آموزش

دانلود 14 تا از بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ویندوز 10 ، 11 ، 7 و..

دلایل زیادی وجود دارد که کاربران ویندوز بخواهند یک برنامه شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر خود 💻 نصب و استفاده کنند. آیا میدانید برنامه های شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ویندوز چه چیزی هستند و چه کاربردی دارند؟ در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ویندوز ۱۰ ، ۱۱ ، ۷ و.. می پردازیم.

دانلود بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۱ ، ۱۰ ، ۸ و..

Best Android Emulators for Windows You Can Use 

شاید شما دوست داشته باشید برنامه هایی که در گوشی خود استفاده میکنید در کامپیوتر نیز بتوانید استفاده کنید. در این زمان می توانید از برنامه های شبیه ساز اندروید برای ویندوز خود استفاده کنید. شبیه ساز های بسیاری وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند. هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. برای آشنایی با این برنامه ها می توانید ادامه مطلب را بخوانید و نقاط قوت و ضعف هرکدام را مشاهده کنید و با توجه به دلخواه خود برنامه مورد نظر را انتخاب، دانلود و روی ویندوز خود نصب کنید تا از آن برای نصب و کار کردن برنامه های اندرویدی در کامپیوتر استفاده کنید.

اگر میخواهید خود گوشی را به کامپیوتر متصل کنید میتوانید مطلب آموزش ۴ روش اتصال گوشی اندروید به ویندوز ۱۰ را مطالعه کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

کاربرد شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ویندوز ۱۰ و باقی نسخه های ویندوز چیست؟

این برنامه ها ۲ کاربرد اصلی دارند. یکی از این کاربرد ها که رایج ترین آن است برای بازی و گیمر ها است. گیمر ها می توانند از شبیه ساز کامپیوتر در ویندوز خود استفاده کنند تا بتواند بازی های گوشی خود را روی کامپیوتر نیز انجام دهند. با این کار گیمر ها دیگر مشکلاتی مانند تمام شدن شارژ گوشی مواجه نمی شوند.

دومین کاربرد رایج از این برنامه های شبیه ساز در توسعه برنامه است. برنامه نویسان و توسعه دهندگان بازی های اندروید دوست دارند قبل از راه اندازی، برنامه ها و بازی ها را تا حد ممکن در دستگاه‌ های مختلف آزمایش کنند. خوشبختانه این مورد هم توسط شبیه ساز های اندروید حل شده است و آنها می توانند با استفاده از این برنامه ها، بازی ها و برنامه هایی که ساخته اند را قبل از عرضه تست کنند و عملکرد آن را بسنجند.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید.

BlueStacks بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..

بسیاری از کاربران ویندوز شبیه ساز BlueStacks را به عنوان جامع ترین شبیه ساز برنامه اندروید می شناسند. این شبیه ساز اندروید برای ویندوز ویژگی های فراوانی دارد که کار با آن را راحت تر می کند. یکی از این قابلیت ها Instance Manager است که به وسیله آن شما می توانید چند شبیه‌ ساز همزمان ایجاد کنید و چندین بازی را به طور همزمان اجرا کنید. همچنین قابلیت دیگری مانند Quality-of-life را دارد که به کاهش مصرف کمک می کند. این یعنی وقتی شما سخت ترین و سنگین ترین بازی ها را انجام می دهید مصرف شما را تا حد امکان پایین میاورد تا از آسیب سیستم شما جلوگیری شود و سیستم شما کم تر کند شود. جدیدترین نسخه BlueStacks سبک ترین و سریع ترین نسخه شبیه ساز است که بازی ها را با عملکرد بالا و سرعت بیشتر در ویندوز اجرا می کند.

بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز

شبیه ساز اندروید کم حجم LD Player برای ویندوز های XP تا ۱۰

شبیه ساز اندروید سبک LD Player بیشتر بر عملکرد بازی تمرکز دارد. این شبیه ساز اندروید کامپیوتر بیشتر دارای قابلیت های معمولی گیمر محور است تا تجربه کار با آن بهتر و راحت تر شود. این یکی از معدود شبیه ساز های موجود است که به روز رسانی زیادی دارد تا فعالیت آن بهبود پیدا کند. همچنین LD Player یک شبیه ساز کامل برای استفاده از اینستاگرام، تیک تاک و سایر برنامه های محبوب بر روی کامپیوتر است. این برنامه یک ابزار همه جانبه خوب است که بیشتر نیاز های شما را برآورده می کند.

شبیه ساز اندروید سبک

Android Studio emulator بهترین برنامه شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

شبیه ساز Android Studio emulator مجموعه‌ ای از ابزارها را برای کمک به توسعه دهندگان و برنامه نویسان دارد. این ابزار ها به توسعه دهندگان کمک میکند که بهتر و راحت تر برنامه ها و بازی های خود را برای اندروید توسعه بدهند. یک شبیه ساز داخلی نیز در درون Android Studio emulator وجود دارد که میتوانید از آن برای آزمایش برنامه ها و بازی های خود استفاده کنید. تنظیمات این شبیه ساز کمی پیچیده است به همین دلیل شاید برای افراد آماتور زیاد جذاب نباشد اما برای کسانی که دوست دارند تخصصی کار کنند تا حد زیادی مناسب است.

شبیه ساز اندروید برای ویندوز

شبیه ساز اندروید برای ویندوز ARChon

شبیه ساز ARChon در واقع یک افزونه گوگل کروم است. شما با نصب این افزونه گوگل کروم می توانید برنامه ها و بازی های اندرویدی خود را با استفاده از گوگل کروم اجرا کنید. ویژگی مثبت این شبیه‌ ساز این است که شما با هر سیستمی که بتواند گوگل‌ کروم را در آن راه اندازی کند می توانید از این افزونه نیز استفاده کنید و برنامه ها و بازی های اندرویدی خود را در آن شبیه سازی کنید.

شبیه ساز اندروید سبک

شبیه ساز اندروید کامپیوتر Bliss OS

 Bliss OS کمی متفاوت تر است. این شبیه ساز اندروید کامپیوتر از طریق ماشین مجازی کار می کند. این شبیه ساز می تواند از طریق یک USB روی کامپیوتر شما به طور کامل اجرا شود. اگر شما جزو کاربر های آماتور هستید و تجربه چندانی در کار با کامپیوتر ندارید بهتر است از این شبیه ساز استفاده نکنید چون تنظیمات پیشرفته ای دارد. بهتر است سراغ بقیه شبیه‌ سازهای اندروید بروید.

شبیه ساز اندروید کم حجم

GameLoop شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ویندوز ۱۰ تا ۷

GameLoop یک شبیه ساز اندروید برای گیمر ها است. این شبیه ساز در واقع به اندازه ای خوب است که Tencent آن را شبیه ساز رسمی بازیهای خود از جمله بازی های Call of Duty: Mobile و PUBG می نامد. البته به غیر از این بازی ها، بازی های دیگری نیز دارد. GameLoop برای گیمر هایی که میخواهند بازی های اندرویدی خود را در کامپیوتر بازی کنند بسیار مناسب است. این شبیه ساز اندروید برای ویندوز به راحتی دانلود و نصب میشود.

بهترین برنامه شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

اگر با گیم لوپ دچار مشکل شده اید میتوانید مطلب آموزش ۱۲ روش حل مشکلات گیم لوپ : رفع مشکل دانلود ، کیبورد ، اجرا و.. را مطالعه کنید.

Genymotion بهترین شبیه ساز اندروید ویندوز

شبیه ساز اندروید برای ویندوز Genymotion بیشتر برای توسعه دهندگان بازی ها کاربرد دارد. Genymotion به توسعه دهندگان این امکان را میدهد که برنامه‌ های خود را بر روی دستگاه های مختلف تست کنند. می توانید این شبیه ساز را روی انواع دستگاه ها با نسخه مختلف اندروید پیکربندی کنید و برنامه‌ های خود را تست کنید. شبیه ساز Genymotion برای استفاده شخصی رایگان است. مهمترین ویژگی این شبیه ساز در دسترس بودن آن بر روی تمام انواع کامپیوتر مثل کامپیوتر رومیزی است. کسانی که کامپیوتر های قدرتمندی ندارند می توانند از Genymotion استفاده کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

شبیه ساز اندروید کامپیوتر

دانلود شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر های ضعیف MEmu emulator

شبیه ساز اندروید سبک MEmu emulator یکی دیگر از شبیه ساز های عالی اندروید است که گیمر های بسیاری از آن راضی بودند. بزرگترین ویژگی این شبیه ساز این است که از ADM و Intel پشتیبانی می کند. نسخه به روز شده این برنامه قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قدیمی تر آن دارند حتی می توانید چند شبیه ساز به طور همزمان برای اجرای چند بازی به طور همزمان اجرا کنید. البته با این کار سیستم شما کمی کند میشود. هدف این برنامه استفاده گیمر ها است اما برای کاربردهای دیگر نیز می توان استفاده کرد. این شببیه ساز اندرود ویندوز های XP تا ۱۰ را پشتیبانی میکند.

دانلود شبیه ساز اندروید برای ویندوز 11

دانلود شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی MuMu

شبیه ساز MuMu یک شبیه ساز اندروید مناسب برای کاربران ویندوز است. این شبیه‌ ساز ویژگی های شبیه ساز های دیگر را دارد. تا الان کاربران در استفاده از این شبیه ساز با مشکل مواجه نشدند و به خوبی توانستند با آن کار کنند. این شبیه ساز زمان راه اندازی مناسب دارد و باعث تلف شدن وقت نمی شود.

شبیه ساز اندروید سبک

 Nox شبیه ساز اندروید برای سیستم های ضعیف و ویندوز های XP تا ۱۰

اگر شما می خواهید بازی های اندرویدی خود را روی کامپیوتر اجرا کنید و در صفحه بزرگ مانیتور آنها را بازی کنید میتوانید از شبیه ساز Nox استفاده کنید. این شبیه ساز مرتبا به روز رسانی دریافت می کند تا اشکالات آن برطرف شود و تجربه کار با آن راحت تر شود. شبیه‌ ساز Nox جزو معدود شبیه‌ ساز هایی است که اندروید ۹ را اجرا میکند. اکثر شبیه سازها اندروید ۷ را می توانند اجرا کنند اما این به نسبت آنها بهتر است. همچنین به وسیله این شبیه ساز می توانید همزمان چند بازی را اجرا کنید.

شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ویندوز 10

دانلود شبیه ساز اندروید برای ویندوز Phoenix OS

شبیه‌ ساز Phoenix OS یکی از جدیدترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز است. ظاهر این شبیه ساز شبیه به دسکتاپ است که باعث میشود کار با آن راحت تر شود. البته به روز رسانی های این شبیه‌ ساز کمی دردسر ساز است اما اگر از این مشکل بگذاریم میتوان آن را جزو شبیه‌ ساز های مناسب برای گیمر ها شمرد.

شبیه ساز اندروید سبک

PrimeOS بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

شبیه ساز PrimeOS برای گیمر ها قابلیت های زیادی ارائه می کند تا بتوانند راحت تر بازی های اندرویدی خود را روی کامپیوتر انجام دهند. همچنین شما می توانید با آخرین نسخه های اندروید در کامپیوتر کار کنید. شما به وسیله این شبیه ساز می توانید چند کار همزمان انجام دهید فیلم ببینید یا بازی کنید.

شبیه ساز اندروید کم حجم

Remix OS Player شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۰ ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی

Remix OS Player یک شبیه ساز اندروید قدیمی برای کامپیوتر است. اگر دنبال برنامه‌ های به روز تر میگردید ما این برنامه را به شما توصیه نمی کنیم. شبیه ساز Remix OS Player فرآیند نصب بسیار ساده ای دارد و استفاده از آن نسبتا آسان است. این شبیه‌ ساز بیشتر برای گیمر ها مناسب است. همچنین یک سری ویژگی خاص برای گیمر ها وجود دارد که میتوانند از آنها استفاده کنند. ویژگی های مانند نوار ابزار که تنظیمات زیادی را در اختیار آنها قرار می دهد.

بهترین برنامه شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

دانلود شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۱ و باقی نسخه های ویندوز Xamarin

Xamarin مانند شبیه ساز Android Studio emulator یک شبیه ساز داخلی برای تست برنامه یا بازی هایی که در حال توسعه آن هستید ارائه می کند. شبیه ساز Xamarin را به توسعه دهندگان بازی و برنامه اندروید توصیه می کنیم. اگر شما برای توسعه بازی نیاز به یک شبیه ساز ساده هستید و نیاز دارید که پیچیدگی نداشته باشد می توانید از این شبیه ساز استفاده کنید.

شبیه ساز اندروید کامپیوتر

نحوه نصب برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱

ابتدا شما باید ببینید که کامپیوتر شما این قابلیت را دارد تا برنامه های اندورید بر روی ویندوز نصب شود یا خیر. بعد از بررسی این موضوع شما باید ویندوز ۱۱ خود را به روز رسانی کنید. پس از طی کردن این مراحل و تکمیل به روز رسانی میتوانید ویژگی‌ های مجازی سازی را در فریمور UEFI و ویندوز ۱۱ فعال کنید. بعد از مجازی سازی بدلیل اینکه ماشین مجازی وظیفه اجرا کردن برنامه ها را دارد میتوانید قابلیت Virtual Machine Platform را فعال کنید. در مطلب آموزش قدم به قدم نصب برنامه های اندروید در ویندوز ۱۱ آموزش این کار به صورت تصویری و گام به گام آمده میتوانید مطالعه کنید.

نحوه نصب برنامه های اندروید در ویندوز 11

سوالات متداول

شبیه ساز اندروید چگونه کار میکند؟

شبیه ساز های اندروید چیز جدیدی نیستند. اساسا یک ماشین مجازی Virtual Machine هستند که به ما این اجازه را میدهند تا بتوانیم برنامه هایی که در گوشی اندرویدی خود استفاده میکنیم در کامپیوتر نیز استفاده کنیم.

سریعترین شبیه ساز اندروید کدام است؟

در حال حاضر میتوان گفت GameLoop سریعترین شبیه ساز اندروید برای بازی است. به جز GameLoop شبیه ساز LD Player نیز سبک و سریع است.

کدام یک بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز است؟

اگر کامپیوتر شما جدید و پیشرفته است قطعا شبیه ساز BlueStacks برای شما میتواند بسیار مفید باشد. البته این شبیه ساز اندروید ممکن است کمی سرعت سیستم شما را پایین بیاورد اما میتوانید از ویژگی هایی که دارد استفاده کنید. البته باز هم هر شبیه ساز اندرویدی نقاط قوت خودش را دارد که با توجه به آن ها شما میتوانید بهترینش را برای ویندوز خود استفاده کنید.

آیا شبیه ساز کامپیوتر را کند میکند؟

بله، زمانی که شما از شبیه ساز اندروید برا نصب و اجرای برنامه ها و بازی های اندروید استفاده میکند کمی سیستم شما کند میشود مخصوصا زمانی که در پس زمینه در حال اجرا باشد. توصیه ما به شما این است که بعد از اتمام استفاده آن را به صورت دستی ببندید.

شبیه ساز اندروید کامپیوتر

همچنین مطلب ۱۴ تا از بهترین لانچر و شبیه ساز های محیط آیفون iOS در اندروید میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به دانلود بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۱ ، ۱۰ ، ۸ و.. صحبت کردیم. شما از کدام شبیه ساز اندروید کامپیوتر استفاده میکنید؟ شما میتوانید در بخش دیدگاه نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود شبیه ساز اندروید برای ویندوز با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا