آموزش

آموزش نحوه حذف عکس از آلبوم اینستاگرام

حتما برای شما پیش آمده است که در اینستاگرام چند عکس را همزمان در یک پست به صورت آلبوم انتشار بگذارید. این قابلیت خیلی خوبی است که اینستاگرام در اختیار کاربران خود گذاشته است تا بتوانند چند عکس را در یک پست به انتشار بگذارند. اما زمانی که شما نیاز داشته باشید یکی از آن عکس ها را پاک کنید ❌ چه کار باید کرد؟ در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش نحوه حذف عکس از آلبوم اینستاگرام می پردازیم.

چگونه یک عکس را از آلبوم اینستاگرام حذف کنیم؟

How to Delete a Single Image From an Instagram Carousel

در نسخه های قدیمی اینستاگرام زمانی که شما نیاز داشت تا یک عکس خود را از بین چند عکس آپلود شده در یک پست پاک کنید باید کل پست خود را پاک می کردید. با این کار تمام آلبوم ابنستاگرام نیز پاک می شدند. بعد از آن اگر می خواستید عکس های دیگر را در بین پست های خود داشته باشید می بایست از اول پست را آپلود کنید. اما با آپدیت های اخیر اینستاگرام امکان حذف یک عکس از آلبوم اینستاگرام اضافه شده است که شما می توانید یک عکس را از بین چند عکس آپلود شده پاک کنید. برای اینکه یاد بگیرید چگونه یک اسلاید از پست را حذف کنید ادامه مطلب را حتما بخوانید.

حذف یک عکس از آلبوم پست اینستاگرام

کاروسل یا آلبوم اینستاگرام چیست؟

شما به چند روش می توانید در اینستاگرام خود پست را آپلود کنید. یک مدل آپلود کردن پست این است که شما یک فیلم  یا یک عکس را میخواهید بارگذاری کنید که آن را به صورت عادی می توانید در اینستاگرام خود آپلود کنید. اما زمانی که شما قصد داشته باشید چند عکس را همزمان با هم منتشر کنید می توانید از کاروسل و یا آلبوم اینستاگرام استفاده کنید. این یک قابلیت فوق‌ العاده اینستاگرام است که در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما با استفاده از این قابلیت می توانید حداکثر ۱۰ عکس را در کنار هم در یک پست قرار دهید و در صفحه شخصی خود بارگذاری کنید.

همچنین اگر شما قصد دارید فیلمی را بارگذاری کنید که مدت زمان آن بیشتر از یک دقیقه است می‌توانید به صورت ویدیو بلند یا کاروسل قرار دهید. اگر بخواهید ویدیو خود را به‌ صورت کاروسل قرار دهید باید آن را به چند قسمت ۱ دقیقه ای تقسیم کنید. زمان آپلود باید فیلم همه قسمت های آن را به ترتیب انتخاب کنید و منتشر کنید. بعد از آپلود شما با ورق زدن می توانید فیلم یا عکس های خود را به ترتیب ببینید و از آنها لذت ببرید.

ممکن است در حین ورق زدن و مرور عکسهای اینستاگرام خود متوجه شوید که یک عکس را به اشتباه در آلبوم اینستاگرام خود قرار داده اید. همانطور که در بالا گفته شد شما لازم نیست که آن پست را کامل حذف کنید. شما می توانید آن یک عکس اشتباه آپلود شده را پاک کنید.

امکان حذف یک عکس از آلبوم اینستاگرام

نحوه حذف یک عکس از آلبوم اینستاگرام

شما برای پاک کردن یک عکس از آلبوم نیاز ندارید که کل پست خود را پاک کنید. برای حذف عکس از عکس چندتایی در اینستا کافیست مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا برنامه اینستاگرام خود را آپدیت و سپس باز کنید. اگر برنامه اینستاگرام شما باز نمیشود میتوانید مطلب آموزش ۱۴ روش حل مشکل باز نشدن اینستاگرام اندروید و آیفون را مطالعه کنید. بعد از باز کردن برنامه روی سه نقطه سمت راست بالای پست ضربه بزنید. با این کار یک منو شامل چند گزینه برای پست شما نشان داده می شود. از بین آنها گزینه ویرایش یعنی Edit را انتخاب کنید.

حذف عکس از عکس چندتایی در اینستا

حالا وقتی تصاویر را به راست یا چپ بکشید یک نماد سطل زباله کوچک در سمت چپ بالای هر تصویر خواهید دید. وقتی با تصویری که میخواهید حذف کنید مواجه شدید به سادگی روی آن ضربه بزنید.

تعویض عکس در پست اینستاگرام

با انتخاب Delete با موفقیت پست شما حذف میشود. بعد از اتمام کار روی گزینه Done کلیک کنید تا به حالت عادی برگردید. با انجام این مراحل حذف یک عکس از پست اینستاگرام با موفقیت انجام شد. اگر شما بخواهید تعویض عکس در پست اینستاگرام را انجام دهید باید کل پست را پاک کنید و یک بار دیگر پست را با عکس های درست آپلود کنید.

تغییر کاور پست اینستاگرام

همچنین مطلب آموزش ۶ روش گذاشتن آهنگ روی پست اینستاگرام میتواند برای شما مفید باشد.

همچنین شما میتوانید با این روش کاور پست اینستاگرام خود را تغییر دهید. برای تغییر کاور پست اینستاگرام کافیست هنگام ویرایش پست خود عکس اول را پاک کنید و عکس مورد نظر را جایگزین کنید. زمانی که شما در اینستاگرام پستی آپلود میکنید عکس اسلاید اول به عنوان کاور شما در نظر گرفته میشود.

اگر این گزینه برای شما نمایش داده نمیشود حتما مطلب چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم؟ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه حذف یک عکس از آلبوم اینستاگرام صحبت کردیم. آیا شما توانستید عکس خود را از آلبوم اینستاگرام خود حذف کنید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را راجع به حذف یک عکس از آلبوم پست اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا