آرایشی

تاثیر کرم ضد چروک دور چشم در درمان چروک و تیرگی

[ad_1]

کرم ضد چروک یکی از پرطرفدارترین محصولات پوستی برای درمان چروک و تیرگی چشم است و معمولا خانم ها در هر سنی برای درمان آن اقدام می کنند، با الانزا همراه باشید و به سادگی چروک دور چشم را رفع کنید.

تاثیر کرم ضد چروک دور چشم برای درمان فوری و تدریجی، راه حلی مناسب در تمام سنین است. درمان چروک و تیرگی چشم یکی از بهترین روش های درمان های پوستی به شمار می رود. پوست اطراف چشم بسیار حساس و تحریک پذیر است و لازم است به آرامی و با دقت از آن مراقبت کرد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با کرم ضد چروک دور چشم و روش های درمانی برای هر نوع مشکلی می توانید با مجله اینترنتی الانزا همراه باشید.

کرم ضد چروک چشم

اگر شما هم جز آن دسته از خانم هایی هستید که تصور می کنید کرم دور چشم برای سنین بالا باید استفاده شود بهتر است از فواید مصرف در سنین پایین و همچنین عوارض کرم ضد چروک دور چشم مطلع باشید.

متاسفانه استفاده نکردن از کرم ضد چروک چشم و مراقبت نکردن از پوست اطراف چشم در طولانی مدت چین و چروک و حتی تیرگی در زیر و کنار چشم های شما به وجود خواهد آورد که برای درمان آن مجبور به استفاده از روش های تهاجمی شوید.

سرعت ایجاد و عمیق شدن چین و چروک های پوست با افزایش سن بالا رفته و سریع تر از معمول پیری را به چهره شما اضافه خواهد کرد که همین موضوع مهمترین دلیل استفاده از کرم ضد چروک چشم می تواند باشد.

تاثیر کرم ضد چروک چشم

اما برای درمان و جلوگیری از پیری زودرس دور چشم شما مسیر سختی در پیش نخواهید داشت و با خرید کرم ضد چروک چشم از فروشگاه اینترنتی الانزا می توانید تاثیر کرم ضد چروک دور چشم در جوانسازی پوست را مشاهده کنید، این محصوالت حتی پف دور چشم را از بین می برند.

هنگام خرید کرم دور چشم مناسب با پوست تان باید به نکاتی ریز و جزئی توجه نمائید ، این نکات شامل:

  • بسته بندی کرم دور چشم نباید شیشه ای باشد، و کرم ضد چروک چشم باید تیوپی باشد و در مجاورت نور خورشید قرار نگیرد.
  • در صورت قرار گیری ضد چروک چشم با هوای تازه و نور آفتاب مصرف آن کرم را متوقف کرده، چرا که کیفیت محصول پایین آمده و باکتری در آن ممکن است که زیاد شوند.
  • کرم های حاوی کلاژن را خریداری نمایید، کلاژن به ساخت و تولید سلول های جوان پوست کمک بسیاری خواهد کرد.
  • ترکیبات موجود در کرم ضد چروک چشم می تواند شامل رتینوئید، کافئین، آلفاهیدروکسی اسید، آنزیم q10 و ویتامین C باشد.
  • عادات غذایی، شرایط محیطی زندگی، آب و هوای محل سکونت و … که موثر در بروز چین و چروک هستند.

همچنین بخوانید: کرم شبه بوتاکس چیست؟

انواع کرم دور چشم

یکی از مهمترین ملاک های زیبایی و جذابیت در آقایان و خانم ها، به طور قطعی چشم ها هستند؛ بنابراین لازم است، برای ایجاد و حفظ سلامتی و زیبایی آن، میزان تاثیر کرم ضد چروک دور چشم را در نظر داشت و از کرم های جوانساز مناسب نوع پوست استفاده کرد.

همانطور که می دانید پوست صورت دارای منافذ بازی است که از طریق آن اکسیژن و رطوبت را به داخل پوست تان می کشد و به همین میزان آلودگی هوا و میکروب به داخل پوست نفوذ خواهد کرد اما پوست دور چشم هیچگونه منفذی نداشته و به همین دلیل آبرسانی و رطوبت آن صفر است.

انواع کرم دور چشم

این نداشتن منافذ باز باعث شده است که پوست اطراف چشم بسیار حساس شده و نیاز به آبرسانی و ترمیم داشته باشد، با این حساب ممکن است که دور چشم هر شخصی بنا به نوع پوست صورت آن نیاز به کرم دور چشم متفاوتی داشته باشد اما در مجموع تمامی خانم ها از سن ۲۵ سالگی به بعد باید برای درمان تیرگی، چین و چروک و پف دور چشم هایشان از کرم دور چشم استفاده کنند. انواع کرم های دور چشم شامل:

  1. کرم دور چشم ضد آفتاب
  2. کرم دور چشم مرطوب کننده
  3. کرم دور چشم آبرسان
  4. کرم ضد چروک

خرید کرم دور چشم

بهترین زمان شروع استفاده از کرم ضد چروک چشم چه زمانی است؟

با خواندن این مطالب شاید برایتان این سوال به وجود بیاید که اصلا زمان درست استفاده از کرم ضد چروک چشم چه زمانی است؟ در جواب باید به شما بگوییم که برای خرید ضد چروک چشم زمان مشخصی مطرح نشده است و شما هر چه زودتر برای استفاده آن اقدام کنید به نفع خودتان خواهد بود.

در ضمن فراموش نکنید که هیچگاه برای شروع دیر نخواهد بود و هر زمان که برای درمان دور چشم هایتان شروع به ترمیم آسیب ها کنید دیر نبوده و از فرسایش بیشتر آن جلوگیری خواهد کرد.

ترکیبات موجود در هر کرم دور چشم متفاوت می باشد، پیشنهاد می دهیم برای اطلاع از عوارض کرم ضد چروک دور چشم ، پیش از مصرف برگه راهنمای داخل جعبه را مطالعه نمایید. معمولا این محصولات دارای عوارض خاص یا نگران کننده ای نیستند؛ علاوه بر این می توایند پیش از مصرف با متخصص پوست مشورت نمایید.

عوارض کرم ضد چروک دور چشم

نحوه استفاده از کرم ضد چروک دور چشم چگونه است؟

برای شروع ابتدا باید پوست صورت خود را بشویید، برای شستشوی صورت تان از یک شوینده ملایم استفاده نمائید. از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است زمان استفاده از ضد چروک چشم باید با ملایمت کرم را روی پوست خود پخش کنید.

در ابتدا مقدار بسیار کمی از کرم ضد چروک را به اندازه یک برنج روی انگشت حلقه خود بزنید و پس از آن به صورت ضربه ای ملایم از زیر چشم خود شروع کنید و کرم را پخش نمایید. این مسیر را از گوشه داخلی زیر چشم شروع کرده و تا گوشه داخلی چشم از پشت چشم ادامه دهید مانند یک دایره فرضی این کار را با آرامش انجام دهید.

همچنین بخوانید: کرم روز و شب چه مارکی خوبه ؟

کرم ضد چروک دور چشم را از کجا تهیه کنیم؟

برای درمان چروک، تیرگی و پف اطراف چشم با استفاده از تاثیر کرم ضد چروک دور چشم شما باید ابتدا این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری نموده و پس از آن اقدام به استفاده از آن نمائید.

شما می توانید با احساس نیاز به کرم دور چشم ضد چروک ابتدا به پزشک متخصص مراجعه نمایید و پس از بررسی پزشک و تجویز مناسب اقدام به خرید کنید. خرید ضد چروک چشم از داروخانه نیز ممکن است اما اگر شاغل هستید و زمان برای گشت و گذار یا خرید از داروخانه را ندارید.

می توانید به سادگی و به صورت آنلاین به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و با توجه به تنوع موجود در کالاهای دور چشم این فروشگاه خرید خود را انجام دهید. می توانید انواع کرم دور چشم از برندهای معتبر را از الانزا خریداری کنید.

کرم ضد چروک دور چشم را از کجا تهیه کنیم؟

همچنین بخوانید: بهترین کرم دور چشم چیست ؟

سوالات متداول در مورد کرم ضد چروک دور چشم

در این قسمت پاسخ سوالات متداول در مورد کرم ضد چروک دور چشم را می خوانید؛ اگر در زمینه انتخاب یا نحوه مصرف این کرم سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان الانزا در بخش دیدگاه ها در ارتباط باشید:

چه سنی مناسب برای استفاده از کرم دور چشم است؟

استفاده از کرم دور چشم در تمام سنین لازم و ضروری است. حتی اگر آثار چین و چروک در اطراف چشم وجود نداشته باشد، برای رطوبت رسانی و تقویت پوست این ناحیه نیاز به استفاده از کرم دور چشم می باشد.

کرم دور چشم تیوپی بهتر است یا شیشه ای ؟

هنگام خرید کرم دور چشم حتما به نوع ظرف آن توجه کنید و کرم هایی را انتخاب کنید که ظرف آن به شکل تیوپی است. زیرا کیفیت ترکیبات موجود در کرم، در صورت قرار گرفتن در مجاورت نور و هوا، کاهش یافته و حتی احتمال تکثیر باکتری در کرم هایی با ظرف شیشه ای وجود دارد.

آیا کرم های مرطوب کننده جایگزین مناسب برای کرم دور چشم هستند؟

خیر فرمولاسیون کرم های دور چشم به گونه ای طراحی شده است که مناسب مصرف پوست حساس دور چشم برای رفع چین و چروک و ایجاد شادابی است. اما کرم های مرطوب کننده معمولا ممنوعیت استفاده در ناحیه اطراف چشم را دارند.

تاثیر اسید هیالورونیک و سرامید در کرم دور چشم چیست؟

احتمالا شنیده اید که هنگام خرید کرم دور چشم لازم است به ترکیبات آن توجه داشته باشید که حتما حاوی این دو ماده موثر و جوانساز باشند. در واقع این دو ترکیب به تامین رطوبت مورد نیاز دور چشم برای رفع چین و چروک کمک می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا