آموزش

آموزش 10 روش رفع مشکل نشان ندادن ویو استوری در اینستاگرام

یکی از قسمت های جذاب اپلیکیشن اینستاگرام بخش استوری آن است اما گاهی ممکن است استوری اینستاگرام شما دچار مشکل شود و میزان ویو استوری 👁️ یا همان بازدید آن را نشان ندهد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۰ روش رفع مشکل نشان ندادن ویو استوری در اینستاگرام می پردازیم.

بررسی علت نشان ندادن تعداد ویو استوری در اینستاگرام

How to Fix Instagram Story Views Not Showing 

اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی است که کاربرهای زیادی دارد. البته این باعث نمی شود که این برنامه بی عیب باشد. شاید برای شما هم پیش آمده است که در کار با این برنامه با مشکل مواجه شده اید. یکی از این مشکلات مشکل نشان ندادن ویو استوری است. این مشکل میتواند دلایل زیادی داشته باشد. گاهی اوقات ممکن است نقص در سرور دلیل نشان ندادن ویو استوری در اینستاگرام باشد. در این شرایط بقیه کاربران اینستاگرام نیز دچار مشکل هستند و نمی توانند با این برنامه کار کنند. اگر مشکل اینستاگرام شما از سمت سرور باشد شما باید صبر کنید تا خود اینستاگرام آن را درست کند. اما اگر مطمئن شدید که این اشکال فقط برای شما پیش آمده است و علت نشان ندادن تعداد ویو در اینستاگرام بدلیل نقص در سرور های اینستاگرام نیست می توانید راه حل های زیر را امتحان کنید تا مشکل شما حل شود.

اگر میخواهید استوری اینستاگرام شما فقط برای لیست دوستان نزدیک شما قابل مشاهده باشد میتوانید مطلب آموزش نمایش استوری ها فقط برای لیست دوستان نزدیک در اینستاگرام را مطالعه کنید.

چگونه ویو اینستاگرام را فعال کنیم؟

به صورت پیش فرض ویو اینستاگرام فعال است و شما نیاز ندارید که تنظیمات خاصی برای آن انجام دهید. کافیست استوری خود را منتشر کنید و بازدیدکنندگان استوری خود را مشاهده کنید.

آموزش نحوه دیدن بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

برای دیدن بازدیدکنندگان استوری خود ابتدا برنامه Instagram را باز کنید. وارد صفحه شخصی خود شوید و روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید تا استوری شما باز شود. پس از باز شدن استوری در سمت چپ پایین صفحه تعداد بازدیدکنندگان شما را نوشته است. برای مشاهده بازدیدکنندگان روی تعداد آن ها ضربه بزنید. در صفحه باز شده شما میتوانید تعداد کل بازدیدکنندگان و افرادی که استوری شما را دیدند، را مشاهده کنید.

نحوه دیدن بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

 

برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید

برنامه اینستاگرام هر از گاهی دچار یک سری مشکلات جزئی میشود به خصوص اگر مدت زیادی در حال اجرا باشد. بهترین و سریعترین راه که می توانید از آن استفاده کنید تا مشکلات جزئی این اپلیکیشن را برطرف کنید راه اندازی مجدد برنامه است. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را به طور کامل ببندید. سپس مجددا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. بررسی کنید که آیا مشکل نشان ندادن ویو استوری رفع شده است یا خیر. اگر هنوز با این مشکل مواجه هستید می توانید روش های بعدی را تست کنید.

گوشی خود را خاموش و مجددا روشن کنید

به غیر از راه اندازی مجدد برنامه، راه اندازی مجدد گوشی نیز میتواند مشکلات جزئی شما را برطرف کند. برای این کار ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. چند ثانیه صبر کنید سپس مجددا گوشی را روشن کنید.

حل مشکل آمار بازدید استوری اینستاگرام با استفاده از نسخه وب

شاید مشکل نشان ندادن ویو استوری به دلیل برنامه نصب شده روی دستگاه شما باشد. در این موقعیت شما می توانید با یک گوشی دیگر از نسخه وب اینستاگرام در موبایل یا کامپیوتر استفاده کنید. نسخه وب چون به صورت آنلاین است به همین دلیل دائما آخرین به روز رسانی های برنامه را اجرا میکند. این ممکن است مشکل شما را حل کند.

پاک کردن کش و دیتای اپلیکیشن اینستاگرام

اگر در مرحله قبل متوجه شدید که مشکل نشان ندادن تعداد بازدید استوری مربوط به برنامه اینستاگرام در دستگاه شما است می توانید کش و دیتا را پاک کنید. گاهی اوقات به خصوص زمانی که این اطلاعات بخش بزرگی از حافظه شما را اشغال می کنند میتوانند بر عملکرد برنامه تاثیر بگذارند و این اشکالات را به وجود بیاورند. برای همین می توانید با پاک کردن کش و دیتا مشکل خود را حل کنید. برای این کار ابتدا Settings را در گوشی خود باز کنید روی Apps & notifications ضربه بزنید. در اینجا شما لیستی از برنامه های خود را میتوانید ببینید. برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

روی Storage & cache ضربه بزنید. در صفحه باز شده ابتدا روی Clear Cache و پس از آن روی Clear Storage ضربه بزنید تا کش و دیتا برنامه پاک شود.

اپلیکیشن اینستاگرام را به روز رسانی کنید

اینستاگرام برای رفع مشکلات جزئی و بهبود عملکرد برنامه خود یک سری به‌ روزرسانی هایی را در اختیار کاربران خود می گذارد. اگر با مشکلات جزئی مانند نشان ندادن ویو استوری مواجه هستید احتمالا باید بررسی کنید که آیا نسخه جدیدی از برنامه اینستاگرام در دسترس است یا خیر. اگر در دسترس بود باید این برنامه را به روز رسانی کنید. برای به روز رسانی اینستاگرام ابتدا به فروشگاه Google play یا App Store بروید و از آنجا اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید و روی دکمه Update ضربه بزنید.

اپلیکیشن اینستاگرام را مجددا نصب کنید

یکی دیگر از روش‌ های ساده و در عین حال موثر برای رفع مشکلات جزئی اپلیکیشن اینستاگرام حذف و نصب مجدد آن است. برای اینکار روی آیکن برنامه اینستاگرام ضربه بزنید و نگهدارید تا یک منو برای شما باز شود. از منوی باز شده گزینه Uninstall یا Remove App را انتخاب کنید. حالا که برنامه حذف شده است می توانید از طریق گوگل پلی یا اپ استور برنامه اینستاگرام را مجددا نصب کنید. پس از اتمام نصب اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید و بررسی کنید که آیا مشکل شما رفع شده است یا خیر.

باگ های استوری اینستاگرام

از حساب کاربری خود خارج شوید

یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید سپس مجددا وارد حساب کاربری خود شوید. برخی از کاربران گزارش داده اند که با خارج شدن از حساب مشکل نشان ندادن ویو استوری حل شده است. برای این کار وارد اینستاگرام خود شوید. روی سه خط بالا صفحه سمت چپ ضربه بزنید. از منو باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید تا تنظیمات اینستاگرام برای شما باز شود.

حل مشکل آمار بازدید استوری اینستاگرام

به سمت پایین صفحه اسکرول کنید و روی Log out ضربه بزنید. پس از خارج شدن از حساب کاربری خود مجددا نام کاربری و پسورد را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

علت نشان ندادن بازدید استوری در اینستاگرام

استفاده نکردن از ربات ها

اپلیکیشن اینستاگرام قویترین هوش مصنوعی ساخته شده را دارد. اگر شما از یک ربات برای افزایش فالوور، لایک و ویو استفاده کنید اینستاگرام به سرعت متوجه می شود و باعث می شود که پست شما دیده نشود و یا ویو استوری شما را نشان نمیدهد. اگر از ربات برای پیج خود استفاده می کنید آن را غیر فعال کنید و دیگر از ربات ها برای افزایش تعامل استفاده نکنید به دلیل آن که نه تنها مفید نیستند بلکه می توانند پیج شما را نابود کنند.

فالوورهای فیک را حذف کنید

اگر برای حساب کاربری اینستاگرام خود فالوور فیک استفاده کردید می تواند باعث مشکلاتی در حساب شما شود. فالوور فیک نیز مانند ربات ها میتوانند علت نشان ندادن بازدید استوری در اینستاگرام شما باشد. اصولا اینستاگرام با چیزهایی که واقعی نباشند مشکل دارد. پس برای حل مشکل خود سعی کنید فالوور های فیک را حذف کنید. می توانید این کار را با حذف آنها از لیست دنبال کنندگان خود در اینستاگرام انجام دهید. بعد از حذف فالوور های فیک کش و دیتای اینستاگرام را همانطور که بالاتر توضیح داده شد پاک کرده و مجددا وارد حساب کاربری خود شوید.

رفع باگ جدید اینستا ویو استوری با گزارش دادن آن

اگر تمام روش های بالا را امتحان کردید و نتوانستید مشکل خود را حل کنید میتوانید با پشتیبانی اپلیکیشن اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. برای این کار ابتدا پروفایل اینستاگرام خود را باز کنید. روی سه خط در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید تا منو برای شما باز شود. از منو باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

نحوه دیدن بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

در صفحه جدید ابتدا روی Help و بعد روی Report a problem ضربه بزنید.

باگ جدید اینستا ویو استوری

از منو باز شده گزینه Something Isn’t Working را انتخاب کنید و مشکل خود را به پشتیبانی گزارش دهید.

چگونه ویو اینستاگرام را فعال کنیم

همچنین ممکن است مطلب آموزش روش های جدید افزایش بازدید استوری اینستاگرام برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند روش برای رفع باگ های استوری اینستاگرام گفته شد. آیا شما توانستید با روش های بالا مشکل نشان ندادن ویو استوری اینستاگرام خود را رفع کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه باگ های استوری اینستاگرام در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا