آموزش

20 تا از بهترین سایت های آپلود و اشتراک گذاری فایل خارجی

اگر می خواهید فایلی 📁 را با اشخاصی دیگر به اشتراک بگذارید، می توانید از سایت های آپلود و به اشتراک گذاری فایل استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۲۰ تا از بهترین سایت های آپلود و اشتراک گذاری فایل خارجی را معرفی می کنیم.

نحوه اشتراک گذاری فایل در اینترنت

Top File Sharing Websites

برای اشتراک فایل با دیگران در حجم و انواع مختلف، می توانید از سرویس های به اشتراک گذاری فایل و آپلود آن استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سرویس های به اشتراک گذاری فایل خارجی را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سرویس اشتراک گذاری فایل Box

نحوه اشتراک گذاری فایل در اینترنت

سرویس اشتراک گذاری فایل Box دارای دو بخش رایگان و اشتراکی است. در بخش رایگان می توانید از فضای ده گیگابایتی استفاده کنید. حداکثر حجم فایل در این حالت ۲۵۰ مگابایت است. همچنین می توانید این فایل ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای امتحان کردن بخش اشتراکی هم می توانید تا ۱۴ روز به صورت رایگان از این فضا استفاده کنید.

با خرید اشتراک می توانید فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید فایل‌های بزرگتری را آپلود کنید. امنیت این بخش نیز به مراتب بیشتر خواهد بود و شما می‌توانید از تایید هویت دوگانه برای استفاده از این فضا بهره ببرید. این بخش قابلیت های دیگری هم دارد اما در صورتی که نمی‌ خواهید هزینه کنید، ده گیگابایت هم فضای ذخیره مناسبی است.

آپلود فایل با حجم بالا با Citrix ShareFile

نحوه اشتراک گذاری فایل در اینترنت

برای آپلود فایل زیپ و… و به اشتراک گذاری آن می توانید از Citrix ShareFile استفاده کنید. با استفاده از این سرویس می توانید برای بیزنس خود سایت اشتراک گذاری فایل ایجاد کنید. این گونه راحت تر می توانید فایل ها را با مشتریان، همکاران، شرکا و… به اشتراک بگذارید. این سرویس قابلیت های زیادی برای افرادی دارد که دارای بیزنس هستند. شما می توانید اسناد و فایل ها را مدیریت کنید. برای اسناد امضای الکترونیکی بگذارید.

امنیت این سرویس بالا است و شما می توانید دسترسی افراد مختلف را مدیریت کنید. رابط کاربری داشبورد آن ساده است و به همین دلیل استفاده از آن آسان است. به راحتی می توانید کاربر اضافه کنید. فایل های شخصی را جدا کنید و…. علاوه بر این، می توانید از برنامه آن روی گوشی و کامپیوتر خود استفاده کنید. این سرویس رایگان نیست و برای استفاده از آن باید اشتراک خریداری کنید. میزان فضای ذخیره سازی و همچنین حداکثر حجم فایل نیز در بخش های مختلف آن متفاوت است و بر اساس نیاز خود می‌توانید این موارد را انتخاب کنید.

سایت آپلود فایل رایگان Dropbox

سایت آپلود فایل رایگان

برای آپلود فایل رایگان می توانید از Dropbox هم استفاده کنید. این سرویس امنیت بالایی دارد. مدیریت کردن بخش های مختلف آن ساده است. همچنین با بسیاری از برنامه های واسط هم سازگاری دارد. شما می توانید فایل های مایکروسافت آفیس یا گوگل داکس و… را در آن ایجاد کنید. این سرویس علاوه بر بخش رایگان دارای بخش اشتراکی هم هست.

پیش از خرید هم می‌توانید از بخش اشتراکی تا سی روز به صورت رایگان استفاده کنید. پس از مطمئن شدن اشتراک خریداری کنید. هر اکانت رایگان می تواند از دو گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده کند. محدودیتی برای حجم فایل وجود ندارد. در صورتی که اشتراک تهیه کنید می توانید از فضای بیشتری استفاده کنید.

آپلود فایل در گوگل درایو

آپلود فایل در گوگل درایو

یکی دیگر از سرویس های معروف Google Drive نام دارد. اشتراک گذاری فایل در گوگل درایو بسیار ساده است. این سرویس دارای دو بخش رایگان و اشتراکی است. اشتراک های آن انواع مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی را تهیه کنید. در حالت رایگان شما ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار دارید. با استفاده از آن به سادگی می توانید از سایر سرویس های گوگل هم استفاده کنید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

این سرویس دارای بکاپ و Sync هم هست و شما می توانید خودتان انتخاب کنید که کدام پوشه در کامپیوتر با گوگل درایو Sync شود. برای به اشتراک گذاری فایل هم می توانید از لینک استفاده کنید. محدودیت حجم فایل در حالت رایگان ۵ گیگابایت است.

برای آشنایی با بهترین سرویس های به اشتراک گذاری ویدئو برای ایرانیان می توانید به مطلب بهترین سایت های هاستیگ و اشتراک ویدیو و فیلم برای ایران استفاده کنید.

آپلود فایل و ایجاد لینک دانلود رایگان با iCloud Drive

ایجاد لینک دانلود رایگان

اگر دارای دستگاه مک، آیفون یا آیپد هستید می توانید برای آپلود فایل زیپ و… از iCloud Drive استفاده کنید. این سرویس دارای دو بخش رایگان و اشتراکی است. در بخش رایگان شما می توانید از ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده کنید. برای استفاده از آن باید اپل آیدی داشته باشید. فایل های خود را هم می توانید با سایر کاربران iCloud Drive به اشتراک بگذارید. البته کاربران ویندوز می توانند برنامه آن را نصب کنند اما این سرویس برای دارندگان دستگاه های شرکت اپل بهتر است.

البته این سرویس برای کاربران اندروید اپلیکیشن ندارد. هر چند کاربران اندروید می توانند از طریق وب وارد شوند اما استفاده از آن در این حالت کمی دشوار می شود. در این سرویس هم می‌توانید حالت بکاپ و سینک را فعال کنید. هیچ محدودیت حجمی هم برای آپلود فایل وجود ندارد. مسلما فایل نباید بزرگتر از ۵ گیگابایت باشد.

آپلود فایل حجم بالا در MediaFire

ایجاد لینک دانلود رایگان

بهترین سایت آپلود فایل خارجی MediaFire  نام دارد. این سایت دارای دو بخش رایگان و اشتراکی است. در بخش رایگان می توانید از فضای ذخیره سازی ده گیگابایتی استفاده کنید. محدودیت حجم فایل هم تا ۴ گیگابایت است. در بخش رایگانم تبلیغات هم وجود دارد. این سرویس به صورت خودکار فایل ها را برای ویروس اسکن می کند. کاربران ویندوز و مک می توانند از طریق وب وارد این سرویس شوند. برای اندروید و iOS نیز اپلیکیشنی ارائه شده است. شما می توانید لینک فایل ها را در فیس بوک، توئیتر، پینترست و… به اشتراک بگذارید تا دیگران بتوانند فایل را به سادگی دانلود کنند.

سایت آپلود فایل OneDrive

سایت آپلود فایل

سایت آپلود فایل OneDrive مایکروسافت هم گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. این سرویس با برنامه های مختلف مربوط به مایکروسافت هماهنگی‌های لازم را دارد. حتی می توانید از برنامه ها در گوشی خود استفاده کنید. در حالت رایگان می توانید از فضای ذخیره سازی ۵ گیگابایتی استفاده کنید. محدودیتی برای حجم فایل وجود ندارد. در حالت اشتراکی می توانید اشتراک مدنظر خود را با توجه به نیاز و بودجه خریداری کنید. فایل هایی که در این سرویس آپلود می کنید، از لحاظ امنیتی محافظت می شوند و برای نداشتن بدافزار اسکن می شوند.

آپلود فایل PDF و… در OpenText Hightail

سایت آپلود فایل

برای آپلود فایل و به اشتراک گذاری آن می توانید از OpenText Hightail استفاده کنید. این سرویس برای برقراری ارتباط گروهی و به اشتراک گذاری فایل در گروه مناسب است. می توانید ویدئو، عکس و… به اشتراک بگذارید. فعالیت ها را مدیریت کنید. برخی از بخش ها را در حالت خصوصی بگذارید و برای فایل ها کد بگذارید. در حالت رایگان می توانید از فضای دو گیگابایتی استفاده کنید. محدودیت حجم فایل در این حالت ۱۰۰ مگابایت است. برای افزایش این حجم باید اشتراک خریداری کنید.

به اشتراک گذاری فایل با SugarSync

به اشتراک گذاری فایل

روش دیگر برای آپلود فایل این است که از SugarSync استفاده کنید. به راحتی هم می توانید فایل های خود را با آن سینک کنید. امکان سینک خودکار هم وجود دارد. این سرویس دارای دو بخش رایگان و اشتراکی است که امنیت بخش اشتراکی بیشتر است. در حالت رایگان شما می توانید از ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده کنید. محدودیتی برای حجم فایل وجود ندارد اما بخش رایگان تا ۹۰ روز فعال خواهد بود و پس از آن باید اشتراک خریداری کنید. این سرویس بیشتر مناسب افرادی است که دارای بیزنس هستند.

سرویس به اشتراک گذاری فایل Tresorit

به اشتراک گذاری فایل

برای آپلود فایل می توانید از سرویس Tresorit هم استفاده کنید. امنیت این فضا بسیار بالا است. در این سرویس اشتراک های مختلفی وجود دارد. استفاده از آن ساده است و شما می توانید فایل های خود را به راحتی سینک کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. در همه اشتراک ها هم می‌توانید از Outlook و Gmail استفاده کنید. در حالت رایگان شما نمی توانید فایلی را ذخیره کنید اما می توانید تا ۵ گیگابایت فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای ذخیره سازی باید اشتراک خریداری کنید.

بهترین روش اشتراک گذاری فایل با Gmail

آپلود فایل

برای به اشتراک گذاری فایل می توانید از جیمیل هم استفاده کنید. حداکثر فایلی که می توانید در جیمیل آپلود کنید ۲۵ مگابایت است. هر چیزی بیشتر از این میزان حجم داشته باشد به صورت خودکار وارد گوگل درایو می شود. کافی است ایمیلی ایجاد کنید و فایل را آپلود کنید. اگر فایل بزرگتر باشد به صورت خودکار به گوگل درایو منتقل می شود. سپس از شما خواسته می شود تا تعیین کنید که دریافت کننده ایمیل می تواند به آن دسترسی داشته باشد یا خیر.

فایل صرفا جهت مشاهده کردن در دسترس فرد قرار می گیرد. سپس باید تعیین کنید که فرد می تواند آن را ویرایش کند یا خیر. برای این کار آن فرد باید اکانت گوگل داشته باشد. وقتی این موارد را تعیین کنید، می توانید ایمیل را ارسال کنید. سپس فرد دریافت کننده می تواند روی لینک کلیک کند. شما تا ۱۵ گیگابایت می توانید از فضای ذخیره سازی استفاده کنید و برای استفاده بیشتر باید اشتراک خریداری کنید.

به اشتراک گذاری فایل با Outlook

آپلود فایل

برای آپلود فایل از Outlook هم می‌توانید استفاده کنید. در این سرویس می توانید تا ۳۳ مگابایت فایل آپلود کنید. اگر فایل بزرگتر باشد، از طریق وان درایو ارسال خواهد شد. این گزینه را انتخاب کنید و سپس فایل خود را ارسال کنید. فرد دریافت کننده هم می تواند فایل را با کلیک کردن روی آن در وان درایو شما مشاهده کند.

آپلود فایل با Yahoo Mail

آپلود فایل

برای آپلود فایل از یاهو هم می توانید استفاده کنید. یاهو هم تقریبا کار جیمیل را انجام می‌دهد. در یاهو اگر فایل بزرگتر از حجم تعیین شده باشد، از شما خواسته می شود که انتخاب کنید فایل وارد گوگل درایو شود یا گوگل باکس. وارد ایمیل خود شوید. روی آیکون آپلود فایل بزنید. سپس روی Share Files From Google Drive یا Share Files From Dropbox بزنید. فایل را انتخاب کنید. پس از ارسال فایل فرد دریافت کننده می تواند روی لینک کلیک کند و آن را در یکی از این دو موارد مشاهده کند.

آپلود و به اشتراک گذاری فایل با DropSend

آپلود فایل

روش دیگر برای به اشتراک گذاری فایل این است که از  DropSend استفاده کنید. در این سرویس می توانید ایمیل ایجاد کنید و سپس فایل خود را آپلود کنید. فرد دریافت کننده ایمیل دریافت خواهد کرد و سپس می‌تواند روی لینک کلیک کند. فایل را مشاهده یا دانلود کند. این سرویس حالت رایگان ندارد اما می‌توانید بر اساس نیاز خود اشتراک خریداری کنید که قیمت پایینی هم دارد.

آپلود فایل با  MyAirBridge

آپلود فایل

برای به اشتراک گذاری فایل می توانید از  MyAirBridge هم استفاده کنید. شما می توانید فایلی آپلود کنید و سپس ایمیل آن را برای افراد دیگر ارسال کنید. شما می توانید تا ۲۰ گیگابایت فایل را به صورت رایگان ارسال کنید. برای فایل های بزرگتر باید اشتراک خریداری کنید.

به اشتراک گذاری فایل با  Filemail

آپلود فایل

از Filemail هم برای به اشتراک گذاری فایل می‌توانید استفاده کنید. ایمیلی ایجاد کنید. فایل را آپلود کنید. سپس آن را ارسال کنید. مخاطب لینکی دریافت خواهد کرد که قابل دانلود کردن و مشاهده به صورت آنلاین است. در حالت رایگان می توانید فایلی به اندازه ۵ گیگابایت ارسال کنید. برای فایل های بزرگتر باید اشتراک خریداری کنید.

آپلود فایل با  WeTransfer

آپلود فایل

با WeTransfer هم می توانید فایل به اشتراک بگذارید. ایمیلی ایجاد کنید. فایل را آپلود کنید و برای فرد ارسال کنید. در حالت رایگان می توانید فایلی به اندازه ۲ گیگابایت ارسال کنید. برای فایل های بزرگتر باید اشتراک خریداری کنید.

به اشتراک گذاری فایل زیپ و… با Send Anywhere

آپلود فایل

برای به اشتراک گذاری فایل های بزرگ تا ده گیگابایت می توانید از Send Anywhere استفاده کنید. این سرویس دارای تبلیغات است. برای ارسال فایل های بزرگتر باید اشتراک خریداری کنید.

به اشتراک گذاری فایل با Wormhole

آپلود فایل

راه دیگر برای آپلود و به اشتراک گذاری فایل استفاده از Wormhole است. استفاده از این سرویس بسیار ساده است. شما می توانید تا ده گیگابایت فایل را برای دیگران ارسال کنید. لینک ها به صورت خودکار منقضی خواهند شد. برای دانلود کردن تنها ۲۴ ساعت وقت دارید.

ارسال فایل با Bitwarden Send

روش دیگر برای آپلود و به اشتراک گذاری فایل این است که از Bitwarden Send استفاده کنید. برای ارسال متن می توانید از اکانت رایگان استفاده کنید اما برای ارسال فایل باید اشتراک خریداری کنید. برای ارسال فایل هم حالات مختلفی وجود دارد. مثلا می‌توانید برای آن تاریخ انقضا ، رمز و.. بگذارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سایت آپلود فایل و اشتراک گذاری آن را معرفی کردیم. شما از کدام سایت برای انجام این کار استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا