آموزش

نصب پابجی موبایل در ویندوز 7 / 8.1 / 10 تصویری

پابجی موبایل نام آشنایی است که در سال‌های اخیر به وفور با آن روبه‌رو شده‌ایم 🎮 این بازی که توسط یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در کشور چین طراحی و تولید شده، یک بستر جذاب و مهیج برای رقابت کردن در میدان نبرد است. اصلی‌ترین عاملی که باعث متحیر شدن کاربران از موفقیت این بازی در دنیای دیجیتالی شده، نوظهور بودن نسبی آن است؛ چرا که پابجی موبایل برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و از همان ابتدا توانست چندین میلیون طرفدار به سوی خود جذب کند.

محبوبیت این بازی بین کاربران، به قدری است که همگی به دنبال نصب آن بر روی کامپیوتر خود هستند تا لذت بازی آن در یک سیستم گیمینگ را تجربه کنند. افرادی که برای خرید یوسی کلی هزینه پرداخته‌اند، یقینا انتظار دارند بیشترین لذت را از این بازی ببرند. نصب پابجی موبایل روی ویندوز، می‌تواند لذت و هیجان این بازی را به حداکثر برساند؛ به همین دلیل قصد داریم نحوه نصب پابجی موبایل بر روی ویندوز را برایتان شرح دهیم.

مختصری از پابجی (PUBG)

قبل از هرچیزی، بهتر است آشنایی مختصری از بازی پابجی کسب کنید. نام پابجی، مخفف عبارت Player Unknowns Battle Grounds است که با نام اختصاصی PUBG شناخته می‌‌شود. این بازی با همکاری استودیوی بازی‌سازی کرافتون و شرکت مشهور تنسنت طراحی شده و در حال حاضر به شرکت تنسنت تعلق دارد.

نسخه تستی بازی پابجی در سال ۲۰۱۷ در کشور چین منتشر شد و تقریبا هیچ‌کسی انتظار کسب موفقیت از این بازی نداشت؛ اما پابجی در همان سال ابتدایی، بیش از ۶۰ میلیون کاربر برای خود جذب کند که به خودی خود یک رکورد محسوب می‌شود. بعد از این موفقیت چشم‌گیر، نسخه موبایل این بازی عرضه شد که انقلابی دیگر در دنیای بازی‌های ویدئویی بود؛ به طوری که بسیاری از رکوردها را جابه‌جا کرد و لقب بهترین بازی اندرویدی تاریخ را به خود اختصاص داد.

به نوعی می‌توان گفت سبک بازی پابجی، اصلی‌ترین عاملی است که باعث شده این بازی مورد توجه صدها میلیون کاربر قرار گیرد. این بازی با سبک بتل رویال طراحی شده که یکی از خشن‌ترین سبک‌های بازی در دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود؛ به طوری که حدود صد کاربر از سرتاسر جهان در یک میدان نبرد باید به کشتار یکدیگر بپردازند و تا حد امکان رقبای خود را به قتل برسانند. در نهایت، تنها کاربری که در میدان نبرد زنده بماند پیروز میدان خواهد بود.

استقبال بی‌‌سابقه از پابجی موبایل، باعث شده تا رسیدگی به این نسخه از بازی بیش از نسخه‌های دیگر باشد. به همین دلیل است که کاربران می‌خواهند پابجی موبایل را در ویندوز نصب کنند و این کار دشوار را گردن گرفته‌اند؛ زیرا این بازی اندروید از گرافیک بهتر و گیم‌پلی جذاب‌تری نسبت به باقی بازی‌ها برخوردار است.

همچنین بخش‌هایی اختصاصی در این بازی وجود دارد که به بازیکنان پابجی موبایل اجازه می‌دهد در آن‌ها حضور پیدا کرده و لذت رقابت در آن را تجربه کنند. یکی از این بخش‌ها، رویال پس نام دارد. کاربران می‌توانن با خرید رویال پس، مجوز حضور در این مسابقات را اخذ کرده و نهایت جنون و هیجان را در مسابقات این بخش تجربه کنند.

ویژگی‌های پابجی موبایل روی ویندوز

پابجی موبایل روی ویندوز

شما با نصب پابجی موبایل بر روی کامپیوتر، از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهید بود. از آنجایی که سیستم‌های رایانه‌ای قدرت سخت‌افزاری بسیار زیادی دارند، ویژگی‌ها و قابلیت‌های پابجی موبایل به حداکثر می‌رسد و کاربران از بهترین نسخه پابجی موبایل بهره‌مند می‌شوند.

  • پابجی موبایل از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 برخوردار است که بهترین موتور گرافیکی در دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود. به همین دلیل کیفیت و وضوح تصویر بازی پابجی موبایل بر روی ویندوز بسیار بالاست.
  • سلاح‌ها و تجهیزات موجود در میدان‌های نبرد پابجی موبایل شدیدا متنوع هستند و کاربران می‌توانند تمامی تجهیزات مورد علاقه خود را در این بازی پیدا کنند.
  • زمانی که پابجی موبایل را در کامپیوتر اجرا می‌کنید، به دکمه‌ها و کنترل‌کننده‌های بیشتری دسترسی دارید؛ در نتیجه می‌توانید بازی حرفه‌ای‌تری را از خود به نمایش بگذارید.
  • همان‌طور که می‌دانید، امکان استفاده از هدست و برقراری ارتباط آنلاین با دوستان در حین بازی با کامپیوتر وجود دارد؛ بنابراین با اجرا کردن پابجی موبایل روی ویندوز، می‌توانید بازی تیمی مهیج و جذابی را تجربه کنید.
  • با وجود تمامی این مزایا، پابجی موبایل نیاز به توانمندی چندان زیادی برای اجرا شدن در کامپیوتر ندارد. عموم افراد می‌توانند پابجی موبایل را در سیستم رایانه‌ای خود نصب و اجرا کنند و عمدتا هیچ مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت.

نصب پابجی موبایل بر روی کامپیوتر

سوالی که برای تمامی کاربران در این زمینه پیش می‌آید، این است که آیا امکان نصب نرم افزار اندروید بر روی کامپیوتر وجود دارد؟ همان‌طور که از نام پابجی موبایل مشخص است، این بازی را تنها می‌توان در دستگاه‌های اندروید نصب کرد؛ اما با این وجود، هستند افرادی که این نرم افزار را روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اند و پابجی موبایل را روی سیستم ویندوزی خود اجرا می‌کنند. بنابراین بهتر است سطح اطلاعاتی خودمان را در این زمینه افزایش دهیم و بدانیم که این کار در چه صورتی امکان‌پذیر خواهد بود.

برای اینکه بتوانید نرم افزارهای اندرویدی را روی کامپیوتر نصب کنید، استفاده از شبیه‌ساز ویندوز الزامی است. نرم افزارهای شبیه‌ساز با قابلیت تغییر کاربری و سیستم نرم افزارها، می‌توانند سیستم عامل آن‌ها را تغییر داده و نصب آن‌ها را بر روی کامپیوتر ممکن سازند. چنانچه به تجربه بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر علاقه دارید، باید از این شبیه‌سازها استفاده کنید. البته جای نگرانی نیست؛ چون ما در این مطلب نحوه استفاده از این نرم افزار را به صرت مختصر برایتان شرح می‌دهیم تا به سادگی پابجی موبایل را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

حداقل توان مورد نیاز کامپیوتر برای نصب و اجرای پابجی

همان‌طور که می‌دانید، هرکدام از بازی‌ها برای اجرا شدن در سیستم نیازمند نوعی توان خاص هستند. بازی پابجی موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌‌خواهید این بازی را روی کامپیوتر خود نصب کنید، باید یک کامپیوتر با توانایی نسبتا بالا داشته باشید؛ در غیر این صورت، سیستم شما توانایی نصب و اجرای پابجی موبایل را نخواهد داشت. بسیاری از کاربران پابجی موبایل را با بهترین سیستم‌های گیمینگ اجرا می‌کنند؛ بنابراین بدون شک ارزشش را دارد. حداقل توان مورد نیاز برای اجرای پابجی موبایل، به شرح زیر است:

  • پردازنده: Intel i5-4430 یا AMD FX-6300
  • سری کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 – ۲ گیگابایت یا AMD Radeon R7 370 – 2 گیگابایت
  • رم: ۴ گیگابایت
  • سیستم عامل ویندور: ۱۰، ۸، ۸٫۱، ۷ ۶۴bit
  • دایرکت اکس: Version 9.0c
  • حافظه خالی: ۳۰ گیگابایت

مراحل نصب پابجی موبایل بر روی کامپیوتر

پابجی موبایل روی ویندوز

حال که کم و بیش با پابجی موبایل آشنا شدید و می‌دانید که راه نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر چیست، نوبت به شرح مراحل این کار می‌رسد. اگر تمامی این مراحل را به بهترین شکل بگذرانید و اقدامات لازم را انجام دهید، مسلما در مدتی کوتاه نرم افزار را بر روی کامپیوتر خود نصب خواهید کرد. در ادامه راهنمای انجام این کار در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در قدم اول، باید نرم افزار گیم لوپ را روی کامپیوتر خود نصب کنید. گیم لوپ نام یکی از مشهورترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای شبیه‌ساز در دنیای دیجیتالی است؛ بنابراین می‌توانید به سادگی آن را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید. داخل این نرم افزار، یک بخش مختص جستجوی بازی وجود دارد که باید در آن بخش، نام پابجی موبایل را با حروف انگلیسی سرچ کنید؛ با این کار، آیکن پابجی موبایل برایتان نمایش داده می‌شود که مسلما باید روی آن کلیک کنید.

بعد از این کار، دانلود نسخه ویندوز پابجی موبایل آغاز می‌شود. معمولا به دلیل حجم زیاد پابجی موبایل، این دانلود مدت زمان زیادی طول می‌کشد که می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی دانلود، به آن سرعت ببخشید. همچنین بازی پابجی موبایل حجم ۲ گیگابایتی دارد که در جایگاه خود، حجم زیادی به شمار می‌رود؛ بنابراین به یاد داشته باشید که نباید این نرم افزار را با اینترنت همراه خود دانلود کنید.

بدیهی است که بعد از اتمام پروسه دانلود، باید نرم افزار را نصب کنید. از آنجایی که عمده سرویس‌دهندگان اینترنت در ایران پابجی موبایل را فیلتر کرده‌اند، شما باید به یک نرم افزار DNS نیز دسترسی داشته باشید. این نرم افزارها آی‌پی شما را در حین ورود به بازی تغییر می‌دهند و بهترین گزینه برای ورود به بازی پابجی موبایل در کامپیوتر هستند. بعد از اینکه دی‌ان‌اس را روشن کردید، می‌توانید سریعا به پابجی موبایل وارد شده و اقدامات اولیه را برای ایجاد اکانت در آن و شرکت در نبردها آغاز کنید.

این شیوه که برایتان شرح دادیم، ساده‌ترین راه برای نصب نرم افزار پابجی موبایل بر روی ویندوز بود که می‌توانید از آن استفاده کنید. البته برخی راه‌های دیگر نیز برای انجام این کار وجود دارند که با توجه به کاربردی بودن آن‌ها، بهتر است شناخت مختصری از آن‌ها داشته باشید.

فروشگاه یوسی پابجی وی ای پی

در این مطلب، شما را با مراحل دقیق نصب پابجی موبایل بر روی ویندوز آشنا کردیم و ویژگی‌های این بازی را برایتان شرح دادیم. بعد از اینکه پابجی موبایل را بر روی کامپیوتر خودتان نصب کردید، شاید علاقمند به خرید یوسی پابجی موبایل باشید؛ چرا که این آیتم ارزشمند هیجان و جذابیت بسیار زیادی به بازی شما می‌بخشد و توانایی شما را در میدان نبرد تقویت می‌کند. فروشگاه یوسی پابجی وی ای پی به عنوان عرضه‌کننده مشهور یوسی پابجی در ایران، پذیرای آیتم‌های مورد نیاز شماست.

خوشبختانه امروزه دیگر قیمت یوسی پابجی موبایل در ایران چندان گران نیست و همه افراد می‌توانند نسبت به خرید این آیتم اقدام کنند. فروشگاه یوسی پابجی وی ای پی نیز برای ساده‌تر کردن این خرید برای کاربران، قیمت بسیار ارزانی برای یوسی‌های خود تعیین کرده که برای کاربران علاقمند متحیرکننده و قابل تحسین است. پیشنهاد می‌شود که قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا عدم خرید، به سایت یوسی پابجی وی ای پی مراجعه کنید.

منابع:

آموزش پابجی موبایل کامل

یوسی پابجی موبایل را ارزان بخرید! متفاوت ترین قیمت ها

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا