آموزش

آموزش 3 روش سریع حذف بک گراند فیلم آنلاین

آیا می خواهید بک گراند فیلم های خود 🎥 را حذف کنید؟ شما دیگر برای انجام این کار نیاز به برنامه های حرفه ای و تخصص در زمینه ادیت ویدیو ندارید. خیلی راحت میتوانید بک گراند فیلم های خود را حذف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۳ روش حذف بک گراند فیلم آنلاین میپردازیم.

آموزش حذف پس زمینه فیلم آنلاین

Best Services For Remove Video Background Online  

روش های مختلفی برای تغییر پس زمینه ویدیو ها وجود دارد که هر کس با توجه به نیازهای خود یک روش را انتخاب می کند. تا چند وقت پیش برای حذف بک گراند فیلم شما نیاز داشتید که از پرده سبز استفاده کنید و به وسیله برنامه های ویرایشگر فیلم با انتخاب رنگ سبز، پرده را از زمینه حذف کنید. این روش خوبی برای حذف بک گراند فیلم ها بود اما وسایل زیاد و تخصص در ویرایش فیلم نیاز داشت. بعد مدتی سایت ها و برنامه هایی ساخته شدند که به طور هوشمند پس زمینه فیلم را تشخیص میدهند و بدون استفاده از پرده سبز بک گراند فیلم را پاک میکنند.

در مطلب قبل راجع به آموزش ۳ روش حذف و تغییر پشت زمینه فیلم در اندروید صحبت کردیم. در ادامه ما با نحوه حذف بک گراند فیلم با سایت آشنا می شویم و مزیت هر روش را بررسی می کنیم.

قبل از معرفی سایت ها دقت کنید که پس زمینه ویدیو شما هرچه خلوت تر باشد، ویدیو بدون بک گراند شما بهتر میشود. موقع فیلمبرداری یا انتخاب کلیپ سعی کنید از فیلم هایی که پس زمینه شلوغ با رنگ های مختلف دارند اجتناب کنید. بیشتر فیلم هایی را انتخاب کنید که پس زمینه ساده تر با رنگ های کمتر دارند.

حذف آنلاین بک گراند فیلم به وسیله Unscreen

شما میتوانید بصورت آنلاین و رایگان از طریق Unscreen پس زمینه ویدیو های خود را حذف کنید. شما به وسیله Unscreen نیازی به انتخاب پیکسل، انتخاب رنگ، انتخاب کردن و یا تنظیمات خاصی ندارید. Unscreen به صورت خودکار ویدیو شما را بررسی میکند و پس زمینه را به صورت خودکار حذف میکند. برای حذف بک گراند فیلم با سایت ابتدا وارد وبسایت Unscreen شوید و روی Upload clip کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه شما باید کلیپ مورد نظر را که قصد دارید بک گراند آن حذف شود از کامپیوتر پیدا و آپلود کنید.

آموزش روش حذف بک گراند فیلم آنلاین

بعد از اتمام حذف آنلاین بک گراند فیلم میتوانید روی گزینه Download کلیک کنید تا کلیپ بدون بک‌ گراند شما دانلود شود. همچنین قبل از دانلود شما میتوانید یکسری تغییرات روی ویدیو خود انجام دهید. به طور مثال میتوانید یک پس زمینه برای ویدیو بگذارید یا رنگ آن را تغییر دهید.

سایت حذف بک گراند فیلم

حذف بک گراند فیلم به صورت آنلاین با سایت Bgrem Deelvin

وبسایت Bgrem Deelvin یک سایت حذف بک گراند فیلم مناسب برای شما است. شاید فکر کنید که بدون پرده سبز نمیتوان بک گراند آن ویدیو را حذف کرد اما شما با این سایت میتوانید به راحتی و بدون استفاده از پرده سبز بک گراند ویدیو های خود را حذف کنید. شما می توانید فرمت های MP4، MOV، TS، AVI، MKV، MPG، WEBP را در این سایت آپلود کنید. این سایت به شما کمک می کند تا پس زمینه یک ویدیو را بدون واتر مارک به صورت رایگان حذف کنید. شما برای حذف ویدیو در این سایت باید سه مرحله را طی کنید. برای حذف آنلاین بک گراند فیلم ابتدا وارد سایت Bgrem Deelvin شوید و با کلیک روی Upload Video File ویدیویی که میخواهید بک گراند آن را حذف کنید انتخاب کنید.

حذف آنلاین بک گراند فیلم

بعد از اتمام فرآیند حذف پس زمینه شما میتوانید یک سری از پس زمینه های پیشنهادی سایت را روی ویدیو خود قرار دهید. بعد از اتمام کار روی Confirm کلیک کنید.

حذف بک گراند فیلم به صورت آنلاین

در صفحه آخر برای اتمام کار روی Download کلیک کنید تا ویدیو شما دانلود و در کامپیوتر شما ذخیره شود.

حذف بک گراند فیلم با سایت

حذف بک گراند فیلم با سایت Kapwing

سایت Kapwing به شما این امکان را میدهد تا با چند کلیک پس زمینه ویدیو خود را حذف کنید. استفاده از این سایت کاملا رایگان است و حتی یک سری پس زمینه پیشنهادی برای شما قرار داده است تا در صورت دلخواه از آن ها استفاده کنید.
برای حذف آنلاین بک گراند فیلم ابتدا سایت Kapwing را از طریق مرورگر خود باز کنید. در صفحه اول سایت برای آپلود ویدیو روی Upload File کلیک کنید. ویدیو خود را پیدا و انتخاب کنید.

آموزش حذف پس زمینه فیلم آنلاین

در سمت راست صفحه از سه گزینه بالا Effect را انتخاب کنید و روی Remove background کلیک کنید.

آموزش روش حذف بک گراند فیلم آنلاین

پس از اتمام کار روی Download کلیک کنید تا کلیپ بدون پس زمینه شما دانلود شود.

سایت حذف بک گراند فیلم

همچنین مطلب ۳ ترفند ساده برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار خاص میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به معرفی و بررسی ۳ سایت حذف بک گراند فیلم صحبت کردیم. شما از کدام سایت برای حذف آنلاین بک گراند فیلم خود استفاده میکنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حذف بک گراند فیلم به صورت آنلاین در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا