آموزش

4 سرویس رای گیری و انتخاب عکس پروفایل مناسب شما

اگر نمی دانید چه عکسی برای پروفایل خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها بگذارید، می توانید از سرویس های رای گیری و انتخاب عکس پروفایل ✅ استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی ۴ سرویس رای گیری و انتخاب عکس پروفایل مناسب شما میپردازیم.

سایت رای گیری عکس پروفایل

Best Services for Profile Photo Voting

اگر چند عکس برای قرار دادن روی پروفایل خود دارید و نمی توانید یکی را انتخاب کنید، می توانید از سایت های نظرسنجی عکس پروفایل استفاده کنید. در این سایت ها کاربران دیگری وجود دارند که به تصویر انتخابی شما از جهات مختلف امتیاز می دهند و در نهایت می توانید انتخاب کنید عکس را به عنوان پروفایل خود قرار دهید یا خیر. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی بهترین سایت های رای گیری برای عکس پروفایل میپردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

انتخاب عکس برای پروفایل اینستاگرام و… با Photofeeler

سایت نظرسنجی عکس Photofeeler به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین عکس خود را برای شبکه‌های اجتماعی مختلف انتخاب کنید. ابتدا روی Signup در گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید. حال می‌توانید با اکانت لینکدین، فیس‌بوک یا ایمیل خود وارد شوید. پس از ورود به سایت، برای استفاده از آن روی Test my photo کلیک کنید.

رای گیری برای عکس پروفایل

حال روی Upload بزنید و تصویر خود را بارگذاری کنید. می‌توانید تصویر را از فیس‌بوک یا لینکدین هم وارد کنید.

رای گیری برای عکس پروفایل

صبر کنید تا عکس آپلود شود. حال باید انتخاب کنید که می‌خواهید تصویر خود را در چه پلتفرمی به اشتراک بگذارید: شغلی، اجتماعی یا دوست‌یابی

سپس روی Next بزنید.

رای گیری برای عکس پروفایل

حال انتخاب کنید چند نفر در تصویر وجود دارد:

One: یک نفر

Multiple: چند نفر

سپس روی Next بزنید.

حال باید با انتخاب Karma test به دیگر پروفایل‌ها امتیاز بدهید تا بتوانید تصویر خود را برای مرحله امتیازدهی آماده کنید. این تست رایگان است. باقی تست‌ها را باید بخرید.

انتخاب عکس برای پروفایل اینستاگرام

حال روی سربرگ Vote در بالای صفحه کلیک کنید. یکی از سه انواع امتیازدهی را انتخاب کنید. سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید به دیگر پروفایل‌ها امتیاز دهید تا بقیه بتوانند به پروفایل شما امتیاز دهند. در امتیاز دادن باید به عناصر و المان‌های مختلف در رابطه با یک عکس نمره بدهید. سپس روی Submit vote در پایین صفحه بزنید تا امتیاز دادن شما ثبت شود.

انتخاب عکس برای پروفایل اینستاگرام

در صفحه باز شده جنسیت و سال و ماه تولد خود را وارد کنید و روی Submit کلیک کنید.

انتخاب عکس برای پروفایل اینستاگرام

حال باید درجه کارما را با امتیاز دادن پر کنید.

انتخاب عکس برای پروفایل اینستاگرام

این کار را ادامه دهید تا بخش کارما پر شود. هر چه بیشتر رای بدهید برای امتیازدهی به پروفایل شما بهتر خواهد بود. حال باید صبر کنید تا بقیه به پروفایل شما رای بدهند. پس از چند روز دوباره به سایت سر بزنید و رای‌ها را بررسی کنید.

انتخاب عکس برای پروفایل یوتیوب و با Photoeval

برای انتخاب عکس پروفایل واتساپ و… وارد سایت Photoeval شوید. سپس روی Test my photo کلیک کنید.

انتخاب عکس برای پروفایل یوتیوب

حال صفحه ای باز می شود که در آن باید اطلاعات لازم را وارد کنید و اکانت بسازید. پس از ورود اطلاعات روی Get started کلیک کنید.

انتخاب عکس برای پروفایل یوتیوب

حال باید عکس موردنظر خود را آپلود کنید. سپس به دیگر کاربران امتیاز بدهید. پس از امتیازدهی باقی کاربران هم به پروفایل شما امتیاز خواهند داد. در نهایت، امتیازی بین ۱ تا ۱۰ دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید از چند تصویر استفاده کنید تا بهتر بتوانید بین آن ها انتخاب کنید.

علاوه بر این، می توانید پروفایل های برتر را مشاهده کنید و از آن‌ها برای انتخاب تصویر الهام بگیرید.

انتخاب عکس برای پروفایل یوتیوب

برای ساخت بهتر تصاویر پروفایل شبکه های اجتماعی مطلب ابزار ساخت عکس پروفایل با سایز دقیق و مناسب شبکه های اجتماعی را مطالعه کنید.

رای گیری برای عکس پروفایل با Datenhance

برای انتخاب عکس پروفایل واتس اپ، اینستاگرام و… می توانید از سایت Datenhance استفاده کنید. برای شروع روی Find your perfect photo کلیک کنید.

انتخاب عکس پروفایل

همچنین می توانید از گوشه سمت راست و بالای صفحه روی Try for free کلیک کنید.

سایت نظرسنجی عکس

سپس اکانتی بسازید. می توانید با اکانت فیس بوک خود هم وارد شوید. حال می توانید تصویر موردنظر خود را آپلود کنید. بقیه کاربران بر اساس موارد مختلف می توانند به پروفایل شما امتیاز دهند. برخی از این عناصر شامل تاثیرگذاری تصویر، جذابیت، اعتماد به نفس و… می شود. همچنین برای راهنمایی بهتر برخی از آن‌ها روی تصویر شما کامنت می‌گذارند که می‌توانید برای بهتر شدن پروفایل خود از آن نکات استفاده کنید.

انتخاب عکس پروفایل واتس اپ و… با Ratemytrait

برای انتخاب عکس پروفایل می توانید از سایت Ratemytrait استفاده کنید. ابتدا روی Sign in در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید و در سایت ثبت نام کنید. اطلاعات لازم را وارد کنید.

انتخاب عکس پروفایل واتس اپ

سپس بهترین تصویر خود را آپلود کنید. باقی کاربران نیز بر اساس ویژگی های مختلف به تصویر شما رای خواهند داد. علاوه بر این از بخش Best female profile و Best male profile هم می توانید بهترین تصاویر پروفایل را مشاهده کنید تا بتوانید از آن ها الهام بگیرید.

انتخاب عکس پروفایل

در نهایت امتیازی بین ۱ تا ۱۰ دریافت خواهید کرد. همچنین باقی کاربران می توانند اعلام کنند که کدام یک از ویژگی های درون تصویر شما برجسته تر و بهتر است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلود۴ چهار سرویس برای انتخاب عکس پروفایل جیمیل، اینستاگرام، واتساپ و… را معرفی کردیم. شما از کدام سرویس برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا