی را برای کاربران داشته باشد و همه بتوانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند. کافی است تا به این سامانه سری بزنید تا متوجه شوید که به بهترین شکل تمامی بخش های این سامانه به گونه‌ای در دسترس کاربران قرار گرفته که بتوانند در سریع ترین زمان و به بهترین شکل به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند.

 کارمزد کم

یکی از مهم‌ترین برتری هایی که این صرافی نسبت به صرافی های دیگر دارد، دریافت کارمزد های کمی است که آن ها را به بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران تبدیل کرده است. با استفاده از بخش قوانین این سامانه می توانید به لیست کاملی از تعرفه های دریافتی آن دست پیدا کنید و با کمترین هزینه امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را داشته باشید.

 تنوع ارز دیجیتال زیاد

مهم‌ترین مزیتی که در مورد این صرافی وجود دارد این است که تعداد زیادی ارز دیجیتال مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از طریق آن ها امکان سرمایه‌گذاری را داشته باشید. احتمالاً به صرافی های زیادی مراجعه کردید و در هنگام استفاده کردن از آن ها با این چالش روبرو شدید که ارزهای دیجیتال کمی در اختیارتان قرار گرفته و در بسیاری از اوقات نمی‌توانید آن ارزی که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید؛ را پیدا کنید.

در این مورد صرافی کیف پول من بسیار خوب عمل کرده و بهترین صرافی حال حاضر ایران از لحاظ تنوع ارزهای دیجیتال است. همین نکته سبب شده تا کاربران بسیار زیادی در هنگام جستجو به دنبال ارزهای دیجیتال مختلف این صرافی را انتخاب کنند. همچنین شما زمانی که از کیف پول من استفاده می کنید می توانید در ارزهای دیجیتال جدیدی که معرفی می شوند امکان سرمایه گذاری را داشته باشید. احتمالاً شنیده باشید که در حال حاضر این که ما در حال نگارش این مقاله هستیم؛ بازی تقریباً جدیدی به نام Mobox معرفی شده است که بسیاری معتقدند این بازی می‌تواند آینده بسیار خوبی را داشته باشد. چرا که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود پتانسیل بسیار خوبی برای محبوبیت بیشتر در بین افراد دارد. هر چند که این پروژه در حال حاضر یکی از محبوب ترین ها است.

اگر جستجویی ساده انجام دهید متوجه خواهید شد که بسیاری از صرافی ها توکن اختصاصی این بازی را در صرافی خود لیست نکرده‌اند و کاربران ایرانی نمی توانند امکان خرید آن را داشته باشند. اما در صرافی کیف پول من شما می توانید توکن اختصاصی این بازی به نام Mbox را خرید و فروش کنید. مطمئناً چنین امکانی به جذابیت های سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال اضافه می‌کند.

همچنین مزیت های دیگری نیز با استفاده از این صرافی به دست می آورید که در ادامه به صورت موردی به آن ها اشاره می‌کنیم.

کیف پول من؛ برترین صرافی خرید ارز تتر در ایران

  • امکان برداشت سریع
  • امکان پرداخت از طریق کارت های شتاب
  • امنیت بالا
  • امکان نگهداری ارزهای دیجیتال
  • تعداد ارزهای دیجیتال بسیار زیاد
  • حجم معاملات بالا
جمع بندی

در این مقاله ما به بررسی بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران پرداختیم و کیف پول من را به شما معرفی کردیم که امکان سرمایه گذاری افراد در ارزهای دیجیتال مختلفی را فراهم کرده است. این صرافی با هدف کمک به کاربران ایرانی روی کار آمده و به آن ها کمک می کند تا با خیال راحت و بدون دغدغه ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب و خرید و فروش های خود را انجام دهند. همچنین کاربران می توانند با استفاده از کیف پول های اختصاصی هر ارز امکان نگهداری و سرمایه گذاری در ارزهای مختلفی را داشته باشند. اگر تمایل دارید تا از این صرافی استفاده کنید، می توانید همین حالا با ورود به این سامانه و ثبت نام در آن، مقداری ارز دیجیتال را نیز به صورت رایگان دریافت کنید و از این طریق به دنیای رمز ارزها ورود کنید.

https://kifpool.me/wallet/tether-usdt

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا