آموزش

آموزش 3 روش ارسال پیام مخفی در تلگرام

پیام های مخفی در تلگرام 🕵 ویژگی جدید این پیام رسان محبوب است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید پیامی را که در گروه ارسال می‌کنید، مخفی کنید تا تنها کاربرانی آن را ببینند که تمایل به خواندن پیام دارند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۳ روش ارسال پیام مخفی در تلگرام میپرازیم.

چگونه پیام های خود را در تلگرام مخفی کنیم؟

?How to Send a Message with Spoilers on Telegram Without Everyone Seeing It

استفاده از اسپویلر تلگرام به شما کمک می‌کند تا پیامی را که حاوی اسپویل است، مخفی کنید. در این حالت تنها کاربرانی می‌توانند پیام را بخوانند که روی آن ضربه بزنند و هر کسی که نمی‌خواهد آن را بخواند هم متنی را نمی‌توانند مشاهده کند. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه ارسال پیام مخفی در تلگرام را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

پیام مخفی تلگرام کجاست؟ در کامپیوتر

ابتدا تلگرام را آپدیت کنید. برای ارسال پیام مخفی در گروه تلگرام کامپیوتر، وارد این برنامه شوید. سپس بع گروه یا کانالی بروید که می‌خواهید پیام مخفی را در آن ارسال کنید. در کادر پیام، متنی را بنویسید. سپس کلماتی را که می‌خواهید پنهان کنید، انتخاب کنید. روی آن راست کلیک کنید. سپس گزینه Formatting را انتخاب کنید. حال از منوی باز شده گزینه Spoiler را انتخاب کنید.

ارسال پیام مخفی در گروه تلگرام

به جای این کار می‌توانید پس از انتخاب و هایلایت کردن کلمات، دکمه‌های Ctrl+shift+P در ویندوز یا Cmd+Shift+P در مک را فشار دهید. حال پیام را ارسال کنید. همان طور که می‌بینید پیام شما مخفی شده است.

ارسال پیام مخفی در گروه تلگرام

اگر بخشی از پیام را انتخاب کنید، پیام شما به شکل زیر ارسال می‌شود.

ارسال پیام مخفی در گروه تلگرام

اگر کاربری پیام شما را Reply کند، همچنان آن به صورت مخفی نمایش داده می‌شود.

ارسال پیام مخفی در گروه تلگرام

ارسال پیام کد و مخفی شده در تلگرام موبایل

برای ارسال پیام اسپویل تلگرام موبایل وارد گروه یا کانال موردنظر خود شوید. پیام را تایپ کنید. سپس کلمه یا کلمات مدنظر خود را انتخاب کنید و روی آن فشار دهید و نگه دارید. منویی باز می‌شود.

در اندروید کافی است روی Spoiler بزنید.

ارسال پیام مخفی در تلگرام

در iOS روی BIU بزنید.

ارسال پیام مخفی در تلگرام

حال گزینه Spoiler را انتخاب کنید.

ارسال پیام مخفی در تلگرام

در آخر پیام را ارسال کنید.

ارسال پیام مخفی در تلگرام

برای یادگیری ارسال ری اکشن به پیام ها در تلگرام، مطلب آموزش اضافه کردن لایک، قلب و اموجی ها به پست های کانال تلگرام را مطالعه کنید.

نحوه استفاده از ربات پیام مخفی در گروه تلگرام

برای استفاده از ربات اسپویل تلگرام، spoilerzbot@ را در تلگرام جستجو کنید. سپس روی آن بزنید تا وارد بات شوید. حال روی /start بزنید تا بتوانید از بات استفاده کنید. به گروه موردنظر خود بروید. spoilerzbot@ را در کادر چت وارد کنید. حال در بخش Topic موضوعی را که می‌خواهید درباره آن بنویسید، تایپ کنید. سپس فاصله بگذارید. حال دو بار از علامت : استفاده کنید. یعنی به صورت :: آن را بعد تاپیک بیاورید. دوباره یک فاصله بگذارید و متنی را که می‌خواهید پنهان شوید، تایپ کنید.

ربات اسپویل تلگرام

امکان ارسال عکس مخفی هم با دستور / image در این ربات وجود دارد. وقتی این دستور را استفاده می کنید، بخشی باز می شود که باید عکس را انتخاب کنید. سپس آن را ارسال کنید. عکس مخفی خواهد شد. برای نمایش باید روی آن ضربه بزنید.

برای جلوگیری از فوروارد شدن پیام در تلگرام، مطلب آموزش تصویری بستن و حذف فوروارد در تلگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش استفاده از قابلیت Spoiler تلگرام پرداختیم. آیا موفق شدید از این ویژگی استفاده کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا