آموزش

آموزش 5 روش شیر اسکرین و اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ

به اشتراک گذاشتن اسکرین گوشی و کامپیوتر 🔴 می‌تواند بسیار مفید باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید برخی از فعالیت‌ ها مانند آموزش و.. را آسان‌ تر انجام دهید. با استفاده از Skype می توانید اسکرین گوشی و کامپیوتر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۵ روش شیر اسکرین و اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ میپردازیم.

چگونه صفحه نمایش را در اسکایپ به اشتراک بگذاریم؟

?How to Share Your PC , iPhone or Android Screen Using Skype

با استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش Skype می توانید کارهای زیادی انجام دهید. نحوه کار با برنامه‌ای را آموزش دهید. سوال و مشکل خود را با نشان دادن در ویدئو بپرسید و… .امکان به اشتراک گذاری اسکرین در کامپیوتر، گوشی و مرورگر وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه شیر اسکرین در اسکایپ را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نحوه شیر اسکرین در اسکایپ اندروید

برای به اشتراک گذاری صفحه گوشی در اسکایپ اندروید، باید آخرین نسخه آن را روی گوشی خود نصب کنید. همچنین اندروید باید ۶ و بالاتر باشد. همچنین باید به این برنامه مجوز دسترسی به ضبط صدا و ویدئو را بدهید. حال برنامه را باز کنید و به چتی بروید که می‌خواهید اسکرین را در ان به اشتراک بگذارید. سپس روی دکمه Video Call بزنید.

نحوه شیر اسکرین در اسکایپ

وقتی تماس برقرار شد و فرد مقابل ان را پاسخ داد، روی منوی سه نقطه‌ای در گوشه پایین و سمت راست بزنید.

اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ

حال روی Share screen بزنید.

نحوه شیر اسکرین در اسکایپ

سپس دستگاه شما می‌‌پرسد که آیا می‌خواهید اسکرین خود را به اشتراک بگذارید یا نه. روی Start Now بزنید. اگر نمی‌خواهید این سوال همیشه پرسیده شود، ابتدا تیک Don’t Ask Again را بزنید.

نحوه شیر اسکرین در اسکایپ

حال می‌توانید از اسکایپ خارج شوید و کار دیگری انجام دهید. هر زمان هم که می‌خواهید به اشتراک گذاری را پایان دهید، کافی است تماس را قطع کنید. هر زمان کارتان تمام شد به اسکایپ برگردید و روی Stop sharing بزنید.

نحوه شیر اسکرین در اسکایپ

می‌توانید به تماس تصویری خود ادامه دهید یا روی End Call بزنید و تماس را به صورت کلی پایان دهید.

نحوه اشتراک صفحه نمایش در اسکایپ iOS

برای به اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ iOS باید وارد این برنامه شوید. برنامه باید آپدیت باشد و نسخه iOS نیز ۱۱ یا بالاتر باشد. وارد مکالمه موردنظر خود شوید. سپس روی Video Call بزنید.

نحوه شیر اسکرین در اسکایپ

وقتی تماس تصویری آغاز شد، روی منوی سه نقطه‌ای پایین صفحه بزنید.

آموزش شیر اسکرین در اسکایپ

حال Share Screen را انتخاب کنید.

آموزش شیر اسکرین در اسکایپ

سپس گزینه Skype را انتخاب کنید و روی Start Broadcast بزنید.

آموزش شیر اسکرین در اسکایپ

در گوشه سمت چپ و بالای صفحه می‌توانید علامت قرمز رنگی را مشاهده کنید که در آن میزان دقایق به اشتراک گذاری صفحه نمایش داده می‌شود. این به معنای آن است که شما در حال به اشتراک گذاری اسکرین هستید.

در گوشی های آیفون و آیپد قدیمی نوار قرمزرنگی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. حال می‌تواند وارد برنامه‌های دیگر شوید و کارهای دیگری انجام دهید. هر زمان که کارتان تمام شد به اسکایپ برگردید و روی Stop sharing بزنید. همچنین می‌توانید روی همان علامت قرمز رنگ زمان بزنید.

آموزش شیر اسکرین در اسکایپ

برای پایان دادن به تماس تصویری هم می‌توانید روی End Call بزنید یا تماس تصویری خود را ادامه دهید.

چگونه Desktop را Share کنیم؟

برای به اشتراک گذاری دسکتاپ با اسکایپ در مک و ویندوز، ابتدا برنامه را باز کنید و سپس با فرد موردنظر تماس برقرار کنید.

حال از گوشه پایین و راست روی Share screen در اسکایپ بزنید.

اشتراک گذاری دسکتاپ با اسکایپ

سپس اسکایپ از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید صدای سیستم را هم ارسال کنید یا خیر. این مورد برای زمانی که ویدئویی را قرار است پلی کنید، بسیار مناسب است اما ممکن است حرف زدن روی ویدئو را کمی دشوار کند.

اشتراک گذاری دسکتاپ با اسکایپ

اگر مک دارید، سیستم از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید اسکرین خود را به اشتراک بگذارید یا خیر؟ باید این سوال را تایید کنید. اگر پیامی مبنی برا نداشتن مجوز به اشتراک گذاری دسکتاپ در اسکایپ دریافت می‌کنید، باید به System Preferences بروید. بخش Security & Privacy را باز کنید. سپس Screen Recording را از سمت چپ انتخاب کنید و به اسکایپ مجوز بدهید.

اشتراک گذاری دسکتاپ با اسکایپ

وقتی اسکرین شما به اشتراک گذاشته شود، دور آن خط زردی را مشاهده خواهید کرد. طرف مقابل باید بتواند اسکرین شما را ببیند. ممکن است تصویر با چند ثانیه تاخیر به مخاطب برسد.

اگر نمی‌توانید در اسکایپ صدا را به درستی بشنود یا ارسال کنید، مطلب آموزش ۱۵ روش رفع مشکل صدا در اسکایپ را مطالعه کنید.

استفاده از گزینه شیر اسکرین در اسکایپ گوگل کروم

برای به اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ به این روش باید کروم را باز کنید و از نسخه وب اسکایپ استفاده کنید. وارد اسکایپ شوید و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. با فرد موردنظر تماس برقرار کنید و سپس روی Share Screen در گوشه پایین و سمت راست بزنید.

اشتراک گذاری دسکتاپ با اسکایپ

سپس اسکایپ از شما می‌پرسد که قصد دارید چه چیزی را به اشتراک بگذارید. یکی از گزینه‌های زیر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و سپس روی گزینه share در پایین صفحه بزنید:

Your Entire Screen: تمام اسکرین

Application window: یک اپلیکیشن

Chrome tab: تب کروم

اشتراک گذاری دسکتاپ با اسکایپ

اگر مک دارید و پیام عدم مجوز به اشتراک گذاری اسکرین توسط کروم را دریافت می‌کنید، به System Preferences بروید و Security & Privacy را باز کنید. Screen Recording را از سمت چپ انتخاب کنید و به گوگل کروم مجوز بدهید.

روش دیگر اشتراک صفحه نمایش در اسکایپ

برای به اشتراک صفحه نمایش در اسکایپ ابتدا ویدئو کال یا تماس تصویری را با شخص موردنظر آغاز کنید. سپس روی + بزنید و روی Share screens بزنید.

اشتراک صفحه نمایش در اسکایپ

حال می‌توانید پیش نمایشی از آن چه را که قرار است به اشتراک گذاشته شود، مشاهده کنید. روی share screen بزنید.

اشتراک صفحه نمایش در اسکایپ

حال شخص می‌تواند ویدئوی لایوی از اسکرین شما مشاهده کنید. برای قطع کردن به اشتراک گذاری روی + بزنید و Stop sharing را انتخاب کنید.

اشتراک صفحه نمایش در اسکایپ

نکته: پیش از به اشتراک گذاری اسکرین مطمئن شوید که برنامه‌ها، پنجره‌ها و هر آن چه را که نمی‌خواهید شخص مشاهده کند، ببندید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش شیر اسکرین در اسکایپ اندروید، iOS، ویندوز و مک پرداختیم. آیا موفق به انجام این کار شدید؟ لطفا نظرات، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا