آموزش

آموزش 15 روش دیدن شماره و پیام های بلاک شده در آیفون

ممکن است به هر دلیلی بخواهید شماره‌ای را بلاک کنید 🚫 اما پس از مدتی پشیمان شوید و قصد داشته باشید آن را از مسدودیت در آورید. اگر گوشی آیفون دارید، می‌توانید با استفاده از روش های مختلف شماره های بلاک شده را مشاهده کنید. همچنین امکان مشاهده پیام های شماره های مسدود شده هم وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۵ روش دیدن شماره و پیام های بلاک شده در آیفون میپردازیم.

اس ام اس و شماره های بلاک شده در آیفون کجاست؟

?How to See Blocked Numbers and Messages on iPhone

کاربران آیفون می توانند شماره های بلاک شده را از طریق روش های مختلف مشاهده کنند. علاوه بر این، امکان مشاهده برخی از پیام های شماره مسدود شده هم وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های دیدن شماره و پیام های بلاک شده در آیفون را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

مشاهده لیست شماره های بلاک شده در آیفون

برای دیدن شماره های بلاک شده در گوشی آیفون وارد Settings شوید. سپس Phone را انتخاب کنید.

مشاهده لیست شماره های بلاک شده در آیفون

روی Blocked Contacts بزنید.

مشاهده لیست شماره های بلاک شده در آیفون

حال می توانید لیستی از شماره های بلاک شده را مشاهده کنید. برای ویرایش روی Edit بزنید. برای آنبلاک کردن روی دکمه قرمز – بزنید. سپس Unblock را انتخاب کنید. در نهایت روی Done بزنید.

مشاهده لیست شماره های بلاک شده در آیفون

دیدن شماره های بلاک شده در آیفون از بخش Messages

روش دیگر برای دیدن شماره بلاک شده در آیفون این است که پس از ورود به تنظیمات، وارد Messages شوید.

دیدن شماره های بلاک شده در آیفون

در بخش SMS/MMS روی Blocked Contacts بزنید.

دیدن شماره های بلاک شده در آیفون

حال می توانید لیستی از شماره های بلاک شده را مشاهده کنید. برای ویرایش روی Edit بزنید. برای آنبلاک کردن روی دکمه قرمز – بزنید. سپس Unblock را انتخاب کنید. در نهایت روی Done بزنید.

دیدن شماره های بلاک شده در آیفون

دیدن شماره مسدود شده در آیفون در FaceTime

برای دیدن شماره های بلاک شده در گوشی آیفون وارد Settings شوید. سپس روی FaceTime بزنید.

دیدن شماره مسدود شده در آیفون

در بخش Calls روی Blocked Contacts بزنید.

دیدن شماره مسدود شده در آیفون

حال می توانید فهرستی از شماره های بلاک شده را مشاهده کنید. برای ویرایش روی Edit بزنید. برای آنبلاک کردن روی دکمه قرمز – بزنید. سپس Unblock را انتخاب کنید. در نهایت روی Done بزنید.

دیدن شماره مسدود شده در آیفون

مشاهده شماره های بلاک شده آیفون برای Mail

برای مشاهده شماره های بلاک شده آیفون برای Mail وارد Settings شوید. سپس روی Mail بزنید.

مشاهده شماره های بلاک شده آیفون

از بخش Threading section روی Blocked بزنید.

مشاهده شماره های بلاک شده آیفون

اکنون می‌توانید فهرستی از شماره های بلاک شده را مشاهده کنید. برای ویرایش روی Edit بزنید. برای Unblock کردن روی دکمه قرمز – بزنید. سپس Unblock را انتخاب کنید. در نهایت روی Done بزنید.

مشاهده شماره های بلاک شده آیفون

اگر می خواهید صرفا تماس های ناشناس را بلاک کنید، مطلب بلاک تماس ناشناس و فقط تماس مخاطبین در اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

مشاهده شماره های بلاک شده در آیفون و در بخش تماس

برای مشاهده شماره های بلاک شده در آیفون وارد تنظیمات شوید. سپس روی Phone بزنید. حال روی Call Blocking & Identification بزنید. در اینجا می‌توانید لیستی از شماره های بلاک را مشاهده کنید. شماره مدنظر خود را به سمت چپ بکشید. سپس روی Unblock بزنید تا از بلاک در آید.

خواندن پیام های مسدود شده در آیفون

این شماره دیگر در FaceTime ، Voice و… مسدود نخواهد بود.

بلاک پیام ناخواسته در آیفون

برای بلاک کردن پیام در آیفون و عدم دریافت پیام‌های ناخواسته در iMessages وارد تنظیمات شوید. روی Messages بزنید. علامت جلوی Filter Unknown Senders را روشن کنید.

خواندن پیام های مسدود شده در آیفون

حال پس از این کار، دو سربرگ را می‌توانید مشاهده کنید. یکی برای مخاطبان شما و پیامک‌ها است و دیگری برای پیام‌های iMessages از شماره های ناشناس است.

خواندن پیام های مسدود شده در آیفون

دیدن پیام های شماره بلاک شده در آیفون

اگر شماره موردنظر شما پیش از بلاک شدن برای شما پیام فرستاده باشد، شما می‌توانید پیام‌های پیشین را مشاهده کنید اما پیام جدیدی دریافت نخواهید کرد. البته در صورتی که پیام ها را پاک نکرده باشید. هر چند می‌توانید پیام‌های پاک شده را ریکاوری کنید. برای پیام های شماره های بلاک شده در آیفون هم کافی است وارد برنامه Message شوید. روی More / Archived بزنید و پیام ها را در پوشه‌ای مشاهده کنید.

پس از بلاک کرن دیگر پیامی را نمی‌توانید دریافت کنید. برای همین اگر هم فرد پیامی ارسال کرده باشد، شما نمی‌توانید آن را ببینید. برای خواندن پیام‌ها باید شماره را از بلاک درآورید و از فرد بخواهید تا پیام‌ها را دوباره بفرستد! برای Unblock هم می‌توانید از شیوه‌های گفته شده استفاده کنید.

نکته: شماره بلاک شده می تواند برای شما voicemail بگذارد اما شما اعلانی دریافت نخواهید کرد. همچنین هیچ پیامی را نمی توانید رد و بدل کنید. در واقع، پیام ها در این حالت به مقصد نمی رسند. همچنین مخاطب نمی تواند متوجه شود که شما وی را بلاک کرده اید.

اگر قصد دارید پیام های پاک شده شماره بلاک را مشاهده کنید، می‌توانید از روش هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم، استفاده کنید.

روش خواندن پیام های بلاک شده در آیفون و بازگرداندن پیام‌های پاک شده

برای این کار می‌توانید وارد Call & Text Blocking شوید. سپس روی History بزنید. حال روی Text Blocked History بزنید. پیام بلاک شده را انتخاب کنید و روی Restore to Inbox بزنید.

خواندن اس ام اس بلاک شده آیفون با استفاده از بکاپ iTunes

برای خواندن پیام های مسدود شده در آیفون می توانید از بکاپ iTunes استفاده کنید. اگر داده‌های خود را همیشه بکاپ بگیرید، این کار امکان پذیر است.

TunesKit iPhone Data Recovery را در کامپیوتر خود باز کنید و گوشی خود را با کابل به کامپیوتر وصل کنید. Recover from iTunes backup را انتخاب کنید. روی Scan بزنید تا بتوانید داده های خود را ببنید. سپس از سمت چپ روی Messages بزنید. پیام ها را پیدا کنید و روی Recover بزنید. پیام‌ها در کامپیوتر شما نمایان خواهند شد.

دیدن پیامهای بلاک شده در آیفون با بکاپ iCloud

روش دیگر برای دیدن پیامهای بلاک شده در آیفون این است که TunesKit iPhone Data Recovery را در کامپیوتر خود باز کنید و گوشی خود را با کابل به کامپیوتر وصل کنید. سپس روی Recover from iCloud backup کلیک کنید. Apple ID و رمز را وارد کنید. مدل دستگاه را انتخاب کنید. پیام موردنظر خود را از بخش Messages انتخاب کنید. سپس روی Recover کلیک کنید. پیام ها در کامپیوتر شما ریکاوری می شوند.

خواندن پیام های مسدود شده در آیفون با TunesKit iOS Data Recovery و بدون بکاپ

اگر از پیام ها بکاپ نگرفته باشید، باید آنان را ریکاوری کنید. برای این کار نرم افزار TunesKit iOS Data Recovery را باز کنید. سپس گوشی را به کامپیوتر وصل کنید. Recover from iDevice را انتخاب کنید. وقتی داده و دستگاه در اسکرین نمایش داده شد، دسته بندی موردنظر را از سمت راست انتخاب کنید. سپس روی Recover from iDevice بزنید. می‌توانید فرایند ریکاوری را مشاهده کنید. وقتی اسکن تمام شد، داده ها در سمت چپ نمایش داده می شود. پیام موردنظر را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید و سپس Recover را انتخاب کنید.

دیدن پیامهای بلاک شده در آیفون با iCare Data Recovery

برای دیدن پیامهای بلاک شده در آیفون با iCare Data Recovery هم به بکاپ گرفتن نیاز ندارید. گوشی را به کامپیوتر وصل کنید. سپس این برنامه را باز کنید. Restore from iOS device را انتخاب کنید. سپس روی Scan بزنید. صبر کنید فرایند اسکن تمام شود. داده ها را مشاهده کنید و سپس پیام مدنظر خود را ریکاوری کنید.

خواندن اس ام اس بلاک شده آیفون با Gihosoft

روش دیگر برای مشاهده پیام های شماره بلاک شده در آیفون این است که از Gihosoft استفاده کنید. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و می تواند اطلاعات مختلف را ریکاوری کند. با این برنامه می توانید پیامها را با کمک بکاپ iCloud و iTunes ریکاوری کنید. البته اگر بکاپ گرفته باشید. همچنین می توانید داده ها را در صورت گم یا دزدیده شده گوشی به دست آورید. در این حالت کافی است روی View iTunes backup بزنید یا View iCloud backup را انتخاب کنید و نیازی به وجود دستگاه نیست.

برای ریکاوری پیام ها، برنامه را دانلود و نصب کنید. برنامه دو نوع دارد. یکی برای ویندوز و دیگری برای مک است. در نتیجه، نسخه درست را دانلود و نصب کنید. برنامه را باز کنید و روی Messages بزنید. روی Next بزنید. حال گوشی را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. صبر کنید تا گوشی به طور خودکار شناسایی شود.

وقتی گوشی شناسایی شد روی Next بزنید تا اسکن فایل های پاک شده شروع شود. وقتی اسکن تمام شد می توانید تمامی فایل‌هایی که قابلیت ریکاوری شدن را دارند، مشاهده کنید. می توانید پیش نمایشی از پیام ها را هم مشاهده کنید. پیام موردنظر را پیدا کنید. سپس روی دکمه Recover کلیک کنید. صبر کنید تا پیام ها در کامپیوتر شما ریکاوری شوند. پس از آن می توانید پوشه داده های استخراج شده را ذخیره کنید. با جستجوی index.html در این پوشه می توانید تمامی داده های متنی را بخوانید.

مشاهده پیام مسدود شده در آیفون با Fonecope

روش دیگر برای دیدن پیامهای بلاک شده در آیفون این است که از برنامه Fonecope iPhone Data Recovery استفاده کنید. این برنامه می توانید پیام های تمام مدل های آیفون را برگرداند. شما می توانید پیام ها را از بکاپ iCloud و iTunes ریکاوری کنید. همچنین می توانید کارهای دیگری هم با این برنامه انجام دهید. علاوه بر این که می توانید پیام های پیامک و iMessages را برگردانید، امکان بازگردانی پیام از سایر برنامه های واسط هم وجود دارد. برنامه‌هایی مثل WhatsApp، Skype، Wechat و Kik.

این برنامه را روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. این برنامه هم برای ویندوز و هم مک منتشر شده است. پس گزینه درست را دانلود کنید. برنامه را باز کنید. روی Recover from iOS device بزنید. نوع داده را که در اینجا Messages است، انتخاب کنید. روی Scan کلیک کنید. اسکن شروع خواهد شد. حال می توانید پیام ها را مشاهده کنید. روی پیام موردنظر کلیک کنید. سپس روی Recover بزنید تا پیام دانلود شود.

دیدن پیامهای بلاک شده در آیفون با EaseUS MobiSaver

راه دیگری هم برای دیدن پیامهای بلاک شده در آیفون وجود دارد. در این راه باید برنامه EaseUS MobiSaver را دانلود و نصب کنید. این برنامه می تواند داده های پاک شده زیادی را ریکاوری کند. اگر بکاپ iTunes و iCloud دارید، این برنامه به راحتی می تواند پیام ها را ریکاوری کند. ابتدا برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس آن را در کامپیوتر خود باز کنید. روی Recover from iOS Device کلیک کنید. سپس روی Scan کلیک کنید. وقتی فرایند اسکن تمام شد، داده های خود را می توانید مشاهده کنید. روی بخش File type که در سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید. سپس فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت روی Recover کلیک کنید تا فایل ها روی کامپیوتر شما دانلود شوند.

اگر می خواهید شماره یا فردی را در تلگرام بلاک کنید، مطلب آموزش تصویری نحوه بلاک فرد در تلگرام اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های دیدن شماره و پیام های بلاک شده در آیفون را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای پیدا کردن شماره های بلاک شده در آیفون استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا