آموزش

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص در زمینه تعمیرات موبایل انتخاب یک آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت گذراندن آموزش های مربوط به این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های پرطرفدار در زمینه تعمیرات تخصصی الکترونیک برای ورود به بازار کار است. این دوره نسبت به هزینه آموزش تخصصی آن درآمد بالایی پس از ورود به بازار کار را داراست. یکی از این مراکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل، آموزشگاه فنی سازان است که عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران را در سال های اخیر از آن خود کرده که دلایل مربوط به آن به شرح زیر است.

  1. آموزش صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته

در آموزشگاه فنی سازان به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کلیه مباحث مربوط به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل در سیستم های اندروید و آیفون به صورت کامل و جامع آموزش داده می شود. تمامی نکات مربوط به عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات به صورت صفر تا صد در سطح مبتدی تا پیشرفته گفته می شود. این آموزش ها از الکترونیک مقدماتی شروع می شود و  شابلون زدن، تعمیر برد، تعویض ال سی دی و قطعات ریز الکترونیکی، پروگرام کردن هارد و تعویض CPU موبایل و … را شامل می شود. این آموزش ها مربوط به تمامی برند های تلفن همراه از جمله سامسونگ، اپل، شیائومی و … است.

  1. آموزش عملی در کارگاه مجهز

داشتن کارگاه های مجهز به ابزار و تجهیزات پیشرفته تعمیرات موبایل یکی از مشخصه های بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران است که آموزشگاه فنی سازان با دارا بودن کارگاه های مجهز تعمیرات موبایل با این مشخصات توانسته دوره تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی برگزار کند.

آموزشگاه فنی سازان با برگزاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا عملی و کارگاهی سبب شده تا کارآموزان پس از دوره برای ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشند. در کلاس های آموزشی که در این آموزشگاه برگزار  می گردد، کارآموزان تمامی مراحل آموزش را به صورت عملی سپری می کنند و علاوه بر آشنایی و یادگیری کار با تجهیزات پیشرفته، کار در محیط واقعی تعمیرات موبایل را تجربه می کنند که این مساله عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران را از آن آموزشگاه فنی سازان کرده است.

  1. اساتید با تجربه

وجود اساتید با تجربه و متخصصی که در بازار کار مشغول هستند نیز یکی دیگر از دلایلی است که آموزشگاه فنی سازان را به بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران تبدیل کرده، زیرا اساتیدی که خودشان کار تعمیرات موبایل را علاوه بر آموزش انجام می دهند با نیاز های آموزشی روز مربوط به تعمیرات موبایل آشنا هستند.

  1. تجدید دوره رایگان

عامل بعدی که باعث شده تا آموزشگاه فنی سازان به بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران تبدیل شود تضمین کلاس های آموزش تعمیرات موبایل است. اطمینان از کیفیت آموزشی باعث شده تا مدیران آموزشگاه با خیالی آسوده یادگیری در دوره ها را به کارآموزان تضمین دهند. آموزشگاه فنی سازان این فرصت را به تمامی کارآموزان خود داده که اگر پس از دوره احساس کردند که خوب مسلط نشده اند و نیاز دارند تا یکبار دیگر مطالب آموزشی برایشان تکرار شود دوره بعدی را به صورت کاملا رایگان شرکت کنند. هرچند این اتفاق به ندرت اتفاق می افتد اما برای این دسته از کارآموزان شانس مجدد شرکت در دوره به صورت رایگان فراهم است.

  1. صدور مدرک معتبر فنی و حرفه ای

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران باید بتواند اولین نیاز کارآموزان برای ورود به بازار کار پس از آموزش را برطرف کند که آن صدور مدرک معتبر برای اخذ جواز کسب و یا کار در ارگان های دولتی و خصوصی است. آموزشگاه فنی سازان با اخذر مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه آموزش تعمیرات موبایل فعالیت دارد و به همین دلیل کارآموزان بعد از پایان دوره می توانند مدرک معتبر فنی و حرفه ای که بین المللی و قابل ترجمه می باشد را دریافت کنند که برای کار در خارج از ایران نیز اعتبار دارد.

  1. برگزاری دوره های آموزشی حضوری با تدارک خوابگاه

علاوه بر کارآموزان تهران، آموزشگاه فنی سازان با تدارک خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی نیز به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران شناخته شده است چرا که با توجه به حساسیت بالایی که تعمیرات موبایل دارد آموزش این دوره را به صورت حضوری برگزار می کند تا کارآموزان علاوه بر آشنایی و کار با قطعات و ابزارهای لازم تعمیرات موبایل بتوانند به صورت عملی و نزدیک با مباحث کامل تعمیرات موبایل در محیطی نزدیک به محیط بازار کار بهره ببرند.

  1. پشتیبانی پس از دوره

نگرانی خیلی از کارآموزان در مورد مشکلات پس از دوره آموزشی و ورود به بازار کار است. این نگرانی از اینجا سرچشمه می گیرد که خیلی از کارآموزان امکان دارد در بازار کار حرفه ای این رشته با موقعیت یا ایرادی روبرو شوند که خیلی رایج نیست و جزو حالات خیلی خاص محسوب می شود که شاید هر تعمیرکاری از پس آن بر نیاید. آموزشگاه فنی سازان برای این مشکل نیز راه حلی پیش بینی کرده است.

آموزشگاه فنی سازان برای کارآموزان دوره ها پشتیبانی نامحدود و مادام العمر پس از دوره در نظر می گیرد. به این معنی که کارآموزان دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی سازان پس از دوره در صورت داشتن هر مشکلی می توانند در لحظه با اساتید خود ارتباط برقرار کنند و در مورد مشکل پیش آمده راهنمایی و مشاوره بگیرند.

سرفصل های آموزشی دوره

سرفصل های دروه آموزش تعمیرات موبایل فنی سازان بسیار کاربردی بوده و مطابق با نیازهای روز بازار کار تنظیم شده است. مهمترین سرفصل های دوره آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل در آموزشگاه فنی سازان عبارتند از:

مهمترین سرفصل های دوره سخت افزار

  1. آموزش طریقه اصولی باز و بست کردن انواع موبایل
  2. معرفی قطعات سخت افزاری مختلف و شرح وظایف آنها
  3. تشخیص تعویضی یا تعمیری بودن انواع قطعات موبایل
  4. معرفی قطعات SMD موبایل
  5. معرفی انواع IC و اجزای برد موبایل
  6. آشنایی با ابزار آلات و تجهیزات تعمیر موبایل و تبلت
  7. کار با لوازم اندازه گیری مانند مولتی متر و اسیلوسکوپ
  8. نحوه تعویض هارد موبایل
  9. نحوه جداسازی، جاگذاری و پایه سازی در بیس باند و هارد
  10. نحوه جداسازی انواع IC های چسبی و معمولی
  11. نحوه شابلون زنی و پایه سازی برای انواع آی سی
  12. نحوه جداسازی و تعویض تاچ و ال سی دی در تمامی انواع گوشی
  13. نحوه تعویض فلت شارژر وسنسور تاپ LCD
  14. عیب یابی برد موبایل برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیوس
  15. نحوه جداسازی و تعویض انواع سوکت
  16. نحوه عیب یابی و تعویض قطعات مختلف از جمله میکروفون، اسپیکر و …
  17. نحوه رفع مشکل آنتن دهی
  18. نحوه تعمیر ویبره انواع گوشی
  19. نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات مربوط به نمایشگر
  20. نحوه تعمیر انواع گوشی شکسته، ضربه دیده، آب خورده و …

مهمترین سرفصل های دوره نرم افزار

  1. آموزش نرم افزارهای کاربردی در تعمیرات موبایل
  2. آموزش باکس تعمیرات موبایل
  3. نحوه ترمیم سریال گوشی و بازکردن قفل شبکه
  4. نحوه ترمیم بوت و رفع ایراد دستگاه های بریک شده
  5. نحوه نصب انواع نرم افزار در سیستم عامل های اندروید و آیوس
  6. نحوه ویروس کشی گوشی موبایل
  7. نحوه تعمیرات نرم افزار پک درایو گوشی
  8. نحوه بررسی Developer option موبایل
  9. نحوه رفع ایراد اکانت گوگل
  10. نحوه پیدا کردن کدهای مخفی نرم افزاری
  11. نحوه بازیابی اطلاعات حافظه
  12. نحوه بازیابی پین گوشی
  13. نحوه فلش کردن انواع گوشی
  14. نحوه بکاپ گیری اطلاعات گوشی در EFS

بازار کار، درآمد و سرمایه لازم برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل

شاید بهتر باشد قبل از تحقیق روی شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران ابتدا با شرایط کاری در این حرفه آشنا شویم. زیرا این یک تصمیم بزرگ برای علاقه مندان به این شغل است که در آن شما مسیر زندگی و حرفه ای خود را تعیین می کنید.

بازار کار حرفه تعمیرات موبایل بسیار فعال و پرسود است. سالانه کارآموزان زیادی از آموزشگاه فنی سازان مدرک پایان دوره را اخذ و با گرفتن پروانه کسب جذب بازار کار می شوند و همگی از درآمد و شرایط بازار کار راضی هستند. در صورتی که مانند کارآموزان آموزشگاه فنی سازان به صورت اصولی آموزش ببینید و اطلاعات خود را همگام با پیشرفت تکنولوژی به روز نگه دارید قادر خواهید بود درآمد بسیار عالی بدست آورید زیرا بازار تعمیرات موبایل همیشه تشنه متخصصان ماهر در این زمینه است و این بازار با این حجم از پیشرفت تکنولوژی و ورود گجت های مختلف به بازار همیشه فعال باقی خواهند ماند.

سرمایه لازم برای ورود به بازار کار این رشته شامل دو بخش دوره های آموزشی و تهیه ابزار آلات می شود که در مقابل درآمدی که شما در آینده این شغل خواهید داشت مبلغی ناچیز است.

در نهایت با ذکر تمامی نکاتی که سبب شده تا آموزشگاه فنی سازان به عنوان برترین و بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران شناخته شود از شما دعوت می کنیم تا با گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران عنوان بهترین و متخصص ترین تعمیرکار موبایل را از آن خود کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا