آرایشی

معرفی بهترین کرم دور چشم و نحوه استفاده کرم دور چشم

[ad_1]

اطراف چشم حساس ترین پوست صورت را دارد؛ چرا که پوست این ناحیه از سایر قسمت‌های صورت نازک تر است و نیاز بیشتری به مراقبت دارد. بنابراین کوچک‌ترین تغییری در این ناحیه می‌تواند چهره و زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. نوشیدن آب کافی در طول روز، تنظیم ساعت خواب و استراحت کافی از جمله اقداماتی است که برای داشتن پوستی صاف، روشن، بدون تیرگی و پف در اطراف چشم باید انجام داد.

حال اگر همه این مراقبت‌ها را انجام دادید اما در پوست اطراف چشم شما به دلیل برخی مسائل مانند افزایش سن، شرایط آب و هوایی و… همچنان تغییرات منفی ادامه داشت، بهتر است استفاده از کرم‌های دور چشم را آغاز کنید. برای دانستن همه چیز درباره مصرف بهترین کرم دور چشم ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کرم دور چشم چیست؟

بهترین کرم های دور چشم محصولاتی تخصصی هستند که به دلیل فرمولاسیون ویژه خود می‌توانند در پیشگیری و کاهش انواع مشکلات پوست اطراف چشم، موثر باشند. جز اصلی ترکیبات این محصولات را آب تشکیل می‌دهد و برای کمک به جذب راحت‌تر آب به پوست، مقداری گلیسیرین نیز به آن افزوده می‌شود.

همچنین امولسیفایرها نیز موادی هستند که به این کرم‌های دور چشم اضافه می‌شوند تا آب و چربی موجود در آ‌ن‌ها را کنار یکدیگر حفظ کنند. این محصولات به راحتی بر روی پوست پخش می‌شوند؛ اما نرم کننده‌ها نیز در این امر بی‌تاثیر نیستند.

البته گفتنی است که کرم‌های مخصوص دور چشم ابدا نباید مانند نرم کننده‌ها رقیق باشند! میپرسید چرا؟ زیرا در این صورت به راحتی بر روی سطح پوست لیز می‌خورند و پخش می‌شوند. این در حالیست که تاثیر این محصولات با ماندگاری آن‌ها بر روی پوست، نمایان خواهد شد.

مزایا استفاده از بهترین کرم دور چشم چیست ؟

کرم‌های دور چشم امروزه به دلیل مزایا، ویژگی‌های خاص و تاثیرات مثبت آن‌ها بر پوست اطراف چشم، بسیار محبوب و پر طرفدار شده‌اند. با توجه به اهمیت و اثر ویژگی‌های یک کرم دور چشم عالی، در ادامه به توضیح کامل و دقیق این ویژگی‌ها پرداخته شده‌است.

کاهش چین و چروک‌های اطراف چشم

استفاده از کرم‌های دور چشم، علاوه بر کاهش چین و چروک‌های دور چشم باعث جلوگیری از ایجاد یا پیشرفت نشانه‌های پیری در این ناحیه نیز می‌شود. به همین دلیل امروزه حتی خانم‌هایی که در سنین جوانی هستند نیز، از این محصولات استفاده می‌کنند.

ترمیم و جوانسازی سلول‌های پوست دور چشم

ترکیبات بهترین کرم های دور چشم شامل موادی هستند که به خوبی با نشانه‌های پیری پوست و سایر آسیب‌های ممکن آن مبارزه کرده و از بروز آن‌ها در آینده نزدیک جلوگیری می‌‎‌کنند. همچنین این محصولات باعث بازسازی سلول‌های اطراف چشم نیز می‌شوند.

روشن کننده و از بین برنده تیرگی های اطراف چشم

این محصولات تاثیر فوق العاده‌ای بر رفع تیرگی و کبودی اطراف چشم و همچنین روشن کردن پوست این ناحیه دارند. چرا که بهترین کرم های دور چشم ، حاوی مواد ویژه‌ای هستند که می‌توانند حلقه‌های تیره اطراف چشم را روشن‌تر کرده و پف زیر چشم را نیز، کاهش دهند. نکته قابل توجه دیگر اینکه این محصولات فرورفتگی‌های اطراف چشم را هم به مرور زمان پر می‌کنند.

آبرسانی و ویتامنیه کردن پوست دور چشم

آبرسانی و ویتامینه کردن پوست این ناحیه کمک بسیاری به جوان‌تر به نظر رسیدن چهره شما می‌کند. به همین دلیل است که استفاده از این محصولات برای هر شخص به شدت توصیه می‌شود؛ چرا که ترکیبات کرم‌های دور چشم بر روی نتیجه کل روتین مراقبت از پوستتان نیز، تاثیر مثبت و محسوسی خواهد گذاشت. بنابراین کرم‌های دور چشم برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست اطراف چشم و ویتامینه کردن آن، انتخابی فوق العاده عالی محسوب می‌شوند.

کاهش پف دور چشم

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد از آن رنج می‌برند، پف زیر چشم است؛ زیرا معمولا با افزایش سن ممکن است چربی‌هایی در زیر چشم انباشته و سبب پف زیر چشم شوند. از آنجایی که مواد و ترکیبات مخصوص کرم‌های دور چشم محرک کلاژن پوست هستند، استفاده از آن‌ها باعث از بین بردن و یا کاهش پف زیر چشم می‌شود.

کرم‌های دور چشم بسیاری وجود دارند که برای از بین بردن پف زیر چشم مناسب هستند. اما همیشه بهتر است اولویت خرید و انتخاب خود را بر بهترین کرم دور چشم قرار دهید.

نحوه استفاده کرم دور چشم

راهنمای خرید کرم دور چشم

تا به این قسمت، مطالب زیادی درباره کرم دور چشم و مزایای آن را خواندید و ممکن است به سمت خرید این محصولات ترغیب شده باشید. اما پیش از هر گونه اقدام بهتر است بدانید اگر محصولی که تهیه می‌کنید بر اساس یک سری فاکتور خاص انتخاب نشده باشد، قطعا خرید خوبی را تجربه نخواهید کرد. این فاکتورها عبارتند از:

توجه به جنس پوست صورت

محصولات مراقبتی مانند سرم‌های دور چشم ممکن است برای همه نوع پوست مناسب نباشد. چرا که برای مثال یک شخص با پوست خشک در محصولات مراقبتیش به مرطوب کننده احتیاج دارد اما ممکن است همین نرم کننده برای یک شخص با پوست چرب مناسب نباشد. بنابراین بهتر است همه افراد از سرم‌‌های پوستی متناسب با پوست خود استفاده کنند.

در نظر گرفتن سن

از آنجا که پوست هر شخص با توجه به سن او متفاوت است، قدرت کرمی که برای دور چشم خود انتخاب می‌کنید نیز تفاوت دارد.

نوع تیرگی زیر چشم، یک فاکتور مهم در انتخاب

در ابتدا با کمک متخصص باید تشخیص دهید که نوع تیرگی چشم شما چیست؟ ارثی است و یا به دلیل استرس و کمبود خواب به وجود آمده و پس از آن به دنبال درمان ویژه‌ای برای رفع آن با استفاده از محصولات متناسب با مشکل خود، باشید.

اندازه و مقدار محصول انتخابی

اگر مصرف شما از این محصولات زیاد نیست سعی کنید در اندازه‌های کوچک‌تری آن‌ها را تهیه کنید. چرا که اگر اندازه بسته بندی محصولتان با میزان مصرف شما یکسان نباشد، ممکن است پیش از اتمام محصول، تاریخ مصرف آن تمام شود.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

بررسی و معرفی بهترین کرم های دور چشم

حال که دانستید خصوصیات و ویژگی‌های بهترین کرم دور چشم چیست و رعایت چه نکاتی هنگام خرید این محصولات ضروری است، می‌توانید برای انتخاب و خرید این محصولات اقدام کنید.

در ادامه چندین گزینه از بهترین کرم های دور چشم ایرانی‌ با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها به شما معرفی شده‌است که پیشنهاد می‌شود حتما انتخاب خود را بر اساس نکته‌های موجود در قسمت راهنمای خرید انجام دهید.

کرم دور چشم وچه

کرم دور چشم وچه، با ترکیبات خاص خود که شامل کافئین، روغن آووکادو، عصاره جینسنگ و … می‌باشد، به وسیله تحریک سنتز کلاژن موجب افزایش تکثیر سلول‌های بنیادی، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و در نتیجه حفظ استحکام طبیعی پوست می‌شود. همچنین این محصول به کاهش علائم پیری زودرس پوست اطراف چشم شما نیز کمک می‌کند.

هنگام خرید این محصول، بهتر است بدانید که با یک تیر چندین نشان را زده‌اید؛ چرا که با صرف کم‌ترین هزینه ، می‌توانید از قابلیت‌های تمامی انواع بهترین کرم های دور چشم بهره ببرید.

دیگر ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است:

  • افزایش کلاژن سازی
  • کاهش دهنده پف و تیرگی اطراف چشم
  • جلوگیری از ایجاد میلیا و تجمع چربی
  • مغذی و جوان کننده پوست

بهترین کرم دور چشم چیست

کرم دور چشم ژاک آندرل

کرم دور چشم ژاک آندرل، محصولی مناسب برای بازسازی پوست‌های ظریف دور چشم بوده که استفاده از آن، بر داشتن پوستی سالم و شاداب بسیار موثر است. نکته‌ای که باعث خاص بودن این کرم نسبت به سایر محصولات مشابه آن می‌شود وجود گیاه جینکو بیلوبا در ترکیبات آن است که باعث خون‌رسانی به اطراف چشم می‌شود که علاوه بر کاهش تیرگی دور چشم، از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول به شرخ زیر است:

  • کاهش و کنترل پف دور چشم
  • حفظ رطوبت و شادابی پوست
  • کاهش افتادگی پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی

نحوه استفاده از کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم سینره

اگر به دنبال یک کرم دور چشم بدون پارابن و حاوی مواد مغذی هستید، به شما کرم دور چشم سینره را پیشنهاد می‌دهیم. این کرم که محصول برند ایرانی و معتبر سینره است، ویژگی‌ها و خواص بسیار متنوعی دارد. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • مناسب برای افراد بالای ۴۰ سال
  • رفع سیاهی و پف دور چشم
  • ضد چروک و سفت کننده پوست دور چشم
  • فاقد ویژگی ضد آب

بهترین کرم های دور چشم

کرم دور چشم نئودرم

کرم دور چشم نئودرم یک ضد چروک بسیار قوی و کارآمد، مناسب تمام سنین است که استفاده از آن توسط متخصصان پوست بسیار توصیه می‌شود؛ چرا که حاوی ترکیبات تقویت کننده بسیار سبکی است، که بعد از مصرف به هیچ عنوان احساس چربی و سنگینی‌ای را دور چشم ایجاد نمی‌کند. همچنین این محصول قابلیت ترمیم پوست اطراف چشم را دارد و قادر است از ایجاد چروک‌های عمیق یا حتی ریز، جلوگیری کند. علاوه بر این محرک تولید کلاژن نیز است.

بنابراین با مصرف این کرم، از خواص زیر بهره مند می شوید:

  • مناسب برای انواع پوست ها برای تمام سنین
  • خاصیت سفت کننده و بالا بردن ارتجاعی پوست زیر چشم
  • قابلیت ترمیم عمیق چروک های پنجه کلاغی
  • فاقد ویژگی ضد آب و ضد آفتاب و پارابن
  • بهبود گردش خون در پوست اطراف چشم

بهترین کرم دور چشم

کرم دور چشم هیدرودرم

کرم دور چشم هیدرودرم محصولی برای سنین ۲۵ سال به بالا و مناسب برای انواع پوست می‌باشد. این محصول ضمن تغذیه و تقویت پوست و تامین رطوبت مورد نیاز آن، باعث از بین رفتن حلقه‌های تیره و پف اطراف چشم نیز خواهد شد. این محصول که بر پایه لیپوزوم آلفا هیدروکسی اسید تهیه شده، فاقد اسانس بوده و غیر آلرژی زا است. ویژگی‌هایی مانند موارد زیر است که این محصول را خاص می‌کنند:

  • تقویت کننده، مغذی، رطوبت رسان
  • افزایش دهنده استحکام و انعطاف پذیری پوست
  • کاهش افتادگی پلک
  • کاهش التهابات و تیرگی

نحوه استفاده کرم دور چشم

از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کرد؟

پوست اطراف چشم دارای مقدار غدد کمتری نسبت به سایر نقاط صورت بوده و از این حیث حساسیت بالاتری دارد. در مورد شروع استفاده از کرم‌های دور چشم زمان دقیقی وجود ندارد.

با این وجود متخصصین پزشکی توصیه می‌کنند که از سنین جوانی که پوست ناحیه دور چشم هنوز دچار تیرگی و سیاهی نشده و چین و چروکی در این قسمت ایجاد نشده، استفاده از کرم‌های دور چشم آغاز شود. به این ترتیب می‌توان تا حد زیادی از ایجاد این مشکلات پیشگیری کرد.

بهترین سن استفاده طبق نظر پزشکان بین ۲۰ تا ۲۵ سال است. با این حال اگر شما سنی بیشتر از این دارید و اطراف چشمتان تیره شده و یا زیر چشمتان دارای پف است، می توانید برای درمان نیز از این محصولات استفاده کنید. اما برای انتخاب کرم دور چشم حتما به سراغ برندهای معتبر و مطرح که در این خصوص ثابت شده هستند بروید تا بتوانید نتایج بهبودی خود را با سرعت بیشتر و در زمان کوتاه تری ببینید.

بهترین کرم های دور چشم

نحوه استفاده از کرم دور چشم

دانستن نحوه استفاده کرم دور چشم با توجه به نزدیکی که این محصول به چشم شما دارد بسیار مهم می‌باشد. بنابراین در این قسمت سعی شده تا درباره روش و چونگی استفاده آن برای شما توضیحاتی داده شود.

ابتدا مقدار بسیار کمی از کرم دور چشم را با نوک انگشت تمیز، به فاصله‌های بسیار کم از هم، نقطه نقطه اطراف چشم قرار دهید. این نقاط نباید به چشم نزدیک باشند. توجه داشته باشید که این نقاط در قسمت بالا به ابروها نزدیک بوده و در قسمت پایین به استخوان زیر چشم نزدیک باشند.

سپس با دومین انگشت خود (انگشت حلقه)، کرم را به حالت ضربه‌ای خیلی آرام پخش کرده و از زدن ضربات محکم، ماساژ و حرکت دورانی کاملا پرهیز کنید. دلیل این امر این است که با زدن ضربات محکم و ماساژ پوست این ناحیه کشیده شده و به مرور دچار خطوط و چین و چروک می‌شود که ما نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد.

سوالات متداول درباره بهترین کرم‌های دور چشم

استفاده از کرم‌های دور چشم هیچ محدودیت جنسی و سنی ندارد و تمامی افراد بالا ۲۰ سال می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. بنابراین سوالات بسیاری نیز درباره آن مطرح می‌باشد که این قسمت به پاسخ برخی از آن‌ها اختصاص داده شده‌است.

بهترین کرم دور چشم چیست؟

برای هر شخص آن محصولی مناسب و بهترین گزینه محسوب می‌شود که علاوه بر سازگاری با پوست او، پاسخگوی نیازها و توقعاتش نیز باشد.

نحوه استفاده از کرم دور چشم چیست؟

به صورت کلی بهتر است این محصولات را بسیار کم مورد استفاده قرار دهید و علاوه بر آن هنگام استفاده از ماساژ و ضربات محکم به پوست خودداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا