آرایشی

بهترین محصولات درمانی پوست صورت


استفاده از بهترین محصولات درمانی پوست ، راه حلی مناسب برای جلوگیری از آسیب پوستی و به تعویق انداختن پیری زودرس است. در ادامه برای آشنایی با این محصولات با الانزا همراه باشید:

داشتن پوست سالم از مهمترین معیارهای زیبایی شناسی برای آقایان و بخصوص خانم ها به شمار می رود که به طور مداوم در معرض انواع آسیب های محیطی و استفاده از انواع مواد شیمیایی شوینده و … قرار دارد، اما چطور می توان جلوی این عوامل آسیب زا را گرفت و به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک کرد؟

خوشبختانه با توجه به اهمیت سلامت پوست، محصولات مراقبت و درمانی متعددی تولید شده که می توان از آنها برای جوانسازی پوست بهره برد؛ بنابراین می توانید به سادگی یک یا چند محصول را انتخاب کرده و به صورت روتین و روزانه استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم بهترین برند محصولات درمانی پوست و کاربرد هر یک از آنها را شرح دهیم:

محصولات درمانی پوست

در حال حاضر خانم ها بیشتر از سال های پیش در محیط بیرون از خانه مشغول به کار هستند و این قرار گرفتن در معرض نور خورشید و رادیکال های آزاد موجود در هوا، همه در کنار هم موجب شده است تا بیشتر از آنچه که فکر می کنید پوست آسیب ببیند و در نهایت در کنار تمام این موضوعات خستگی نیز بر زیبایی و سلامت پوست و مو آسیب خواهد زد.

برای خنثی کردن اثر عوامل آفتاب و دیگر موضوعات شما می توانید از محصولات درمانی پوست استفاده کنید و به صورت روتین روزانه از پوست خود محافظت نمایید. با توجه به این موضوع که اشعه آفتاب بسیار برای پوست مضر است استفاده از ضد آفتاب یک امر ضروری به حساب می آید که در صورت مراجعه به پزشک نیز به شما گوشزد خواهد شد که از کرم ضد آفتاب در محیط منزل نیز استفاده کنید تا در نهایت از آسیب جدی به پوست و بروز پیری زودرس در کنار لکه های تیره ناشی از اشعه آفتاب جلوگیری به عمل آید.
بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب

اگر پوستی چرب و پر از جوش دارید می توانید از بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب ،  نظیر ژل شستشوی صورت مناسب با پوست چرب استفاده کنید.  همچنین برای داشتن زیر چشمی شاداب و بدون تیرگی نیز می توانید از کرم های دور چشم و کرم شب استفاده نمایید.

اگر پوست خشک دارید ژل شستشوی صورت با خاصیت آبرسانی را به طور مرتب استفاده نمائید و حتما محصولی مناسب با پوست خشک استفاده کنید. از تاثیرات استفاده از ژل های شستشوی صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان پیری و جوانسازی پوست
  • درمان جوش و آکنه
  • درمان لک
  • حساسیت و ترمیم پوست آسیب دیده
  • کاهش التهابات و تورم و قرمزی پوست

در نهایت برای داشتن پوستی سالم و زیبا لازم است ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و پس از شناخت درست و اصولی پوست تان در جهت داشتن پوستی سالم و شاداب می توانید محصولات مورد نیاز پوست خود را انتخاب و خرید کنید.

در کنار شناخت پوست داشتن آگاهی درست نسبت به بهترین برند محصولات درمانی پوست نیز امری ضروری به حساب می آید که در نهایت به شما برای داشتن انتخابی بهتر کمک خواهد کرد و محصولات درمانی و مناسب با پوست خود را تهیه خواهید کرد که نتیجه آن بسیار قابل قبول خواهد بود.

انواع بهترین محصولات درمانی پوست

درمان منافذ باز پوست

زمانی که از درمان منافذ باز پوست صحبت به میان می آید باید به این نکته اشاره کنیم که پوست های چرب که چربی آن کنترل نشده است به مرور زمان و در طولانی مدت به دلیل ترشح بسیار بالای غدد چربی به صورت غیر نامعقولی چربی از خود تولید خواهند کرد و در نهایت منافذ باز تر و باز تر خواهند شد، در نتیجه پوست شما دچار بیماری پوست پرتقالی می شود.

منافذ باز پوست به دلیل داشتن ترشحات غدد چربی مسدود می شوند و به همین دلیل تنفس و اکسیژن رسانی به لایه های زیرین به درستی انجام نمی شود. در نتیجه شخص مستعد جوش، آکنه و کدری خواهد شد. برای پاکسازی منافذ لازم است ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب پوست چرب تمیز کنید، سپس با استفاده از یک لایه بردار منافذ عمیق پوست را از هر نوع چربی و آلودگی پاکسازی نمایید.

به این ترتیب با باز شدن این منافذ، عمل اکسیژه رسانی بهبود یافته و موجب ایجاد سلامت و شادابی پوست صورت خواهد شد. طی این اقدام مراقبتی، از تشکیل هر نوع جوش سرسیاه و بروز عارضه پوست پرتقالی در امان خواهید بود.

پس از لایه برداری بهترین محصولات درمانی پوست استفاده از کرم های کنترل چربی پوست در کنار ضد آفتاب فاقد چربی به شما به درمان منافذ باز کمک خواهد کرد. اگر منافذ باز با این روش های گفته شده درمان نشود نیاز به آن است تا با درمان های تهاجمی این مشکل را درمان کنید.

درمان لک و تیرگی پوست

علت بروز لک و تیرگی های موجود بر روی پوست به قرار گرفتن در برابر نور خورشید، تغییرات هورمونی، دیابت و حتی نیش حشرات باز می گردد. این لک ها ابعاد مختلفی داشته که در بیشتر مواقع بر روی سطح پوست ظاهر می شوند و دردناک نیستند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که درمان لکه های قهوه ای با محصولات درمانی پوست امکان پذیر بوده و درست به میزان زمانی که از ایجاد آن گذشته مدت درمان آن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

درمان جای جوش و آکنه پوست

آکنه از جمله بیماری های پوستی است که از منافذ باز پوست بیرون زده و تمامی این جوش ها از تجمع چربی و سلول های مرده با ترکیب اکسیژن به وجود خواهند آمد. زمانی که شما اطلاعات درستی از دلیل بروز جوش های صورتتان داشته باشید و بدانید دلیل بروز آن ها چه مشکلی در بدن تان است می توانید برای درمان آن تصمیم درست را اتخاذ نمایید.

اگر بروز جوش های صورت تان به دلیل چربی بیش از حد پوست تان باشد و شما قادر به کنترل چربی آن به صورت طبیعی نباشید، می توانید با مصرف بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب این مشکل را حل نمایید. استفاده از ژل شستشو صورت ، ضد آفتاب فاقد چربی، مرطوب کننده و آبرسان مناسب با پوست چرب، سرم رفع جوش و آکنه و … گزینه هایی عالی برای کنترل چربی پوست و کاهش جوش است.

بهترین محصولات درمانی پوست کدامند؟

بهترین محصولات درمانی پوست کدامند؟

بسیاری از ما احساس می کنیم که در زمان هایی خاص پوستمان حال خوبی نداشته و نیاز به مراقبت بیشتر را در آن شرایط احساس خواهیم کرد و با تکاپو سعی می کنیم تا با شناخت جنس پوست مان بهترین محصولات درمانی پوست را پیدا نماییم و در نهایت با انتخاب درست و اصولی یک محصول با کیفیت به داشتن پوستی سالم و شاداب کمک خواهیم کرد. محصولات درمانی شامل موارد زیر است:

  • پاک کننده: بیشتر متخصصین پوست به شستشوی پوست برای دو بار در روز تاکید بسیار ویژه ای داشته اند، فراموش نکنید که شستشوی صورت آن هم دو بار در روز باعث از بین رفتن آلودگی ها و باکتری ها می شود. برای شستشوی صورت انواع مختلفی از پاک کننده آرایش صورت وجود دارد که برای انواع خاصی از پوست در نظر گرفته می شود و در نهایت با انتخاب درست می تواند مسیر درستی برای درمان پوست خود در نظر بگیرد.
  • لایه بردار: اگر به دنبال بهترین برند محصولات درمانی پوست برای لایه برداری هستید، برند فیس دوکس انتخاب خوبی است. لایه بردارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای بیرون کشیدن سلول های مرده از سطح پوست به کار می روند. این روش به درخشش پوست و داشتن پوستی سالم و شاداب کمک خواهد کرد و با انواع پیلینگ صورت شیمیایی و فیزیکی می شود این روش را انجام داد.

خرید کرم لابه بردار

  • سرم  پوستی: سرم های پوستی معمولا حاوی آنتی اکسیدان های قوی و بسیار مبارز با آسیب های رادیکال های آزاد هستند که ضد پیری و چین و چروک عمل خواهند کرد. با استفاده از انواع سرم پوست می توانید آبرسانی قوی انجام دهید و در نهایت برای داشتن پوستی شاداب و سلامت تلاش خواهید کرد. بهتر است از سرم ها پس از شستشوی صورت تان استفاده کنید تا به درستی رسالت خود را انجام بدهند.
  • روغن صورت: روغن ها پر از مواد مغذی و معدنی هستند که بر روی پوست صورت همانند یک لایه مقاوم عمل خواهند کرد و به پوست شما کمک می کنند تا ترمیم شود. روغن ها ماهیتی مرطوب کننده داشته و به شما کمک می کنند تا رطوبت پوست تان تکمیل شده و پوستی زیبا داشته باشید. این سبک از مواد مغذی بر پایه روغن به کسانی که پوستی خشک و فاقد رطوبت دارند توصیه می شود. روغن های آرگان و ویتامین های مختلف برای هر نوع پوستی قابل استفاده بوده و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
  • کرم ضد آفتاب: یکی دیگر از مهمترین نکته هایی که به شما برای داشتن پوستی زیبا کمک می کند و از آسیب رسیدن به آن نیز جلوگیری خواهد کرد، استفاده مکرر از ضد آفتاب ها است. فراموش نکنید در روزهای سرد سال نیز استفاده از یک کرم ضد آفتاب ضروری بوده و حتی یک مرطوب کننده با SPF بالا یا متوسط نیز کمک تان خواهد کرد.
  • کرم مرطوب کننده: برای داشتن پوستی سالم و شاداب استفاده از کرم مرطوب کننده را به شما پیشنهاد خواهیم داد. اگر شما پوست خشکی دارید که استفاده از مرطوب کننده را در اولویت خود قرار بدهید و حتی اگر پوست چربی دارید نیز استفاده از مرطوب کننده مناسب با پوست تان لازم و ضروری است. صورت و گردن شما باید روزی دو بار مرطوب شود و آرنج و زانو و پاها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرید کرم مرطوب کننده

  • ماسک صورت: ماسک های صورت از جمله محصولات درمان پوست هستند که انواع مختلفی در بازار داشته و موجب آبرسانی، جلوگیری از خشکی پوست و روشن تر شدن پوست صورت می شود. نکته ای که در استفاده از ماسک صورت وجود دارد این است که هیچ چیزی مانع نفوذ ماده داخل ماسک بر روی صورت نمی شود.
  • کرم دور چشم: از آنجایی که پوست دور چشم معمولا ماهیتی خشک دارد، استفاده از کرم های مخصوص دور چشم نباید فراموش شود. با استفاده از کرم دور چشم از بروز پف زیر چشم، چین و چروک و حتی تیرگی دور چشم تان جلوگیری کنید. از کرم دور چشم می توانید دو بار در روز استفاده نمایید و با مصرف آن باعث تحریک و کلاژن سازی پوست دور چشم شوید.

خرید کرم دور چشم

انتخاب محصولات درمانی پوست

برای داشتن پوست سالم در ابتدا باید روتین و محصولات مراقبتی مناسب با پوست خود استفاده نمائید، اما به یاد داشته باشید که بهترین برند محصولات درمانی پوست با قیمت مناسب را انتخاب کنید تا خیالتان بابت حفظ سلامت پوست راحت باشد. محصولات درمانی پوست از ابتدایی ترین موضوعات که همان شستشوی مداوم پوست است، شروع می شود و تا استفاده از سرم ها و ماسک های مختلف در جهت ترمیم پوست ادامه پیدا خواهد کرد.

در نهایت به خاطر داشته باشید که برای داشتن پوستی شاداب و سالم تنها کافیست که از مشکلات پوست تان اطلاع داشته باشید و پس از شناخت آن با انتخاب هایی مناسب پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

بهترین برند محصولات درمانی پوست

سوالات متداول در مورد بهترین روتین درمانی پوست

سوالات متعددی در مورد انتخاب بهترین روتین درمانی پوست برای خانم ها و آقایان مطرح است که در این بخش پاسخ تعدادی از سوالات را می خوانید:

بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب کدامند؟

از مهمترین روتین های پوست چرب، ژل شستشوی صورت، لایه بردار، میسلار واتر، تونر و … است. در این مقاله بهترین روتین های پوستی برای مراقبت از پوست را معرفی کرده ایم.

آیا استفاده از ضد آفتاب در زمستان ضروری است؟

در روزهای سرد زمستان نیز استفاده از یک کرم ضد آفتاب ضروری بوده و حتی یک مرطوب کننده با SPF بالا یا متوسط نیز کمک تان خواهد کرد.

آیا مصرف مرطوب کننده برای پوست چرب لازم است؟

حتی اگر پوست چربی دارید نیز استفاده از مرطوب کننده مناسب با پوست تان لازم و ضروری است. صورت و گردن شما باید روزی دو بار مرطوب شود و آرنج و زانو و پاها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای درمان تیرگی دور چشم چند بار در روز کرم دور چشم مصرف کنم؟

دو بار در روز استفاده نمایید و با مصرف آن باعث تحریک و کلاژن سازی پوست دور چشم شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا