آموزش

آفیس 365 چیست؟ – انزل وب

شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی از آفیس ۳۶۵ رونمایی نمود. مایکروسافت بر اساس روال و سیاست کاری خود همیشه اطلاعات دقیقی در مورد محصولات خود ارائه نمی‌دهد و آفیس ۳۶۵ نیز از این قائده مستثنی نیست. همین مسئله موجب شد که کاربران تصور کنند که این محصول تنها یک کلود تحت ‌وب است، در صورتی که قابلیت‌های بی‌نظیری که این محصول دارد آن را از مفهوم آفیس سنتی کاملا متمایز نموده است. اگر می‌خواهید با لایسنس office 365 بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

آفیس 365 چیست؟

معرفی سرویس آفیس ۳۶۵

یکی از جدیدترین سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت سرویس آفیس ۳۶۵ است که در فضای ابری هاست و میزبانی می‌گردد. با استفاده از این نرم‌افزار کاربران می‌توانند به صورت آنلاین به تمامی محصولات مایکروسافت دسترسی داشته‌باشند. در واقع آفیس ۳۶۵ اورجینال همانند یک دفترکار مجازی است که شما می‌توانید از طریق اینترنت و در هر یک از نقاط جهان به تمامی اطلاعات سازمانی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

در دیتاسنترهای مایکروسافت که درچندین نقاط دنیا وجود دارد آفیس ۳۶۵ نگهداری می‌شود. این سرویس هزینه‌ای بسیار پایین و امنیت فوق‌العاده‌ای دارد و خدمات بی‌نظیری را به سازمان‌ها و علاقمندان ارائه می‌دهد. کمپانی مایکروسافت معتقد است که میزان دسترس‌پذیری این سرویس معادل ۹۹٫۹۹% است. همچنین مجهز به سیستم پشتیبان‌گیری حرفه‌ای خودکار و سیستم‌های حفاظتی و امنیتی است، از این رو کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایند.

معرفی سرویس آفیس 365

تفاوت آفیس ۳۶۵ با آفیس آنلاین

برخلاف تصور خیلی از کاربران آفیس ۳۶۵ و آفیس آنلاین یکسان نیستند و دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر می‌باشند. از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو می‌توان به این موضوع اشاره نمود که آفیس آنلاین کاملا رایگان و تحت‌وب است و تنها با اتصال به اینترنت می‌توان از امکانات آن استفاده نمود. این در حالی است که آفیس ۳۶۵ نیازی به اینترنت ندارد و می‌توان آن را روی سیستم‌های مک، اندروید و ویندوز نصب نمود. پس می‌توان گفت کاربران باید به خرید آفیس ۳۶۵ بپردازند تا بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند.

آفیس ۳۶۵ در واقع به معنی ۳۶۵ روز سال است و کاربران با پرداخت هزینه و خرید لایسنس آفیس به مدت یکسال از آن استفاده کنند و حساب خود را تمدید نمایند.

انواع آفیس ۳۶۵

کمپانی مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را به سه دسته تقسیم‌بندی نموده است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم

  • آفیس ۳۶۵ خانگی با دو محصول:
  • شخصی
  • خانگی
  • آفیس ۳۶۵ سازمانی با سه محصول
  • Office 365 Enterprise E1
  • Office 365 Enterprise E3
  • Office 365 Enterprise E5
  • آفیس ۳۶۵ تجاری با ۴ محصول
  • Office 365 Business
  • Office 365 Business Essentials
  • Office 365 Business Premium
  • Office 365 Business ProPlus

لازم است که اشاره کنیم که کاربران با خرید لایسنس office 365 می‌توانند به محصولاتی مانند اکسس، اکسل، ورد، پاورپوینت، پابلیشر و اوت لوک بدون نیاز به اینترنت دسترسی داشته باشند؛ اما سایر محصولات آفیس ۳۶۵ به صورت کلود بوده و کاربر حتما باید از طریق اینترنت از آن‌ها استفاده نماید. در ادامه برخی از این برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم:

این محصول از آفیس ۳۶۵ به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار دارد و بر روی سرورهای مایکروسافت هاست می‌گردد. شیرپوینت هاست شده را می‌توانید به زبان فارسی دری تغییر دهید و از امکانات بی‌نظیر آن استفاده کنید.

کاربران از فضای وان درایو می‌توانند به منظور به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اسناد استفاده می‌شود. با خرید لایسنس  Office365 کاربران می‌توانند به یک ترا بایت فضا دسترسی داشته باشند.

این در واقع همان سرویس سازمان است که به مدیریت لیست مخاطبان شما در داخل و خارج سازمان می‌پردازد.

از دیگر برنامه هایی که با خرید آفیس می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید Power BI است. پاور بی آی از قدرتمندترین محصولات آفیس ۳۶۵ است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بالغ بر ۵۰ بانک اطلاعاتی به تولید گزارشات مختلف بپردازند. پاور بی آی از طریق کانتور اختصاصی می‌تواند به پایگاه‌های اطلاعاتی سازمان مورد نظر متصل شود و به داده‌های سازمانی گزارشات مختلف را روی بستر ابری مایکروسافت نمایش می‌دهد.

سرویس تقویم سازمانی است که به مدیریت رویدادها در سازمانتان در محیط آفیس ۳۶۵ می‌پردازد.

سرویس اشتراک اطلاعات سازمانی میان تیم های مختلف در قالب متن، پیام و فایل است.

مهم ترین مزایای آفیس ۳۶۵

خرید office دارای مزیت‌های بسیاری برای کاربران است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت دسترسی

آفیس ۳۶۵ دارای انعطاف‌پذیری بالایی است که با استفاده از آن می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. در واقع با ترکیب نرم افزارهای مختلف می‌توانید راه حلی مناسب و شخصی سازی شده را جهت بخش‌های مختلف شرکت خود برای هر یک از کاربران ایجاد نمایید بدون اینکه نیاز باشد به تغییر سیستم ها و یاد گیری نرم افزارهای جدید بپردازید.

اگر در شرکت و کسب وکار خود به صورت گروهی و تیمی فعالیت دارید آفیس ۳۶۵ می‌تواند این همکاری را برای شما ساده‌تر نماید. در واقع با استفاده از این سرویس اعضای شرکت می‌توانند چت‌های گروهی، تصاویر، تقویم و سایر اطلاعات مورد نیاز را به راحتی با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به راحتی با هم هماهنگ شوند.

  • با آفیس ۳۶۵ همیشه بروز هستید

آفیس ۳۶۵ در فضای ابری بوده، بنابراین همیشه بروز است و کاربران بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای به آخرین نسخه آن دسترسی داشته باشند و از تمامی قابلیت‌ها و امکانات آن بهره‌مند شوند.

از دیگر مزایای خرید لایسنس آفیس ارزان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حذف سخت افزارها و کاهش هزینه با صرف انرژی کمتر
  • قابلیت‌های امنیتی پیشرفته
  • کاهش هزینه سرمایه
  • امکان استفاده در هر جایی
  • امکان نصب تا سقف ۵ کاربر

خرید آفیس ۳۶۵

با خرید لایسنس آفیس ۳۶۵ می‌توانید به تمامی نرم افزارهای مجموعه آفیس دسترسی داشته باشید. این محصول توسط سایت‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ اما وب‌سایت مجازیته که حضوری قدرتمند و فعال در زمینه عرضه انواع محصولات مجازی دارد می‌تواند یکی از بهترین مراجع ممکن جهت خرید این محصول باشد. مجازیته آفیس ۳۶۵ را با بهترین قیمت ممکن ارائه و از آن پشتیبانی می‌کند. از این‌رو کاربرانی که مهلت ۳۶۵ روزه استفاده از لایسنس آن‌ها به اتمام رسیده است می‌توانند با پرداخت هزینه به راحتی مجددا در مجازیته آن را تمدید و حساب کاری خود را فعال نمایند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا