آموزش

آموزش بی صدا کردن ویدیو استوری، چت و.. واتساپ قبل از ارسال

گاهی اوقات شما تصمیم به بارگذاری ویدیو در چت واتساپ و یا وضعیت واتساپ دارید. اما دوست ندارید که ویدیوی شما صدا داشته باشد. چگونه میتوان ویدیو وضعیت یا چت‌ ها را بی صدا 🤫 کرد؟ در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش بی صدا کردن ویدیو وضعیت ، چت و.. واتساپ قبل از ارسال می پردازیم.

بی صدا کردن فیلم در استاتوس واتساپ

How to Mute video in WhatsApp

در مطلب قبل بی صدا کردن یک شخص (Mute) در اینستاگرام کامل آموزش داده شد. اما در این مطلب به قطع صدای ویدیو در واتساپ میپردازیم. برای بی صدا کردن ویدیو در واتساپ راه های زیادی وجود دارد هم در واتساپ میتوانید این کار را انجام دهید هم میتوان با برنامه های ویرایشگر ویدیو، ویدیوها را بی صدا کرد. در ادامه چند را برای بی صدا کردن وضعیت واتساپ را بررسی میکنیم.

آموزش بی صدا کردن ویدیو وضعیت ، چت و.. واتساپ قبل از ارسال

بی صدا کردن ویدیو واتساپ در چت خصوصی

برنامه واتساپ اخیرا ویژگی‌ های مفید زیادی را به برنامه خود اضافه کرده است. یکی از این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که قبل از ارسال فیلم در چت یا اضافه کردن فیلم به وضعیت واتساپ، صدا را از ویدیوها حذف کنید. این ویژگی در حال حاضر برای اندروید امکان پذیر است. اگر قصد دارید ویدیویی را بدون صدا در واتساپ به اشتراک بگذارید قابلیت بی صدا کردن ویدیو میتواند مفید باشد. برای حذف صدا ویدیو در واتساپ کافیست مراحل زیر را طی کنید:
برای بی صدا کردن ویدیو در واتساپ ابتدا آخرین نسخه واتساپ را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید اگر نمیتوانید نماد بیصدا کردن ویدیو را پیدا کنید این احتمال وجود دارد که واتساپ شما هنوز این ویژگی را ندارد. زیرا واتساپ به تدریج آن را در اندروید عرضه می کند.

میوت کردن استاتوس واتساپ

سپس هر گفتگویی که قصد ارسال ویدیو را دارید باز کنید و روی دکمه پیوست در پایین صفحه ضربه بزنید.

تنظیمات وضعیت واتساپ

اگر قصد گرفتن ویدیو با دوربین گوشی را دارید روی دوربین یا Camera ضربه بزنید و فیلم خود را ضبط کنید. و یا اگر قصد دارید فیلم را از گالری خود انتخاب کنید گزینه Gallery را انتخاب کنید.

بی صدا کردن ویدیو در واتساپ

بعد از اتمام ضبط ویدیو یا انتخاب ویدیو از گالری روی دکمه بلندگو در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید تا بلندگو حالت بی صدا بشود. حالا فیلم شما آماده برای ارسال است و میتوانید ویدیو خود را بدون صدا برای مخاطب خود ارسال کنید.

حذف صدا ویدیو در واتساپ

همچنین مطلب آموزش ۹ روش حذف صدا از روی فیلم و ویدیو در اندروید و آیفون میتواند برای شما مفید باشد.

واتساپ هنوز اعلام نکرده که نماد ویدیو بی صدا در گوشی های آیفون چه زمانی در دسترس خواهد بود. بنابراین اگر واتساپ را در آیفون دارید میتوانید راه‌ های دیگر را امتحان کنید.

بی صدا کردن استاتوس واتساپ از طریق اپلیکیشن واتساپ

برای میوت کردن استاتوس واتساپ میتوانید ابتدا به قسمت وضعیت واتساپ رفته و روی My status ضربه بزنید.

بی صدا کردن استاتوس واتساپ

سپس میتوانید فیلم مورد نظر را از گالری خود انتخاب کنید و یا با دوربین خود ضبط کنید. بعد از آن مثل مراحل قبل روی بی صدا شدن بلندگو در بالای صفحه سمت چپ ضربه بزنید.

بی صدا کردن استاتوس واتساپ از طریق اپلیکیشن واتساپ

حالا شما از طریق تنظیمات وضعیت واتساپ، ویدیو را بی صدا کردید و میتوانید وضعیت خود را منتشر کنید.

بی صدا کردن ویدیو در اپلیکیشن های ویرایشگر ویدیو

اگر گوشی شما آیفون است و یا میخواهید فیلم ها را بی صدا کنید میتوانید از اپلیکیشن های متنوع ادیت ویدیو نیز کمک بگیرید. یکی از بهترین برنامه هایی که میتوانید از آن برای بی صدا کردن ویدیو خود استفاده کنید برنامه اینشات است. این اپلیکشین بسیار ساده و نیاز به تجربه ندارد و از آن به راحتی میتوانید استفاده کنید. این برنامه به غیر از بی صدا کردن ویدیو گزینه های دیگر در اختیار شما میگذارد تا بیشتر ویدیو خود را تغییر دهید.

نظرات و پیشنهادات؟

در مطلب امروز بی صدا کردن ویدیو وضعیت ، چت و.. واتساپ قبل از ارسال را بررسی کردیم. شما از چه طریقی ویدیو خود را بی صدا میکنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بی صدا کردن ویدیو وضعیت ، چت و.. واتساپ قبل از ارسال را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا