آموزش

معرفی 20 تا از بهترین برنامه های دوست یابی در ایران و خارج کشور

از جمله نیازهای اصلی انسان، برقراری ارتباط اجتماعی با دیگران است. رابطه دوستی 👥 می تواند بخش زیادی از این نیاز را برطرف کند. ممکن است در زمانی که انسان ها پر از مشغله هستند، پاسخ دادن به این نیاز کار دشواری باشد. شما می توانید با استفاده از برنامه های دوست یابی این کار را انجام دهید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی ۲۰ تا از بهترین برنامه های دوست یابی در ایران و خارج کشور میپردازیم.

دانلود برنامه دوست یابی تصادفی و افراد نزدیک

Best Friendship and Dating Apps in Iran

با کمک برنامه های دوست یابی می توانید دایره دوستان و روابط خود را بزرگتر کنید. برنامه هایی در این زمینه وجود دارند که می توانید روی گوشی خود نصب کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودانواع بهترین برنامه دوست یابی در ایران و خارج از کشور را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

برنامه دوست یابی ایرانی نزدیکا

برنامه نزدیکا بهترین روش دوست یابی مجازی است. این برنامه دوست یابی در ایران را دانلود و نصب کنید. سپس برای خود پروفایل بسازید. حال می توانید دوستان جدید پیدا کنید. با دوستان خود چت کنید. گروه های مختلف ایجاد کنید یا عضو گروه دیگران شوید. همچنین می توانید پست های مختلف متنی، ویدئویی و… با دیگران به اشتراک بگذارید. از دیگر نکات مثبت این برنامه آن است که کاربران می توانند برای خود پیج کاری ایجاد کنند و محصولات خود را برای فروش بگذارند.

برنامه دوست یابی ایرانی

برنامه رل یابی تصویری با هم

بهترین برنامه دوست یابی در ایران «با هم» نام دارد. این شبکه اجتماعی پنج بخش دارد. در بخش اتاق چت می توانید با کاربران آنلاین از شهرهای مختلف چت کنید. در بخش سرگرمی ها هم می توانید با سایر کاربران بازی کنید. تنوع بازی ها بسیار زیاد است. علاوه بر این، هزاران گروه فعال برای چت کردن و عضو شدن وجود دارد. همچنین می توانید مطالب، ویدئوها و تصاویر خود را در قالب پست با دیگران به اشتراک بگذارید. نکته مهم این است که استفاده از همه این موارد رایگان است.

برنامه رل یابی تصویری

اگر می خواهید بدانید که چطور می توانید پروفایل های جعلی را در سایت های دوستیابی تشخیص بدهید، مطلب نحوه تشخیص پروفایل جعلی در سرویس های دوست یابی را مطالعه کنید.

برنامه دوست یابی همدم

برنامه دوست یابی همدم می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند با توجه به فاکتورهای مختلفی فردی را پیدا کنند. این برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس در آن پروفایل بسازید. سپس اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کنید. علاوه بر این، می توانید از آزمون های شخصیتی استفاده کنید و خود را بهتر بشناسید و کاربران دیگر را بر این اساس پیدا کنید. این برنامه از جانب پلیس فتا و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تایید شده است.

برنامه دوست یابی

برنامه دوست یابی نوجوانان و بزرگسالان Quiz Of Kings

Quiz Of Kings دیگر برنامه مناسب دوست یابی اینترنتی است. اگر می خواهید برنامه ای داشته باشید که بازی های سرگرم کننده ای داشته باشد و در عین حال بتوانید با دیگران چت کنید، حتما کوییز آو کینگز را نصب کنید. شما می توانید در کنار بازی کردنم با دیگران هم صحبت کنید. علاوه بر این، وارد بخش خصوصی کاربر شوید و در آن با هم چت کنید.

برنامه دوست یابی نوجوانان

برنامه دوست یابی تصادفی Mencherz

برنامه دوست یابی Mencherz در واقع یک بازی آنلاین است که در آن می توانید در کنار انجام بازی های آنلاین و آفلاین دو نفره تا چهار نفره با کاربران چت کنید. برای این که بتوانید از بخش چت آن استفاده کنید باید وارد بخش آنلاین شوید و اینترنت خود را روشن کنید. سپس با کاربران چت کنید.

برنامه دوست یابی تصادفی

بهترین برنامه دوست یابی در ایران رایگان سوبرا

دیگر برنامه رل یابی فهرست ما سوبرا نام دارد. شما می توانید در آن پروفایل اختصاصی برای خود ایجاد کنید. افرادی را به لیست دوستان خود اضافه کنید و در حین بازی با کاربران چت کنید. علاوه بر این، امکان چت خصوصی و قرار دادن عکس پروفایل هم وجود دارد. همچنین می توانید در بخش چت خصوصی برای کاربران پیام صوتی و تصویری ارسال کنید.

برنامه دوست یابی تصادفی

دوست یابی آنلاین از طریق تلگرام

برای رل یابی آنلاین می توانید از تلگرام هم استفاده کنید. شما می توانید بدون داشتن آیدی و شماره تلفن، با افراد مختلف چت کنید. ابتدا تلگرام خود را به روزرسانی کنید. حال Location گوشی خود را روشن کنید. سپس وارد آن شوید و روی منوی سه خطی بزنید. حال Contacts را انتخاب کنید و از بالای صفحه روی Add People Nearby بزنید.

حال اگر لوکیشن را از قبل روشن نکرده باشید، در اینجا باید روی Allow Access یا Turn on بزنید. اگر از قبل به تلگرام مجوز دسترسی به موقعیت مکانی خود را داده باشید، نیازی به انجام این کار نیست. حال صبر کنید تا افراد نزدیک نمایش داده شوند. حال می توانید روی اکانت موردنظر بزنید و به آن ها پیام بدهید.

دوست یابی آنلاین

دوست یابی آنلاین

در همین جا هم می‌توانید گروه بر اساس موقعیت مکانی بسازید. برای این کار کافی است در همان بخش Add People Nearby روی گزینه Create a Local Group را بزنید. سپس وارد صفحه بعدی خواهید شد. روی Start Group بزنید. برای گروه خود نامی بگذارید. می توانید برای آن عکس هم بگذارید. حال این گروه بر اساس موقعیت مکانی مشخص شده در Location ایجاد می‌شود. اگر روی این گزینه بزنید می‌توانید موقعیت مکانی را کمی تغییر دهید و دقیق‌تر کنید. از این به بعد افراد اطراف شما می‌توانند گروه را مشاهده کنند و عضو آن شوند.

دوست یابی آنلاین

برنامه دوست یابی در انگلیس و… Bumble

برنامه دوست یابی در انگلیس

Bumble برنامه دوست یابی در آلمان، انگلیس، اسپانیا و… است. در این سرویس می توانید با دیگران چت کنید و برای آنان درخواست دوستی ارسال کنید. فرد هم تا ۲۴ ساعت وقت دارد درخواست شما را تایید کند. در غیر این صورت فرصت دوستی با شما را از دست خواهد داد. علاوه بر این، Bumble دارای بخشی به نام BFF است که می‌توانید در آن با وجود انواع فیلترها، افرادی را که علایق و… آن‌ها به شما نزدیک است، به راحتی پیدا کنید و با آن‌ها دوست شوید.

برنامه دوست یابی در کانادا و… OkCupid

دوست یابی خارجی

OkCupid از دیگر برنامه های دوست یابی خارجی است. این سرویس بیش از ۱۱ سال است که منتشر شده است. کاربران می‌توانند در این سرویس اکانت و پروفایل بسازند. اطلاعات خود را وارد کنند و افراد مشابه خود را پیدا کنید. جالب است بدانید که برای پیدا کردن این افراد از شما سوالاتی پرسیده می شود و اطلاعات شما این گونه تشخیص داده می شود. حال افراد مناسب و نامناسب نسبت به ویژگی‌های شما برایتان نمایش داده می شوند.

برنامه دوست یابی ترکیه و… Coffee Meets Bagel

دوست یابی خارجی

دیگر برنامه دوست یابی خارجی Coffee Meets Bagel نام دارد.  با ساخت پروفایل در این برنامه می توانید دوستان زیادی پیدا کنید. نکته مثبت این سرویس آن است که به شما پیام‌هایی را به عنوان اولین پیام نمایش می دهد. اگر نمی‌دانید در اولین پیام چه بگویید، می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.

برنامه دوست یابی nearby به نام Happn

دوست یابی خارجی

اگر به دنبال برنامه دوست یابی هستید که شما را با افراد نزدیک به خودتان متصل کند، می توانید از Happn استفاده کنید. برنامه دوست یابی با لوکیشن Happn قابلیت های زیادی دارد و سریعا کاربران اطراف شما را نمایش می‌دهد. البته نمی توانید فاصله خود را با دیگران به صورت دقیق مشاهده کنید اما این افراد اصولا در شهر شما هستند.

برنامه دوستیابی با شماره تلفن با The League

دوست یابی خارجی

The League دیگر برنامه رل یابی آنلاین است. برای استفاده از این برنامه باید اکانت لینکدین داشته باشید زیرا چیزی که در این سرویس اهمیت زیادی دارد، شغل و مدرک تحصیلی شما است. برای همین هم باید اکانت لینکدین داشته باشید تا اطلاعاتی که وارد می‌کنید تایید اولیه شود. برای همین ممکن است ثبت نام شما در برنامه کمی طول بکشد. مخصوصا اگر در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنید.

رل یابی آنلاین با Clover

رل یابی آنلاین

برنامه دوست یابی آنلاین Clover نیز گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال پیدا کردن دوست هستند. پس از ساخت پروفایل در این سرویس باید اطلاعات خود را وارد کنید. سپس بر اساس اطلاعات وارد شده، افرادی به شما پیشنهاد می شوند. علاوه بر این، می توانید به صورت درصدی مشاهده کنید که هر فرد چه میزان با تمایلات و ویژگی های شما تطابق دارد.

برنامه دوست یابی Plenty of Fish

رل یابی آنلاین

Plenty of Fish هم برنامه دوست یابی است که قدمت زیادی دارد و از سال ۲۰۰۳ تا کنون در حال فعالیت است. برای استفاده از این برنامه باید پروفایل بسازید. اطلاعات خود را وارد کنید. سپس افراد دیگری را پیدا کنید. نکته مهمی که درباره این برنامه وجود دارد، انواع بات هایی است که در آن عضو هستند. به همین دلیل باید هنگام پیدا کردن دوست مراقب باشید تا گرفتار این بات ها نشوید.

دوست یابی اینترنتی با Match

دوست یابی اینترنتی

برای دوست یابی می توانید از سایت و برنامه Match استفاده کنید. این سرویس از سال ۱۹۹۵ تا کنون در حال فعالیت کردن است. برای ثبت نام در این سرویس باید به چند سوال پاسخ بدهید. این سوالات شخصی و درباره علایق شما هستند. پس از آن، الگوریتم این برنامه افرادی را به شما معرفی می کند که مناسب شما هستند. از ویژگی های مثبت این برنامه آن است که افراد معرفی شده هم به دنبال شخصی مثل شما هستند.

دوست یابی اینترنتی با Hily

دوست یابی اینترنتی

Hily دیگر برنامه دوست یابی آنلاین است. این برنامه شبیه به تیندر است. یعنی شما می توانید افرادی را پیدا کنید که از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به شما هستند. می توانید از بین پروفایل ها مواردی را انتخاب کنید. علاوه بر این که می توانید تصویر به اکانت خود اضافه کنید، امکان پست کردن ویدیوهای کوتاه و جذاب هم وجود دارد تا در آن ها بتوانید شخصیت خود را بهتر نشان دهید. علاوه بر این، بخشی وجود دارد که به شما کمک می کند پیام اول را راحتتر ارسال کنید. این سرویس افرادی را به شما پیشنهاد می دهد که با شخصیت شما تطابق داشته باشند. فعالیت های درون برنامه ای شما نیز در این انتخاب موثر است. در واقع هوش مصنوعی آن بسیار قوی و خوب عمل می کند.

بهترین برنامه دوست یابی مجازی Chipsa

بهترین برنامه دوست یابی مجازی

دیگر برنامه رل یابی آنلاین Chipsa نام دارد. این برنامه نیز می تواند افراد نزدیک شما را پیدا کند و به شما نمایش دهد. برای پیدا کردن افراد مختلف هم کافی است پروفایل ها را چک کنید و موارد مدنظر خود را لایک کنید. در غیر این صورت کافی است پروفایل را به سمت چپ بکشید تا رد شود و مورد بعدی نمایش داده شود.

برنامه دوست یابی Fourplay

دوست یابی اینترنتی

Fourplay برای افرادی مناسب است که نمی خواهند اولین قرار دوستی خود را به تنهایی بروند. این برنامه رل یابی به شما کمک می کند تا بتوانید تیمی از دوستان خود ایجاد کنید و با هم دوستان دیگری را پیدا کنید. کافی است افراد تیم یکدیگر را تایید کنند و سپس بتوانید با هم وقت بگذرانید. این برنامه نسبت به سایر سرویس های موجود جدیدتر است. به همین دلیل شیوه دوست یابی جدیدی را ارائه می دهد. در واقع به شما کمک می کند تا در گروه راحتتر بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

برنامه دوست یابی اینترنتی Stars Align

دوست یابی اینترنتی

Stars Align برنامه رل یابی آنلاینی است که مناسب افراد علاقه مند به اخترشناسی و معتقد به این چیزها است. اگر به علائم زودیاک، تاثیر ستارگان بر زندگی و اقبال و… اعتقاد دارید، می توانید از این برنامه استفاده کنید. در واقع این برنامه افرادی را برای شما پیدا می کند که با توجه به این گونه اعتقادات مناسب شما هستند و با ماه تولد شما سازگاری دارند.

بهترین روش دوست یابی مجازی

برنامه دوست یابی مسلمانان Muzmatch

دوست یابی اینترنتی

Muzmatch برنامه رل یابی آنلاین مناسب مسلمانان است. در واقع افرادی که در این برنامه ثبت نام می کنند هدف جدی برای رابطه خود دارند. این برنامه حدود ۴ میلیون کاربر از ۱۹۰ کشور جهان دارد. استفاده از این برنامه بسیار ساده است. ابتدا باید پروفایل بسازید. سپس اطلاعات خود را وارد کنید. حال برنامه افراد مناسب برای شما را نمایش خواهد داد. در این برنامه امکان برقراری تماس تصویری هم وجود دارد. امکان چت کردن به سادگی سایر پیام رسان ها وجود دارد. هر زمان که مطمئن شدید می توانید اطلاعات و شماره خود را به شخص بدهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین روش دوست یابی مجازی را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا