آموزش

آموزش 15 روش رفع مشکل برنامه نشان

برنامه نشان نقشه و مسیریاب آنلاینی 🗺️ است که با استفاده از GPS به شما کمک می‌کند تا مسیر خود را بهتر پیدا کنید. گاهی این برنامه دچار مشکلاتی می شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۵ روش رفع مشکل برنامه نشان میپردازیم.

حل مشکل نرم افزار مسیریاب نشان

?How to Fix Neshan App Problems and Issues

با استفاده از برنامه نشان می توانید در کنار مسیریابی، ترافیک، میزان آلودگی هوا، مسیریابی مترو، مسیریابی ترکیبی اتوبوس و… را بررسی کنید و از این برنامه در این زمینه ها هم کمک بگیرید. ممکن است در هنگام کار با نرم افزار نشان متوجه مشکلاتی شوید. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های حل مشکل نرم افزار نشان را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته: ممکن است برخی مراحل در روش های مختلف در گوشی شما متفاوت باشد. در مجموع، راه حل ها مشابه هستند و ممکن است تفاوت های جزیی داشته باشند.

رفع ارور برنامه نشان با ری استارت کردن گوشی

یک روش ساده برای حل ارور برنامه نشان این است که گوشی خود را یک بار ری استارت کنید. بسیاری از مشکلات کوچک و باگ ها با همین روش ساده رفع می شود.

باز نشدن برنامه نشان به دلیل بروز مشکل در شبکه

ممکن است علت باز نشدن برنامه نشان وجود مشکلی در سرورهای این برنامه باشد. در این حالت تنها راه این است که صبر کنید تا مشکل از جانب مدیران و سازندگان برنامه رفع شود. سپس از آن استفاده کنید.

وجود مشکل در برنامه نشان به دلیل خطا در GPS

ممکن است یکی از دلایل درست نشان ندادن آدرس، بروز اختلال در شبکه جهانی موقعیت یابی یا GPS باشد. در این حالت مشکل از گوشی یا برنامه نیست بلکه اختلالی سراسری است که ممکن است خود را به اشکال مختلف نشان دهد. مثلا چند متری مسیر را متفاوت نشان دهد یا حتی مسیریابی انجام نشود و مسیر اشتباه نشان داده شود.

حل مشکل برنامه مسیریاب نشان

حل مشکل برنامه مسیریاب نشان با به روزرسانی برنامه

روش دیگر برای حل مشکل برنامه مسیریاب نشان این است که برنامه را آپدیت کنید. برای این کار به اپ استور یا گوگل پلی بروید. نام نشان را جستجو کنید. سپس روی آن بزنید. حال در صورت وجود آپدیت، روی دکمه Update بزنید. صبر کنید تا برنامه به روزرسانی شود. سپس گوشی را ری استارت کنید. پس از آن وارد برنامه شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل باز شدن نرم افزار نشان با چک کردن اینترنت

ممکن است مشکل باز شدن نرم افزار نشان به دلیل وجود مشکلات اینترنتی باشد. این برنامه با اینترنت کار می‌کند. برای همین باید اینترنت خود را چک کنید. یک بار وای فای یا دیتای گوشی را خاموش و سپس روشن کنید. اگر امکان تغییر اینترنت از دیتا به وای فای و بالعکس را دارید، این کار را انجام دهید. همچنین ممکن است بسته اینترنت شما تمام شده باشد یا سرعت اینترنت در آن لحظه بسیار پایین باشد.

راه حل دیگر این است که حالت پرواز را فعال کنید. کمی صبر کنید و سپس دوباره آن را خاموش کنید. سعی کنید وارد برنامه شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل باز شدن برنامه نشان با استفاده از نسخه وب

برای رفع مشکل باز شدن برنامه نشان می توانید از نسخه وب آن استفاده کنید. اگر برنامه نصب نمی‌شود، باز نمی‌شود یا موقعیت مکانی را به درستی نشان نمی‌دهد، وارد سایت نشان شوید. سپس روی سربرگ نقشه کلیک کنید و از آن همانند گوشی استفاده کنید.

رفع مشکل برنامه نشان

حل مشکل برنامه نشان با غیرفعال کردن برنامه های تغییردهنده آی پی

پیش از استفاده از برنامه نشان هر گونه برنامه تغییردهنده آی پی را غیرفعال کنید. این برنامه ها موجب می شوند تا نتوانید از نرم افزارهایی چون نشان استفاده کنید.

رفع مشکل قطع شدن برنامه نشان با ریست کردن تنظیمات شبکه

راه حل دیگر برای حل مشکل قطع شدن برنامه نشان این است که تنظیمات شبکه را ریست کنید. برای این کار وارد Setting شوید. سپس روی General management بزنید. حال روی Reset بزنید و Reset Network Settings را انتخاب کنید.

مشکل قطع شدن برنامه نشان

در نهایت روی  Reset Settingsبزنید.

مشکل قطع شدن برنامه نشان

این گونه تمامی بخش های ارتباطی گوشی مثل وای فای، دیتا، بلوتوث و… ریست خواهد شد و در صورت استفاده مجدد، دوباره باید اطلاعات موردنیاز مثل رمز وای فای و… را وارد کنید.

اگر از برنامه دیوار استفاده می کنید و با چنین مشکلاتی مواجه شدید، مطلب حل مشکل اتصال ، باز نشدن و… برنامه دیوار را مطالعه کنید.

حل مشکل باز نشدن و اشتباه نشان دادن لوکیشن نشان در اندروید با حذف کش

اگر گوشی شما اندروید است می توانید با حذف کش هم مشکل باز نشدن برنامه نشان را برطرف کنید. برای این کار وارد تنظیمات شوید. سپس به بخش All apps بروید.

حل مشکل نرم افزار مسیریاب نشان

نشان را جستجو کنید. روی آن بزنید. حال وارد بخش Storage شوید.

مشکل ارور برنامه نشان

سپس روی Clear cache بزنید. صبر کنید تا کش برنامه پاک شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و وارد برنامه شوید.

مشکل ارور برنامه نشان

برای یادگیری بهتر این روش می توانید مطلب نحوه پاک کردن کش و دیتای برنامه اندروید را مطالعه کنید.

رفع مشکل ارور برنامه نشان با غیرفعال کردن آنتی ویروس

راه حل دیگر برای حل مشکل برنامه نشان این است که آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. گاهی برنامه‌های این چنینی نمی توانند به درستی بدافزارها را تشخیص دهند و ممکن است برنامه نشان را به عنوان چنین چیزی مسدود کنند. آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. سپس سعی کنید وارد برنامه شوید. اگر مشکل حل شد، بهتر است برای امنیت گوشی خود آنتی ویروس دیگری را نصب کنید که با برنامه نشان سازگار باشد.

رفع ارور برنامه نشان با خروج از حساب کاربری

روش دیگر برای حل مشکل برنامه نشان این است که از حساب کاربری خود خارج شوید. سپس دوباره وارد آن شوید. گاهی با این روش مشکل رفع می شود.

حل مشکل برنامه مسیریاب نشان با حذف و نصب مجدد برنامه

گاهی با حذف و نصب مجدد برنامه هم مشکل رفع می شود. برای این کار وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید. نشان را جستجو کنید. روی آن بزنید. سپس روی Uninstall بزنید.

مشکل برنامه مسیریاب نشان

صبر کنید برنامه حذف شود. حال گوشی را ری استارت کنید. پس از آن دوباره برنامه نشان را جستجو کنید و این بار روی Install بزنید. صبر کنید تا برنامه نصب شود.

مشکل برنامه مسیریاب نشان

حل مشکل برنامه نشان با بررسی مجوزها

وقتی برنامه های این چنینی را نصب می کنید، در ابتدا از شما خواسته می شود تا به برنامه دسترسی به بخش های مختلفی از گوشی را بدهید. مثلا در این برنامه دسترسی به لوکیشن باید فعال باشد. در غیر این صورت برنامه نمی‌تواند عمل کند. برای این که بتوانید به صورت کامل بخش بررسی مجوزها را چک کنید، می‌توانید مطلب آموزش تعیین اجازه و مجوز دسترسی در اندروید را مطالعه کنید.

حل مشکل برنامه نشان با بررسی تاریخ و زمان

روش دیگر این است که زمان و تاریخ گوشی خود را تنظیم کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس روی System یا General Management بزنید. روی Date & Time بزنید. حال از این بخش می توانید انتخاب کنید که تاریخ و زمان به صورت خودکار به روز شوند یا خودتان به صورت دستی آن‌ها را وارد کنید.

برای یادگیری کامل این روش مطلب نحوه تنظیم تاریخ گوشی اندروید را مطالعه کنید.

رفع مشکل مسیریاب نشان با آپدیت کردن گوگل پلی سرویس

گاهی این مشکلات را می‌توانید با آپدیت کردن گوگل پلی سرویس رفع کنید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. برای یادگیری کامل این روش های مطلب روش‌های رفع مشکل گوگل پلی و گوگل پلی سرویس را مطالعه کنید.

رفع مشکل برنامه نشان با کمک گرفتن از پشتیبانی

اگر همه این روش ها را انجام دادید و همچنان مشکل وجود دارد، می توانید با پشتیبانی برنامه نشان ارتباط برقرا کنید و مشکل خود را مطرح کنید. برای این کار وارد صفحه پشتیبانی نشان شوید. سپس مشکل خود را مطرح کنید. روی ارسال بزنید و منتظر پاسخ از جانب پشتیبان بمانید.

رفع مشکل برنامه نشان

روش دیگر این است که به واتساپ یا تلگرام برنامه نشان پیام دهید و مشکل را مطرح کنید.

تلگرام نشان

واتساپ نشان

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های رفع مشکل نرم افزار نشان را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا