آموزش

آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک

آیا می خواهید تاریخ ساخت اکانت فیسبوک خود را بدانید؟ 📆 شما ممکن است به دلایل مختلفی نیاز داشته باشید که تاریخ دقیق ساحت اکانت فیسبوک خود را متوجه شوید. چند روش برای انجام دادن این کار وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک می پردازیم.

چگونه تاریخ ساخت اکانت فیسبوک را بفهمیم؟

How to Find the Exact Date You Created Your Facebook Account

فیسبوک (Facebook) یکی از قدیمی ترین شبکه های اجتماعی است که محبوبیت خاصی بین مردم جهان دارد. کاربران می توانند در این پیام رسان اجتماعی به صورت رایگان یک اکانت درست کنند و با حساب کاربری به استفاده از این پیام رسان اجتماعی محبوب مشغول شوند. در مطلب قبل به آموزش کامل فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک پرداختیم. گاهی ممکن است شما به تاریخ دقیق ساخت اکانت خود یا دیگران نیاز داشته باشید. برای این کار چند روش وجود دارد که شما می توانید در ادامه این روشها را مشاهده کنید و تاریخ ساخت اکانت فیسبوک پیدا کنید.

فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک

نحوه پیدا کردن تاریخ ساخت فیسبوک

در سایت Facebook بخشی وجود دارد که زمان ساخت حساب کاربری شما را نشان میدهد. این بهترین و سریعترین راه برای پیدا کردن زمان دقیق ساخت اکانت فیسبوک شما است. برای این کار مراحل زیر را طی کنید. ابتدا سایت فیسبوک را در مرورگر دلخواه خود در کامپیوتر باز کنید. پس از ورود به سیستم روی نماد فلش رو به پایین در سمت راست بالای سایت کلیک کنید. اگر برای ورود به حساب کاربری خود پسورد را فراموش کرده اید میتوانید مطلب آموزش ۶ روش ریکاوری و تغییر پسورد فیس بوک را مطالعه کنید.

آموزش ساخت اکانت فیسبوک در آیفون

Settings & Privacy را انتخاب کنید. در منوی باز شده گزینه Settings را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت فیسبوک در آیفون

با کلیک روی این گزینه صفحه تنظیمات فیسبوک ظاهر می شود. در سمت چپ این صفحه در بخش Your Information روی گزینه Personal Information کلیک کنید. در سمت راست صفحه بخش Your Account Creation Date را پیدا کنید. در این قسمت تاریخ ساخت فیسبوک شما را نشان می دهد.

تاریخ ساخت فیسبوک

فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبو از طریق Activity Log

Activity Log یکی دیگر از راه های فهمیدن تاریخ ساخت فیسبوک است. اگر در روز اول ساخت اکانت فیسبوک خود فعالیتی مثل لایک یا کامنت انجام داده باشید میتوانید از این روش استفاده کنید. برای این کار ابتدا وارد حساب خود شوید. روی نماد فلش رو به پایین در سمت راست بالای سایت کلیک کنید. روی گزینه Settings and Privacy و بعد روی Your Facebook Information در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک

روی Activity Log کلیک کنید.

چگونه تاریخ ساخت اکانت فیسبوک را بفهمیم؟

در جدول زمانی سمت راست اولین تاریخ را انتخاب کنید.

تاریخ ساخت فیسبوک

به سمت پایین اسکرول کنید تا بتوانید اولین اقدام خود در فیسبوک مانند لایک، کامنت و… را مشاهده کنید. تاریخ اولین لایک یا کامنت به شما نشان میدهد روز اول فعالیتتان در فیسبوک چه زمانی بوده است.

فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک

فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک در آیفون و اندروید با ایمیل تاییدیه فیسبوک

زمانی که شما یک اکانت در فیس بوک خود می سازید فیس بوک به شما یک ایمیل خوش آمدگویی و تائیدیه ارسال می کند. ایمیل تائیدیه برای این است که فیسبوک مطمئن شود تا شما با ایمیل خودتان ثبت نام کرده اید. اگر به ایمیلی که با آن در فیسبوک ثبت نام کرده اید دسترسی داشته باشید می توانید ایمیل خوش آمد گویی فیسبوک را پیدا کرده و تاریخ آن را نگاه کنید.

برای استفاده از این روش صندوق ورودی حساب ایمیل خود را باز کنید. موس را روی کادر جستجو قرار دهید و کلماتی مانند Welcome to Facebook، Facebook Registration Confirmation را جستجو کنید تا ایمیل های مربوط به فیس بوک به شما نشان داده شود. زمانی که ایمیل خوشامد گویی فیسبوک را پیدا کردید به تاریخ دریافت نگاه کنید تا تاریخ ساخت فیسبوک خود را متوجه شوید.

چگونه تاریخ ساخت اکانت فیسبوک را بفهمیم؟

با استفاده از عکس پروفایل تاریخ ساخت اکانت فیسبوک خود را پیدا کنید

فیسبوک معمولا از شما می خواهد که به محض اتمام ایجاد حساب کاربری یک عکس پروفایل برای خود آپلود کنید. این بدان معناست که تاریخ آپلود اولین عکس پروفایل شما باید تاریخ ایجاد حساب کاربری فیسبوک شما باشد. البته همیشه این طور نیست و برخی افراد ترجیح میدهند که عکس پروفایل را بعدا آپلود کنند. بنابراین این روش برای همه کارساز نیست. با این حال اگر از این طریق می خواهید تاریخ ساخت اکانت فیسبوک را متوجه شوید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا فیسبوک را در مرورگر خود باز کنید. پس از ورود به حساب کاربری روی نام خود در بالای صفحه کلیک کنید تا صفحه پروفایل شما باز شود. در پروفایل خود ابتدا روی Photos کلیک کنید و گزینه Albums را انتخاب کنید. این به شما این امکان را میدهد تا آلبوم های عکس فیس بوک خود را مشاهده کنید. قدیمی ترین عکس خود را پیدا کنید. وقتی قدیمی ترین عکس پروفایل شما به صورت تمام صفحه باز شود تاریخ آپلود را در سمت راست عکس می توانید مشاهده کنید. این باید تاریخی باشد که پروفایل فیس بوک خود را ایجاد کرده اید.

تاریخ ساخت فیسبوک

فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک بقیه افراد

فهمیدن زمان ساخت اکانت بقیه افراد به آسانی فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک خودتان نیست. بدلیل آنکه این اطلاعات در پروفایل شما نیست. با این حال روشی برای فهمیدن زمان ساخت اکانت بقیه افراد وجود دارد. برای این کار ابتدا وارد حساب کاربری خود در فیسبوک شوید. روی گزینه Friends کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت فیسبوک در آیفون

به سمت پایین اسکرول کنید و نام مخاطب خود که قصد دارید زمان ساخت اکانت فیسبوک او را پیدا کنید کلیک کنید. میتوانید برای سریعتر پیدا کردن مخاطب، نام مخاطب را در کادر جست جو که با آیکن ذره بین مشخص شده وارد کنید.

آموزش ساخت اکانت فیسبوک در آیفون

وقتی پروفایل مخاطب را باز میکنید به سمت پایین بروید تا اولین پست مخاطب را مشاهده کنید. اولین پست منتشر شده توسط کاربر میتواند زمان ساخت اکانت او باشد.

تاریخ ساخت فیسبوک

همچنین مطلب ۳ روش حذف دائمی یا موقت اکانت فیس بوک در گوشی، کامپیوتر و مک میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک در آیفون، اندروید و …. صحبت کردیم. شما از کدام روش برای فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تاریخ ساخت فیسبوک با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا