آموزش

آموزش 8 روش افزایش سرعت دانلود از تلگرام

کاربران تلگرام می توانند در این پیام رسان اجتماعی فایل های مختلفی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. برخی از این فایل ها حجم زیادی دارند و دانلود آن‌ها زمان زیادی می‌خواهد. گاهی حتی فایل‌های کوچک هم دیر دانلود می شوند. روش های مختلفی برای افزایش سرعت دانلود ⬆️ وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۸ روش افزایش سرعت دانلود از تلگرام میپردازیم.

چگونه سرعت دانلود از تلگرام را افزایش دهیم؟

How to Download Telegram Videos and Files Faster?

گاهی سرعت دانلود از تلگرام بسیار پایین می آید. مخصوصا زمانی که فایل حجم بالایی داشته باشد. در این میان ممکن است فرایند دانلود شدن فایل هم دچار اختلال و قطع شود. شما می توانید با استفاده از چند روش به این فرایند سرعت ببخشید. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های بالا بردن سرعت دانلود از تلگرام را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

چرا سرعت تلگرام کند شده است؟ آپدیت نبودن تلگرام

ممکن است علت پایین آمدن سرعت تلگرام، قدیمی شدن نسخه این برنامه در گوشی شما باشد. به اپ استور یا گوگل پلی بروید. تلگرام را جستجو کنید. سپس روی آن بزنید. در صورت وجود آپدیت، دکمه Update فعال است. روی آن بزنید. صبر کنید تا دانلود انجام و نصب شود. سپس گوشی خود را ری استارت کنید. پس از آن وارد برنامه شوید و دانلود کردن را امتحان و سرعت آن را بررسی کنید.

پایین بودن سرعت دانلود از تلگرام به دلیل اینترنت

یکی از مهم‌ ترین دلایل پایین بودن سرعت دانلود از تلگرام، کند بودن اینترنت است. اگر سرعت اینترنت شما به صورت کلی کم باشد، سرعت دانلود از تلگرام یا هر جای دیگری هم پایین می‌آید. برای چک کردن این نکته، فایل دیگری را از مرورگر یا سایتی دیگر دانلود کنید و سرعت آن را بسنجید. همچنین نباید در هنگام دانلود از تلگرام، چند دانلود دیگر هم در حال اجرا شدن باشند. زیرا سرعت همه آن‌ها پایین می‌ آید. بهتر است فایل‌ ها را تک به تک دانلود کنید.

بالا بردن سرعت دانلود در تلگرام با بات های مختلف

برای بالا بردن سرعت در تلگرام می‌توانید از بات‌های مختلف مخصوص این کار استفاده کنید. برای این کار باید وارد تلگرام شوید. در بخش جستجو، نام بات را سرچ کنید. روی نزدیک ترین نتیجه بزنید. سپس وارد بات شوید. گاهی لازم است که برای استفاده از یک بات ابتدا در کانال آن عضو شوید.

وقتی وارد بات شدید، باید روی Start بزنید. سپس فایل مدنظر خود را به بات ارسال کنید. کمی صبر کنید تا لینک دانلود فایل به شما ارسال شود. حال می‌توانید لینک دانلود فایل را در برنامه‌های مدیریت دانلود فایل مثل IDM وارد کنید و با خیال راحت آن را دانلود کنید.

این روش را می‌توانید هم برای تلگرام گوشی و هم تلگرام کامپیوتر استفاده کنید. در ادامه بهترین بات های تبدیل فایل به لینک را معرفی می‌کنیم.

چگونه سرعت دانلود از تلگرام را زیاد کنیم؟ با استفاده از دانلود منیجر

برای افزایش سرعت تلگرام کامپیوتر، به پلی استور بروید و دانلود منیجر را دانلود و نصب کنید. تلگرام را باز کنید و بات @Files2LinkProBot را جستجو کنید یا روی لینک Files to Link Pro بزنید. وارد بات شوید. سپس روی دکمه Start بزنید. ویدئو یا فایل موردنظر خود را برای بات ارسال کنید. ربات به شما لینکی خواهد داد. آن را کپی کنید. سپس در IDM آن را دانلود کنید.

نحوه افزایش سرعت دانلود فیلم از تلگرام با Getpubliclink_bot

برای بالا بردن سرعت تلگرام وارد نسخه تحت وب تلگرام شوید. شماره موبایلی که در تلگرام ثبت کرده‌اید، وارد کنید. روی Next بزنید. تلگرام را در گوشی خود باز کنید و پین ارسال شده به آن را در نسخه تحت وب تلگرام ثبت کنید. Get Public Link Bot را در تلگرام جستجو کنید.

سپس روی Get Public Link Bot بزنید. وارد بات شوید. سپس روی Start بزنید. به گروه یا کانالی که می‌خواهید فایل را از آن دانلود کنید، بروید و آن را به بات فوروارد کنید. روی Instant Download بزنید و سپس روی OK بزنید. دانلود منیجر شما لینک را دریافت خواهد کرد و دانلود شروع خواهد شد.

دانلود با سرعت از تلگرام با Files Web Downloader

برای حل مشکل سرعت کم تلگرام، این پیام رسان را در گوشی یا دسکتاپ باز کنید. سپس بات Files Web Downloader را جستجو کنید. روی آن بزنید و وارد بات شوید.

دانلود پر سرعت از تلگرام

حال هر فایلی را که می خواهید دانلود کنید، به بات ارسال کنید. بات به شما لینک دانلود را خواهد داد. آن را کپی کنید و سپس در دانلود منیجر پیست کنید. این گونه می‌توانید فایل را سریعتر دانلود کنید.

بالا بردن سرعت دانلود از تلگرام

اگر این ربات خوب عمل نکرد، می‌توانید از گزینه‌های زیر استفاده کنید:

Files to Link

Files to Link Premium

DirectLinkGeneratorbot@

Save_video_bot@

اگر از دانلود منیجر IDM استفاده می‌کنید، روی Add URL بزنید. سپس لینک را بدون .html در کادر باز شده وارد کنید. می‌توانید لینک را در مرورگر پیست کنید و سپس روی دکمه Download بزنید. اگر از افزونه آن در مرورگر خود استفاده می‌کنید، کار شما راحت تر هم می‌شود.

دانلود پر سرعت از تلگرام با استفاده از تغییر دهنده آی پی پرسرعت

روش دیگر برای دانلود سرعت بالا از تلگرام این است که از پروکسی خود تلگرام استفاده کنید. همچنین می‌توانید از وی پی ان و سایر روش های تغییردهنده آی پی پرسرعت استفاده کنید.

اگر تلگرام شما به صورت خودکار باز می‌شود، مطلب حل مشکل باز شدن خودکار کانال در تلگرام را مطالعه کنید.

نحوه بالا بردن سرعت دانلود از تلگرام در گوگل درایو و Dropbox

اگر فضای زیادی در کامپیوتر خود ندارید، می‌توانید دانلود خود را مستقیما در گوگل درایو و Dropbox انجام دهید. برای بالا بردن سرعت دانلود فایل در تلگرام در گوگل درایو و Dropbox وارد این پیام رسان شوید. روی کادر جستجو بزنید و بات Get Public link Bot را جستجو کنید. وارد بات شوید. روی Start بزنید. سپس فایل خود را از کانال یا گروه به این بات ارسال کنید.

افزایش سرعت دانلود از تلگرام

افزایش سرعت دانلود از تلگرام

سپس گزینه G-Drive/Dropbox را انتخاب کنید. روی Open بزنید و save to Google Drive را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید گزینه Save to Dropbox را انتخاب کنید. حال باید به این بات اجازه دهید که به اکانت گوگل شما دسترسی پیدا کند. در نهایت روی Download بزنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های بالا بردن سرعت دانلود فایل در تلگرام را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا