آموزش

آموزش 10 روش رفع مشکل احراز هویت در برنامه شاد

برنامه شاد توسط آموزش و پرورش با هدف راحت کردن آموزش غیر حضوری دانش آموزان 👩‍🏫 طراحی شده است. این برنامه مشکلاتی دارد و یکی از آن‌ها، مشکل احراز هویت شاد است. این مشکل را با روش‌های مختلف می‌توانید برطرف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۰ روش رفع مشکل احراز هویت در برنامه شاد میپردازیم.

چگونه خطای احراز هویت در شاد را پاک کنیم؟

? How to Fix the Authentication Error in Shad App

برای این که بتوانید از برنامه شاد استفاده کنید، باید اطلاعات خود را وارد آن کنید و احراز هویت کنید. گاهی در هنگام انجام این کار، برنامه ارور می‌دهد و کاربر نمی‌تواند وارد آن شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های حل مشکل احراز هویت برنامه شاد جدید را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

رفع خطای احراز هویت در برنامه شاد با ری استارت کردن گوشی

گاهی کافی است برای رفع خطای احراز هویت در برنامه شاد گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید. بسیاری از مشکلات با همین روش ساده برطرف می‌شوند.

حذف ارور احراز هویت در شاد با خاموش و روشن کردن اینترنت

روش ساده دیگری هم برای حذف ارور احراز هویت در شاد وجود دارد. برای استفاده از این برنامه باید گوشی شما به اینترنت وصل باشد. یک بار اینترنت گوشی خود را خاموش کنید. سپس گوشی را ری استارت کنید و دوباره اینترنت را روشن کنید. ممکن است دستگاه شما به خوبی به اینترنت وصل نشده باشد و با این کار مشکل رفع شود.

حذف مشکل احراز هویت در شاد جدید با تغییر زبان کیبورد

برای حذف مشکل احراز هویت در شاد جدید، باید زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید. نباید اطلاعات خود را با اعداد فارسی وارد کنید.

اگر نمی توانید در برنامه شاد ویس ارسال کنید یا باز کنید، به مطلب آموزش روش‌های حل مشکل ویس در برنامه شاد مراجعه کنید.

حذف ارور احراز هویت در شاد با خاموش کردن برنامه‌های تغییر دهنده IP

در هنگام استفاده از برنامه شاد نباید از برنامه‌های تغییر دهنده آی پی و فیلترشکن استفاده کنید. برای حذف ارور احراز هویت در شاد، این برنامه‌ها را غیرفعال کنید. گوشی خود را ری استارت کنید و سپس مجددا فرایند احراز هویت را انجام دهید.

احراز هویت در برنامه شاد نسخه تحت وب

اگر هر کاری می‌کنید، نمی‌توانید در گوشی یا تبلت خود این مراحل را انجام دهید، از احراز هویت در برنامه شاد نسخه تحت وب استفاده کنید. وارد سایت شاد شوید و احراز هویت را در آنجا انجام دهید. سپس در گوشی خود از برنامه استفاده کنید.

احراز هویت در برنامه شاد نسخه تحت وب

انجام احراز هویت در برنامه شاد با کمک مدیر و ویرایش اطلاعات در سامانه سناد

برنامه شاد فقط اطلاعاتی را می‌پذیرد که در سامانه سناد مدارس ثبت شده باشد. ممکن است اطلاعات شما به درستی در این سامانه ثبت نشده باشد. با مدیر صحبت کنید و از وی بخواهید تا اطلاعات شما را بررسی کند و در صورت اشتباه بودن، آنان را ویرایش کند.

چرا احراز هویت در برنامه شاد انجام نمیشود؟ رفع ارور ۴۰۳ و ۴۰۱

برای احرار هویت در برنامه شاد باید کد ملی، سریال شناسنامه و… را وارد کنید. گاهی بدون این که این صفحه نمایش داده شود، صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در آن ارور ۴۰۱ یا ۴۰۳ وجود دارد. در این حالت برای رفع خطای احراز هویت در برنامه شاد می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید:

ممکن است اینترنت ضعیف باشد یا حتی قطع شده باشد. کافی است آن صفحه را مجددا لود کنید یا کمی صبر کنید و در زمان دیگری وارد شوید. سرعت اینترنت را هم با کمک برنامه دیگری چک کنید. اگر سرعت پایین است، صبر کنید تا مشکل حل شود یا از اینترنت دیگری استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر از اینترنت وای فای استفاده می‌کنید، آن را خاموش کنید و از اینترنت دیتا استفاده کنید.

در برخی ساعات ترافیک استفاده از برنامه و سرور سایت بالا می‌رود. به همین دلیل، این صفحه نمایش داده می‌شود. در این حالت هم باید صبر کنید تا کمی ترافیک پایین بیاید و سپس دوباره امتحان کنید.

گاهی نسخه پایین مرورگر موجب بروز این مشکل می‌شود. مرورگر گوشی خود را آپدیت کنید.

اگر مشکل حل نشد، در گوشی دیگری برنامه شاد را نصب کنید و مراحل احراز هویت را در آن انجام دهید. متوجه خواهید شد در گوشی شما نیز دانش آموز به کلاس اضافه شده است.

روش دیگر این است که روی منوی سه نقطه‌ای بزنید.

مشکل احراز هویت در شاد جدید

سپس روی Copy link بزنید.

حذف ارور احراز هویت در شاد

حال مرورگر را باز کنید و لینک کپی شده را در آنجا وارد کنید. صفحه احراز هویت باز خواهد شد.

مشکل احراز هویت در برنامه شاد

روی تایید و عضویت بزنید و سپس به نرم افزار برگردید و مراحل لازم برای پیوستن به گروه را انجام دهید.

مشکل احراز هویت در برنامه شاد

انجام احراز هویت دربرنامه شاد در صورت خروج دانش آموز از گروه

اگر دانش آموزش در گروه کلاس‌ها حضور داشت اما از گروه حذف شد و دیگر نمی‌تواند احراز هویت کند، باید بخش اضافه کردن در گروه را فعال کند. در این حالت تا زمانی که این بخش فعال نشود، معلم و مدیر نمی‌توانند دانش آموز را به گروه اضافه کنند. برای حل مشکل احراز هویت شاد، به بخش تنظیمات برنامه شاد بروید. سپس روی حریم خصوصی بزنید. حال گزینه اضافه کردن در گروه را فعال کنید.

رفع خطای احراز هویت در برنامه شاد از جانب مدیر یا معلم

اگر مدیر یا معلم قصد انجام احراز هویت دانش آموز را دارد، باید از نسخه تحت وب شاد استفاده کند. سپس شماره موبایل دانش آموز را وارد کند. کد امنیتی احراز هویت شاد به موبایل دانش آموز ارسال خواهد شد و مدیر یا معلم باید آن را در برنامه شاد وارد کند تا هویت وی تایید شود.

انجام احراز هویت با شماره مدیر یا معلم موجب بروز مشکلاتی می‌شود و ممکن است اصلا انجام نشود. در نتیجه، نباید برای احراز هویت دانش آموزان از یک شماره استفاده کنید و فقط از شماره‌ای استفاده کنید که دانش آموز با آن در گروه اضافه شده است.

مشکل احراز هویت شاد به علت وجود مشکل در سامانه

گاهی مشکل احراز هویت شاد به دلیل بروز خطایی در سامانه رخ می‌دهد و گوشی و اطلاعات شما مشکلی ندارند. با این حال شما خطای “اطلاعات نامعتبر است” را دریافت می‌کنید. در این حالت، فقط باید صبر کنید تا مشکل سامانه برطرف شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودطرز احراز هویت در برنامه شاد را آموزش دادیم و روش‌های حل این مشکل را بررسی کردیم. شما از کدام روش برای رفع این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا