آموزش

آموزش 7 روش دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

اگر استوری کاربری را در اینستاگرام مشاهده کنید، نام اکانت شما در بین افرادی که استوری را Seen 👁️ کرده اند، نمایان خواهد شد. روش هایی وجود دارد که با کمک آن ها می توانید استوری را بدون سین شدن مشاهده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۷ روش دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل میپردازیم.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن

?How to View Instagram Stories Anonymously

ممکن است گاهی بخواهید استوری اکانتی را بدون متوجه شدن دارنده پیج مشاهده کنید. برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف مقابل را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در آیفون و اندروید

این روش تنها زمانی جواب می‌دهد که شما اکانت موردنظر را دنبال کرده باشید.

برای دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف مقابل، اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید. در بالای برنامه می‌توانید تمامی استوری ها را مشاهده کنید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در آیفون

حال باید روی استوری اکانتی بزنید که استوری آن در کنار استوری پیجی قرار دارد که می‌خواهید به صورت نامحسوس آن را مشاهده کنید. فرض کنید در تصویر زیر میخواهیم استوری اکانتی را که دور آن خط قرمز کشیده ایم، به صورت نامحسوس مشاهده کنیم. پس باید روی استوری اکانتی که دور آن خط بنفش کشیده‌ایم، بزنیم.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در آیفون

حال فورا دست خود را روی تصویر استوری بگذارید. همان طور که می‌بینید نوار زمان بالای استوری متوقف می‌شود.

حال انگشت خود را به آرامی و بدون برداشتن از روی تصویر به سمت راست حرکت دهید. انگشت خود را همچنان رها نکنید. وقتی استوری آن شخص را مشاهده کردید، دوباره انگشت خود را به سمت چپ و استوری شخص دیگر ببرید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در آیفون

در این روش شما نیم نگاهی به استوری اکانت موردنظر خود می اندازید. مسلما نمی توانید تمام استوری را مشاهده کنید اما همین میزان هم برای باخبر شدن از محتوای استوری کافی است.

وقتی دوباره بخش استوری ها را در بالای صفحه ببینید، متوجه حلقه قرمز دور استوری آن اکانت خواهید شد. این یعنی هنوز آن استوری را سین نکرده اید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در آیفون

نحوه استفاده از سایت دیدن استوری بدون سین خوردن

برای دیدن استوری بدون اینکه طرف مقابل بفهمد، می توانید از سایت Insta-stories.ru استفاده کنید. در این حالت اکانت شخص باید عمومی یا Public باشد. ابتدا نام اکانت مدنظر خود را به درستی در جایی بنویسید. مرورگری را در گوشی یا کامپیوتر خود باز کنید. سپس به سایت اشاره شده بروید. نام کاربری را در سایت وارد کنید و روی Enter بزنید.

سایت دیدن استوری بدون سین خوردن

به پایین صفحه بروید تا بخش استوری ها را پیدا کنید. در پایین استوری دکمه Save برای دانلود کردن وجود دارد. اگر استوری ویدئو باشد، دکمه پخش و توقف ویدئو را هم می‌توانید مشاهده کنید. اگر چندین استوری باشد، می‌توانید همه آنان را به صورت لیست شده مشاهده کنید.

سایت دیدن استوری بدون سین خوردن

این روش برای زمانی مناسب است که یک اکانت پابلیک صفحه شما را بلاک کرده باشد.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام با بلاک کردن

برای دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام وارد این پیام رسان شوید. استوری موردنظر خود را مشاهده کنید. سپس وارد پروفایل کاربری شوید که می خواهید استوری وی را مشاهده کنید. روی منوی سه نقطه ای در بالا و سمت راست پروفایل بزنید. حال گزینه Block را انتخاب کنید. با این کار شما آن اکانت را بلاک خواهید کرد.

دوباره روی Block بزنید. با بلاک کردن شخص، نام شما از لیست بینندگان استوری اکانت حذف خواهد شد. علاوه بر این، پیام‌های دایرکت شما با آن شخص هم حذف خواهند شد. اگر نمی‌خواهید دیگر پیج آن اکانت را مشاهده کنید، نیازی نیست آن آنبلاک کنید. اگر تمایل دارید دوباره پیج آن اکانت را ببینید، باید ۲۴ ساعت صبر کنید تا زمان استوری تمام شود. سپس پیج را آنبلاک کنید. اگر ۲۴ ساعت نگذرد، نام شما در بین لیست بینندگان دوباره نمایان خواهد شد. به محض آنبلاک کردن پیام‌های دایرکت شما با آن اکانت دوباره نمایان خواهد شد.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

برای آنبلاک کردن هم باید به پروفایل خود بروید. سپس روی منوی سه خطی در بالا و سمت راست پروفایل خود بزنید. حال Settings را انتخاب کنید.

حال روی Privacy and security بزنید و Blocked Users/Accounts را انتخاب کنید.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

حال روی نام آن کاربر در فهرست بزنید. سپس روی منوی سه نقطه ای در بالا و سمت راست بزنید. گزینه Unblock را انتخاب کنید.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

می‌توانید دوباره اکانت را فالو کنید. فراموش نکنید که با این کار آن اکانت را از فهرست دنبال کنندگان خود خارج خواهید کرد. اگر آن صفحه خصوصی باشد، دوباره باید آن را دنبال کنید. در نتیجه فرد متوجه خواهد شد که شما وی را آنفالو کرده بودید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن با خاموش کردن اینترنت

یک روش ساده برای دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در آیفون و اندروید این است که اینترنت را خاموش کنید. برای این کار وارد اینستاگرام شوید و اجازه دهید که کاملا لود شود. مطمئن شوید که استوری پیج موردنظر شما در بالای صفحه نمایان شده است.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

حال اینترنت گوشی خود را خاموش کنید. می‌توانید برای اطمینان حالت هواپیما یا Airplane mode را روشن کنید. برای این کار باید روی آیکون هواپیما در بخش Quick settings گوشی بزنید. سپس روی Turn on بزنید.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

حال روی استوری موردنظر بزنید. پس از مشاهده، اینستاگرام را به صورت کامل ببندید. باید صبر کنید تا ۲۴ ساعت زمان استوری بگذرد. سپس وارد اینستاگرام شوید. مثلا اگر نوشته شده بود که استوری ۱۷ ساعت پیش گذاشته شده است، شما باید ۷ ساعت صبر کنید و سپس وارد اینستاگرام شوید.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

افزونه کروم و برنامه دیدن استوری بدون سین خوردن Chrome IG Story

برای دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن می‌توانید از افزونه کروم Chrome IG Story استفاده کنید. برای این کار افزونه را دانلود کنید. سپس کروم را باز کنید و وارد نسخه وب اینستاگرام شوید. وارد اکانت خود شوید. حال می توانید استوری ها را مشاهده کنید.

برنامه دیدن استوری بدون سین خوردن Chrome IG Story

علاوه بر این، می‌توانید از سایت StorySaver.net هم استفاده کنید. کافی است آیدی پیج را وارد سایت کنید و استوری‌ها را مشاهده یا دانلود کنید. البته پیج باید پابلیک باشد.

برنامه دیدن استوری اینستاگرام

برنامه دیدن استوری اینستاگرام Repost Stories و BlindStory

برای دیدن استوری اینستاگرام بدون متوجه شدن شخص، می‌توانید برنامه Repost Stories را از اپ استور دانلود و نصب کنید. برنامه را باز کنید و وارد اکانت خود شوید. سپس پیج مدنظر خود را جستجو کنید.

برنامه دیدن استوری اینستاگرام

تمامی پست ها و استوری هایی که آن اکانت در ۲۴ ساعت گذشته منتشر کرده است، دانلود می‌شوند و می‌توانید در پوشه استوری‌، آنان را مشاهده، ذخیره یا Repost کنید.

در اندروید هم می‌توانید از برنامه BlindStory استفاده کنید. برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس وارد اکانت خود شوید. سپس پیج مدنظر خود را سرچ کنید و استوری‌ها و هایلایت‌ها را مشاهده کنید.

برنامه دیدن استوری اینستاگرام

استفاده از ربات دیدن استوری بدون سین خوردن

برای استفاده از ربات دیدن استوری اینستاگرام وارد تلگرام شوید. سپس بات زیر را جستجو کنید:

Regrambot@

وارد آن شوید و روی Start بزنید.

ربات دیدن استوری بدون سین خوردن

زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس لینک صفحه را برای ربات ارسال کنید یا آیدی اینستاگرام شخص را برای این بات بفرستید.

ربات دیدن استوری بدون سین خوردن

حال روی گزینه استوری ها بزنید. تمامی استوری های فعال کاربر برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید آنان را دانلود کنید.

ربات دیدن استوری بدون سین خوردن

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های دیدن استوری اینستا بدون فهمیدن طرف مقابل را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا